Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo v70

ttteeeccchhh Reģ.: 16.12.2020

Labdien. Esmu apsvēris domu iegādāties volvo v70 (2000-2008 gads), vai kādam ir kādi ieteikumi, kam pievērst uzmanību, kāds būtu labāks motors utt.

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Labākais motors - D5.

Uzmanību pievērs visam - DPF, EGR, kārbai, spararatam (ja mehānika) un vēl visam kam...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

D5 pa gadiem ļoti mainās. Jo vecāks un mazāk ZS, jo labāk

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
4 0 Atbildēt

Labākais gan būs T5. un atkrīt uzreiz gandrīz viss no saraksta, kam jāpievērš uzmanība

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 0 Atbildēt

es arī balsoju par t5. šobrīd tāds tiek lietots. tik benzīna auto izvēle ir gana maza. esam taču eiropas dīzeļu kapsēta.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Jā protams, šaubu nav, benzīna auto šeit nonāk tikai un vienīgi jaunā ne reiz nelietotā stāvoklī.Itin jo īpaši tie tur "2003-2008tā" ekzemplāri.Ja vel tam hlamam uzlikt gāzi un turpmākos 5g to nekopt, tad vispār viss būs vispar vēl vairāk vēl lielākā mērā kūūl und zae-biss..Jā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kas meklē tas atrod, JO visi tak lielo bendžas kapsētu motoru automātiski izslēdz no meklētāja. Tas nekas ka bieži tieši šie auto pieder mammām kuras negrib traktoru un jūrniekam kurš atbraucot tajos brīvbŗīžos gribās tā pa skaisto iemīt pedālī...Tas lirikai

Respektīvi tuvs paziņa, principā netehniski tendēts cilvēks iegādājās tieši šādu auto un par sviestmaizes cenu zem 1000 eurikiem Kad tiku dabā apsktīt un noņemt skaidu v70 automobīlim kuru vēl ražoja tad kad ražoja auto nevis pašpatēriņa ekonormu izstrādājumus, biju ļoti pārsteigts par ļoti labu teh stāvokli un ļoti iespējams reālajiem 120k. Pēc laika apjautājos par patēriņu un izrādās ar visu turbo tas svārstās 7-10 l robežāš Tāda lūk ir otra puse medaļai...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Da labi, es vnk ironizeeeju;).Protams, kas "zin/meklē",tur drusku cita saruna.Bet- tie volvo un tie audi taču nospiedoši lielākā daļa ir ar tdi.Tas v70,paskat ssā, tur būs labi ja dazi benzīna un sazin vel kādā stāvoklī.Tas pats audi- nu ko varam runāt pa dīzeļu kapsētu, kad ir modeļi kur labi ja 1-2-3% no visa to kopskaita pat vācijā būtu atrodami ar benzīnu..Audi vispār reti kurš ņem benzinu, jo pat 2.0 motori ir ar iespējami dārgiem defektiem, nerunājot par 3.0- kuri plus vel zupu kritni daudz strebj.Katrs ņem ko grib va ko var pacelt- ko tur zākāt, drīzāk varētu lietotāju pieredzi normāli apkopot.Nevis kā ierasts- ka dažiem naids uz vienu vai otru marku, citiem no konteksta izrautas sagadīšanās, citi nemāk menū lietot un vispār nesaprot neko- tādam lietotājam skaidrs taču ka būs auzas ar jebko.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Kas tās tādas par 2.0 Audi motoru problēmām un kura gada auto tās ir?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Pašam bija a100 ar 2,3i, tad kad parādījās pārejnieks ar līdzeniem rokturiem un noapaļoto pilno pulksteņu paneli es vienk biju pārlaimīgs no tā salona, dizaina un auto uzbūves kvalitātes, konstrukcijas pamatīguma. Un tas 2,3i piecinieks motorīts ar patīkamu griezes momentu. Kas iebūvēts garenvirzienā un pilnai laimei drošības trosē iekarināts, kaut vai sētu vari droši taranēt...Caurgājamība tāda, ka pa pieputinātu ceļu sniegs gāja pāri kapotam. Un dzinēja novietojums, principā pirms velkošās ass, bija iemesls labai saķerei ar ceļu. Aizbraucot galamērķī motortelpa bija pilnīgi pieblīvēta ar sniegu. Tā kā tusiņš jau gāja vaļā, viss tas tur tā arī palika. Otrā dienā auto piešķīlās bez jebkādām problēmām.

Un man peronīgi nav ne pret vienu auto konkrēti marku nekādas antipātijas. Vairāk gan ir izveidojies kaut kāds aptuvens priekštats par konkrētiem modeļiem un dzinējiem kas ir vairāk ilgtermiņā uzticami, kas nē. Kā saka, kas kuram vairāk patīk lai brauc laimīgs un priecājās

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

t5 manuālis man prasa nepilnus 9 litrus vidējo patēriņu. pirmais mans benzīns, kuram pat neprasās gāze. tiesa gan 09 gada, bet tie motori praktiski nemainijās savus 10 gadus. atškirībā no līdzīga gada audi, volvo benzīnam nav izteiktu slimību.

Daavisons Reģ.: 15.04.2020
2 0 Atbildēt

Es gadu atpakaļ paņēmu 07" gada D5 120kw automātu. Viss patīk izņemot to, ka dīzelis! Piecas dienas nedēļā braucot pa pilsētu un 1x nedēļā pa šoseju nav vajadzības! Ja plāno braukt pilsētā, tad atceries, ka tādā ziemā kā šī meklē mašīnu ar pakaļas apsildi un vēl termobiksas un labu siltu jaku virsū. Pie -20 grādiem ar ~7min motora sildīšanu pēc 8 nobrauktiem km, dzinējam bij veseli 40-45 grādi! Un bendzīnam nav visas galvas sāpes ar dpf, sprauslām un vēl nezin ko, ok man tās visas lietas strādā bet kad sāksies piedzīvojumi es negribu zināt cik tas maksās. Bendzīna motoram lej degvielu, maini eļļu un brauc.

P.s. patēriņš pie -15 -20 grādiem ap 12 litriem, 80% pa tukšu pilsētu.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

jā tas tiesa ar Volvo dīzeli nav diez ko patīkami braukt, tas galvenokārt dēļ sliktās skaņas izoācijas salonā. Ne velti ir teiciens, ja Volvo būtu Audi salons būtu gandrīz ideāls auto.Tas gan bija teikt par veciem Volvo ,ne ķīniešu izstrādājumiem

Daavisons Reģ.: 15.04.2020
0 0 Atbildēt

Skaņa starpcitu priekš dīzeļa kad ieber grīdā ir baigi okei!

Par salona izolāciju es teiktu tā - ir skaļāks protams par audi,vw utt bet ir klusāks par kaut kādu toyotu.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

tas gan

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 1 Atbildēt

Jā, jā, benzīna motoram jau nekas nav jālabo! Tikai vienā brīdī dēļ izdeguša izplūdes vārsta cel vien nost cilindru galvu un remontē... Tas gan manā gadījumā attiecas uz RClio 1,15l 16vārstu motoru jau pie 175tk (tas pats kuram autostrong sola 300tk nobraukumu).

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Es nezinu konkrēti vai šitam modelim, bet volviķiem tak galvenā problēma iznākot no t/c ir palikt bez lukturiem. Tos tā nevar nomest bez pieskatīšanas. Pats personīgi esmu redzējis pāris bez acīm.

Daavisons Reģ.: 15.04.2020
1 0 Atbildēt

Nē tas ir aktuāli trešajai v70 paaudzei un xc90

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 1 Atbildēt

GK1968 rakstīja: Jā, jā, benzīna motoram jau nekas nav jālabo! Tikai vienā brīdī dēļ izdeguša izplūdes vārsta cel vien nost cilindru galvu un remontē... Tas gan manā gadījumā attiecas uz RClio 1,15l 16vārstu motoru jau pie 175tk (tas pats kuram autostrong sola 300tk nobraukumu).

Tad ir smagi nepaveicies, jo šie un K-sērijas Renault motori ir izturīgākie kādi ir pieejami.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 1 Atbildēt

Pēc remonta viss atkal labi. Motora vērā ņemamu sadilumu citos elementos nekonstatēju. Vaina visticamāk ir 4.paaudzes gāzes iekārtas iestatījumos. Acīmredzot, vismaz augsto apgriezienu un slodzes apstākļos.

Tātad arī Volvo benzīnnieku iesaku meklēt negazificētu!

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 1 Atbildēt

Nu tad viss skaidrs- Renault D sērijas motoriem (atšķirībā no K sērijas 16v motoriem) nav vārstu hidrokompensatoru. Lietojot uz gāzi vēlams vārstus pārbaudīt/regulēt ik pa 30k km. Jā un gāzes iekārtas regulējums arī var to ietekmēt.

Tas pats būs ar Volvo pēc 2000 gada.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Daavisons rakstīja: Es gadu atpakaļ paņēmu 07" gada D5 120kw automātu. Viss patīk izņemot to, ka dīzelis! Piecas dienas nedēļā braucot pa pilsētu un 1x nedēļā pa šoseju nav vajadzības! Ja plāno braukt pilsētā, tad atceries, ka tādā ziemā kā šī meklē mašīnu ar pakaļas apsildi un vēl termobiksas un labu siltu jaku virsū. Pie -20 grādiem ar ~7min motora sildīšanu pēc 8 nobrauktiem km, dzinējam bij veseli 40-45 grādi! Un bendzīnam nav visas galvas sāpes ar dpf, sprauslām un vēl nezin ko, ok man tās visas lietas strādā bet kad sāksies piedzīvojumi es negribu zināt cik tas maksās. Bendzīna motoram lej degvielu, maini eļļu un brauc.

P.s. patēriņš pie -15 -20 grādiem ap 12 litriem, 80% pa tukšu pilsētu.

Ko tur brīnīties par patēriņu pilsētā? Tādu mašīnu parasti neņem, lai brauktu īsus gabalus pa pilsētu.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Ko tur daudz tiekt par šiem Volvo. Puse Latvijas ar tādiem brauc.

Lielākā problēma ir nobraukums. D5 motors protams, ka ir izturīgs, bet nekas jau nav mūžīgs. Pēc 400k km jebkura mašīna prasīs investīcijas un šādiem Volvo pārsvarā jau reālais nobraukums būs pie 500k.

Benzīna motori, kā jau Volvo, ļoti labi. Diemžēl ar šo modeli, vairs nav vārstu hidrokompensatori, līdzi ar to papildus izdevumi pie auto ekspluatācijas uz gāzi. Bet man šķiet tas, vienalga būs labāks variants par nodzītu D5.

Pie papildus nepilnībām var pieminēt salīdzinoši maz vietas aizmugurē, mēdz izrūsēt priekšējās glāzes (noteikti jāpārbauda pirms pirkšanas), švaka pakaļējā piekare.

Daavisons Reģ.: 15.04.2020
0 0 Atbildēt

Par piekari nepiekritīšu, 25k km nobraukti pa skaistajiem Rīgas ceļiem, pilnībā nekas nav darīts ne priekšā ne aizmugurē, izņemot pie pirkšanas priekšā jauni amortizatori tika uzlikti, braucu īpaši neiespringstot - uz tramvaja sliedēm nebraucu ar 5km/h utt.

Ar slaveno D5 pilnīgi nekādu problēmu, tik cik pēc pirkšanas tika nomainīti visi spilveni. Bet dzinējs savdabīgs, pie temperatūras 0 līdz +10 apmēram, bieži slikti lec, vasarā pie +30 un ziemā pie -20 ar pusapgriezienu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: Ko tur daudz tiekt par šiem Volvo. Puse Latvijas ar tādiem brauc.

Lielākā problēma ir nobraukums. D5 motors protams, ka ir izturīgs, bet nekas jau nav mūžīgs. Pēc 400k km jebkura mašīna prasīs investīcijas un šādiem Volvo pārsvarā jau reālais nobraukums būs pie 500k.

Benzīna motori, kā jau Volvo, ļoti labi. Diemžēl ar šo modeli, vairs nav vārstu hidrokompensatori, līdzi ar to papildus izdevumi pie auto ekspluatācijas uz gāzi. Bet man šķiet tas, vienalga būs labāks variants par nodzītu D5.

Pie papildus nepilnībām var pieminēt salīdzinoši maz vietas aizmugurē, mēdz izrūsēt priekšējās glāzes (noteikti jāpārbauda pirms pirkšanas), švaka pakaļējā piekare.

ir hidrokompensātori

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kas tas tāds te par ppi?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti