Sveiki. Opel astra 2007. gada 1.9 dīzelis. Problēma tāda ka braucot atslēdzas radio, ventilators, salona apgaismojums, degvielas rādītājs un galvenais ka arī gaismas un tajā brīdī izskatās ka spriegums raustās jo spidometrā kvēlo spožaka mazāk spožāk apgaismojums. Aizdzinu pie elektriķa uztaisīja diagnostiku pārgāja visus blokus viss ideāli nekādu problēmu neatrada.. Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu?
Spidometra apgaismojuma raustīšanās ir dabiska - pazūdot virknītei nopietnu patērētāju pilnīgi dabiskā veidā borta spriegums palecas.
Nav man īpaši nekādas sajēgas par opeļu elektrības īpatnībām, bet nu vajadzētu meklēt kopīgo punktu tam visam - kas varētu būt X relejs, kontakgrupa [diez vai] vai problēmas vados starp tiem...
Bija busam līdzīga situācija. Vainīgs izrādījās puspārrīvējies vads uz spidometru, kurš kompim ziņoja, ka braucu uz 2000 km/h . Kompis saprata, ka, lai attīstītu tādu ātrumu, visu pārējo ir jāatslēdz un izrubīja visus el. patērētājus, kas nav saistīti ar dzinēju. LAbi, ka ātri atrada to vainīgo vadu, jo aizdomas bija uz visu ko citu.
Ģeneratoru jāparbauda. Bet tā ka tas ir opel tad visticamāk kaut kur vados zaļai iemeties. Opel inginia piemēram ir normāli, ka elektriskā bagāžnieka bloks peldas ūdenī, ja ilgi peldējies tad jauns 300eur.
Vizdrīzāk, ka tieši zaļais.Banāli ieskaitot pašas aķa klemmes(!) un masas vada stiprinājuma vietu pie kuzova.Visam jābūt tīram un iesmērētam.Izvilkt sprieguma regulatoru un pārbaudīt oglīšu atlikumu un kolektora gredzenu iedilumu pašā ģeneratora iekšpusē.Kamēr vaina nav atklāta, tālu nebraukt.
Par zaļo un nekontaktu. Ne gluži topika sakarā, bet vienkāršs stāsts no senas pieredzes.
Studentu gadi, iepirkts lēts auto ar apskati, jābrauc. Bijām kompānija uz Lietuvu, kur jau auto sāka čakarēties, negrieza starteris, bet bars bijām, uzstūmām. Atgriežoties mājup, šādus tādus līkumus izmetot, apmēram 200km no mājām pazūd gāzes pedālis un reizē dūmu mutulis no motora pārsega...
Izrādās - masas vads (pītais plakanais) no motora uz auto virsbūvi atskrūvējies, un motors masu ņēma caur gāzes trosi. Tik ilgi, kamēr ar to vairs nepietika lai uzgrieztu starteri, un beigu beigās tā trose kontaktvietā nosvila baltiem dūmiem (apvalks sakusa utt). Toreiz līdzi bija tikai un vienīgi plaķenes, ar to pietika, lai salabotu to trosi, uzstumtu auto un pieveiktu laimīgi atlikušos km līdz savām mājām. Kur jau pēcāk atklājās situācija ar masas vadiem. Piedzīvojums bija interesants.
Pie manis vienreiz atdzina B2 pastēti, no dzimšanas 4 katlu karbulis, kur ielikts dīzelis un vēl visādas šausmīgas lietas ar vadiem motortelpā sadarītas, ar kaut kādām īpatnējām sūdzībām, kuras vairs neatceros. Pēc atbraukšanas nevarēja attaisīt haubi - beigās raujot ar plaķenēm aiz pašas troses izdevās - izrādījās ka bija pazudusi masa, nokurinot dažus vadus un pie viena izgājusi caur haubes trosi, kura sava karstuma dēļ tad mēģinot attaisīt haubi bija pāris vietās izkususi caur plastmasas apvalkam...
Izklausās pēc tālo austrumu kapeiksipējiem, kuri veciem no Japānas atvestiem auto maina stūri uz kreiso pusi. Īpašnieks maz varēja paskaidrot, kāda X dēļ bendzīnnieku uz dīzeli pārtaisījis? Tur jau ir ko ņemties plus jāliek stiprinākumi, jo motors smagāks.
Ar māsas vadu viss kārtībā, šī problēma man sākās jau pirms pusotra mēneša kad vienkārši braucot uz īsu mirkli viss pazuda un atkal iedegās, tad divas nedēļas viss bij OK tad atkal no raustījās un atkal 2 nedēļas. Tad pirms apskates par mazgāju motor telpu, apskati izgāju pa 0,bet braucot mājās sāka glukot atkal elektronika. Iebraucu servisa pierakstījos pie elektriķa pēc 2 dienām aizbraucu viss strādā nekādu problēmu elektriķis pieslēdza kompi viena kļūda drose, pārgaja pa visiem blokiem kontaktiem viss tīrs un strādā, tagad pagāja nedēļā atkal parādījās bet tagad jau vairāk nekā citās reizes
Protams,kā nu ne,katram pirdaram ir jābūt skaidrībā ja ne par Sava suuda garumu, tad par resnumu jau nu noteikti.Katram astras vai cita 16g veca Suūda īpašniekam ir vajadzīgs ietrenēties lietot BC,OBD,USB,OPC,WRC,PMS un UTT.Vajag apmeklēt visus iespējamos ebanātus, kuri izmērīs, un pierakstīties visās iespējamajās mājaslapās, kur bez atlīdzības iestums un atcūkās.Nekādā gadījumā nahuij nevajg ievērot nekādus cilvēciskos pamatprincipus.
Nu ja ar masas vadu viss kārtībā, tad pārbaudi visus PLUSA vadus! Kas diez darās iekšā tajā 13g.v. ģeneratorā, starterī,vadu pievienojumos? Tas Zvanītājs precīzi pašā tajā problēmas izpausmes momentā tur zvanīja?? Aķis ,katru to gļuka reizi pārciezdams,drošvien jo jaunāks kļūst? Gan jau problēma izbeigsies pati no sevis, jo 99% izmisīgo jautātāju "savu" atrisinājumu te nekad neievieto.
Nu ja,kāam jau Loha loma ir jāuzņemas, lai tā aiz tīras sirds "palūgtu" pašam tēmas autoram izdarīt pašsaprotamas lietas.Jā.Lūuudzu, Daargaiss, notīri klemmītes,nosver akumalātōrīti,pačamdi plusvadiņjus, iebāz pirkstu ģeņgerī,izmazgā starterim apPendiksu,uttt
Apmierinies ar to savu voltmetru, tev fāzes derētu izmērīt. Iespraust piepīpētājā to vaīg. Var pat nopirkt jau gatavu. Pec tam varēs skatities vai ir spriegums 13v-16v robežās un nelēkā, tas arī viss.
Plet, ej tak tu drist,,nākošreiz tam hlamam riepas piepumpē un bākā iepird, pirms te shitos sadzīves jautājumus trīs dienas žļembāt. Vismaz pieklājības pēc varēji pats dadomāties, kāds tam nomainītajam suudam sakars ar "elektrību". Pag, lai tik nākamoreiz kāds kārtējais išaks te pamēģina ko līdzīgu pajautaat ;P
Braucot pazūd gaismas, visa elekronika
Sveiki. Opel astra 2007. gada 1.9 dīzelis. Problēma tāda ka braucot atslēdzas radio, ventilators, salona apgaismojums, degvielas rādītājs un galvenais ka arī gaismas un tajā brīdī izskatās ka spriegums raustās jo spidometrā kvēlo spožaka mazāk spožāk apgaismojums. Aizdzinu pie elektriķa uztaisīja diagnostiku pārgāja visus blokus viss ideāli nekādu problēmu neatrada.. Varbūt kāds var pateikt kur meklēt problēmu?