Pedālis grīdā, smaids vairāk kā līdz ausīm! Zvērā! Pārsteidzoši ergonomisks, pirmoreiz iekāpjot, nav baigi jāpēta kur kas un ar ko regulējas, klimats, radio, primitīvās funkcijas iznestas uz fiziskām pogām ērtā saprotamā veidā, pārējie uzstādījumi planšetē. Gaita smuki līgana gan Sport režīmā, gan Normal. Sportā, protams, atsaucīgāks akseleratora pedālim, bet ne tā, lai radītu diskomfortu. Interesanti, ka ja nav ieslēgta akumulatora lādēšana atlaižot gāzes pedāli, tad ieskrienoties un atlaižot pedāli auto ļoti līgani samazina ātrumu, pat liekas, ka nesamazina nemaz. Par salona ietilpību nav ko spriedelēt, pie stūres vietas pietiek, bērnam aizmugurē arī. Kosmisks auto! Kosmisks arī tādā ziņā, ka paātrinoties skaņa salonā, kā zvaigžņu karu filmās kosmosa kuģiem. Nezinu gan vai speciāli radīts efekts, vai skaņa no elektromotoriem. Pieļauju, ka daļēji speciāli radīts, lai uz ielas var dzirdēt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Audi e-tron GT elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2022
Jaunais Audi e-tron GT autotests no 2021 gada, kāda pieredze?