110 km/h uz LV ceļiem

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

kamēr te redakcijai svarīgāk likt no youtube pilnīgu kuiņu, reku noderīga informācija:

Maksimālais braukšanas ātrums 110 km/h tiek ieviests:

uz valsts galvenā autoceļa Rīga-Sigulda-Igaunijas robeža (Veclaicene) (A2) posmā no Tallinas šosejas (A1) līdz rekonstruētā posma beigām Sēnītē (14,30.-38,80. km);

uz valsts galvenā autoceļa Rīga-Ventspils (A10) posmā no Rīgas līdz Jūrmalai (13,45.-18,78. km).

Maksimālais braukšanas ātrums 100 km/h tiek ieviests:

uz Tallinas šosejas (A1) Saulkrastu apvedceļā (21,40.-26,00. km un 27,20.-44,40. km) un posmā no Jelgavkrastiem līdz Svētciemam (55,50.-71,30.km un 74,70.-81,20. km);uz Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei (20,86.-28,20. km);uz Jelgavas šosejas (A8) posmā no Rīgas robežas līdz satiksmes pārvadam Jelgavas apvedceļā (8,00.-39,80. km);uz valsts galvenā autoceļa Jēkabpils-Rēzekne-Ludza-Krievijas robeža (Terehova) (A12)atsevišķos posmos (16,97.-23,30. km, no 30,99.-49,10. km, no 55,40.-67,94. km un no 73,60.-94,40. km);uz valsts galvenā autoceļa Rēzeknes apvedceļš (1,02.-6,26. km);uz valsts reģionālā autoceļa Tīnūži-Koknese (P80) posmā no Kalnciema dolomīta karjerām līdz Koknesei (5,20.-60,35. km).

Ceļazīmes ar atļauto maksimālo braukšanas ātrumu šajos posmos tiks uzstādītas līdz 8.maijam

 
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 7 Atbildēt

5 km uz 100 baigais laika ieguvums

Dkurs Reģ.: 09.09.2019
9 3 Atbildēt

100+ ir norma vasarā sausā laikā par jebkuru A šoseju. Pa 4 joslu šosejām mierīgi varēja 130km laist braukt.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Lohu paaudzei tiek dota uniKāla iespēja apgūt (vai atcerēties) kulturālu joslu maiņas un spogulī/ieskatīšanās tehniku.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
4 2 Atbildēt

Lohi neapgūst pat tad, kad panelī izmet added new hardware. Un Siguldas šosejas kreisā josla ka reiz ir lohu paradīze. Tipisks lohs ir viegli atpazīstams - uz 91, dzen to, kurš brauc uz 90. Šoseja uz 110 tikai tad darbosies, kad sāks likt sodus par braukšanu lēnāk bez iemesla par atļauto ātrumu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 3 Atbildēt

Mum nav tāda atļautā minimālā ātruma, kādus sodus tu gribi?

Vācijā uz bāņa minimums 60.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
4 3 Atbildēt

Aga... no kura laika LV likumdošanā ir kaut kas burtiski pateikts? Ir ceļa nedošana vai nebraukšana plūsmā. Nezinu par pirmo, bet par otro 7 zelta rubļu sods un var turpināt nebraukt plūsmā, jo visiem pajāt.

Ja nesaproti, kas tas par minimumu domāts, tad lūdzu uzfilmē, kā tu pabrauc garām vācijas baņa policijai uz 60. Šo es ļoti vēlētos redzēt.

Zefirasturetajs Reģ.: 03.08.2019
1 6 Atbildēt

Tagad tur vēl vairāk visi, kam smadzenēs viena rieva taisīs tur bīstamas situācijas.

Jo valēs no 120-140km /h

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 4 Atbildēt

nuja, būs kā vienmēr +20 un tas jau ir 130

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
2 1 Atbildēt

Rīga-Liepāja atkal bārenīša lomā atstāta!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
6 1 Atbildēt

Tā ir tik līkumota, turklāt bez visiem nožogojumiem... kur tur 110?

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
3 4 Atbildēt

Tikai nevajag,ir normāli posmi arī.Regulāri 110-120 dudinu.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 1 Atbildēt

Nezinu, pēdējie 10 - 15 km pirms Liepājas, segums labs bet līkumi ar 110-120 auto "met ārā", ieplakas nepārskatāmas, pagriezienos ceļš reti ir pārskatāms pietiekamā distancē apdzīšanai, kopumā ātra braukšana tai posmā nav komfortabla. Labs ir posms no Rīgas līdz krustojumam ar Tukums - Jelgava, un arī aiz tā līdz Brocēniem - tur varēja arī likt 100 km/h.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
5 0 Atbildēt

Saved auto kārtībā,nemetīs ārā.

Tehniskās apskates leibe neskaitās.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Pēdējie 10-15 km no Liepājas, KO?! Pirms cik gadiem tu pēdējoreiz esi pa to šoseju braucis? No Durbes [kura atrodas kādus 25 km no Liepājas] līdz Liepājai ir tikai viens ievērības cienīgs līkums, Šuktera līkums - līkumainais posms kā reiz ir starp Rudbāržiem un Durbi.

Attiecībā par to pārējo - tā jau parasti ātrāk par ~97 tur braukt nesanāk, bet kādus 3 gadus atpakaļ gadījās aizbraukt no Skrundas līdz Grobiņai sēžot vienai behai, kas brauca uz kādiem 120-130, astē, kaut kā neko man laukā no līkumiem nemeta. Bet par "pagriezienos ceļš reti ir pārskatāms pietiekamā distancē apdzīšanai" sasmējos - es kaut kā neesmu uz tās šosejas pamanījis īpaši daudz līkumu kuros drīkstētu apdzīt - vēl vairāk, ir visādas vietas kur es ar savu trešā roba 80-130 paātrinājumu varētu droši apdzīt, bet līnija neļauj...

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

OK, būs bijis tas otrs ceļa posms, starp Rudbāržiem un Durbi. Uz to pusi bieži nebraucu, reizi, divas gadā sanāk.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
2 6 Atbildēt

Jā jā, Rīga jau metropole,pārējā Latvija pāķi.Hren Vam gospda!Lielāku čuhņu, kā Rīgu,var redzēt kaut kur Eiropas lielpilsētu nigeru un čurku kvartālos.Esmu priecīgs,kā nedzīvoju tajā zaņķī.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 1 Atbildēt

Šodien jau ir uz Vidzemes šosejas. Lielākā daļa tomēr zīmes neredz. Brauc, kā braukuši, ap 100 kmh.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
7 1 Atbildēt

Kāpēc domā neredz? Tas jau nav minimālais, bet maksimālais ātrums.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Nu, varbūt arī redz. Līdz šim lielākā daļa šoferētāju ātruma ierobežujumus uztvēra kā ja ne minimālo, tad ieteicamo ātrumu noteikti. No šā rīta būs kaut kas mainījies uz labo pusi? Apsveicami.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

lielākā daļa uz zīmēm neskatās, brauc po poņatijam

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 4 Atbildēt

110 +10 (FR tolerance) + 8 (spidometra kļūda) = 128 km/h.

Not bad

Ja vēl uz Jelgavas šosejas to pašu izdarītu...

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
6 1 Atbildēt

Visam vajadzētu būt labi kamēr nesaduras. Tīri teorētiski E=mc2/2. Ja auto masa irtā pati bet ātrums no 90 palielinās līdz 110 tad kinētiskā enerģija pieaug par ~50%. Tai enerģijai ir kaut kur atmetoties līdz 0km/h jāpaliek.

Man šķiet ka Latvijā ir maz braucēju, kas prot droši braukt ātri ilgstoši. Autobāņu valstīs to ir vairāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 0 Atbildēt

Jā,lūk,tad jautājums par TO, kur un kā ta tam vidējajam LVijas braucējam "apgūt" iemaņas braukšanai pa to ātrgaitas šoseju.Mācīties viņš negrib- jebkuram "ieteicējam" ātri vien tiks piekārta huligāna un savas valsts zaimotāja birka.Iemaņu viņam nav- kkādās tur ārzemēs viņš nekad nav bijis un neplāno būt.Priekš kam viņam tādam vispār tas būtu jāzin,ja itin labi var iztikt nezinot?

Pašlaik lielākie "zinātāji" ir apm 2gab pamatkategorijas. Vieni tādi "senākie" maucēji (lielākā daļa ar pretenzijām pat savstarpēji starp sev līdzīgiem),no otras puses relatīvie "jaunieši" ar itin labu kustību koordināciju,bet 90% ar nostāju apm "ko tu vecais man te dirs" un bieži vispār bez jebkādas cieņas pret apkārtējiem.

