Labākais motors - D5.
Uzmanību pievērs visam - DPF, EGR, kārbai, spararatam (ja mehānika) un vēl visam kam...
Labākais motors - D5.
Uzmanību pievērs visam - DPF, EGR, kārbai, spararatam (ja mehānika) un vēl visam kam...
Labākais gan būs T5. un atkrīt uzreiz gandrīz viss no saraksta, kam jāpievērš uzmanība
es arī balsoju par t5. šobrīd tāds tiek lietots. tik benzīna auto izvēle ir gana maza. esam taču eiropas dīzeļu kapsēta.
Jā protams, šaubu nav, benzīna auto šeit nonāk tikai un vienīgi jaunā ne reiz nelietotā stāvoklī.Itin jo īpaši tie tur "2003-2008tā" ekzemplāri.Ja vel tam hlamam uzlikt gāzi un turpmākos 5g to nekopt, tad vispār viss būs vispar vēl vairāk vēl lielākā mērā kūūl und zae-biss..Jā.
Kas meklē tas atrod, JO visi tak lielo bendžas kapsētu motoru automātiski izslēdz no meklētāja. Tas nekas ka bieži tieši šie auto pieder mammām kuras negrib traktoru un jūrniekam kurš atbraucot tajos brīvbŗīžos gribās tā pa skaisto iemīt pedālī...Tas lirikai
Respektīvi tuvs paziņa, principā netehniski tendēts cilvēks iegādājās tieši šādu auto un par sviestmaizes cenu zem 1000 eurikiem Kad tiku dabā apsktīt un noņemt skaidu v70 automobīlim kuru vēl ražoja tad kad ražoja auto nevis pašpatēriņa ekonormu izstrādājumus, biju ļoti pārsteigts par ļoti labu teh stāvokli un ļoti iespējams reālajiem 120k. Pēc laika apjautājos par patēriņu un izrādās ar visu turbo tas svārstās 7-10 l robežāš
Tāda lūk ir otra puse medaļai...
Da labi, es vnk ironizeeeju;).Protams, kas "zin/meklē",tur drusku cita saruna.Bet- tie volvo un tie audi taču nospiedoši lielākā daļa ir ar tdi.Tas v70,paskat ssā, tur būs labi ja dazi benzīna un sazin vel kādā stāvoklī.Tas pats audi- nu ko varam runāt pa dīzeļu kapsētu, kad ir modeļi kur labi ja 1-2-3% no visa to kopskaita pat vācijā būtu atrodami ar benzīnu..Audi vispār reti kurš ņem benzinu, jo pat 2.0 motori ir ar iespējami dārgiem defektiem, nerunājot par 3.0- kuri plus vel zupu kritni daudz strebj.Katrs ņem ko grib va ko var pacelt- ko tur zākāt, drīzāk varētu lietotāju pieredzi normāli apkopot.Nevis kā ierasts- ka dažiem naids uz vienu vai otru marku, citiem no konteksta izrautas sagadīšanās, citi nemāk menū lietot un vispār nesaprot neko- tādam lietotājam skaidrs taču ka būs auzas ar jebko.
Pašam bija a100 ar 2,3i, tad kad parādījās pārejnieks ar līdzeniem rokturiem un noapaļoto pilno pulksteņu paneli es vienk biju pārlaimīgs no tā salona, dizaina un auto uzbūves kvalitātes, konstrukcijas pamatīguma. Un tas 2,3i piecinieks motorīts ar patīkamu griezes momentu. Kas iebūvēts garenvirzienā un pilnai laimei drošības trosē iekarināts, kaut vai sētu vari droši taranēt...Caurgājamība tāda, ka pa pieputinātu ceļu sniegs gāja pāri kapotam. Un dzinēja novietojums, principā pirms velkošās ass, bija iemesls labai saķerei ar ceļu. Aizbraucot galamērķī motortelpa bija pilnīgi pieblīvēta ar sniegu. Tā kā tusiņš jau gāja vaļā, viss tas tur tā arī palika. Otrā dienā auto piešķīlās bez jebkādām problēmām.
Un man peronīgi nav ne pret vienu auto konkrēti marku nekādas antipātijas. Vairāk gan ir izveidojies kaut kāds aptuvens priekštats par konkrētiem modeļiem un dzinējiem kas ir vairāk ilgtermiņā uzticami, kas nē. Kā saka, kas kuram vairāk patīk lai brauc laimīgs un priecājās
t5 manuālis man prasa nepilnus 9 litrus vidējo patēriņu. pirmais mans benzīns, kuram pat neprasās gāze. tiesa gan 09 gada, bet tie motori praktiski nemainijās savus 10 gadus. atškirībā no līdzīga gada audi, volvo benzīnam nav izteiktu slimību.
Volvo v70
Labdien. Esmu apsvēris domu iegādāties volvo v70 (2000-2008 gads), vai kādam ir kādi ieteikumi, kam pievērst uzmanību, kāds būtu labāks motors utt.