Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ford Galaxy kļūda P0202 P0302

Maris77 Reģ.: 09.11.2020

Ir kādam līdzīga problēma bijusi? Ford Galaxy 2002.g. 2.0 benzīns/gāze. Sākšu ar sveču nomaiņu. Bet vai var būt kāda dziļāka vaina? Sveces vispār nav pārāk vecas, mainītas pirms ~ 30000 km , tad arī svečvadus mainīju.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Abi attiecas cilindru Nr. 2 - viena kļūda attiecas uz inžektoru (nepareizi sprieguma vai pretestības rādītāji) un otra uz detonāciju tajā pat cilindrā.

Iesaku nemainīt neko uz jaunu - bet samainīt vietām teiksim sveces un ja ir individuālās indukcijas spoles uz to cilindru ar blakus esošo 3 cilindru. tad nodzēš kļūdas un padarbina, ja kļūdas tās pašas - droši var neaiztikt ne aizdedzes sveces ne arī ko ar tām saistītu.

Bet tā kā kļūdas ir par inžektoru - iesaku pievērst uzmanību tieši tam, ja ir iespēja dabūt kaut labu lietotu - tad patestēt ar to vai ir izmaiņas, ja nav - tad inžektoram pašam ticamākais nav ne vaines, problēma tad būs kaut kur inžektora vados iezagusies ! Var protams arī samainīt inžektoru 2. cilindram ar jebkuru no pārējiem, kuri nerāda kļūdas, ja kļūda "pārmigrēja" līdz inžetoram - tad problēma inžektorā, ja palika turpat 2. cilindrā - inžektoram nav ne vainas ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. te uz ātru roku šādu plašāku skaidrojumu atradu - moš palīdz izprast WTF:

www.yourmechanic.com/article/p0202-obd-ii-trouble-code-injector-circuit-malfunction-cylinder-2-by-spencer-clayton

Maris77 Reģ.: 09.11.2020
0 0 Atbildēt

Man nav individuālas spoles katrai svecei. Man šāda spole www.trodo.lv/aizdedzes-spole-delphi-ce20044-12b1 . Kļūdas uzreiz neuzmet, ir kāds laiciņš jāpabrauc, vismaz pusstunda. Vai var būt vaina gāzes sprauslās? Vai šeit kļūdu meklēt tikai benzīna sistēmā? Jo pirmo reizi kļūdu izmeta tieši uz gāzes braucot.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Par indukcijas spoli = skaic. Tātad pietiktu tikai samainīt aizdedzes sveces vietām , lai uzzinātu vai tās ir pie vainas ! Protams teorētiski varētu pieļaut arī augstprieguma vada defektu, taču tad inžektora kļūdai nevajdzētu būt.

Man nav vispār pieredzes ar gāzi - nevarēšu komentēt kā tā tiek vai netiek integrēta ar auto vadības bloku. Taču tāda iespējamība nav izslēdzama !

Maris77 Reģ.: 09.11.2020
0 0 Atbildēt

Kad aukstu tikko iedarbinu, tad viens "stroķis" neiet uz benzīna. Tad drusku uzsilsts un sagazē, tad ieskrienas un aiziet. Tā bija arī kad uzliku jaunas sveces un svečvadus. Vai varbūt , ka spole čakarējas?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Spole tev nebūs pie vainas - tikai ja būtu indivduālās uz katru cilindru tad būtu šāda varbūtība. ( bet kļūdas norāda uz citu lietu !!!!)

Bet nopietni pievērs uzmanību degvielas inžektoram 2 cilndrā, apskati vai viss ar vadiem izksatas OK, štekeris nav nomucis, un ja vari piekļut nomauc un paskaties vai štekerī nav kas apsūbējis via citādi problemātisks. Un tad nākamaais solis ir samainīt degvielas inžektorus vietām ar kādu no normāliem (bez kļūdu cilindriem), ja kļūdas pārmigrē līdzi inžektoram no 2. cilndra - tad inžektors ir vaininieks, un nav obligāti ka uzreiz beigts !

tr085528 Reģ.: 23.01.2021
0 0 Atbildēt

I am interested in spacebar counter its useful in improving my striking figure.

Maris77 Reģ.: 09.11.2020
0 0 Atbildēt

Ok. Paldies.

Maris77 Reģ.: 09.11.2020
0 0 Atbildēt

Vēl tāds stulbs jautājums. Kurš ir otrais cilindrs? No kuras puses skaita, no ķēdes puses?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jā nosacīti no ķēdes puses būs #1. Pēdējais cilindrs ir spararata/kārbas pusē.

Tikai visiem auto motoriem, kas nav rindinieki ( tur V veida, opzīt utml.) ir drusku sarežģītāk.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

30k kilometri uz gāzes parastām svecēm ir jau nu ļoti daudz.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāpēc?

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tapēc ka gāzi ir grūtāk aizdedzināt-attiecīgi svecēm lielāka slodze dēl grūtāk caursitamas gaisa spraugas.

Ja standarta intervāls ir 60k tad pēc 30k jau nu noteikti viņas nav "svaigas". Iemest 30eur un pusstundu darba jau nav tik sarežģīti un dārgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

tak poxy, galvenaiss ka Nekas Nesmird

Maris77 Reģ.: 09.11.2020
0 0 Atbildēt

Kā šiem motoriem ir ar inžektoriem? Var pārlikt no citas mašīnas bez pārkodēšanas? Vai tur kaut kādi kodi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tak dari kā tev WALA teica, samaini otrā un trešā katla sprauslas vietām; ja sprausla būs pie vainas, kļūda pārcelsies uz trešo cilindru, ja nē, paliks otrajā. Es jau nu vairāk ticētu par vadiem, nav īpaši dzirdēts ka netiešās iesmidzes benzīnnieku sprauslas mirtu, bet nu labi, tas ir fordelis, tur varbūt ir kaut kādas miskastes sprauslas ražotājs ielicis.

Ja nu baigi gribas likt citas sprauslas, tad vienkārši tās ieliec, pārliecinoties ka detaļas kodi sakrīt, nekas tik veciem motoriem tur jākodē nebūs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Mašīnas markai nav nozīmes, taču inžektori atšķiras ļoti daudziem parametriem, garumiem, resnumiem, cik špricē vienā laika vienībā utt.

Tas nozīmē ka sameklēt to kas tev derēs eksperimentam ir visvieglāk tieši no konkrēta motora, bet ja ir daudz laika, var atrast inžektora detaļas numuru, un sameklet uz kā to vēl lieto.

P.S. nereti Ford un Mazdām ir pat vienādi motori utml.

Maris77 Reģ.: 09.11.2020
0 0 Atbildēt

Nu sākšu protams ar vadiem un štekeriem. Vai nevarētu būt problēma, ka sprausla netīra, tomēr visu laiku braukts ar gāzi un benzīns maz lietots? Pie tam iepriekšējais saimnieks braukāja uz Krievzemi , līdz ar ko ļoti bieži bija tukša bāka un visādus sūdus varēja saraut iekšā.

P.s. es domāju vai sprauslas starp vienādām mašīnām atšķiras, tobiš nav kaut kas jāpārkodē? Bet tas laikam uz veco Fordu neatttiecas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav īpaši dzirdēts ka elektriskās sprauslas aizdirstos, bet ja nu tomēr - tad diez vai būtu kļūda par elektrisko daļu, tikai kļūda par neadekvātu cilindra darbību.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Par sprauslu atšķirībām, ja būs precīzi tas pats motors (visi parametri tadi paši), tad sprauslas ar būs vienādas, izņemot gadijumus ja tur ir ieliktas citas neorģinālas sprauslas. Neviena rūpnīca "širpotrebam" nejājas ar detaļu dažādību un to pieprogrammēšanu motoram. Vadības bloki jau pec noklusējuma pieņem, ka ir minimālas atšķirības jaunās daļās + tam jaspēj laika gaita kompenset dilums utml. ta ka tās atšķiribas " kompis, visur kur var, norij" un neliek servisiem jāties, un kad jau vairs kompis netiek gala, tad met motora kļūdas utml.

Maris77 Reģ.: 09.11.2020
2 0 Atbildēt

Izskatās, ka būs vaina kontaktos, plāknei ar štekeriem pa apakšu bija gāzes trubiņas savilktas un viņas cēla augšā kontaktu plākni, plus plākne bija tikai ar vienu skrūvi pieskrūvēta. Tagad visi stroķi strādā un pagaidām kļūdas nemet, kad nobraukšu lielāku gabalu, tad redzēs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Forši, lai labi ripo. ;)

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti