Maijbahs esot labs.Tas vidēji garais.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Maijbahs esot labs.Tas vidēji garais.
Jāpērk tāds lai nav kauns no kaimiņiem. Lada kaļina - gavno mašina.
Hyundai Santa Fe, kaimiņam ir 2.2D automāts, nobraukums virs 300000 itkā ļoti apmierināts.
Gribi džipu, tad ņem džipu!
www.ss.com/lv/transport/cars/jeep/
Vai kādu citu bezceļnieku? Vai vienkārši auto ar paaugstinātu klīrensu?
gribi džipu, bet skaties toyotu vai volvo.
Kur ta diez volvoWageinFans pazudis, tas jums plet volvistiem pateiktu
Tas 8000 jau nobraukums km .
No džipiem prātā nāk wrangler, defender vai land cruiser. Pārējie krosoveri. Līdz 8000 nobraukums vai €???
NU japāņi par tavu norādīto cenu pārsvarā ir "grabuļi" izņēmums ir Honda CR-V ( bet nu tas ir jāpārbauda uz savas ādas - cik ļoti tu pamani šīs lietas), Volvo par tavu norādito cenu var būt vai nu veci, vai jau pietiekami nojāti, kaut gan pārsvarā turpinās kalpot pietiekami ilgi un labi.
Bet par 8K - es labāk paskatītos XC70 virzienā, kaut gan man vispār nav skaidrs kādēļ LV vajag tos parketa verķus, ja vien nav doma braukt medībās un tad protams ar parketnieku saprātīgi braucot var diezgan patālu aizbraukt līdzi visādiem busiņiem un 4x4 bezceļniekiem.
Ja cilvēkam ir 8k "priekš auto", tad 90% ka viņš paņems par to naudu vislielāko no pieejamajiem meesliem.Tur kāreiz ir gan tie xc70 gan xc90 tieši šajā riska grupā.Gads reāli ap 07-08 un noskrējiens visiem visdrīzāk ap slavenajiem 240k ,kas reāli ir atgriezts fufelis un tieši "tāds" tas viņiem bija arī pirms 3-4 gadiem.Nekādā gadijumā neņemt pa LV lietotu to hlamu, jo tieši šis ir tā saucamo "garāžas proktologu" un "pašārstēšanās speciālistu" darbības produkts.
no Tevis nosauktajiiem neviens nav džips, ja toyotu tad lad cruisers , Volvo neesmu vispar džipus redzējis
džips ir domāts bezceļam un parasti tas cilvēkam ir kā otrais auto ko parasti arī tā izmanto un ādas sēdekļi varbūt tikai praktisku iemeslu dēlj kad notašķi'ti ar dubliem lai vieglāk iztīrīt,domāju ka automāts džipam nav tas piemērotākais,
džips nu jau kādu laiku ražo pārsvarā parketniekus. Automāts džipam ir pat ļoti piemērots. Ne Volvo, ne Toyota pēc definīcijas nevar ražot džipus, ja nu vienīgi bezceļu auto. Ādas sēdekļi jebkuram auto ir praktiski - ne tikai dubļu gadījumā. Auduma salonu var atļauties tad, ja dzīvesveids nodrošina ļoti tīrīgu tā izmantošanu, nevis nepieciešamību reizēm uzmest uz sēdekļa kādu zemē pabijušu somu, vai savākt bērna izlijušo sulu.
jā jā, gudreli. Tikai neaizmirsti, ka sarunvalodā mēdz ievazāties, un tikt lietoti, kādas vienas firmas (izkropļots) nosaukums visai plejādei līdzīgu ražojumu. Vislabākais (tev saprotamais) piemērs - britu firmas Unitas ražotie tualetes podi - jebkādy porcelāna troni krievi vēl joprojām dēvē par 'uņitaz'
Bet pislonis topika autors tiešām varēja izveidot savu jautājumu veiksmīgāk. Nav skaidrs, kādiem apstākļiem viņam tas 'džips' vajadzīgs - krāna pagarināšanai vai zirgu piekabes vilkšanai.
Ko ar šo gribēji pateikt? Ka sarunvalodas izkropļošana ir laba un atbalstāma? Kā tas, ka es aizrādu uz šādu nepareizi lietojumu, liecina par to, ka es to nesaprotu?
Pats jau beigās apstiprini iemeslu kādēļ tā NEVAJAG darīt - tu arī nespēji saprast, ko īsti autors grib, lietojot šādu parazītvārdu.
Atceraties te vienu pirkstu locītāju, kurš izskatīja Land Cruiser, te Cayenne, beigās nopērkot Jaunu mazu Peugeot krosoveru ?
Daži auto apspriešanai
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/touareg/bckfke.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/nissan/qashqai/kcogf.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/kia/sorento/bhblfb.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/dodge/nitro/exipe.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/jeep/grand-cherokee/dlhep.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/nissan/navara/ghepp.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/allroad/cfjgp.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volkswagen/touareg/aepgj.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/nissan/pathfinder/dgpjm.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/urban-cruiser/bppjge.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mitsubishi/outlander/fedhi.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/subaru/forester/dmhgn.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/audi/allroad/hheej.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/hyundai/santa-fe/abjhh.html
Jobens zirgs kur pats tas jautātājs palicis? Shitie suudatopiki vnk iespārda,viņš uzdod tupu tēmu un tālākā sarunā nepiedalās vispār.Izgaisa,nav viņa.Nupat tepat nesen bija līdzīgi.
