Cik esmu meklējis un lasījis šāda problēma nekur nav aprakstīta.
Problēma tāda, nomainīju sūkni viss labi, spiediens ir vis strāda ar kompi izgāju to testu kļūdu vairs nemet, pabraucu apmēram 10-20km un iedegas atkal ESP, kļūda uz sūkni, sūknis strāda visu laiku un nesledzas āra ka ieslēdz aizdedzi tā viņš jau ieslēdzas. Kad tikko uzliku sūkni tā nebija sajūta ka viņam padod pa lielu strāvu vai arī nodedzina kādu pretestību.
Varbūt ir kas līdzīgs bijis vai ir idejas ko varētu darīt.
Pastāsti sīkāk, uz kura auto un kurā gada vai kuras paaudzes Haldex. Pārāk liela strāva ātri nobeigtu sūkņi, nevis liktu tam ilgi un dikti strādāt. Pie jaunākās haldex paaudzes es teiktu ka kontroles mehānismam kaut kas nepatīk, vai tie būtu ratu griešanās ātrumu devēji, vai pašam kontrolierim "smadzenes pārkarsušas" VVZ.
Es sāktu ar sīkumu pārbaudi, riteņu diametru, nodilumu utml. Jaunākajam Haldex gan itkā hopuj, bet jo vecāka ir AWD sistēma, jo svarīgāk ir tas lai rati būtu vienāda diametra.
Sūknim nevar "padot par lielu strāvu". Strāva ir tik liela, kādu sūknis patērē. Ja strāva par lielu, tātad kaut kur velk uz īso. Atgādinu, ka strāvu mēra ar ampērmetru, nevis ar voltmetru.
Haldex sajūgs
Sveiks,
Cik esmu meklējis un lasījis šāda problēma nekur nav aprakstīta.
Problēma tāda, nomainīju sūkni viss labi, spiediens ir vis strāda ar kompi izgāju to testu kļūdu vairs nemet, pabraucu apmēram 10-20km un iedegas atkal ESP, kļūda uz sūkni, sūknis strāda visu laiku un nesledzas āra ka ieslēdz aizdedzi tā viņš jau ieslēdzas. Kad tikko uzliku sūkni tā nebija sajūta ka viņam padod pa lielu strāvu vai arī nodedzina kādu pretestību.
Varbūt ir kas līdzīgs bijis vai ir idejas ko varētu darīt.