Vispirms paskatīties eļļas līmeni!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vispirms paskatīties eļļas līmeni!
...un pēc tam padomāt par TO, kādu un cik kvalitatīvu un vecākam auto(!) "piemērotu" eļļu tur esi ielējis
Ja viņš tam auto ir pirmais un vienīgais īpašnieks, vei nesen veicis kapitālo remontu, tad kaut ko tādu var domāt. Savādāk viņš var liet kaut augstākās kvalitātes sintētiku - ja iepriekšējais īpašnieks eļļu nav laicīgi mainījis vai braucis ar atrabotku, tad tas neko nemainīs.
Vajag pārbaudīt līmeni. Ja tas ir ok, samainīt eļļas spiediena devēju (maksā viņš kapeikas tādam spainim). 90% gadījumā vaina būs tieši tur. Ja nepalīdz, tad jāskatās pats motors, eļļas sūknis.
-jā, šitas ir, tipisks audi, eļļas spiediena devējs tur pa tiešo ir sasaistīts (pa usb) ar sajūga izspiešanu un ar jēdzienu ātrumu palielināt vai samazināt.Viš visu Jūt.Pats interesantākais,ka pirms eļļas līmeņa pārbaudes vajag uzrakstīt jautājumu.Nu ne tā, ka tipa tad un tad mainīju eļļu, ielēju to un to, iepriekš man bija tas un tas un šodien es Pārbaudīju līmeni un tagad sadomāju Jums uzrakstīt.Nee, tā nevar.
Iepriekšējam jautātājam te fords grabēja, tas kkur pazuda dsā ar visiem padomiem.
Ja ar eļļu viss kā vajag, tad vai nu sensors izbeidzies (Celica tā bija nelaime), vai sūknis iet uz galu.
20 km 80 km/h???Ātrāk neiet jeb bail?
Eļļas sensori jāpārbauda. Tur ir 2. Pie lielākiem apgriezieniem tā eļļa augšējam sensoram tiek, apakšējam ne, tā elektronika to saprot un rāda, ka viss kārtībā. Ja sensoram kontakts ar vadu bojāts, tad rāda, ka eļļas nav. Iespējams, sasilstot kaut kas notiek ar kontaktu. Varbūt arī tāpēc, ka sasilusi eļļa ir šķidrāka un netiek tam apakšējam sensoram.
Pirms kāda laika tā bija vienam vecākam Audi. Atrisināja pāris minūšu laikā no jauna pievienojot vadu sensoram.
Tiešām B3 ar 1.6? Parasti kaut kā visiem ir 1.8...
Attiecībā par šito gļuku - jā, ir tāds redzēts, bet nav sanācis īsti izkost līdz galam. Pastāv aizdomas ka pie vainas varētu arī būt eļļas spiediena brīdinājuma relejs.
Eļļas līmenis ir! Pirms 3000 nomainīta eļļa. Auto jau 20. Gadu ģimenes rīcībā un eļas maiņa tiek veikta ik pec 10000.
Paprātoju par to, kā tur tā eļļas spiediena kontrole ir izveikta. Tātad, vajag savienot uz masu to vadiņu kas ir uzsprausts baltajam eļļas spiediena slēdzim - nav pat obligāti to vadiņu noņemt no tā devēja nost - pēc tam jāpabrauc - ja brīdinājums neparādās, mainīt nost to devēju, ja parādās, mainīt nost spiediena brīdinājuma releju, atrodas vadītājam pie kājām, numuru neatceros, bet augsts un uz tā uzrakstīts "Õl druck kontrolgerāt".
RaimondsM pareizi raksta. Jānomaina 1 no 2 devējiem.
Pareiz ir, kad/ja pacients saslimis, vispirms jānomaina Termometrs, tad Ārsts, visbeidzot kamēr pienāks pirmdiena un varēs sazvanīt krematōriju.
Patiesībā nebūtu par skādi devēja vietā ieskrūvēt manometru un paskatīties, kāds spiediens ir tukšgaitā un kāds pie apgriezieniem. Devējs ON-OFF nedod pietiekamu info par eļļas sūkni un citām iespējamām šaisēm motorā.
Eļļas spiediena lampiņa
Sveiki! Es braucu ar Audi 80 b3 1.6 benzīnu. Nesen sākās problēma- nobraucot apmēram 20km pie 80km/h braucot ar 5. atrumu iedegas eļļas spiediena lampiņa un tas pats notiek pie 60km/h ar 4. ātrumu. samazinot vai palielinot ātrumu ļampiņa pazūd arī ja izspiež sajūgu. Varbut kadam bijusi ari šada problema iepriekš un var ieteikt ko darīt?
Paldies.