Beigtos sensorus vari provēt kaut pats pa vienam atvieno un skaties kas notiek, ja nav izmaiņu, tad pieslēdz atpakaļ un atslēdz nākamo ...
Par pārējo gan tiešām labak kadu kas tās sistēmas zina uz konkrētā auto
Beigtos sensorus vari provēt kaut pats pa vienam atvieno un skaties kas notiek, ja nav izmaiņu, tad pieslēdz atpakaļ un atslēdz nākamo ...
Par pārējo gan tiešām labak kadu kas tās sistēmas zina uz konkrētā auto
Ak jā auto neuzsilšana, gan visdrīzāk norāda uz problemu ar termostatu.
Neko daudz nezinu par dīzeļiem... Šim agregātam EGR vārstam ir speciāla dzesēšana? Nopietni?! Balti dūmi un tosola zušana jau mēdz norādīt uz galvas blīves defektu.
Man liekas VAGiem bija tāds verķis ar dzesēšanu, un jā diezgan vārīgs uz vecumu ...
un galvas blīves vai līdzīgas problēmas biežāk izraisa motora pārkaršanu, nekā pretēju efektu ;)
Tosol a40m jau uzreiz norāda uz skoro pizda motoru
Ka tik ne arī, 10 gadus braucu ar Fordu ar nelaimi kur toč zinu ka blīve čupā (ka minimums), uzliku tik radiatoram niknaku korķi lai izplūde nespiež tosolu ārā un nekarst , un braucu bēdu nezinādams, tagad gan noliku pie setas jo butu jāsacinās ar rūsu un citiem sū, un tad pie 'vienam sāpēm' ar motoru ar ...
Gan jau tam musaram prasība pēc dzesēšanas šķidruma ir dīķa ūdens vai tosola a40m no kaimiņa Belarusa
3.0tdi 176kw EGR Cooler maiņa
Sveiki!
Interesētu atsauksmes un ieteikumi VW servisam Rīgas Labajā krastā vai arī kaut kur uz Vidzemes pusi.
Nr1 - Lieta tāda, pēdējā laikā parādījušies nedaudz balti dūmi, un tosols ar laiku zūd + auto reti kad uzsilst līdz 90 grādiem. Arī pēc brauciena pa šoseju, Temp svārstās 70-80 robežās. Tosols uz zemes nepil, eļļa arī tīra. No ārzemju formumiem noprotu, ka varētu būt vainīgs EGR cooleris, kas laiž tosolu izplūdēs.
Kur varētu labot šo problēmu? Vai ir pieredze par paredzamjām izmaksām?
Nr2 - Vai ir kāds labs VAG elektriķis, kurš māk noteikt beigtos sensorus? Uzmetās Shock Absorber kļūda, bet pneimo ceļas, maina režīmus utt.
Savā skenerītī nolasīju ka vainīgi gandrīz visi accelration sensori, kas šķiet nedaudz pārspīlēti jo vairākiem sensoriem nofailot vienlaicīgi diezgan neticami. Tāpat no ārzemēm saskatījos, ka parasti vainīgs viens, bet pārējos parauj līdzi lasot kļūdas. Tāpēc gribētu VCDS speciālistu, kurš pēc cipariem varētu pateikt kurējais gļuko.
Ja kādam ir ietekumi - lūdzu padalaties.
2009 Phaeton 176kw