Kāda ir ierēdņu atbildība par bīstamu situāciju pieļaušanu satiksmes drošībai

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Nolaidība, neprofesionalitāte vai korupcija - kas?

Un kāda ir reālā atbildība par to?

 
650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Kāda atbildība? Par ko, par To ? Kas tas ir, tas Tas? Kas jums ir, ko piesējājāties? Kāda var būt atbildība,ja visapkārt tikdaudz Darba? Kāda vēl nafig korupcija,visi ir atvaļinājumā.NeKurzemē.NeBunkurā.Ā, nē, ne visi,daži reku būvē Šosseju.Atsevišķi nepieklājīgie vienlaikus pa to Brauc.Nedod nepakam ne pastrādāt.Neko nekam neviens nedod. Netīri, nemazgājušies,nemazgātiem bluetoothiem apkārušies.Uz jūru redziet viņiem tagad savajadzējies.Kur jāskrien? Kurp? Kāpēc? Lieciet cilvēkiem mieru.Ļaujiet taču reiz atpūsties.Domas sakopot.Domās sakopoties... Jā. Nē.Varbūt.Un/vai.Fui....

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 1 Atbildēt

Katrs konkrēts piemērs jāizskata atsevišķi. Lai gan es pat nevaru iedomāties, - kāda tad ir tā bīstamā situācija, kuru ierēdņi var novērst?

Ja kādam pamuļķim rada bīstamību bedre, vai neuzkrāsota līnija, tad tam pamuļķim vajag:

vai nu iemācīties braukt, vai nopirkt normālu auto, vai sev nogriezt plaukstas, lai nevarētu pabraukt un kādu nenosistu.

Ja šis raksts tapa pateicoties tam luksaforam pie dzelzceļa, tad es gribu atklāt vienu lielu noslēpumu - ĻOTI DAUDZ krustojumu un dzlzceļa pārbrauktuves ir BEZ luksaforiem vispār. Un lai nerastos dzīvībai bīstamas situācijas, vajag skatīties ar acīm.

Un kāda ierēdņu atbildība? Protams, ka ir. Un parasti viss tiek nokārtots, agri, vai vēlu...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā.Pārbrauktuve.Slokā.Kārtis rokā.Roka dsā..Bet tas LuksOsemafors iespējamajam maz-redzīgajam "maksā" 700euro.Apm tikpat, cik vienas acs TA pie dr.Luukinsa.Jā.

Bet visvairāk te vainīgs ir tas Pagāns ar bmw.Vai "uz" bmw.Jo viņš bij tas Pirmais.Potenciālie Pirmie sākumā vienmēr ir rindas galā.Tā vienkārši ir.Jā.

Tieši dēļ viņa 69 pārējie ierindas rindinieki neapdrisrsās,neapvēmās un nepārkarsa +33jos.Grāvmalā netika radīti noziedznieku pēcnācēji un daudzas strīdnieku ģimenes tika samierinātas und saglabātas.Visi paspēja.Vilciena nebija.Tas nobijās.Es domāt, aka cēlmettāla zārks un zalūts būt pats tas minimetmums, ko viņnam (tam bmw)vajadzētu par šamo Varōņnedarbu iedalīt.Jā.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Sākot ar kādu samaksu(algu) var prasīt atbildību? No 0 līdz bezgalībai? Ja ierēdnis saņem daudz(???) viņš ir sūda ierēdnis, kurš saņem neadekvāti daudz, bet pieņemsim, ka izdara savu darbu. Ja saņem maz(???), tad ir baigi labais, ka spēj izdzīvot un reizē kko arī izdarīt, šad tad gadās kļūdas, kāds nomirst, kāds izdzīvo...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 1 Atbildēt

Nu ierēdņi ir atbildīgi, jo pārāk lielu ātrumu atļauj, pārāk maz fotoradaru un policistu uz ceļiem, sodi pārāk zemi - nav pakāršana ceļmalā par braukšanu dzērumā ieviesta, utml... Karoč maitas visi.

Pie vainas sabiedrības attieksme, kura to visu pieļauj un nepieprasa mērus.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā. 4 июля 2020, 14:43

Разрешенную скорость на трассах М-11 «Нева», ЦКАД и М-4 «Дон» могут увеличить до 150 километров в час, заявил руководитель «Автодора» Вячеслав Петушенко.

«Такая великая страна, как наша, имеет право иметь дороги, где скорость 150 километров в час»... ;PPP

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

tur puse viņu mašīnas tādu ātrumu tehniski neizturēs, sāks avarēt ar smagām sekām, tur tv voģik po ruski var redzēt ka gazelēm riteņi gaitā skrūvējas nost jau ar ātrumu 70 km/st

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti