Eļļa Audi B6 2.5tdi

Opatnijs0 Reģ.: 18.04.2020

Iedarbinot savu auto audi b6 2.5tdi, pec 10sekundem noslapst un meginot atkartoti panelī paradas ellas lampinja un nevar palaist vairaak, ella mainita pirms 3t km!! Problēma?

 
650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

nevis problēma, bet Pzda

Opatnijs0 Reģ.: 18.04.2020
0 1 Atbildēt

Hvz, pec paris stundam iedarbināju, viss kartībā, ełłas līmenis arii bija ok!!

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Pie ieslēgtas aizdedzes, nestrādājot dzinējam, eļļas lampiņa taču vienmēr deg! Tieši tāpat kā ģeneratora lampiņa. Tā ka ar eļļu tur visdrīzāk nav nekāda sakara.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Džčhika laikā neko nevajg darbināt.Var mēģināt kā vecos laikos, tipa ar manuālo kurbuli.Teiksim, pacelt vārstu vāku un ar lielo Āmuru iepsist individāli pa katru vārstu.Gan jau kāds no viņiem aizkritīs ciet.Uzradīsies gan kompersija,gan cerība.

Opatnijs0 Reģ.: 18.04.2020
0 1 Atbildēt

Tur jau tā lieta ka ellas dačiks vairs nedega, un viss bija kartibaa!!

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Šim motoram augšējā daļā atrodas milzums sīku detaļu, kuras rada lielas problēmas.Dēļ sadales vārpstu pastiprināta izdiluma izļurkājas katra atsevišķā vārsta bīdīšanas mehānisms.No turienes krīt ārā rokeri un kompensatori un tam seko attiecīgā apdalītā vārsta nekorekta (nevadāma) darbība.Vārsts var palikt iesprūdis vaļā/ciet/pusceļā. Savukārt izkritušās sīkdetaļas var vai nu palikt turpat augšpusē,vai noskaloties lejā karterī, VAI arī nejauši iekratīties starp sadales mehānisma kustīgajām daļām un visu to mehānismu pēkšņi noķīlēt.Dēļ kā siksnai momentā kirdiks un utttt..Kamēr neesi noņēmis ABUS vārstu vākus un nočekojis sadales mehānisma stāvokli- ar TO motoru vispār nekur nedrīks braukt.Ja tev kāds vārsts tur savā nodabā pļurinās- vienureiz tas būs ciet un tu visdrīzāk iedarbināsi it kā nekas nebūtu bijis, citreiz tas noslāpējot motoru paliks vaļā un tad figu iedarbināsi,citreiz tas iestrēgs pa vidam un utttttt.Jo tālāk turpināsi pofigā braukt, jo lielāki brīnumi iespējami.Ar pašu eļļu tur sakara maz,ja nu vienīgi auto "vēstures" un iepriekšējo īpašnieku kapieksipšanas sakarā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā vārsts kuru noslēdz atspere [vai divas] paliekot bez to darbinošā mehānisma var palikt vaļējā stāvoklī?

DidzisKalnietis Reģ.: 20.03.2014
1 2 Atbildēt

Čatā šo nesaremontēsi. Vajadzīga padziļināta defektācija. Dodies uz servisu vai pie kāda, kurš var pieslēgt datoru un nolasīt kļūdas. Var, protams, apskatīt vizuāli, vai nav pušu, vai nošļukusi kāda vakuuma caurulīte, vai nav problēmas ar degvielas padevi, noplūde, vai nav gadījies, ka bākā nav degvielas...

Iemeslu, kādēļ motors nedarbojas, var būt kādi pāris desmiti, tajā skaitā pilnīgi aizsērējis degvielas filtrs utt.

Frontera Reģ.: 12.12.2019
0 2 Atbildēt

AUDI KRIEVS.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Pēc pieredzes varu teikt, ka pēkšņa noslāpšana un nepiedarbināšana saistās ar sūdīgiem degvielas vadiem = gaisu degvielas sistēmā, tas gan nemainās pēc pirmās reizes pāris stundu izlaišanas - ir permanents, kamēr neizlabo vietu, kas laiž gaisu.