Pieklājīgās psiholoģijas "jēdzieni" sen ir aizmirsti.Nekādas idilles- bezgalīga cīna par taisnību un izdzīvošanu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Piekrītu. Biežāk jāceļo.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

Neredzu nekādu problēmu braukt ilgstoši uz 100ta, sevišķi, ja nav asāku līkumu vai nepārredzamu posmu - ir niķis piebremzēt pirms stāvāka ceļa krituma, ja nu kāds nenormālais sadomājis dzīt pirms kalna...Nav jau runa, ka visiem uz 90/100 vai 120 jābrauc, bet, ja brauc mazāk par plūsmu, esi korekts un palaid garām, nevis pa ceļa vidu vai kreiso joslu kruizē. Tas arī viss.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Ļoti labi, plūsma tiek legalizēta, nedomāju, ka īpaši virs 120 kāds uz tām divjoslām brauks. Tīnūzenē arī, ja vēl normāli distances turētu vispār viena bauda būtu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
4 0 Atbildēt

uz jūrmalenes vismaz nav apgriešanās un kreisie pagriezieni, kā uz A2. Par ātrumu piekrītu, Lietuvā arī pa 2+2 plūsma brauc zem atļāutā 130. Nebraucot ievērojamus gabalus, laika ietaupījums ir neliels, bet degvielas izmaksas jau jūtamas

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 0 Atbildēt

Tīnūzenē tev mēs,fūristi pa kājām pisīsimies....ar 80k/mh

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 0 Atbildēt

Tīnūzenē tev mēs,fūristi pa kājām pisīsimies....ar 80k/mh

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

sipies kaut ar 75, ja nav lohi, kas sēž pakaļā un vagonus taisa, īss jautājums un varēsi citam jau sipt

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Gatavina topošajām 4 joslu ceļiem tālajā, gaišajā nākotnē.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 2 Atbildēt

Forši, berzē rokas valsts mantzinis, nāks nāks vēl tomēr klāt akcīzes naudiņas!

Kad vēl saliksim minimālā ātruma ierobežojumus, būs jau pavisam karsti!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 1 Atbildēt

Interesanti,cik mums izmaksās šīs ceļa zīmes,uzstādīšana un demontāža?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
1 2 Atbildēt

Iepriekšējā gada Jelgavas šosejas zīmes droši, ka jau izgāztuvē! ?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Zīmes ir lobēts pasākums uz šņaucēju kabatu, tāpēc tur, kur patiešām tās nepieciešamas, viņas nav. Bet tur kur 100 gadus nevajadzēs, tur sabāztas uz katra stūra.

Kā piemērs nu jau populārais Medemciems. Tur no galvenā ceļa ir savas 40 nobraukšanas, kur 90% vietās ir uz mazākas nozīmes ceļa, kur ceļa defektu dēļ ātrāk par 20 pat nepabrauksi. Visur saspraust pa divām dzīvojamā zona zīmēm. Vienā vietā pat pamanīju izbraukšanai no dzīvojamās vēl trīsstūri atstājuši. Un es pat nebrīnītos, ka dziļāk pie krustojumiem kāds saliktu 20 zīmes. Tur varētu labi uzvārīties. Vai man pat ir vēl efektīgāka stratēģija. Pirms un pēc katra krustojuma var likt dzīvojamo zonu. Uz vienu krustojumu 8 zīmes. Zelta bedre.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Re kur labākai joks goo.gl/maps/251bgrAe2eK4iCaf9

Pilnīgi iespējams kad šī zīme 30 ir lieka.

Un vel divas liekas zīmes goo.gl/maps/7BCSKb4F8tgjxtJs8

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Ļoti laicīgi, varēja jau mierīgi visu aprīli tās zīmes būt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 0 Atbildēt

- Atvainojiet, bet es vairs negribu būt jūsu braukšanas instruktors!

- Kāpēc? Dēļ tā sīkuma, ka es nepalaidu gājēju uz pārejas?

- Tas bija gājēju tunelis!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 1 Atbildēt

Tikko atbraucu uz Priekuļiem, izskatās kad daļai autobraucējiem 110 nav vajadzīgs jo brauc 100-105.

Augšlīgatnē atkal luksofors

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 1 Atbildēt

Kurā vietā viņi ar 105 brauc? Uz Vidzemes šosejas aka A2 110 atļauts tikai no pagrieziena uz Via Baltica līdz Sēnītei. Citur uz tā ceļa jau nekas nemainās.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 2 Atbildēt

Es atvainojos,tu muļķi tēlo? Tēma par atļauto 110 bet tu jautā kur.Kāda tam nozīme,ceļš taisns kā stīga,divas joslas vienā virzienā,JĀ, Vidzemes šoseja,no apvedceļa līdz Sēnītei,tagad esi laimīgs?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 3 Atbildēt

Manuprāt, tas 110 km/h uz Vidzemes šosejas nebija vajadzīgs. Tas tikai lieki dažādo braucēju ātrumus un rada stresu. Fūres tāpat brauca un brauks ar 85-90 km/h.

Vieglie ar piekabēm (kuru vasarā ir daudz) vispār drīkst tikai 80 km/h. Tādi, kas ar tām pārkāpj mēreni, braucot 90-95 km/h, visdrīzāk nekāpinās ātrumu uz 100, 105 vai 110.

Daļa lēnāko vieglo paliks pie tagadējiem 90-95, daļa pāries 100-110 ,,zonā,, . Daļa no +9 braucējiem palielinās ātrumu no 109 līdz 119, būs arī +19 braucēji, kuri palielinās ātrumu no 119 līdz 129.

Veidosies vairāk nevajadzīgu stresa situāciju. Piemēram, pa labo joslu brauks trīs fūres ar saviem 89 km/h. Viens Passat vadītājs, kurš noskaņots ātrumu pārkāpt nedaudz, ar 115 km/h apsteigs. Bet cits, teiksim, Audi-Q7 vadītājs, kurš noskaņots pārkāpt vairāk, Passatistu panāks ar 129 km/h, un spiedīs no aizmugures, šķendēdamies, kāpēc viņam neatbrīvo joslu.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Viedokli atbalstu. Vien ienāca prātā, ka tomēr tas vismaz disciplinēs lēnākos, jo tiem nāksies uzmanīt savus spoguļus?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pff, ko tu te pīksti par stresu... Pabrauc pa Liepājas - Klaipēdas šosejas posmu starp Palangu un Klaipēdu un tad parunā [lai arī absolūtās mērvienībās arī tas noteikti ir sīkums]. Ja neesi tur nekad braucis tad, tas posms, tavai zināšanai, ir 2x2 šoseja padomju izpildījumā - kāda puse tā gabala ir renovēta, bet otra puse draņķīgumā [konfigurācijas, nevis stāvokļa] sit pušu pierīgas 2x2 šosejas; kā savādāk nosaukt 2x2 šoseju kur garā gabalā ir 70 km/h ierobežojums... Tad nu lūk - tā kā leišiem cepisti krūmos slapstīties nedrīkst, tad daudzi pa to šoseju dragā kā pa A1 autostrādi, attiecīgi labā josla mēdz iet uz 70-85, bet kreisā diezgan bieži satur tādus kas močī uz kādiem 130...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Liepājas-Klaipēdas plūsma ir 10x mazāka kā pierīgas. Sūdi jau iestājas nevis vienkārši no ātruma starpības, bet, kad sastopas divi lohi. Jo lielāka plūsma, jo lielāka varbūtība sastapties

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tā arī pasaki ka tev nav sajēga kādas apdzīvotās vietas atrodas tās šosejas malās... Jā, Latvijas pusē satiksme ir pašvakāka, lai arī tūrisma sezonā tā ir pietiekami blīva lai varētu sastapties ar citā laikā nenovērojamu dabas parādību - purnā līšanu - bet neaizmirsti ka Palanga un Sventāja ir vislietuvas kūrorti - normālā vasaras pēcpusdienā satiksme uz manis piesauktā divu brauktuvju posma ir ne švakāka kā piektdienas pievakarē starp Salaspili un Ogri...

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Naff tik traki. ikdienas uz/no darba braucēji jau iemanīsies izsist labumu no tām pāris iegūtajām minūtēm; abet brīvdienās, ja plūsma liela, tur tāpat bija +- bardaciņš.

Toties, ja (man) būs vajadzībiņa nelaikā aizskriet uz Rīgu, varēs aš ar 129 mērenā riska zonā padragāt.

PN - manam ātri uz Rīgu skrejamajam auto pie 100 patēriņš ir tikai par 10% mazāks, kā pie 130

650 Reģ.: 25.01.2017
5 1 Atbildēt

Tiem "panākoššajiem" vadītājiem NEkad neviens neko nekur nav normāli paskaidrojis.To,ka IR starpība- vai tu spied dibenā to, kurš reāls āksts, vai arī tu redzi (nu tu tak neesi lohs..), ka (viņam,priekšā,apkārt) situācija ir kāda ir, un ka (šoreiz/tev) vajadzīgs (būtu) vismaz drusciņ savaldīties.

Un nevajag būt par daļu no tiem lohiem ,kuri ar milimetra precizitāti "vērtē" ātrumus un kko te deklareklamē uz vienu vai otru pusi.

Uz tās Vidzemes šosejas cilvēki visus gadus un pat jebkuros ceļavirsmas,gadalaika, diennakts un redzamības apstākļos ir braukuši ar krietnu plusu,lai neteiktu vairāk.Arī tagad (pat pie visiem drastiskajiem apdraudējumiem iespējamo sodu un fotoradaru ziņā) daudzi gluži mierīgi mauc reālas nepatikšanas sološos ātrumos.Vai to ir jāreklamē- nē, tas nav pareizi.Vai kādu kāds ir pilnvarojis kko "mērīt"- nē, nav.Vai ir (citas,daudzas!) sliktas lietas, kuras ir vizuāli acīmredzamas un neprasa nekādu mērīšanu- jā, ir.

Pavērojiet reku aiz Siguldas- nepārtraukto līniju,kalnus/lejas,iecietību,pieklājību,utt.

Paskatieties, kas tagad pāris d notiek uz tās pašas j-šosejas.KAS ir tas apstāklis, dēļ kura tur bardaks kā bij tā ir?Pareizi- tie ir Lohi ! Kāpēc viņu tik daudz,Berrimōr.....

Passkaidrojiet luuudzu- reku, zīme 110,plus 3plāksnes apakšā, liela bļjemba metra diametrā, aš pa 6km sasskatāma.Ieskaitot TO, ka tā zīme (redzamā vietā, gaiši sausā diennakts gada lohlaikā!) vēsta, ka tas 110 ir spēkā ARĪ fotorada darbības zonā.VAI (un/vai?) tas "paredz" piekopt (šodien/tagad) īpašo piesardzību un uz TREŠĀS joslas strauji bremzēt 300m pirms tā suuda, līdz par visiem 85km/h? Kas šis ir? Pareizi- tā ir ikdiena.Dažāda ranga "vadoši/stratēģiski/organizātorisko" Lohu gadiem ilgās "darbībass" rezalts.Uzmanieties,tur maz cerību uz kādu sapratni- nobiedēsiet kādu lohu par daudz, var sanākt auzas!

dubis Reģ.: 21.10.2019
4 0 Atbildēt

Es jau neko negribu teikt par tām ātruma starpībām, bet Vācijā vai Polijā nu nav problēmu ar to ka pa pirmo joslu iet smagie uz 85-90 un šad tad izdomā arī iebraukt kreisajā lai apsteigtu. Ja cilvēks atrodas auto un brauc pa ceļu, situācija visu laiku jāvērtē. Man personīgi ar to nav problēmu, gan braucot vienam kādu apdzīt, gan braucot ar piekabi vai nu apdzīt ja kāds velkas vai pavākties malā/sagaidīt likteni un tikt apdzītam, apsteigtam. Ja kādam ar to ir problēmas, lai tiek ar viņām galā, neba jau dēļ problēmcilvēkiem atteiksies no kkādiem satiksmes uzlabošanas darbiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Šis ir bezcers,Polija un viss cits ir sen aizmirsts un šībrīža situācijas sakarā tiks aizmirsts vispār ar galiem.LV vidējais lohs ar savu tieksmi no visa miist vai biezākais lohgals ar paradumu visur līst un nervozēt tur būs dsā.Ja vien viņam vēl kādreiz sanāks līdz turienei izrauties.Beidzamo gadu apzināti kultivētais naids pret smagajiem un nerakstīto likumu noniecināšana nākotnē nesīs laimi daudziem.Jā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Viens aspekts, ka nekad nevari zināt kas sēž pie tā otra auto stūres un kad nokritīs piem ritenis kādam citam auto. Ja sacensībās rēķinās ar kaut kādu līdzību trases dalībnieku vidū, tad uz koplietošanas ceļiem ir jāpieņem koeficients, ka tur rullē mājsaimniece, profesionālis, vai citādi aplietojies vadītājs...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 2 Atbildēt

....uz valsts galvenā autoceļa Rīga-Ventspils (A10) posmā no Rīgas līdz Jūrmalai (13,45.-18,78. km)....

Laika starpība šajā posmā atrumam 90 vai 110 ir tikai 39.sekundes.

Līdz Sēnītei varēs iegūt 3.min.

P.S. man nav iebildumu par atrāku braukšanu, tikai patīk cipari

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Valsts ekonomikai vajadzigs vairak naudas, atrāk brauksi, auto vairak "rīs", un ja reiz satiksmes drošību tas neietekmē vai ietekme nebutiski, tad kapēc neļaut tautai izskrieties.

Es jau izmantoju Tīnuži , Koknese ... un atkal tieši rada priekšā dzinu kravinieku + vieglo ... ar aptuveni 110 pēc speedo.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 2 Atbildēt

Tas kurš brauca uz 90 nebrauks uz 110, 100 braucējs brauks 120, attiecīgi iegūtais laiks vel mazāks un tiek pakāsts pie pirmā luksofora.

Tie, kuriem spricēt gribās no gandrīz legāliem 130 ieteikums mērot Poliju no Belostokas līdz Frankfurtei un atpakaļ naktī, varbūt radīsies apskaidrība ka nejau "ātrums" rada prieku.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

ātrums pa taisnu ceļu ir vienkārši rādītājs spidometrā un iespēja ātrāk nokļūt galā, t.i. valsti padara mazāku. 130kmh viaBaltica nozīmētu, ka salacgrīva ir 40 min attālumā no Berģiem, nevis 1h10 + ievērojami mazāk līķu uz ceļiem dēļ frontālo sadursmju neesamības

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Aizmirsti diemžēl A1 līdz Gaujas tiltam jau tā ir sačakarēts, ka tur vajadzētu apvedceļu tam visam un uz apvedceļa vismaz 30-40 gadu moratoriju blakām būvēt hatu ciematus bez attiecīga pieslēgceļa un veikalus/tankus + visi kas tur ko pērk apņemās vismaz šādā pašā laika posmā ij neiepīkstēties par kādiem tur 70. Pārējais vēl so so savācams.

Tīnuzene ar visiem trūkumiem tomēr labi pārāda, kādu vajag īstu ātrgaitas šoseju - bez visādiem pieslēgumiem (arī tur minimāli sagrēkots jau gan ir), bez ntajām baltajām zīmēm, sazīmētām malām (kaut uz tām barģūrām).

Protams pilnam labumam 2+2 vajadzētju - plūsma gan nav tik liela, kā vietām, kur jau tagad tos 2+2 vajag kā ēst (tas pats posms vismaz līdz Saulkrastiem).

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Naff tik traki. ikdienas uz/no darba braucēji jau iemanīsies izsist labumu no tām pāris iegūtajām minūtēm; abet brīvdienās, ja plūsma liela, tur tāpat bija +- bardaciņš.

Toties, ja (man) būs vajadzībiņa nelaikā aizskriet uz Rīgu, varēs aš ar 129 mērenā riska zonā padragāt.

PN - manam ātri uz Rīgu skrejamajam auto pie 100 patēriņš ir tikai par 10% mazāks, kā pie 130

Pie 100+ gaisa pretestība ir lielāka nekā rites pretestība.

100-130 ir 70% lielāka gaisa pretestība.

tiešām V8 ar MT riepām?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Re kur labākai joks goo.gl/maps/251bgrAe2eK4iCaf9

Pilnīgi iespējams kad šī zīme 30 ir lieka.

Un vel divas liekas zīmes goo.gl/maps/7BCSKb4F8tgjxtJs8

Tur arī dzīvojama zona ir lieka. Kopumā 4 zīmes uzliktas absolūti bez jebkādas vajadzības. Ja šādi sāktu likt uz visām līdzīgām vietām, tad miljardus vajadzētu. Un otrajā vismaz 7 zīmes ir liekas. Ja tā ir vēl apdzīvota vieta, tad 9 liekas.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Varbūt iA Redakcija varētu izrādīt atbildīgi pilsonisku iniciatīvu un bez liekas kavēšanās uzsākt parakstu vākšanu par zīmju "110" atcelšanu iespējami vistuvākajā laikā?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti