Mārketings ir varena zinātne, kas izveidojusies tāpēc, lai pēc iespējas efektīvāk atvērtu patērētāju maciņus. Kā man paskaidroja, tad Cupra Ateca nav nekāds Seat, bet pavisam blakus stāvoša jauna sportiskā marka. Labi! Bet nevaru likties mierā ar pārdomām par šīs jaunās markas kontekstu mūsu zemē. Kāpēc beidzamajos gados uz ielām redzam aizvien vairāk Seat markas auto? Domāju, ka pircēji izvēlas VAG par zemāko iespējamo cenu. Tomēr mārketinga speci laikam ir saskatījuši arī šajā segmentā kādu nišu. Un, lūdzu, gatavs ir Seat tjūninga auglis Ateca ar 300zs par sviestmaizes cenu - 50tk. Par pašu Ateca nav ko daudz teikt. Korekti būvēts Seat, kas paredzēts gludajiem Vācijas bāņiem. Uz mūsu pampakainā Turaidas ceļa pat comfort režīmā tas drebināja pasažierus kā tāds tievēšanas vibrators. Arī manis jau pieminētie 300 zirgi likās diezgan kautrīgi un nevēlējās atraisīties. Solīto 6.5 sekunžu vietā uzrādīja gandrīz 8 sekundes līdz simtiņam. Nesaprotu! Varbūt mūsu vidū tomēr ir ģimenes galvas, kam lēti ģimenes auto liekas pārāk gausi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cupra Ateca 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020
Jaunais Cupra Ateca 2019 / 2020, kāda pieredze?