Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

pārāk liels eļļas spiediens

GiDree Reģ.: 13.02.2017

sveiki .jautājums

audi a4 b7 2.0 ATL Benzīns

bija problēma ar eļļas spiedienu (pārāk liels spiediens )

pieliekot manometru pulkstenis līdz maksimumam aiziet

un auto slāpst .jo eļļās spiediens par lielu .un sadalenes fāzu regulātors nostrādā un auto slāps

ok nav problēma ! nodomāju pie sevis

nomainīju jaunu eļļās sūkni

BET PROBLĒMA PALIKA !!!

kur tālāk skatīties ???

lūgums zinātājus palīdzēt !!!!!!

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tas var but iespejams tikai tad ja sūkņa griešanas ātrums ir parāk liels, jautajums kas piedzen konkrēto sūkni ?

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

ķēde

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

-vai kāds Kartera ventilācijas vārsts tam motaram ir? ..kāda Truba (savienotājšļūtene) tam ir?

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tas viss šobrīd atvienot

Un tajā ziņā motors brīvi var elpot

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Plus jau sūknim ir redukscijas vārsts. (ka jau rakstīju sūknis jauns šobrīd. Eļļa un filtrs arī) Kas met nost spiedienu ja tiek pārsniegti noteiktie bar.

Bet manā gadījumā.

Pilnīga mistika

Manometrs iiet pa gaisu

Pat leikas ka apgriežas ap savu asi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kāds tas manometra maksimums īsti ir ? Tas tā just in case lai skaidrs ka atgāzes tās nevar būt.

Sūkņa griešanās ātrums tieši atkarīgs no tā kāda izmēra zobrati ir. Konkrētam motoram nezinu, bet pa netu ko ātrumā sagrābstījos ka atkarībā no motora tur dažiem (šķiet ka tie gan bija tikai dīzeļi) tiek izmesta orģinālā sistēma ar balansieriem un uzlikts vienkārši eļļas sūknis kurš vairs netiek piedzīts no kloķvārpstas, un attiecīgi griežas ar gandrīz 4 x mazāku ātrumu - attiecīgi je tev tur motoram ir kaut kas līdzīgs saveidots, moš kāds apgājis normālu procedūru ar pareizu lietu aizvietošanu ...

Bet nu tas jau toč kā kafijas biezumos zīlēt ... jāmeklē netā kur kāds tādu pat motoru jaucis pofig kāda iemesla dēļ, bet ka tik var redzēt zobratu attiecību utml. - tad mošpašam kļūs saprotamāk kas un kā ...

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Manometrs maksimums ir 7bar

Kamēr uz tām pāris sec. Auto pielec

Spiediens ir uzkāpis uz max 7bar

Un liekas ka pat apgriežas pa savu asi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un ja nav grūti veco sukni nofočēt un linku uz bildēm iemest - labprat aci uzmestu ... ka tev tā sistēma reāli izskatas

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Oriģināli. stāveja sūknis ar balansieriem

Kuru ar uguni meklējot nevar atrast

Jaunu nepiedāvā. Un lietots ir kosmoss. tik pa ārzemēm (ebay utt. atrodams +-250-300 eiro

Tad tika sākta meklēt infa netā

Un protams mūsu lielvalsts kaimiņi

Arī ir saskārušies ar šo problēmu

Un pārliekot (modificē no 1.8T audi benzinieka sūkni)

www.drive2.ru/l/484121018097468134/

www.drive2.ru/l/486658141178560743/

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Šo visu izdarot.

Nekādas izmaiņas nav

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Skaidrs, bet pie šādas pārbūves sūkņa griešanās ātrums noteikti samazinājās, jo balansieri rotē 2x ātrāk kā kloķene, tātad problēma visdrīzāk ir faktā ka šis ir daudz ražīgāks sūknis par to kas ir kopā ar balansieriem. Vienīgi ko es sapratu no ta kā es redzēju dīzeļiem pie tada pat "setupa" pirms un pēc - tas vairs netika piedzīts no kloķvārpstas (slinkuks gan lūrēt, no kā cita tas bija) ...

Samazināt sūkņa ražību var vai nu mainot zobratu attiecību, ieplūdes(iesūkšanas) kanālu diametru (tik nez cik labi tas pats tad eļļosies) , mainot izplūdes diametru un/vai novadot eļļu vēl kaur kur citur, un vēl varbūt var kaut ko ar paša sūkņa iekšām izdarīt (bet parasti tas rada problēmu sūkni nohermetizēt pēc izjaukšanas).

Kas man liek domāt vai nav aizdirsti kādi eļļas kanāli, un attiecīgi tieši sadalene dabūt "norīt" pilnīgi visu spiedienu ko "izsniedz" sūknis ....

Cik tev zobi tam eļļas sūkņa zobratam, no tā pēdējā linka var noprast ka sūknis dīzelim un benzīnam identisks, bet zvaigznītes izmēri dažādi - tur gan čalim pretēja problēma - zems spiediens bija un mainīja zvaigzni uz mazāku.

P.S. tev tātad vajag lielāko zvaigzni eļļaa sūkņa galā, un tad ja vēl spiediens pa lielu - domāju jāmeklē kur vēl ir problēmas ...

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ja šobrīd stāv. kā viņš rakstīja. Ar 23 zobiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tātad pārejot uz 31 zoba zvaigzni - spiediens kritīsies, bet jautājums vai pietiekami !

t.i. ja vari tomēr izmērīt cik liels ir spiediens, tad samainot 23 uz 31 zobu zobratu tu dabūsi apmēram par 1/4 (25%) mazāku spiedienu, vai tas ir OK, - skaties pats.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

AK jā bet vispār gan jau a spiedienu mēri spiediena devējā vietā, un tas savukārt drošī vien ir diezgan tuvu galvas augšai.

Jā tas tā ir tad tehniski 2 vienīgāš vietas kur eļļa tiek padota pirms tam varētu būt kloķenes eļļošana un virzuļu eļļas "smidzinātāji" ( nezinu kā latviski pareizi tos mazos eļļas "mīzējus" lai nosauc, kas eļļu izsmidzina uz virzuli tieši no apakšas) , ja tādi tev ir. Vēl varbūt sānu balansieru (ja ir tādi) eļļošana pa ceļam. Visam citam jau nu stabili būtu jābūt pēc tam ...

Tiesa spiedienu var ietekmēt arī jebkas aiz manometra, ja eļļai nav kur plūst, tad spiediens ceļas līdz kaut ko izdodas saplēst ....

Teiktu ka jāmaklē kur un kāds sūds varēja iesprūst un noklemmēt kādu eļļas spraugu ...

Atceroties savu pieredzi ar kombaina hidromotoriem - viena knapi saskatāma dzelzs skaida iesprūdusi attiecīgi mazā caurplūdes dīzē nolika mierā visu lielo Jenisejas kombainu - tas ne uz priekšu ne atpakaļ braukt vairs nebija pielaužams ...

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tā jau būs jādara. Jānopērk tas zobrats ar 31 zobu (ja vispār atsevišķi piedāvās)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tātad ja tev bija 7bar , un nevis aizgāja vēl tālāk, tad ar to varētu būt līdzēts - būs drusku zem 5 bar, vienīgi ceru ka ne tukšgaitā, jo citādi - problēma 100% ir pilnīgi citā vietā ...

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tie 7bar +

Ir tieši tukšgaitā

Pie pirmajām sec

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja eļļa +/- tev atbilstošas kategorijas, tad ir dranķīgi. Protams auksts starts tev problēmu "paspilgtina". Bet nu 7 tāpat nedrīkstētu būt.