Ieteikumi doties uz servisu....servisi šo mīl, jo čakars ar tiem 2.5tdi motoriem ir un stundas/tāmes aug uz burvja mājienu + ne visi vispār māk to motoru un tā uzkari saromentēt, kaut jau 20+ gadu tiem motoriem, attiecīgi arī mašīnām ir. Pie vārsta vāku atvēršanas minimums ar ko jārēķinās ir savi 50+ eiro par paskatīšanos un blīvēm, ko noamainīt, ja tur nav ko darīt. Ja jāmaina sadalenes, tad~80 par katru, ir četras, + kaudze ar rokeriem un hidrokompensatoriem, katrs nedārgi, bet daudz viņu tur ir + darbs noteikti detaļu cenā, ja ne vairāk. Es laikam to 2.5tdi brauktu kāds viņš ir, kamēr viņš vēl kaut cik brauc.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

To uz ielām var redzēt, ka viņi vēl kaut cik brauc.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tur ja mēģināt uzskaitīt visas tās jaukās iespējas, tad ar vienu lapu diez vai pietiks.Viņš gan sākumā uzjautāja it kā eļļas vai ar to saistītā sakarā.

Vajadzētu jautāt, vai silts vai tieši auksts slāpst nost.Ja no degvielas gala sākt rakt, tad jau augstprdiena sūknis un sprauslas viņam diezin vai ir pirmā svaiguma un pie jebkuras novirzes būtu spējīgi to iesmidzes procesu pievilkt.

Ja viņš pats nav iedziļinājies,tīri iespējams, ka kādi huligāni viņu servisā izģērbs.Pat nav zvanīts, ka tiešām salabos.Šitas arī ir sens triks- cilvēks saklausa viedokļus,atbrauc ar pāris aizdomām- man tipa tas un tas nepatīk.Viņam tieši to arī nomaina- tas nekas, ka auto pēc tam vienalga neiet.Pats taču gribēji...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Tas ir iekš tam, ka normāli un profesionāli diagnosticēt tajos servisos nemāk...mainīt par Tevu naudu vienu agregātu pēc otra gan. Parasti jau nesāk normāli maisteri arī dārgāko (no degvielas gala tas arī tas sūknis ir ). Defektiem ir atbilstošas pazīmes....Ja protams tikai kompi (varbūt) noalsīt māk un pāris skrūves samainīt, kā arī darb stundas skaitīt + neiztrūkstoši klientiem betonēt, tad nu ar tiem rezultātiem ir kā ir.

Es teiktu, ka miskastes uz ceļa zināmā mērā arī ir servisu (ne)darba sekas, ne tikai auto īpašnieku nabadzība vai kapeikpišana. Iespējams, tas, ka cilvēkiem jau ir/būs mazāk naudas ieviesīs savas korekcijas arī šajā nozarē.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Eļļu viņš ir mainījis,bet par degvielas filtru ne vārda.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Skaties vēl pašā bākā kāds sūknis, un/vai vispār degviela ir, utttt.Par cēloni jau parasti neatzīstas, pamatā tikai jautā;))

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Bākā ir sūknis, tam motoram, kas mēdz nobeigties, tur gan to var sakolhozēt, bet no degvielas filtra nekvalitatīvas maiņas arī mēdz sākties gemoroji ar gaisu sistēmā.

Daudzas lauku garāžas nevarēja pāriet tehniskajam progresam no "mūžīgajiem" 2.5tdi rindiniekiem (arī 1.9) uz V6 2.5tdi.

cesterfilds Reģ.: 14.05.2020
0 0 Atbildēt

Auto Chrysler Voyager 2,8 cdr 2005.g. automāts.

Braucot slāpst nost, bet ne vienmēr. Apstājos pagriežu, lec no pusapgrieziena. Kas varbūt par šaizi??? Sprauslas nomainītas, visi iespējamie devēji samainīti. Kas par lietu, elektriķi nesaprašanā.......

Lasītākie raksti

Jaunie raksti