Tas var but iespejams tikai tad ja sūkņa griešanas ātrums ir parāk liels, jautajums kas piedzen konkrēto sūkni ?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas var but iespejams tikai tad ja sūkņa griešanas ātrums ir parāk liels, jautajums kas piedzen konkrēto sūkni ?
-vai kāds Kartera ventilācijas vārsts tam motaram ir? ..kāda Truba (savienotājšļūtene) tam ir?
Plus jau sūknim ir redukscijas vārsts. (ka jau rakstīju sūknis jauns šobrīd. Eļļa un filtrs arī) Kas met nost spiedienu ja tiek pārsniegti noteiktie bar.
Bet manā gadījumā.
Pilnīga mistika
Manometrs iiet pa gaisu
Pat leikas ka apgriežas ap savu asi
Kāds tas manometra maksimums īsti ir ? Tas tā just in case lai skaidrs ka atgāzes tās nevar būt.
Sūkņa griešanās ātrums tieši atkarīgs no tā kāda izmēra zobrati ir. Konkrētam motoram nezinu, bet pa netu ko ātrumā sagrābstījos ka atkarībā no motora tur dažiem (šķiet ka tie gan bija tikai dīzeļi) tiek izmesta orģinālā sistēma ar balansieriem un uzlikts vienkārši eļļas sūknis kurš vairs netiek piedzīts no kloķvārpstas, un attiecīgi griežas ar gandrīz 4 x mazāku ātrumu - attiecīgi je tev tur motoram ir kaut kas līdzīgs saveidots, moš kāds apgājis normālu procedūru ar pareizu lietu aizvietošanu ...
Bet nu tas jau toč kā kafijas biezumos zīlēt ... jāmeklē netā kur kāds tādu pat motoru jaucis pofig kāda iemesla dēļ, bet ka tik var redzēt zobratu attiecību utml. - tad mošpašam kļūs saprotamāk kas un kā ...
Un ja nav grūti veco sukni nofočēt un linku uz bildēm iemest - labprat aci uzmestu ... ka tev tā sistēma reāli izskatas
Oriģināli. stāveja sūknis ar balansieriem
Kuru ar uguni meklējot nevar atrast
Jaunu nepiedāvā. Un lietots ir kosmoss. tik pa ārzemēm (ebay utt. atrodams +-250-300 eiro
Tad tika sākta meklēt infa netā
Un protams mūsu lielvalsts kaimiņi
Arī ir saskārušies ar šo problēmu
Un pārliekot (modificē no 1.8T audi benzinieka sūkni)
Šo visu izdarot.
Nekādas izmaiņas nav
Skaidrs, bet pie šādas pārbūves sūkņa griešanās ātrums noteikti samazinājās, jo balansieri rotē 2x ātrāk kā kloķene, tātad problēma visdrīzāk ir faktā ka šis ir daudz ražīgāks sūknis par to kas ir kopā ar balansieriem. Vienīgi ko es sapratu no ta kā es redzēju dīzeļiem pie tada pat "setupa" pirms un pēc - tas vairs netika piedzīts no kloķvārpstas (slinkuks gan lūrēt, no kā cita tas bija) ...
Samazināt sūkņa ražību var vai nu mainot zobratu attiecību, ieplūdes(iesūkšanas) kanālu diametru (tik nez cik labi tas pats tad eļļosies) , mainot izplūdes diametru un/vai novadot eļļu vēl kaur kur citur, un vēl varbūt var kaut ko ar paša sūkņa iekšām izdarīt (bet parasti tas rada problēmu sūkni nohermetizēt pēc izjaukšanas).
Kas man liek domāt vai nav aizdirsti kādi eļļas kanāli, un attiecīgi tieši sadalene dabūt "norīt" pilnīgi visu spiedienu ko "izsniedz" sūknis ....
Cik tev zobi tam eļļas sūkņa zobratam, no tā pēdējā linka var noprast ka sūknis dīzelim un benzīnam identisks, bet zvaigznītes izmēri dažādi - tur gan čalim pretēja problēma - zems spiediens bija un mainīja zvaigzni uz mazāku.
P.S. tev tātad vajag lielāko zvaigzni eļļaa sūkņa galā, un tad ja vēl spiediens pa lielu - domāju jāmeklē kur vēl ir problēmas ...
Ja šobrīd stāv. kā viņš rakstīja. Ar 23 zobiem
Tātad pārejot uz 31 zoba zvaigzni - spiediens kritīsies, bet jautājums vai pietiekami !
t.i. ja vari tomēr izmērīt cik liels ir spiediens, tad samainot 23 uz 31 zobu zobratu tu dabūsi apmēram par 1/4 (25%) mazāku spiedienu, vai tas ir OK, - skaties pats.
AK jā bet vispār gan jau a spiedienu mēri spiediena devējā vietā, un tas savukārt drošī vien ir diezgan tuvu galvas augšai.
Jā tas tā ir tad tehniski 2 vienīgāš vietas kur eļļa tiek padota pirms tam varētu būt kloķenes eļļošana un virzuļu eļļas "smidzinātāji" ( nezinu kā latviski pareizi tos mazos eļļas "mīzējus" lai nosauc, kas eļļu izsmidzina uz virzuli tieši no apakšas) , ja tādi tev ir. Vēl varbūt sānu balansieru (ja ir tādi) eļļošana pa ceļam. Visam citam jau nu stabili būtu jābūt pēc tam ...
Tiesa spiedienu var ietekmēt arī jebkas aiz manometra, ja eļļai nav kur plūst, tad spiediens ceļas līdz kaut ko izdodas saplēst ....
Teiktu ka jāmaklē kur un kāds sūds varēja iesprūst un noklemmēt kādu eļļas spraugu ...
Atceroties savu pieredzi ar kombaina hidromotoriem - viena knapi saskatāma dzelzs skaida iesprūdusi attiecīgi mazā caurplūdes dīzē nolika mierā visu lielo Jenisejas kombainu - tas ne uz priekšu ne atpakaļ braukt vairs nebija pielaužams ...
Tā jau būs jādara. Jānopērk tas zobrats ar 31 zobu (ja vispār atsevišķi piedāvās)
Tātad ja tev bija 7bar , un nevis aizgāja vēl tālāk, tad ar to varētu būt līdzēts - būs drusku zem 5 bar, vienīgi ceru ka ne tukšgaitā, jo citādi - problēma 100% ir pilnīgi citā vietā ...
Tie 7bar +
Ir tieši tukšgaitā
Pie pirmajām sec
Tie 7bar +
Ir tieši tukšgaitā
Pie pirmajām sec kamēr rūc. Un tad slāpst nost
Spiediens aug situācijās, kad ieplūde ir lielāka par izplūdi. Ja līdz sūknim eļļa ieplūst brīvi, bet tālāk sākas štoperis protams spiediens augs. Un pārbaudi drošības( redukcijas) vārstu, vai tas vispār strādā. Tas ka jauns pofig. Un vai tas ir virsspiediena zonā.
Pie visa ausgtākminētā, lūdzu ņem vērā, ka eļļas kvalitāte un viskozitāte arī ietekmēs eļļas spiedienu diezgan lielā mērā kamēr motors auksts - sasilstot tas pat ar tādu "dranķi" var atgriezties normas robežās !
Bet nu 7 bar ir tāpat pie robežas kad tev eļļu sāks spiest ārā visur tur kur to nevajadzētu darīt !
Bet principā saku ka sūkni vari atstat mierā un ari to zvaigzni - jamekle kas tev eļļas kanālos ir nosprūdis, jo tukšgaitā uzgriezt 7 var tikai ar eļļu kas ir pārvērsta biezputrā ... vai arī tai absolūti nav kur palikt/aiztecet prom ...
Es laikam paņemtu ar gaisa kompresoru pamēģinatu iepūst tos pašus 7bar. jo ja pat gaiss neiet cauri, tad kaut kas ir nevis nosprūdis, bet kapitāli nepareizi salikts, t.i. tur eļļai ejas vienkārši nav ... nezinu blīve jas sedz caurumus/ nejēga ar lielu daudzumu silikona ticis pie blīvējuma vietām/whatever ....
Un pie tādas situācijas ja pat gaiss pie 7 bar vēsi turas, tad domā/meklē kas auto ir ticis jaukts/mainīts.
NU vai izstāsti pilnu stāstu, tipa auto tādu nopirki/ kaut ko tiki pats mainījis utml.
Mazums tur piemēram slīdgultņus ielikuši nepareizi, un tie eļļas caurumi ir ciet utml.
T40 eļļas caurumos bija iesūkts hermētiķis ar ko iepriekš kartera vāks līmēts pie motora. Pirmais cilindrs pa sauso un šāles ar kloķeni pie dieviem. Tad arī sāka pūst pa visām blīvēm, pa kurām nevajadzētu pūst. Tā kā piekritīšu, ka visticamāk kāds kanāls ciet i viss.
Lec ideāli =bet pēc pāris sec slāpst
Es vispār sāku domāt
Varbūt vaina nav tajā eļļas spiedienaa
Bet jāmeklē kas cits
Kompis nekādas kļūdas nerāda
Zobene un sadalenei metkas ideāli
Kompresija katrā podā 12~13
Eļļas pārāk liels spiediens pats par sevi var nebūt problēma, bet kā jau teicu - problēma var būt iekš fakta ka eļļai nav kur sprukt, un tādēļ spiediens uzaug, un ja nenoslāptu - tavam motoram kā minimums sāktu pa blīvēm vai tosolā spiest iekšā eļļu. Un jā sadales fāzes visticamāk būs arī šķērsām, jo to arī pārsvarā kontrolē ar spiedienu + varbūt kādu elektromagnētisku vārstu ... moš tas arī ir vainīgais sūdabrālis ...
liels paldies
tiem kas palīdzēja ar padomiem
mēģināšu testēšu utt
kad atradīšu vainu
atrakstīšu
VAINA ATRASTA !!!
Izrādās tam audi 2.0 ALT. Eļļas spiediena regulācijas klapans ir ne tikai eļļas sūknī.
Bet arī eļļas filtra korpusā
Tad super ka tik.vienkārši ! Paldies ka atrakstijies kā tas beidzās.
Intereses pēc ari parakos ka tas izskatas, atradu līdzīgu problēmu ar aprakstu (ja nu kādam noder):
pārāk liels eļļas spiediens
sveiki .jautājums
audi a4 b7 2.0 ATL Benzīns
bija problēma ar eļļas spiedienu (pārāk liels spiediens )
pieliekot manometru pulkstenis līdz maksimumam aiziet
un auto slāpst .jo eļļās spiediens par lielu .un sadalenes fāzu regulātors nostrādā un auto slāps
ok nav problēma ! nodomāju pie sevis
nomainīju jaunu eļļās sūkni
BET PROBLĒMA PALIKA !!!
kur tālāk skatīties ???
lūgums zinātājus palīdzēt !!!!!!