Kas tur ko nesaprast kamēr koolmans savu žurku čakarē, šamā dāmīte jau sapņo par kārtīgu dzelzi un no viņa profila te ieskribelēja
Bet ja īsumā, tēma ir aktuāla, jo lietoto auto segmentā ir grūti noorientēties pat zinošiem un auto lietās saprotošiem cilvēkiem. Pilns ar atrabotkām pa labām cenām...Bet servisos rindas
Par raimondsm ieliktajiem - man sviedoklis būtu tāds:
Toureg - riskanta kaste - bija populārs pirmskrīzes celtnieku auto, krīzes laikā liela daļa ne tos kārtīgi uzturēja, ne kā, un vests tika ir viss un visur.
Nissan - dranķīgs mazmotors, visticamāk noklāsies līdz 300K, ja nav 100% zināms nobraukums, tad pie 150-200K es teiktu ka tālos ceļojumos labāk šādu draugu neņemt līdz, no otras puses, ja ir labs meistars, tur škiet varēja paņemt Renault detaļas(lētākas par Nissan) un vainu derēja pa tiešo vai arī viegli piemērojamas.
KIA - par modeli pašam info nav, bet ix un lielajam sedanam paziņas ir gaidījuši daļas mēnešiem - citu sūdzību īsti nav.
Dodge Nitro - pamatīgi jāskatās kāda kārba - ja 5 ātrumu automāts, tad merša G-Tronic, kas bija ļoti laba kārba, citu diemžēl neko labu pateikt nevarēšu, LV ir maz izplatīts, līdz ar ko jautājums par rezerves daļu pieejamību.
Grand Cherokee - nav ko pateikt, labāks par parasto Cherokee tajā vecumā, bet IMO arī riskants pirkums.
Navara - šiem man negribas ticēt norādītajiem nobraukumiem. Jāskatas ar pieredzējušu aci uz dažādām pazīmēm vai nobraukums atbilst, ja ir aizdomas ka neatbilst - rezervē naudiņu motora remontam un gan jau vēl kaut kam, bet ja tiešām saudzīgi lietots - problēmu var arī nebūt.
Allroad - šo gadu Audi automātiskajām kārbām es tomēr ietu ar lielu līkumu. Citādi par Audi marku nekad nekādu sūdzību nav bijis.
Pathfinder - pa lielam tas pats kas Navara, ja būs dranķīgs sākums - diezin vai atkopsies. Bet ko tik visu nevar izdarīt par naudu ;)
Urban Cruiser - nezinu kapēc sērkociņkaste ielikta blakus lielākiem auto, bet lai jau būtu - auto nav ieguvis popularitāti, iesaku paskatīties vai LV vispār ir piedāvājumā normālas kvalitātes alternatīvas rezerves daļas. Un vēl paskatītos uz VIN - kur tas ir salikts. Citādi Toy maz un liel-auto pašu nekad nav pievīluši. Šim tādas nav ,bet man nepatīk Toyotas robotizētā ātrumkārba - pretīgi slēdzas pati (automāts parastais tad ir ātrāks un labāks)
Man ir "sviedoklis" (īstenībā jauks un precīzs apzīmējums) par atsevišķiem aparātiem:
KIA - visi lietotāji izsakās atzinīgi;
Allroad - lietots Allroad ir nelaime ģimenē. Šausmas bez gala visos mezglos. Bija izdevība vienu kadru pavērot viņa cīņā ar šo nelaimi.
Uban Cruizer. Nu Toijota tajā vecumā nemaz tik uzticama nav. Jaunie hibrīdi šķiet labāk uzdizainēti, kā tajā vecumā.
Allroad - lietots Allroad ir nelaime ģimenē. Šausmas bez gala visos mezglos. Bija izdevība vienu kadru pavērot viņa cīņā ar šo nelaimi.
- Jā droši vien tas trāpa tajā pašā kategorijā kur lieku Touregu - iepriekšējais īpašnieks nopirka, bet uzturēt nespēja vai negribēja ...
Tapc pa to 8k vaig ņemt nevis dddžipppu,bet gan mazu volvo lieliskā stāvoklī.Tieši tie 8k (vai 6 vai 3 vai 10,kā nu kkuru reiz)ir tā robežšķirtne,kad loham ir iespēja iegrābties.Jo viņš to Grib.Viņš tak neņems kuru katru,viņam lūk Vajag..
Allrods un taurags ir īpaši riskants tieši loham.Tieši tā ir tā sūdunopircēju auditorija- uzdodot jautājumu delfos,kuri grib audi.Tas c5 ir vecs suuds un to viņam nevajag ne pa kādu summu.C6 allroads ir būtībā lielisks auto,bet ne jau pirmais ieraudzītais un diezvai pa 8k un bez sajēgas par lietām.
Forester - diemžēl boxera dīzelim es neticu (gan jau SS var atrast daudz Subaru ar nosprāgušu dīzeli) , man šķiet ka tie nevelk pietiekoši ilgi, citādi Subaru mēdz sāpīgi iekost daudz dārgākiem un augstākiem bezceļu auto.
Santa-Fe - nevaru neko pateikt, ir paziņām bijuši - neko ne labu ne sliktu neesmu dzirdējis, tātad visticamāk pilda savu funkciju bez lieliem kasjakiem.
x-trail - jau pieņemama izmēra motors, kalpo ilgāk, bet 2.0 ir drusku par mazu šim auto ( tas ir pasmags priekš tās klases/izmēra kurā atrodass). Labs automāts to var;etu kompensēt, bet nezinu kā ši kombinācija īsti dzīvē uzvedas.
Iesakiet auto
Labdien, vai kāda varētu padalīties ar savu viedokli, ko labāk paņemt, vēlētos mašīnu džipu līdz 8000 dīzeli ar ādas salonu, automātu, kādu marku labāk skatīties?? Pagaidām nāk prātā toyota rav4 un volvo xc90