Sveiki,grupas biedri! Vai ir kāds saskāries ar dzinēja problēmu. Ir liels spiediens dzesēšanas sistēmā,uzreiz pie dzineja iedarbināšanas. Biju servisa,tur man ieteica uzreiz mainīt motoru. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma un var ieteikt kā pareizāk rīkoties.mainit motoru vai tomēr riskēt galvas blīvi mainīt.
P.S varbūt te ir kāds kurš var ieteikt speciālistu tieši uz toyota automašīnām?
Vērts remontēt motoru, vien tad, ja pats spēsi izjaukt ko nebūt tai motortelpā, nocelt dzinēja galvu un ja tur vien tik tā vaina būs, tad aizvest to uz specializēto darbnīcu...
GK1968 rakstīja: Vērts remontēt motoru, vien tad, ja pats spēsi izjaukt ko nebūt tai motortelpā, nocelt dzinēja galvu un ja tur vien tik tā vaina būs, tad aizvest to uz specializēto darbnīcu...
Neko daudz nesaprotu dīzeļos, jo mazāk japāņu dīzeļos, bet... Kāds gan kosmoss varētu būt sestā gada mašīnai noņemt galvu, nomainīt blīvi un arī noslīpēt vajadzības gadījumā?
Kosmoss nav, izdarīt var, bet atkarūgs vai kāds to jau nav darījis iepriekš, lai slēptu savu lažu, jo Toyota un vispar 2,2 japīšu dīzeļiem neesmu dzirdējis ka šī būtu pat kaut kur piemineta kā problēma, tatad tas nav raksturīgs defekts, kas varetu liecinat par vienu no 2 lietām,vai nu iepriekš kads savārījis ziepes pārkarsējot, vai ari ne motoram ne galvai nav ne vaines, bet blīve beigta , reizēm dēļ ta ka kads ir kaut ko sūdigu lējis antifreeza vietā ...
BET diemžēl.uzzināt to varēs tikai jaucot, tiesa pirms jaukt es tomer ieteiktu pārbaudīt, vai tās ir atgāzes kas iet dzesēšanas sistēmā, vai tomēr nē!
Jo vispār dzesēšanas sistēmai var saglabaties spiediens ja auto gana silts...vai varbūt pārplūde normāli nestrādā (man gan ir bijis otradi - radiatora korkis spiedienu netur, un auto karst.
Kosmoss ir V veidniekiem, šis ir rindinieks, jārēķinas, ka jāaplasa šis tas un tad arī to galvu var nocelt - tikai jārēķinas, ka jau vairākus gadus atpakaļ par tādiem jokiem prasīja 250 - 300 eiro darbā, bez materiāliem, jo laiks uz to tomēr aiziet, nu jau stabīli vairāk + tā ir loterija - blīve, galva (jā kā teica, kāds ir sūdu lējis dzeses sistēmā), vai džekpots - pats bloks.Ja pirmais variants vēl atmaksājas, tad otrais ir uz robežas, vai to galvu var noslīpēt, tad trešajā ar garantiju ir dārgāk kā motora maiņa (pie nosacījuma, ka neiesmērē sūdu vietā).
WALA rakstīja: Kosmoss nav, izdarīt var, bet atkarūgs vai kāds to jau nav darījis iepriekš, lai slēptu savu lažu, jo Toyota un vispar 2,2 japīšu dīzeļiem neesmu dzirdējis ka šī būtu pat kaut kur piemineta kā problēma, tatad tas nav raksturīgs defekts, kas varetu liecinat par vienu no 2 lietām,vai nu iepriekš kads savārījis ziepes pārkarsējot, vai ari ne motoram ne galvai nav ne vaines, bet blīve beigta , reizēm dēļ ta ka kads ir kaut ko sūdigu lējis antifreeza vietā ...
BET diemžēl.uzzināt to varēs tikai jaucot, tiesa pirms jaukt es tomer ieteiktu pārbaudīt, vai tās ir atgāzes kas iet dzesēšanas sistēmā, vai tomēr nē!
Jo vispār dzesēšanas sistēmai var saglabaties spiediens ja auto gana silts...vai varbūt pārplūde normāli nestrādā (man gan ir bijis otradi - radiatora korkis spiedienu netur, un auto karst.
d cat no d4d loti atskiras, saja gadijuma labak apzinatu iespeju izmest dcat un mainit uz d4d, ja konstrukcija atlauj utt
no ta dcat ja sprauslas veselas vares vel normali atsist. bet diemzel tas motors nav pielagots lv apstakliem, tas ir baanu motors ilgam un garam distancem kas prasa labu dizeli. d4d ir daudz piedodosaks un labveligaks lv user tipam
Tam es pa lielam varētu piekrist, vienigi LV es sūdīgi dīzeli tankos redzējis neesmu, līdz ar ko īsti iemesla sūdzeties par "vājāko" variantu neredzu, varbut tikai izteikti īsos pilsetas gabalis dzenājot.
nedomaju ka lv tankos ir slikts dizelis per se, bet kartu sliktAAKS ka rietumu pasaule gna pielauju varetu but, bet protams ne tik kritiski. ilgtermina gan nemot vera dcat tas nav labi. daudzi latvija perk dizlei lai brauktu 5km uz darbu un atpakal, kas ir vnk lens naves spriedums tam motoram - jo ipasi dcat kas pec uzbuves ir paredzeti braukt garus gabalus istaja darba temperatura un istaja apgriezienu diapazona. tas nav slikts motors, vnk nav vajadzigs ja vien ikdiena nebrauka riga - liepaja
Šis ir izplatītākais defekts šim motoram, bonusā tur dažreiz ir plaisa motora galvā. Grūti tiekt, ko šādā situācijā darīt, jo lietots motors var gadīties ar to pašu kaiti, bet remontēt arī negribētu.
Iesaku pārdot to mašīnu, jo tas ir diezgan slikts motors ar neadekvātu degvielas patēriņu priekš dīzeļa, salīdzinoši neizturīgām piezo sprauslām un nevieksmīgu DPF sistēmu. Reāli neko labu nevar patiekt.
Iepriekšējās paaudzes motors ar zobsiksnu bija daudz labāks.
Avensis 2006 t25 2.2 dcat
Sveiki,grupas biedri! Vai ir kāds saskāries ar dzinēja problēmu. Ir liels spiediens dzesēšanas sistēmā,uzreiz pie dzineja iedarbināšanas. Biju servisa,tur man ieteica uzreiz mainīt motoru. Varbūt kādam ir bijusi līdzīga problēma un var ieteikt kā pareizāk rīkoties.mainit motoru vai tomēr riskēt galvas blīvi mainīt.
P.S varbūt te ir kāds kurš var ieteikt speciālistu tieši uz toyota automašīnām?
Paldies