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Tie 7bar +

Ir tieši tukšgaitā

Pie pirmajām sec kamēr rūc. Un tad slāpst nost

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu reāli grūti saprast WTF, jo redukcijas varstam vajadzēja jau nostrādāt, laikam sāktu ar tā pārbaudi pie kāda spiediena tad tas nostrādā ...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Spiediens aug situācijās, kad ieplūde ir lielāka par izplūdi. Ja līdz sūknim eļļa ieplūst brīvi, bet tālāk sākas štoperis protams spiediens augs. Un pārbaudi drošības( redukcijas) vārstu, vai tas vispār strādā. Tas ka jauns pofig. Un vai tas ir virsspiediena zonā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pie visa ausgtākminētā, lūdzu ņem vērā, ka eļļas kvalitāte un viskozitāte arī ietekmēs eļļas spiedienu diezgan lielā mērā kamēr motors auksts - sasilstot tas pat ar tādu "dranķi" var atgriezties normas robežās !

Bet nu 7 bar ir tāpat pie robežas kad tev eļļu sāks spiest ārā visur tur kur to nevajadzētu darīt !

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Bet principā saku ka sūkni vari atstat mierā un ari to zvaigzni - jamekle kas tev eļļas kanālos ir nosprūdis, jo tukšgaitā uzgriezt 7 var tikai ar eļļu kas ir pārvērsta biezputrā ... vai arī tai absolūti nav kur palikt/aiztecet prom ...

Es laikam paņemtu ar gaisa kompresoru pamēģinatu iepūst tos pašus 7bar. jo ja pat gaiss neiet cauri, tad kaut kas ir nevis nosprūdis, bet kapitāli nepareizi salikts, t.i. tur eļļai ejas vienkārši nav ... nezinu blīve jas sedz caurumus/ nejēga ar lielu daudzumu silikona ticis pie blīvējuma vietām/whatever ....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un pie tādas situācijas ja pat gaiss pie 7 bar vēsi turas, tad domā/meklē kas auto ir ticis jaukts/mainīts.

NU vai izstāsti pilnu stāstu, tipa auto tādu nopirki/ kaut ko tiki pats mainījis utml.

Mazums tur piemēram slīdgultņus ielikuši nepareizi, un tie eļļas caurumi ir ciet utml.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

T40 eļļas caurumos bija iesūkts hermētiķis ar ko iepriekš kartera vāks līmēts pie motora. Pirmais cilindrs pa sauso un šāles ar kloķeni pie dieviem. Tad arī sāka pūst pa visām blīvēm, pa kurām nevajadzētu pūst. Tā kā piekritīšu, ka visticamāk kāds kanāls ciet i viss.

GiDree Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Lec ideāli =bet pēc pāris sec slāpst

Es vispār sāku domāt

Varbūt vaina nav tajā eļļas spiedienaa

Bet jāmeklē kas cits

Kompis nekādas kļūdas nerāda

Zobene un sadalenei metkas ideāli

Kompresija katrā podā 12~13

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Eļļas pārāk liels spiediens pats par sevi var nebūt problēma, bet kā jau teicu - problēma var būt iekš fakta ka eļļai nav kur sprukt, un tādēļ spiediens uzaug, un ja nenoslāptu - tavam motoram kā minimums sāktu pa blīvēm vai tosolā spiest iekšā eļļu. Un jā sadales fāzes visticamāk būs arī šķērsām, jo to arī pārsvarā kontrolē ar spiedienu + varbūt kādu elektromagnētisku vārstu ... moš tas arī ir vainīgais sūdabrālis ...

GiDree Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

liels paldies

tiem kas palīdzēja ar padomiem

mēģināšu testēšu utt

kad atradīšu vainu

atrakstīšu

GiDree Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

VAINA ATRASTA !!!

Izrādās tam audi 2.0 ALT. Eļļas spiediena regulācijas klapans ir ne tikai eļļas sūknī.

Bet arī eļļas filtra korpusā

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tad super ka tik.vienkārši ! Paldies ka atrakstijies kā tas beidzās.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Intereses pēc ari parakos ka tas izskatas, atradu līdzīgu problēmu ar aprakstu (ja nu kādam noder):

www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY

GiDree Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Tādēļ arī uzrakstīju

Lai ja kādam ir tāda situācija

Kā man bija

Lai pēc meklēšanas pa Google

PĀRĀK LIELS EĻĻAS SPIEDIENS

Ir cerība ka uzies uz šī posta

Un spēšu palīdzēt

Kādam citam kas nonācis manā situācijā

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti