Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Eļļa... Hyndai Sonata nf 2.0 2006

Kaposts Reģ.: 20.11.2020

Ir jautajums,prims 4000km ir mainita ella pluss bija pueliets vel 0.5 klat....Tagad ir vispar sausais,lampina nedeg bet parbaudot mērstieni parada ka vispar necik ellas nav...Tas ir normali? Vai jadzen uz servisu? Zem auto ellas pleku nav bijis...Hyndai sonata nf 2.0 2006

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

1.6 motors?

Nevar jau teikt, ka tas ir normāli, bet tak tai servisā tev neko uz sitiena nesalabos. Pielej klāt, brauc, monitorē. Vai vislabāk pamaini citu eļļas marku, veic jaunu eļļas maiņu. 1.4,1.6 mazs karteris, mazs eļļas daudzums. Ja nav redzamu noplūžu, tad neko uzreiz un tagad citu neizdarīsi.

Kādu eļļu lej?

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

ENEOS

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

ENEOS 5W30

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Ahā, Grosā apkalpojies. Tie tirgo Eneos.

Nu, varu ieteikt Valvoline pamēģināt 5-30

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Aa bet tas tak dīzelis. Nu tur es nezinu

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Aaa ieraudzīju 2.0 motors.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Eļļa sačakarēs katalizatoru, katalizatora daļiņas iesūks cilindros un saskrāpēs sieniņas

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

kādā veidā "katalizatora daļiņas" var iekļūt cilindros, ja reiz katalizators ir izplūdes traktā ?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Diemžēl var, ja katalizators ir turpat pie izplūdes kolektora.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Normāli tas nav. Kā dūmi no izpūtēja izskatās?

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

Norīta balti peleki,pa dienu braucot praktiski vispar neka.nav....Nesen mainita zobsiksna,un celinsiksna,vai tas kaut ka to vareja iespaidot?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

kad man rija eļļu 1l+/1000km, arī nekādi zilie dūmi nebija. Gredzenu maiņa atrisināja problēmu

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

Nu bet sveces gan jau signalizēja par to eļļas rīšanu?

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 2 Atbildēt

Vecos laikos nebija normāli, bet mūsdienās 1l/1000km ir audi un citu vācu auto norma no rūpnīcas... Ātrāk neviens dīleris tev to auto neremontēs

www.chicagotribune.com/autos/ct-oil-consumer-reports-20150701-story.html

The magazine says that standards for certain Audi and BMW cars say that it's reasonable to burn a quart of oil every 600 to 700 miles.

Tāpēc leju 10/40 savos vw grabažos Pa divīti litrā...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ir divu veidu VAG motori - tādi kuri eļļu ēst nespēj, un tādi, kuriem tas draņķis, ko tu tur lej, var kaut ko piebeigt.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 1 Atbildēt

Sirds mieram 5/40 lukss eļļu var iegāzt pa 3nīti litrā... Dzinējus drīzāk piebeidz long-mileage eļļas, kuras tiek brauktas pa pilsētu 5 gadu garumā...

Labi, es neizglītots, lejam to, ko ražotājs norādījis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kur tu tādus lētučus dabū; samaksā vietējajam komunālajam uzņēmumam lai palaiž kanalizācijas notekūdeņu attīrīšanas iekārtās pasmelt? Neesmu 5w40 redzējis lētāk par piecīti.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 1 Atbildēt

Maksimā, 5 litru burkas maksā ap 20eiro... 10/40 bik lētāk.

Gaidu, kad autoprecēm 40% atlaide ar paldies karti un ķeru ciet. Entech, mobil, shell u.c brendi.

Antifīzus arī pa lētuci bieži var nogrābt.. sarkanais ~1.50eiro/ litrā. Lietuviešu ražojumi.

ksenukai pa brīvdienām 30% ar lētas eļļas var ieķert.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Lūdzu: www.altaserviss.lv/lv/catalog/ellas/motorellas-vieglajam-auto/mannol-motorellas/motoreljlja-mannol-7904-diesel-turbo-5w-40-208-ltr-101100/

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

nav normāli arī mūsdienās, vnk ražotāji pastiepuši pieļaujamās normas, lai mazāk grantijas remontu. Garantijas laiku noies, pēc tam kaut grēku plūdi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Mūsdienās motori tādi ka tas, diemžēl, ir normāli; vārds "normāls", ja kas, ir sinonīms vārdam "izplatīts". Alumīnija bloki, bezatsperu blīvslēgi un citi mēsli...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tam auto tiešām ir paredzēta 5w30 ??

