viena no nelaimēm, ja vien tavs ir aprīkots ar tādu, ir PCV (positive crankcase ventilation) vārsts, attiecigi motoram ir palielinats spiediens zem virzuļiem/karterī
PCV jau rūpējas par to lai nav lieka spiediena tur kur tam nevajag būt, tas pats par sevi dūmus nerada, tās nozimē ka tev vēl ir citas problēmas, un ja tev jamue nāk intensivi tad man gribetos teikt ja kaut kas nav labi ar virzuļu gredzeniem vai EGR varstu un vēl kaut jadiem blīvslegiem, bet nu es neesmu TDI lietojis, būs gruti uzreiz pateikt kas "pūš" kaut ko garām ...
Tad jāpēt netā kāda ir ta motora konstrukcija un kur var šāds feils iestaties, tam drosi vien palīdzetu motora kods ...
EGR un turbīna un viss ap to ir samainīts un ir ok. turbīna bija beigta, bet to nomainīja. vai eļļu rij, nemāku pateikt vēl, jo vakar nomainīju eļļu, bet vecā turbīna kad bija tad gan tur viss ar eļļu bija.
Te mazliet teoŗetiskā puse par motora izdilumu, virzuļu blīvēšanu, gredzenu atstarpēm utml. un ka vajadzētu veikt cilindru spiediena testu:
Cik palūrēju uz VAG motoriem - tad dūmojošu motoru ar mazu nobraukumu pilna pakaļa, tātad iespējams ka tas VAGiem ir normāli.
Jo teiksim Japāņiem ar kuriem pašam ir bijusi darīšana - šis ir pilnīgi normāli (hondai kāds bija pārvilcis servisā eļļas vāku un tās vienā brīdī notrūka - visa motortelpa bija eļļā, kamēr to uzķēru):
Par to nav jābrīnas ka ir smaka kā eļļai - pirmkārt siltam motoram pilnīgi noteikti tur viss smaržos pēc "gandrīz degošas eļļas", manai FR-V ar 300+Kkm dūmu nav, bet gan eļļu pa maziem pilieniem mēdz izspļaut, gan arī smarža attiecīgā ir - tas tā kā būtu pilnīgi normāli, bet ja škiet ka ir liels spiediens - tad vienīgā lieta ko vajag izdarīt - samērīt reālo kompresiju cilindros, un tas arī parādīs vai kādā cilindrā tev virzuļi neblīvējas vai problēma tomēr ir kur citur, vai varbūt tev pat galu beigās tomēr viss ir normāli.
Ja virzuļi neblīvējas, tad viena no iespējām ir iedeguši/iepsrieduši gredzeni, kas mūsdienu auto ir ļoti viegli panākams palietojot neatbilstošu eļļu.
1.9 TDI nāk dūmi pa eļļas vāciņu un arī noņemot kartera ventilācijas trubu
kas varētu būt pie vainas? citādi viss iet labi.