Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Seat Ateca auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Seat Ateca no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?

 
AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
6 0 Atbildēt

Seat Ateca - kārtējais auto, kam spāņi piešķīruši kādas savas vēsturiskas pilsētas(šinī gadījumā Ateca-ļoti sena vēsturiska pilsēta netālu no Saragosas). Šoreiz tas ir 2,0TSI 140kw/190 Zs ar 7 pakāpju DSG kārbu un pilnpiedziņu. Uzprišinātā modeļa galvenās izmaiņas saistās ar eksterjeru - sportiskāka, agresīvāka un tai pašā laikā diezgan robusta priekšējā reste, jauni lukturi. Gan jāmin, ka izvēloties tumšu virsbūves krāsu(testa auto bija melnā krāsā) iepriekš minētais par auto priekšu nav tik izteiksmīgs, bet piem. baltā krāsa izceļ šos uzlabojumus. Arī drošība ir līmenī - NCAP testos 5 zvaigznes! Interjera materiāli kvalitatīvi, salona izolācija laba, jo esot uz grunts seguma, trokšņa līmenis salonā nepaaugstinās. Runājot par interjeru, daudzas lietas, kā digitālais instrumentu panelis, 9,2" skārienjūtīgs info panelis, vidējā konsole ar izvietoto pogu braukšanas režīmu(eco, comfort, sport, offroad, sniegs)iestatīšanai nu ļoti atgādina Wolfsburgas brālīša(domāts Tiguan) aprises. Dzinēja dinamika un balstiekārtas darbība, it īpaši sporta režīmā ekselenta un vidējais degvielas patēriņš pat nepārsniedza 7,5l uz 100km! Aizmugurē sēdošiem ērtība un plašums garantēts. Vienīgi spāņi piemirsuši izveidot bīdāmus aizmugurējos sēdekļus, kas nepieciešamības gadījumā varētu palielināt jau tā iespaidīgo bagāžas nodalījumu. Nu ko, šķiet neslikta alternatīva iegādāties VW tehnoloģijas un kvalitāti par apmēram 5 t eur lētāk salīdzinot ar wolfsburgieti. Ateca ar 2,0 TSI ar DSG un pilnpiedziņu pieejams par 31 500 eur, bet 2,0TDI pat par 27500 eur.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
6 0 Atbildēt

Tā kā biju izbraucis ar jauno Leon un tas mani atstāja tikai pozitīvu iespaidu, tad gribēju izmēģināt ar Seat piedāvāto kroseveru – Ateca. Konkrētais eksmeplārs bija FR komplektācijā ar 2.0 TSI (190 Zs), kas sajūgts ar 7 pakāpju DSG un piedzen visus 4 riteņus.

Dizains sportisks un uzrunājošs, kā nekā Seat sevi pozicionē priekš gados jaunākiem pircējiem/braucējiem. Salonā gan šāda dizaina valoda neturpinās. Viss ir daudz piezemētāks un viegli uztverams. Kāda neizprotama iemesla dēļ acīs iekrita ventilācijas režģi salonā, kas likās gaižām lēti uztaisīti. Tiešām nezinu kāpēc tam uzmanību pievērsu. Bet kopumā salons pieklājīgs un pusādas krēslos ērti atrasties.

Seat kā jau Seat arī gaitā uzvedas daudz jautrāk kā līdzvērtīgs VW. Visbaudāmāk auto palika “S” režīmā. 2.0 TSI bez ierunām, viegli dzen uz priekšu jebkurā ātrumā. Braucot galīgi nejūti, ka sēdi krosoverā. Sēdpozīcija kopā ar augstākiem durvju apšuvumiem rada iespaidu, ka sēdi parastā hečbekā. Priekš manis tas ir tikai plus. Un jāatzīst, ka šis man patika stipri vairāk par GLB.

Lai nu kā Seat aicina uz azartisku braukšanu un Ateca nav neākds izņēmums. Ja Nepilni 32K EUR par šo liekas atbilstoši, tad droši var ņemt ciet!

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
7 0 Atbildēt

Ateca ir viens no piemēriem, kurā “feislifta” modelim nav jānāk klajā ar ievērojamiem uzlabojumiem. Tā vietā tiek uzlikti pareizie uzsvari, lai vēl vairāk pietuvinātu krosoveru sava segmenta spicei.

Ateca bija viens no pievilcīgākajiem sava segmenta pārstāvjiem. Līdz ar modernizāciju, tas ieguvis nelielus, tomēr pamanāmus uzlabojumus. Ļoti iepriecināja LED lukturu darbība, automātiski pārslēdz tālo staru naksnīgā braucienā. Šī funkcija šobrīd ir vairumam jauno auto, bet lielākoties tā strādā novēloti.

Vienīgais trūkums eksterjerā – uzkrītošās “izplūdes atveres” aizmugurējā bamperī, kas apvienotas ar distances sensoru un pilda vien ilustratīvu funkciju.

Salons ieturēts pat nedaudz sportiskā garā – melni griesti, ērta stūre, sēdekļi ar patīkamu sānu atbalstu un kopējā kompozīcija, kas Seat modeļiem allaž bijusi ar sportisko noti. Apdares materiālu kvalitāte dažviet varēja būt labāka, taču lielākais trūkums ir trokšņu izolācija virsbūves aizmugurējā daļā. To īpaši izteikti varēs dzirdēt uz grants seguma.

Atšķirībā no Leon FR, Ateca FR uz ceļa uzvedas komfortablāk, vienlaikus nezaudējot patīkamu azartiņu. Nedaudz neparasti, taču šeit ir pat “launch control” funkcija. Noderēs, lai pajokotos pie pilsētu luksoforiem. Kas attiecas uz smilšainu segumu - bezceļu testā tas sevi pierādīja ļoti labi!

Kopš modeļa modernizācijas Ateca pierāda sevi kā viens no labākajiem šī zīmola modeļiem, kas līdz šim radīts.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti