Iepazīstot jaunos Hyundai modeļus ir jau diezgan pašsaprotami, ka interjera apdares materiālu kvalitāte atbildīs labākajiem standartiem. Izņemums nav arī atjaunotais Santa Fe. Lielais apvidnieks ar 7 sēdvietam(pēdējās divas gan gauži maziņiem cilvēciņiem)ar labu salona izolāciju, daudzajiem braukšanas izveles režīmiem(bet smilšu karjerā īsti nelīdzēja nekas), bet uz asfalta dinamika gana laba. Un tāpat kā Tuscon, mega liela vidējā konsole.
Apdares materiāli, montāžas kvalitāte, interjera dizains un ārējais izskats ir līmenī. Velk jau uz premium segmenta pusi, bet nedavelk. Varētu atbaidīt cena, kas sākas pie 44 tūkstošu eiro atzīmes, bet visādi citādi lielisks auto, ko gribētu braukt vēl un vēl. Patīk funkcija, kas vienu no divām digitālā instrumentu paneļa ciparnīcām pārvērš par ārējā attiecīgās puses spoguļa dublikātu, līdz ko ieslēdz virzienrādītāju. Varētu būt labs auto kuplai ģimenei.
AGRISSTANEVICS rakstīja: Iepazīstot jaunos Hyundai modeļus ir jau diezgan pašsaprotami, ka interjera apdares materiālu kvalitāte atbildīs labākajiem standartiem. Izņemums nav arī atjaunotais Santa Fe. Lielais apvidnieks ar 7 sēdvietam(pēdējās divas gan gauži maziņiem cilvēciņiem)ar labu salona izolāciju, daudzajiem braukšanas izveles režīmiem(bet smilšu karjerā īsti nelīdzēja nekas), bet uz asfalta dinamika gana laba. Un tāpat kā Tuscon, mega liela vidējā konsole.
Nav viņš apvidnieks, bet parketnieks, tapēc arī smilšu karjerā nekas nelīdzēja
Hyundai Santa Fe tests, atsauksmes un iespaidi 2022
Jaunais Hyundai Santa Fe autotests no 2022 gada, kāda pieredze?