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Jā, korejiešiem rekomendē no 5w20, bet tā kā tas ir vecās paaudzes, tad 5w30

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Vienkārši būtu vēlams ievērot arī specifikācijas. Tas kas der vācietim, nebūs labi korejietim. Ja negrib tur baigi urbties, tad vienkāršāka meklēt eļļas domātas Aziātiem vai Ford

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Viss šitas bija par benzīnu, par dīzeli gan jau tas pats, kas visiem citiem.

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

Servisā ielēja 5w30,tad jau laikam ka jā..

DonPedon Reģ.: 02.02.2021
0 5 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Tam auto tiešām ir paredzēta 5w30 ??

Kāpēc lai nebūtu? Es te tikko 2001. gada polo nomainīju motoru un, protams, pie viena samainīju eļļu - nopērkot pēc VAG specenes eļļu, sanāca 5w30, 20 gadus vecam motoram...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Vienkārši būtu vēlams ievērot arī specifikācijas. Tas kas der vācietim, nebūs labi korejietim. Ja negrib tur baigi urbties, tad vienkāršāka meklēt eļļas domātas Aziātiem vai Ford

A kādi tad vēl eļļai parametri var būt kā viskozitāte?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Eļļām no jau ir ļoti daudz raskturojošo lielumu vēl bez viskozitātes API, SAE klases utt. Un tās ir jāievēro, ja vien negribi auto priekšlaicīgi auto izmest.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Svarīgākais, ko Lohiem būtu ievērot- vai viņu mašinām ir/nav Dpf-s.Tas ir viennozīmīgi svarīgāk, nekā vecam korejass suudam bez dpfa ieliet kko drusku viskozīgāku par 5w30.Galvenais neliet beznosaukuma suudu no mahima plaukta.

Nedomāju, ka "pārējo" barības vielu 0,000xyj% klātbūtne izļurkātam 15g vecam motaram būtu noteicošais.Ja gribās kko tur sargāt,iztērē liekus pārdesmit eur un ielej taj hlamā zināmas markas motorprotektu. Tas būs labāk par jebkuru ražojošā demagoga ieteikumu.Bet Lohiem jau to neiestāstīsi- viņi "ievēro" noteikto (prottams, kā nu kuru reizi- skatoties pēc garastāvokļa- kad viņiem tas ir izdevīgi un kad apgrūtinoši..).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

OK, veciem lūžņiem tā aŗi būs, bet vēl jau ir kategorija ar tiešās iesmidzes motoriem, kam arī nepareiza eļļa taisa lielākus sūdus nekā "dzinējam vulgaris".

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es kā gar kundaju garāmgājējs bez rakņāšanās nespēju to saprast- vai šis ir gdi, vai crdi, vai hvvz-i.Protams, ja gdi, tad vajadzētu iedziļināties, lai nesanāk kā ar kkādu dīzeļa dpf-i.Viņš jau nav deklarējis- cik ilgi pats brauc, varbūt vnk to šaizi konstatēja savas lietošanas sākumā, ka tā eļļa kkur izdeg trubā.Es viņa vietā ar pliku eļļu nebrauktu nepakam nee ne puskilometru (nekā personīga konkrēti pret autoru vai runātājiem),bet nu Lohiem/regulārajiem jau to ir bezjēdzīgi skaidrot.Tā apm tas ir, kad vecam hlamam īpašnieks "ražotāju un senukaju" klausās.

Ja jau 90tajos, kad nebija ne izvēles, ne nojautas, ar attiecīgiem līdzekļiem varēja "uzlabot" eļļas patēriņu pusmiljona hlamiem no litra uz 300km līdz litram uz 3k,nu tad pie šodienas piedāvājuma jābūt galējam Loham, lai to neizskatītu.Turklāt, neba jau viņi tos hlamus remontēs pēc noteikumiem un jēdzieniem.Neviena plika regulārā eļļa nesatur tādus brīnumus, lai vienkārši pamainot marku,klasi un/vai viskozitāti paildzinātu sprāgoņa motora agoniju.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Kā jau iepriekšējie referenti ir norādījuši, tad motoru darbības uzlabošanai tiek izstrādāti papildus standarti.

Šajā linkā www.oil-club.ru/forum/topic/38573-api-sn-plus/

Tu vari izlasīt, ka ASV un Japānas autoražotāji griezušies lai izstrādātu jaunu eļļas standartu GDI motoriem, lai novērstu LSPI(detonāciju), apaugunus utt.

Atiecīgi eļļas ar Api Sn plus domātas tieši šiem motoriem, ne vāciešiem vai frančiem.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Te cilvēks prasa par 15 gadus vecu Hyundai. Kaut kādas specifikācijas te vairs nav īpaši aktuālas un neko nemainīs pie eļļas patēriņa.

Un ja tiek prasīts par dīzeļmotoru, tad tas vispār ir itāļu VM Motori motors, pēc licences ražots Korejā..

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Cilvēkam ar dīzeļmotoru jau es atbildēju, ka nezinu neko. Visticamāk tur ir tādas pašas eļļas kā Renault, Fiat vai kādam citam dīzelim.

Šī bija atbilde Eidim, kas vēl papildus jāskatās bez cipariņiem uz kannas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kvalitātes parametri. Fofāgenam, piemēram, tāds cipars kā viskozitāte nemaz neeksistē - tu atver ELSU lai paskatītos kāda eļļa jāizmanto konkrētajam motoram, a tur rakstīts ka motoram jāizmanto VW 50x.xx standarta eļļa, un ne vārda par viskozitāti...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Dkurs rakstīja: Sirds mieram 5/40 lukss eļļu var iegāzt pa 3nīti litrā... Dzinējus drīzāk piebeidz long-mileage eļļas, kuras tiek brauktas pa pilsētu 5 gadu garumā...

Labi, es neizglītots, lejam to, ko ražotājs norādījis

Nafig jālēj kaut kāda šnaga, ja Total Energy 5w40 5l kanna iekš Intercars maksā 21 EUR. Aptuveni tāda cena arī ir Senukai un vēl kaut kādos veikalos.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 1 Atbildēt

Sagaidi ksenukai 30% atlaidi un nopērc pa 3nīti litrā...

Kas ir šņaga? Visas eļļas normālas attiecīgajam mērķim arī Pilots... Pilotu cilvēki pērk griezdamies, ja nepirktu viņš nebūtu katrā benzīntankā un Depo... Tāpat visu lamāto jasper pērk, kā traki cilvēki... Un savu viņš nokalpo... saplīst pērc jaunu...

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Jasper savu mūžu nenokalpo. Esmu mēģinājis krāsojamo rullīti - puse griestu pūkās, pēc tam nolūza kāts nafig. Nezinu, kādam optimistam jābūt, lai kaut kādu elektroniku no viņiem pirktu. Un īstenībā ir citi lētie ražotāji, kas nemaksā neko dārgāk, bet kvalitāte kudiš augstāka. Tik jāzina, kur meklēt, un Depo nav tā vieta.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 1 Atbildēt

Ar rullīšiem visos būvmateriālu var iegrābties.

Piemēram ksenukajā izcilas kvalitātes OKKO

Viņu papīra līmlentas pat no stikla līp nost uz sienas vispār neturas klāt. Rullīši arī labi...

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Jā, Depo arvien vairāk spiež uz to, ka pasūta paši preces no Ķīnas ar saviem Jasper brendiem un zināmu vai citu brendu produktus tur nopirkt ir arvien grūtāk.

Piemēram, Osram vai Philips auto spuldzes vairs nepārdod, tā vietā tirgo savu ķīnu par to pašu Osram cenu.

Bet nu saprotams- lieli iepirkumi, nav jāmaksā starpniekiem un var uzlikt lielāku uzcenojumu. Bet kvalitāte bedīga..

