Labāk uzreiz pērc Golf 4 GTI.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labāk uzreiz pērc Golf 4 GTI.
Kāpēc jāpērk mašīna lai tajā ieliktu citu motoru?
Varbūt cilvēkam ir doma tikt pie reāla gāzēja pa lēto? Tipa - paņemam jebkuru nokautu Golfu un liekam iekšā īsto motoru! Nebūs tik vienkārši. Tādas lietas dara, ja: 1) mētājas mājās Golfs bez pielietojuma,
2) mētājas mājās motors bez pielietojuma,
3) daudz brīva laika un šausmīgi patīk kaut ko skrūvēt.
Ja pirmais vai otrais nosacījums neizpildās, tad viennozīmīgi lētāk būs sameklēt uzreiz vēlamo auto ar īsto motoru.
Ja skruvet un un nemties ar auto man patiik.jau no bernibas esu sedejis pa garazam. Bet vai kads zin par tiem dzinejiem ko vairak? Nesu ar tadiem saskaries vel.vai liela ķēpa vinus dabut ieksa?
Tiesi ta.doma ir panemt kadu golfu ar dzineja defektu vai nebraucamu.bet ar sakarigu bundžu.un kramet iekshaa ko labaku.
1. Latvijā 4. golfs ar nokautu motoru būs nodzīts un bundža nebūs laba (ruslans).
2. No donora neder pliks motors, vajadzīgs motors ar visu apkari (elektrosistēma - vadi,devēji,kompis), starteris, arī ātrumkārba. Niknajiem motoriem parasti ir arī citi bremžu suporti u.t.t.
3. Faktiski jāpērk divi auto - viens ar nokautu motoru un orts mazbraukts, bet sasists (bet ar veselu priekšu). Izklausās pēc neiespējamās misijas. Un finālā finansiālais ieguvums būs ar lielu "-" zīmi. Bet nu ja patīk skrūvēt... Varbūt jāpērk divi "angļi"?
p.s. Pats nodarbojos ar tādām izklaidēm. Tikko iegādājos 1. paaudzes Pajero (anno 1988). Gatavojos vasaras darbiem ar metināmo un fleksi. Bet es jau pensionārs un kaut kā tas laiks jāaizpilda...
Mk4 golfs ar nemotoru būs ar atkarīgo aizmugures piekari un trumuļu bremzēm. Naw wērts
Tukumā viens V5 2.3, pie tam ar 170ZS stāv. Pat bleķi labi.
Motoram vajadzēs visu apkari, arī izplūdi būs jāmaina, visticamāk dzesēšanas radiatoru.
Tie V5 2.3 ir padārgi apkopē. Nopirksi pa lēto, dabūsi mainīt ķēdi. Ķēde, cik zinu, ir starp dzinēju un kārbu. Protams, ja taisa swapu, tad brīdī, kad motors ārā, to var ērti izdarīt .
Jā, bremze arī būs jāuzlabo.
Pie motora maiņas būs jābrauc uz Biķerniekiem bremzes testēt, tad dabūsi pārbūves apstiprinājumu. Man aizdomas, ka tur projektu, vai tml arī vajag.
Neraksti muļķības. Pirmkārt, biķeri ir dārgs CSDD pakalpojums, kuru bezkovida situācijā var par lētākām naudām iegūt ārvalstīs, piemēram, Lietuvā. Otrkārt, es īsti nevaru iedomāties motoru kuru varētu civilizēti ielikt iekš mk4, kuram vajadzētu šo pasācienu - tas pasāciens ir jāizveic tad ja jāreģistrē motors kurš jaudīgāks par attiecīgajā modelī oriģināli nākušo jaudīgāko motoru - iekš mk4 nāca gan 12v, gan 24v, gan R32, tā ka visus šos motorus tur var iebāzt reģistrējot pirmo pakāpi, sliktākajā gadījumā reģistrējot kā otro pakāpi vai palabojot motora kodu, ja tas ir tāds, kāds iekš mk4 nenāca; ar koda palabošanu gan jau arī R36 varētu iebāzt. Biķeri spīdētu man ja es savā golfā iestūķētu vismaz 24v.
pag, kaut kādā 60zs 1.4 vietā var ielikt R32, un nemainot bremzes piereģistrēt?
Es pieņemu ka tā pat varētu notikt... Bremzes tak ir pelēkā zona - no vienas puses, tās nemaz nedrīkst mainīt [tāpēc arī tās nekur nefigurē] , no otras puses reģistrējot motora maiņu apskates rūķītis var izdomāt piepisties mazām un švakām bremzēm, teiksim, pazīstams čalis pirms kādiem gadiem reģistrēja 1.8 16v motora ielicienu iekš BMW E21 318i [kam aizmugurē nāk trumuļi]; apskates rūķītis esot kratījis ar pirkstu un teicis lai nedomā likt kādu turbīnu tam motoram... Es nedomāju ka kāds kurš darītu kā tu uzrakstīji pie viena neliktu lielākas bremzes. Jebkurā gadījumā mk4 golfam mazākās bremzes ir lielākas nekā tu apraksti - man slinkums meklēt, cik ir mazākie riteņu diski kas ir uzliekami mazākajām bremzēm, var gadīties ka tie ir R15, ar no tā izrietošām priekšas bremzēm ap ~280 mm - jo jau mk3 golfam R13 bija uzliekami tikai pirmajiem diviem vai trīs modeļa gadiem.
Es savulaik arī piereģistrēju savā golfā ielikto 2.0 un vēl kādus divus gadus nobraucu ar 239 mm neventilējamiem diskiem priekšā un trumuļiem bez bremžu spēka regulatora aizmugurē.
Var jau būt, ka nav tik kritiski - no civiliem ātrumiem nobremzēs arī vājās bremzes, šaize iestāsies braucot sporta režīmā gāze-bremze-gāze-bremze, un labais tonis prasa, lai bremzes ir stiprākas par motoru - ja šoferis sajauc pedāļus
ar trumuļiem aizmugurē un apakštasītes izmēra diskiem, uz kuriem lien R13 priekšā?
msh rakstīja: Kāpēc jāpērk mašīna lai tajā ieliktu citu motoru?
Lai nu kurš to būtu teicis .
To saku es. Man pieder divi konstruktori vienkārši tāpēc ka gadījās pie tām mašīnām tikt, bet to mašīnu komplektācija un konfigurācija neatbilda manām vēlmēm. Tajā pašā laikā ja man būtu jāpērk mk4 golfs, es visdrīzāk uzreiz nopirktu gatavu mašīnu ar vēlamo konfigurāciju, tādu kur varbūt dažas ekstras jāieliek. Pēc tieši tāda paša principa tikko muterei nopirkām fābiju - tādu lai man pēc tam neniezētu nagi papildināt aprīkojumu un tikai vajadzētu sakārtot to, kas tajā mašīnā jau ir.
Golf4
Sveiki visiem. Varbut kads var palidzet ar padomu.gribu iegadaties 4.golfu un ielikt citu dzinēju. Vienu no siem: vr5 2.3l. 2.8l. 1.8t. Ka ar kronsteiniem un pravotku un parejo? Ka pectam ar tehnisko apskati butu? gribetos lai palidzat ar padomu.