Pēdējā laikā parādījusies interesanta problēma. Dažreiz bremzējot, pedālis ieiet grīdā un sabloķējas riepas. Galvenais neatlaiž vaļā, tikai iedarbinot auto pa jaunu atlaiž vaļā. Kāda varētu būt problēma? ABS niķojas?
Kad nobloķēsies atkal, palūko vai blakussēdētājs gadījumā neniekojas...ar savas puses pedāli. Tātad sprūst, visticamāk mehāniski. Šitādam auto jau vēl nav ārkārtas bremzēšanas sistēma!?
Kad pēdējoreiz mainīji bremžu šķidrumu ? Ja tas joks paradījas tikai pie lielāka mīnusa, tad var gadities ka vainīgs ir ūdens tvaiks/kondensāts kaut kur sistēmā (piem. pie ABS )
Arī pārstartējot vakums momentā nemainītos!??? Vairāk velk uz ABS bloka nekorektu darbību. Iespējams viņam pie patreizējā ceļa seguma kondīcijas ir bijis bieži jāstrādā un izlīda problēma...Kādreiz mb bija rūpnīcas atsaukums abs jo tur tehnologiskas nepilnības izlīda. Vispār tur kur abs modulis ir dažādas darbības uzbūves konstrukcijas.
Īsāk sakot jāmeklē, citreiz vaina var izrādītie banāli vienkārša. Ka te jau ar putām uz lūpām citā tēmā teicu, pie līdzīgas neregulāras problēmas vaina bij iekš hermētiskumu pazaudējuša lietus sensora uz priekšēja stikla...
Patestēju šodien, sabloķējas aizmugurējais kreisais ritenis. Neatkarībā vai dsc bija ieslēgts vai izslēgts. Bremžu šķidrums un trubas mainītas tika septembrī.
Atceros, ka vienreiz braucot labos laika apstākļos nododot pa nažiem bija tas pats (ieslēdzas abs gaismas un nopīkstas). Vairāk šādu gadījumu vairāk nebija bijis.
Nu tas tikai nozīme to ka uz konkreto riteni ir lielāks bremžu spiediens, efektīvaka bremzēšana, vai ritenim ir mazāka pretestība par parējiem. Man piemeram pilnigi svaigiem bremžu diskiem + klučiem uz pēcpuses arī bija liela starpība, pabraucu mēnesi - piedila un viss kļuva perfekti (tā bija reize kad 2x apskati biju spiests iet FR-V)
Interesanti, ka neviens servisa LielLohs nav iedomājies, ka aizmugurējie bremžu mehānismi būtu jāizjauc un uz tiem jāpaskatās.Skaties ka tik vel tur nav kādi speciāli vai atsevišķi Rocenes mehānismi- uzlikas vai vismaz atsperes.Ja reiz tu bremžu trubas mainīji, tātad tam auto tur viss cits arī var būt sarūsējis vai jau daļēji izjucis.
Man tiecās domāt, ka abs blokā kaut kas izbalansējies un viņš jūk prātā un kačā vienk spiedienu...
Kā iemesls trubu maiņas brīdī abs izbalansējās. Bet tas tik minējums. Negribu iedziļināties konkrētā auto modeļa abs uzbūvē. Arī tikai mainot bremz šķidrumu ir jāzin, jāsaprot ko kā darīt.
Pie šitā vājprātīgā sāls daudzuma uz lielšosejām šonedēļ, nav nekāds brīnums, ka bremžu mehānismiem gals klāt! Iepriekšējo sestdien mainīju Clio pusasi, vēl nebija apakša sāļos, izjaucu, notīrīju, iekustināju priekš.supportus, br.šķ.mainīju. Tad šorīt visu to pārbaudot, atklājās auto apakša vienā sālījumā, jaunā pusass izskatās jau tikpat sarūsējusi kā vecā, supporti jau atkal bija jāizkustina(iespaids, tāds kā 200 km vietā citkārt būtu kādu pusgadu maukts).
Abs bloks jau ir vairāk taka Vag markas jājamszirgs.Viņs pat neraksta, vai izpausmes brīdi iedegas kāda kontrollampa.Izbrīna arī tas, ka neviens no šādiem jautājumu uzdevējiem nav iemanījies vispirms ieiet piem krievvalodīgajā internetā.Vai kaut vācu motortalk-ā.Nezcik tur visur ir katrai markai un pat teju katram modelim savi klubi un meistari.
Nu pats pirmais jautajums ir vai ir silta garaža kurā "čakareties", ja nav tad šito diagnostiku jāatstāj labākam laikam vai servisam. Tālak jau var noņemt ratus un sākt lūret vai ir yz aci manāmas atšķirības, varbūt tiešam vadīklas kādā pusē ierūsējyšas utml. Patreiz jau tas viss tapat ir zilēšana "kapijas biezumos".
Ne nu tas skaidrs ka zīlēšana, bet viņš taču pats ierosināja.Kā var būt, ka trubas mainīja, bet aizmugures bremzes kas notiek,to viņš nezina vispār nē.Kā var būt, ka īpašnieks nezin ne aptuveni kad uzlikas mainījis, nedz viņš pašu mehānisma stāvokli kaut reizi apzinājis.
Da labi ir tak kruta spelet to speli ... kā vinu "Ekstrasensu cīņas" ... vienigi ta kā pedeja laika baigi netrāpu/netrāpam ar atbildem laikam bus jāiet noskatities tas šovs kāda sezona un japiefikse, ko mes dar nepareizi ...
Varbut naudā visa vai ne, jāsak prasīt nauda un jātēme yz bagāt muļķ aprindām ...
Es neko nesaku, bet cik ir bleķi jau trinušies, kāds sakars ar nobloķētām bremzēm un restartēšanu? Iespējams, kad lika jaunos klučus bīdīja iekšā virzuļus un tas abs dalītājs nostājās savā vietā?!
Jā, tas varētu būt ABS niķojums. Pirms tam vēlams pārbaudīt, vai riepu stāvoklis atbilst normām un vai ir nolietojums. Ja riepas ir pareizi uzstādītas un nav nolietojuma, tad varētu būt, ka ABS sistēma ir niķojusies. Šajā gadījumā nepieciešams to diagnostikas un remontēšanas darbi.
Probēmas ar bremzēm.
Pēdējā laikā parādījusies interesanta problēma. Dažreiz bremzējot, pedālis ieiet grīdā un sabloķējas riepas. Galvenais neatlaiž vaļā, tikai iedarbinot auto pa jaunu atlaiž vaļā. Kāda varētu būt problēma? ABS niķojas?
Auto:BMW E46 Kupeja, 2004.gads