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jāsperu ir jāpērk ar prātu - ja to izdara, tad nav par ko sūdzēties. Teiksim, man garāžā ir Jāspera fleksis un Jāspera dremelis. Fleksi es nopirku kā rezervistu uz to laiku kad mans Hitachi fleksis bija jādod jau otro reizi uz garantijas remontu - galvenā problēma - tas 850 vai cik tur vatu fleksis ir maza lielā flekša kopija, ļoti neērts lietošanai ar vienu roku; jāspera flekšiem jāuzmana reduktora sazobe, ja vajag, jāsašeibo lai nebūtu pārāk liela lufte, jo ja neaprauj zobratus, tad nav par ko sūdzēties. Jāspera dremeli es nopirku jo Dremel dremelis izbeidzās, ļoti ātri pie tam, vajadzēja dremeli, un viens forumists teica ka tas ir 90% no īstās mantas funkcionalitātes par 20% cenu - un viņam ir pilnīga taisnība, tas jāspera dremelis ir pārdzīvojis to īsto kas man bija vismaz 10x; galvenais kas man nepatika - viņam pa 17 eirām bija miskastē izmetamu instrumentu komplekts; būtu labāk tos sūdus pietaupījuši un vēl bik kvalitatīvāku viņu uztaisījuši.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kādas nu kuram vajadzības. Nopirku sev elektrisko skrūvgriezi/urbmašīnu. Paņēmu Metabo, jo ar tiem tēvam un citiem radiem ir ļoti laba ilglaicīga pieredze. Pārāk daudz nedarbojos, bet nojaušu, ka man šī manta kalpos ļoti ilgi.

Brālim vajadzēja stipri mazākam lietojumam, nopirka kaut kādu mistisku kitajozu par vismaz 3x lētāku cenu. Arī gluži apmierināts. Protams, ja viņš tagad ietu halturēt un skrūvēt uz nebēdu, droši vien manta nekalpotu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vajadzības? Katrs šis Jāspers aizvieto kādu problemātisku "īsto" mantu. Dremel dremelis, kā jau minēju, nosprāga ļoti ātri, domājams, bezjēdzīga vipendrona dēļ - slēdzis tam bija tāds velkams, ar kuru vienlaicīgi ieslēdza un regulēja ātrumu, tas laikam arī izbeidzās - Jāspera dremeli ieslēdz ar parastu slēdzīti, ātrumu regulē ar atsevišķu ripuli kuru nekad nevajag aiztikt. Par fleksi jau izteicos - es pirms tam nopirku pa ~50 eirām Hitachi mazo fleksi - gribēju Makitu, bet Depo taisni bija pārgājuši uz Hitachi; fleksi vajadzēja uz sitiena - tas nelietis DIVAS REIZES izbeidzās - vispirms jau jaunu ieslēdzot bija aizdomīga skaņa, ne tā kā vajadzētu skanēt fleksim, tas bija viens no iemesliem kāpēc saglabāju čeku un kasti, un noderēja, dažus mēnešus vēlāk izbeidzās reduktors; kad šis jau tur sprāga nost, nopirku jāsperu lai nepaliktu bez flekša - to sataisīja, vēl kādu laiku vēlāk kaut kas elektriski izbeidzās; fleksis vienkārši apstājās un viss - to atkal sataisīja - nu tagad tas fleksis mētājas garāžā ar drāšu birsti virsū; ja savajagas kaut ko nokasīt [ļoti reti], viņu izmantoju, savādāk izmantoju mazo Makitu, ko impulsīvi gadījās Aizkraukles "Mājai un Dārzam" nopirkt; rumāņu Makita pagaidām ir bijusi jālamā tikai par sprūstošu slēdzi.

Attiecībā par tavu izvēli - tas tavs Metabo no Jāspera atšķiras tikai ar bik labāku kvalitāti un vieglāku detaļu pieejamību. Ja es akurāt gribētu pirkt ko tādu, pirktu Makitu; vienkārši ir bijusi pieredze - vienu gadu kopā ar vienu čali būvējām karkasa mājeles, viņam bija Makitas čemodāniņš ar skrūvpistoli un urbjmašīnu , skrūvpistole tika likta nenormālā slodzē, dienās kad skrūvējām kopā rāmjus, lādētājs nespēja akumulatorus lādēt - pēc kādiem 9 mēnešiem vienā jaukā dienā skrūvpistole apstājās, čalis to izjauca, atrada nodilušas ogles, izjauca pie sienas pakārtu lieku Makitas urbjmašīnu, no tās izņēma tādas pašas ogles, ielika skrūvpistolē un dragāja tālāk.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Rakveres cīsiņus arī visi pērk griezdamies.. Savu funkciju tādas eļļas varbūt pilda pāris tūkstošus km. Bet vai ir vērts ietaupīt pāris EUR uz eļļas maiņu, ja kvalitatīvs produkts maksā nedaudz vairāk. Eļļas filtru gan jau arī liec no SCT..

Tas, ka visi pērk un visur tirgo nozīmē, ka ir zema iepirkuma/pārdošanas cena un pieejamība, nevis kvalitatīvs produkts, it īpaši, ja skatāmies uz Depo un benzīntankiem.

Bet par Pilots ražoto antifrīzu (kuru ražo tepat Mangaļos)- diemžēl Latvijā bija ļoti švaki ar antifrīza izvēli. Vai nu Pilots, vai nu ļoti dārgi. Bet nu jau pāris gadus ir pieejami kvalitatīvāki poļu ražojuma antifrīzi par sakarīgām cenām.

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
0 0 Atbildēt

Filtron ir labs un lēts, to arī lieku... Uzbūves ziņā neko neatšķiras no mahle vai bosch...

Par pilotu varētu piekrist, bet zāles pļāvējam labs.

Sākot jau ar Mannol pa lielam specifikācija noteiktas viskozitātes eļļai ir vienāda ar dārgākiem brendiem, tad kāpēc pārmaksāt?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Filtron palicis krietni labāks kopš viņus nopirka Mann-hummel. Pats bieži lieku gaisa un salona filtrus. Eļlas un degvielas filtram drošāk tomēr ņemt ko dārgāku.

Par eļlu galīgi nepiekrītu. Nezinu kā lietuviešu mannols un citi mistiski brendi iegūst tās sertifikācijas, bet tāda eļļa nevar būt kvalitatīva. Tomēr lielajiem brendiem ir sava atbildība un kvalitātes kontrole. Un cenas starpība nav tik liela.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Kaposts rakstīja: ENEOS 5W30

Pamēģini pāriet uz 5w40 eļļu. Kāds ir nobraukums?

Ņemot vērā konkrēto mašīnu, nāksies vien sadzīvot ar eļļas patēriņu, kamēr apskatē neizbrāķē par atgāzēm.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Cik ilgi Tu ar to autiņu brauc, no kura laika tā apetīte parādījās?

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Man bijušajam kursabiedram ir jaunāks santafe un arī eļļa zūd. Tur forumi saka ka gredzenos un cilindros vaina, līdzīgi kā pāris vag pirmajiem TSI motoriem. Bet ar visu šito zušanu (sadegšanu) dpfs vēl dzīvs, nu jau kādu laiku tā arī brauc un pielej, remonts padārgs, pircēju maz tādām auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tātad kārtējais nezkurais pierādījums, ka daudzos gad tā Dpf-am un ekoloģijai paredzētā ūdenim līdzīgā šķidrā 5w30 zampa nespēj pienācīgi nodrošināt nejauna motora dzelžu aizsardzību.Tai ir divi gali,lohiem vienmēr tiek tas sliktākais.Ja kāds ir laiciņu pabraucis ar tādu īpašības zaudējušu neeļļojošu sūdu (piekopis pārāk garu intervālu,izvēlējies šaubīgu eļļas marku,iepircis ilgi stāvējušu 2x mēnesī darbinātu auto,ziemā ļurinājis ar 8g vecām nestrādājošām kvēlsvecēm, utttt)- pēc tam tur vari kaut izstiepties.Tālāk ar pliku eļļu tas suuds paliks arvien sliktāks.Izlasi tagad kaut visus forumus un lej tur kaut pa 5kkm katru nedēļu vislabāko,dārgāko un atbilstošāko. Sākumā,sen jau vajadzēja par to preventīvi padomāt.Kaut gan tādam dīzeļa ar/dpf īpašniekam 6x sliktāks "signāls" būtu, ja viņam tas eļļas līmenis augtu augumā.

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Pērnajā rudenī apdomāju viena i40 pirkšanu, paskatoties uz eļļas līmeni, njā, 2 x virs max atzīmes. Smuks autiņš bija, bet dīleris tā arī pateica, ka šādā gadījumā pieskaiti cenai jaunu dpf.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Ja autiņš iet pa rokām, tad pirms pārbauda eļļas līmeni, der paskatīties, vai mērstienis ir līdz galam iekšā..., tas tā humoram.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ja ieslēdzam maksimālo aizdomu līmeni, mērstienis lietotam auto var būt arī no jebkāda cita autiņa šrotā pakampts ;)

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Kopš kura laika jāzog mērstieņi? To pat Āfrikā nedara.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tagad baidos samelot kur man trāpījās redzēt viens mivens a la Chrysler Voyager (iespējams ar Dodge bedžu) - un ka tik tas nebija apskatē, ka jamo izmeta par to ka uz šcupa bija orģinālās metkas un tad kaut kādas ar roku veidotas atzīmes, jo šcups nebija orģināls.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Detaļas kods tam mērstienim tāpat ir, ko var apskatīties... Cita lieta ka var nebūt oriģināls kaut kas cits - teiksim, es te tikko vienam motoram ko mainīju dabūju uz pusēm salūzušu [pārpuvušu] mērtausta trubu sametināt, procesā nedaudz nolohojoties un uztaisot to trubu par puscentimetru garāku - nu tad īpašniekam arī pateicu lai lej max 4/5 no līmeņa; līmenis ~2,5 cm.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 1 Atbildēt

gadās varbūt ka salauž, un tad liek citu, tik nepaskatās vai tikpat garš

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

Rr19 rakstīja: Cik ilgi Tu ar to autiņu brauc, no kura laika tā apetīte parādījās?

Pēc pēdejā servisa apmeklejuma...

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Tātad kārtējais nezkurais pierādījums, ka daudzos gad tā Dpf-am un ekoloģijai paredzētā ūdenim līdzīgā šķidrā 5w30 zampa nespēj pienācīgi nodrošināt nejauna motora dzelžu aizsardzību.Tai ir divi gali,lohiem vienmēr tiek tas sliktākais.Ja kāds ir laiciņu pabraucis ar tādu īpašības zaudējušu neeļļojošu sūdu (piekopis pārāk garu intervālu,izvēlējies šaubīgu eļļas marku,iepircis ilgi stāvējušu 2x mēnesī darbinātu auto,ziemā ļurinājis ar 8g vecām nestrādājošām kvēlsvecēm, utttt)- pēc tam tur vari kaut izstiepties.Tālāk ar pliku eļļu tas suuds paliks arvien sliktāks.Izlasi tagad kaut visus forumus un lej tur kaut pa 5kkm katru nedēļu vislabāko,dārgāko un atbilstošāko. Sākumā,sen jau vajadzēja par to preventīvi padomāt.Kaut gan tādam dīzeļa ar/dpf īpašniekam 6x sliktāks "signāls" būtu, ja viņam tas eļļas līmenis augtu augumā.

Nejau es pats vinu mainiju,visu jau dara pargudrie servisa darboni...

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Kā jau iepriekšējie referenti ir norādījuši, tad motoru darbības uzlabošanai tiek izstrādāti papildus standarti.

Šajā linkā www.oil-club.ru/forum/topic/38573-api-sn-plus/

Tu vari izlasīt, ka ASV un Japānas autoražotāji griezušies lai izstrādātu jaunu eļļas standartu GDI motoriem, lai novērstu LSPI(detonāciju), apaugunus utt.

Atiecīgi eļļas ar Api Sn plus domātas tieši šiem motoriem, ne vāciešiem vai frančiem.

Crdi

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Es kā gar kundaju garāmgājējs bez rakņāšanās nespēju to saprast- vai šis ir gdi, vai crdi, vai hvvz-i.Protams, ja gdi, tad vajadzētu iedziļināties, lai nesanāk kā ar kkādu dīzeļa dpf-i.Viņš jau nav deklarējis- cik ilgi pats brauc, varbūt vnk to šaizi konstatēja savas lietošanas sākumā, ka tā eļļa kkur izdeg trubā.Es viņa vietā ar pliku eļļu nebrauktu nepakam nee ne puskilometru (nekā personīga konkrēti pret autoru vai runātājiem),bet nu Lohiem/regulārajiem jau to ir bezjēdzīgi skaidrot.Tā apm tas ir, kad vecam hlamam īpašnieks "ražotāju un senukaju" klausās.

Ja jau 90tajos, kad nebija ne izvēles, ne nojautas, ar attiecīgiem līdzekļiem varēja "uzlabot" eļļas patēriņu pusmiljona hlamiem no litra uz 300km līdz litram uz 3k,nu tad pie šodienas piedāvājuma jābūt galējam Loham, lai to neizskatītu.Turklāt, neba jau viņi tos hlamus remontēs pēc noteikumiem un jēdzieniem.Neviena plika regulārā eļļa nesatur tādus brīnumus, lai vienkārši pamainot marku,klasi un/vai viskozitāti paildzinātu sprāgoņa motora agoniju.

Crdi

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Es kā gar kundaju garāmgājējs bez rakņāšanās nespēju to saprast- vai šis ir gdi, vai crdi, vai hvvz-i.Protams, ja gdi, tad vajadzētu iedziļināties, lai nesanāk kā ar kkādu dīzeļa dpf-i.Viņš jau nav deklarējis- cik ilgi pats brauc, varbūt vnk to šaizi konstatēja savas lietošanas sākumā, ka tā eļļa kkur izdeg trubā.Es viņa vietā ar pliku eļļu nebrauktu nepakam nee ne puskilometru (nekā personīga konkrēti pret autoru vai runātājiem),bet nu Lohiem/regulārajiem jau to ir bezjēdzīgi skaidrot.Tā apm tas ir, kad vecam hlamam īpašnieks "ražotāju un senukaju" klausās.

Ja jau 90tajos, kad nebija ne izvēles, ne nojautas, ar attiecīgiem līdzekļiem varēja "uzlabot" eļļas patēriņu pusmiljona hlamiem no litra uz 300km līdz litram uz 3k,nu tad pie šodienas piedāvājuma jābūt galējam Loham, lai to neizskatītu.Turklāt, neba jau viņi tos hlamus remontēs pēc noteikumiem un jēdzieniem.Neviena plika regulārā eļļa nesatur tādus brīnumus, lai vienkārši pamainot marku,klasi un/vai viskozitāti paildzinātu sprāgoņa motora agoniju.

Ilgi braukts nav,4 menesi...Pirmā masina tapec daudz sajegas no ta visa nav...un ir crdi

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
0 0 Atbildēt

ledzep rakstīja:

Kaposts rakstīja: ENEOS 5W30

Pamēģini pāriet uz 5w40 eļļu. Kāds ir nobraukums?

Ņemot vērā konkrēto mašīnu, nāksies vien sadzīvot ar eļļas patēriņu, kamēr apskatē neizbrāķē par atgāzēm.

318000

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Kas bija pirms servisa?

Kaposts Reģ.: 20.11.2020
1 0 Atbildēt

VAINA ATRASTA,PIE VAINAS BIJA KAUT KADS KARTERA VAKA ventilacijas varsts....

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Man nav bijis, ka kādam auto starp eļļas maiņas reizēm būtu kādreiz jāpielej eļļa. Un šobrīd ir atbildībā uzņēmuma autoparks no 30+ auto. Nedaudz fascinē cilvēki, kas apgalvo, ka eļļas papildināšana ir normāla parādība. Bet nu pieņemsim, ka te uzturās autosportisti, kuri savu sabiedriskā ceļa ērzeli tura uz maks apgriezieniem uz jebkura ātruma.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti