Opel Astra h 1.9 dīzelis

Gunchamm Reģ.: 09.08.2018

Sveiki! Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu un zin kur problēma. Problēma tāda ka braucot ar mašīnu reizēm pazūd gaismas,atslēdzas radio,salona ventilators,degvielas rādītājs vārdsakot viss pazūd uzspiežot sajūgu un nometot apgriezienus viss sāk strādāt. Pieslēdzot diagnostiku kļūdas nerāda un protams tajā momentā viss strādā bezproblēmām.

 
650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

-varbūt kakumulātōra klemmēs un/vai resnvadu savienojumos kāda Puve iemetusēs?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

No rīta pielaist var?

Gunchamm Reģ.: 09.08.2018
0 0 Atbildēt

Divas nedēļas nostāvēja un palaist varēja bezproblēmām. Man šī problēma viņam jau gadu vairāk bet nav izteikta patetam vienīgi parasti naktī jocīgi braukt jo negribās lai pazūd gaismas.Esmu bijis pie 3 elektriķiem un visi saka vienu atbrauc tieši tajā brīdī kad pazūd tad atradīsim kur probkēma.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Tas sajūga pedālis vienmēr "palīdz" vai tikai tādā sagadīšanās?

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Piesoli elektriķim maksāt pēc patērētā laika. Lai paskatās masas savienojumus un izveic spēka savienojumu profilaksi. Vai pats atrodi masas savienojumus un notīri, pārvelc.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Pavisam teorētiski ģeneratora relejs arī šādus brīnumus varētu darīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tas par brīnumu - "ģeneratora relejs" - un ko tas dara?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu, sensenos laikos, kad auto iztika ne tikai bez čipiem, bet arī bez pusvadītājiem, bija tāds relejs-regulators :-/

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Viens variants, ka defektīvs vadības bloks, ir tāds GM pikupa produkts savulaik manīts, kad visos apstākļos viss norm strādā, bet kā ap 3000 apg. un pie slodzes uzgāzē tā ka automats pāriet uz kickdown, ta viss auto "izdziest" un pēc paris sekundēm ir atpakaļ, itka nekas nebutu noticis ...

Bet lai līdz tādai diagnozei tiktu ir jāveic daudz diagnostikas soļi ar "laptopu zobos", respektīvi braucot jāpàrliecinas, ka visa elektrība patiešām normāli strādā, un nenotiek kaut kāds tups gļuks kas saistās ar aizdedzes atslēgas pozīciju, vai attiecīgu elektrisko loku/strāvas pārrāvumu, kas atbilst konkrētajai pozīcijai.

Tehniski var būt arī bojāts relejs kas pie kādiem apstākļiem (piem pārlieku sakarstot) atslēdzas.

Es drosi vien paņemtu un paluretu "Engine managment controler" releju, kā tas uzvedas .

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Opelim stūres tuvumā ir tāds CIM modulis, kurš kontrolē vairākas elektriskās ķēdes. Arī tas var gļukot.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Reiz vienam auto vnk aizdedzes atslēga bija izdilusi, nekontaktējās el. kontakti.

Gunchamm Reģ.: 09.08.2018
5 0 Atbildēt

Problēma atrisināta, oie vainas bij ģenerators kurš deva pārāk lielu spriegumu,kā rezultātā nostrādāja drošība un atslēdza visus blokus.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti