Cupra Ateca 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Cupra Ateca 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
7 0 Atbildēt

Mārketings ir varena zinātne, kas izveidojusies tāpēc, lai pēc iespējas efektīvāk atvērtu patērētāju maciņus. Kā man paskaidroja, tad Cupra Ateca nav nekāds Seat, bet pavisam blakus stāvoša jauna sportiskā marka. Labi! Bet nevaru likties mierā ar pārdomām par šīs jaunās markas kontekstu mūsu zemē. Kāpēc beidzamajos gados uz ielām redzam aizvien vairāk Seat markas auto? Domāju, ka pircēji izvēlas VAG par zemāko iespējamo cenu. Tomēr mārketinga speci laikam ir saskatījuši arī šajā segmentā kādu nišu. Un, lūdzu, gatavs ir Seat tjūninga auglis Ateca ar 300zs par sviestmaizes cenu - 50tk. Par pašu Ateca nav ko daudz teikt. Korekti būvēts Seat, kas paredzēts gludajiem Vācijas bāņiem. Uz mūsu pampakainā Turaidas ceļa pat comfort režīmā tas drebināja pasažierus kā tāds tievēšanas vibrators. Arī manis jau pieminētie 300 zirgi likās diezgan kautrīgi un nevēlējās atraisīties. Solīto 6.5 sekunžu vietā uzrādīja gandrīz 8 sekundes līdz simtiņam. Nesaprotu! Varbūt mūsu vidū tomēr ir ģimenes galvas, kam lēti ģimenes auto liekas pārāk gausi.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

300zs un 8 sek!?! Kkas tur ne tā! Pilnpiedziņa?

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Nee,tur viss labi,vnk maisa burts P

ps, protams,diezin vai visiem tiem "ģimenes galvām" tas P aug gluži uz pieres,ka viņi visi tagd nesīs atdot savus sūros tos 50 par šo lielisko alternatīvu iepriekš te šajā lieliskajā cenas un idejas kategorijā par līderi izsludinātajam lieliskajam stelvio vai nepārspējamajam stingeram.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
5 0 Atbildēt

Man šķiet radīts neveiksmīgs spāņu tereodors…. Interjerā viegli atpazīstams pagājušais un daļēji patreizējais VW rokraksts, bet tas arī viss. Nospiežot akseleratora pedāli, ir jāpiedomā, ka tiešām zem motora pārsega ir 300 Zs, tas zināmā veidā labi, jo piekare pie lielāka ātruma un mūsu nelīdzenajiem ceļiem uzvedas diezgan neadekvāti. Un atkal tie paši R19 riteņi..... Škiet kāds sācis nopietni lobēt ražotājus pāriet uz vienu izmēru(R19) visiem auto Un par to jāšķiras no 50 tk Euro….

IntarsVizbulis Reģ.: 20.07.2019
4 0 Atbildēt

Cupra. Wow! Auto, kurš Tevi neieliek nekādos rāmjos. Cupra zīme uz radiatora restes var radīt apjukumu daudziem, kuri nespēs saprast kas tā par marku. Sajūtu līmenī kā kartings tikai augsts un liels. Ja grib kādu noķert, tad noteikti ar šo. Braucot mierīgā gaitā motors klusi dūc, taču piespiežot pedāli var panākt pat būkšķi, kas rada rallija auto piesitienu . Salons moderns, taču tanī pat laikā priekšējais panelis vienkāršs, pat salīdzinot ar Seat liekas pārāk vienkāršs, varēja kādu odziņu piemest. Labs 4x4 krosovers ar 300Zs. par 40-50tk€.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Skaidrs - šis man nederēs.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

Bet,bagažniekā taču var ievietot 0,4cbm proPāna tvertni.Tādējādi par ietaupīto naudu panākot vēl lielāku būkšķi, harmoniskā apvienojumā ar aizmugurējā vāka aerodinamisko atdalīšanos.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
4 0 Atbildēt

Cupra. Ateca sportiskā versija. Pareizāk būtu teikt sporta versija, jo sportiskums un dinamika(varbūt pat agresija) spiežas pa visām vīlēm. To, ka nebūs nekāda nūjotāju pastaiga, parāda brauciena pirmie kilometri. Stingra piekare precīza stūre, "burbuļojoša" izplūde, atsaucīgs dzinējs, viss tā vien vedina traukties garam miegainajai braucēju rindai. Auto ļoti stabils, lieliski stājas pie liela ātruma, pārliecinoša vadāmība. Pilnpiedziņa nodrošina labu saķeri. Cupra dizains, gaita, aprīkojums, viss liecina par pārliecinātu sportistu. Tāpēc praktiskās lietas aiziet otrajā plānā. Ba'gāžas nodalījums vidusmēra, salonā ērti abas rindās. Varētu šķist, ka Cupra ir kas vairāk par parastu Seat, taču salonā to nejūt. Pretējs skats ir aplūkojot Cupru no ārpuses. Dažādi dizaina elementi pasvītro tā "raksturu".Taču par visiem šiem labumiem jāatstāj gandr;iz 50000....

650 Reģ.: 25.01.2017
7 0 Atbildēt

Es iedomājos- kāds ar to burbuļojošo izplūdi iesēdina aizmugurē virs tā bunduļa pāris pasažierus un aizmauc kkur pa kosmostrādi 3kkm, caurmērā uz 3k rpm.Derētu iztestēt, cik ilgi viņi to meeslu izturēs.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
6 0 Atbildēt

Ir ienākusies ATECA , bez CUPRAs .

Ar pirkumu esam apmierināti , patīk gan dizains gan tehnika .

Dzinējs (TDI) un kārba (DSG) 'atvērās' pēc kkādiem 5+kkm .

Pirkām , jo dizains šķiet labāks kā VW un SKODA + 5gadi 100kkm garantija bez papildu maksas un cena - cena ārpus konkurences

Attiecībā uz CUPRA - arī var teikt daudz auto par saprātīgu cenu un zināma 'ekskluzivitāte' jo nav pārak izplatīts mūsu Mpaku un RS/RLine lielvalstī

Ja kam šķita ka tā CUPRA galīgi nebrauc - varbūt tas auto bija 'neiebraukts' , cita izskaidrojuma 300zs+DSG 'nebraukšanai' nav . Un ja kas par maz tajos 300zs , tad konkrētais dzinejs ļoti labi , bez 'resursa sačakarēšanas' ,skrūvējās līdz ~470zs un 600nm .youtube ir safilmēts ABT CUPRA -tas vispār ir kas neprātīgs

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
8 0 Atbildēt

Tiem, kuri nevēlējās ievērojamu naudu maksāt par Seat, tagad varēs maksāt par Cupra. Jaunas identitātes piešķiršana jau esošam produktam nav nekas jauns, taču auto industrijā tas nenotiek bieži.

300 ZS un pilnpiedziņa nosaka to, ka, nostājoties pie sarkanā luksofora signāla, pretinieki var būt daudz, bet cienījami sāncenši maz. Aktivizējot launch control, krosovers paātrinās pārsteidzoši strauji, tāpēc pakaušus labāk turēt pie galvas balsta. Tajā pašā laikā, Ateca kalpo kā praktisks ģimenes krosovers. Šeit vēl joprojām var salikt daudz mantu un aizmugurē vest pasažierus, turklāt, komfortabli!

Cupra neuzkrītošais eksterjers spēlē svarīgu lomu tā tēlā. Šeit nav milzīgi spoileri, bamperi un apjomīgas gaisa ieplūdes atveres. Dizaineriem izdevies noķert veiksmīgu balansu – tas atšķiras no standarta Ateca, bet klasiskie skrējēji Cupra ārieni neuztvers kā potenciālo draudu.

Divas lietas, ko ar maziem ieguldījumiem varētu mainīt – pārnesumu lāpstiņas pie stūres varēja būt kvalitatīvākas un garākas, savukārt izplūde Cupra režīmā skaļāka.

Kas ir ne mazāk svarīgi – šajā cenu kategorijā šim modelim nav izteiktu konkurentu, padarot to par visai unikālu un iekārojamu produktu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Es gan Cupru Atecu neiekāroju. Tā vietā nopirktu lielāko un lētāko Seat Tarraco.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

Tās'lāpstiņas' amazon.de ir biezā slānī .

Periodiski nākās 'iemest' zemākā pārnusumā , kad pie `60km/H tas DSG moka motoru ar 6/7 ātrumu .Sākumā man arī prasījās 'lāpstiņas' , bet nu jau pierasts un ir ok.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Cupra Ateca 2019

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Es gan Cupru Atecu neiekāroju. Tā vietā nopirktu lielāko un lētāko Seat Tarraco.

... vai arī Citroen-C5 Aircross ar omulīgi murrājošo 130 zirgspēku dīzeļmotoru.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Bildēs Tarraco dizains izskatās labāk. Nē nu gaumes jautājums. Kas ar šo auto cenu notiks, teiksim pēc gada pus otra. Varbūt nevajag sacepties? To jau nodemonstrē lielais trijnieks.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

Pēc diviem gadiem šis auto būs zaudējis pusi no cenas...

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
2 0 Atbildēt

Ielu huligāns! 300Zs, 5.2s līdz 100km/h, 11.3l patēriņs uz 100km visu laiku nepārtraukti gāzējot. Visticamāk normālā ritmā braucot ap 9l būtu reāli ieraudzīt uz VW style instrumentu paneļa. Un tas viss šobrīd par 39,5 tk EUR un ar gana labu aprīkojuma līmeni. Vienīgais ar ko šajā auto nevarētu sadzīvot ir šī zīmola logo. Izskatās pēc vistas, kurai starp kājām ir jāiebāž ķiploki un tad jāliek cepeškrāsnī

Lasītākie raksti

Jaunie raksti