failiem.lv/u/5225tt2rp Te video ar to skaņu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
failiem.lv/u/5225tt2rp Te video ar to skaņu
Nezinu kas ir video, bet tehniski vai nu sajūgs pievainas, vai pusasu granātas izdilušas, vai pat abi kopā.
Bet ielikt ātrumā grūti -
1. pārbaudīt šķidruma līmeni,
2. paspaidot sajūga pedāli vairākas reizes, ir uzlabojumi vai nav? (potenciāli šķidrumā gaiss vai "citi sūdi" vai pārlieku nodilis sajūgs un ne pārāk labi funkcionējošs sajūga cilindrs )
3. ja vispirms ieliek kloķi 2.ātrumā un tikai tad 1. ,vai tas palīdz ? (potenciāli sinhronizatoru problēma)
4. liela brīvkustība ātrumpārslēga pievadā, attiecígi tas ko tu dari ar kloķi "slikti tiek pārvadīts yz kārbu" un tu vienkārši netrāpi tur kur vajag ...
universāļa kārba neatšķiras no hečbeka, bet auto modelis un kārbas tips/ātrumu skaits par sliktu nenāks
Varbūt divmasu spararats tam ir? Kas notiek, ja tās skaņas brīdī pārslēdzās uz zemāku pārnesumu? Vai tai skaņai ir kādas izmaiņas,ja spaida gāzes pedāli (atkarībā no vilkmes- atlaiž vai cenšas paātrināties)?
Astra sports tourer. 5 ātrumi. Izspiežot sajūgu vairākas reizes un pakustinot ātrumkloķi, vairākas reizes ielekot citos robos, arī 1.ātruma kļuva vieglāk ielikt. Braukšanas laikā, kad pārslēdzas no 4. uz zemākiem robiem, tā skaņa paliek mazāka.
Tad izklausās pēc normāla daļu diluma, tajā skaitā kārbas sinhronizatoros. Lai izbrauc kāds kas ar auto ir uz tu (piem.mehs) un pasaka, vai kauto.ko no tā tiešām nepieciešams mainīt, vai nav vērts attiecībā pret auto cenu utt.
Cik tas varētu izmaksāt? Auto šobrīd servisā gaida savu kārtu.
650 rakstīja: Varbūt divmasu spararats tam ir? Kas notiek, ja tās skaņas brīdī pārslēdzās uz zemāku pārnesumu? Vai tai skaņai ir kādas izmaiņas,ja spaida gāzes pedāli (atkarībā no vilkmes- atlaiž vai cenšas paātrināties)?
Ja uzspiež, tad tā skaņa mazliet pastiprinās.
Nu es tik tā, kā hipotēzi.Tā 2masu spararata vibrācija parasti rodas tad, kad dod mizā no neadekvāti zemiem rpm.Ar laiku un sajūga mehānisma nolietojuma rezultātā tas var sākt izpausties jau teju vai pie katra gāzes uzspiediena.
Šis ir arī ticams cēlonis tā spara/suuda pakāpeniskai sabojāšanai- ja braucējs (vai iepriekšējais saimnieks) tādu braukšanas stilu ir piekopis regulāri.
Savulaik tā bija čipotāju bēda- kad tāds manuālās kārbas klients/lohs "priecājas" kā viņam reku tagd šitā te skaisti ceļ gandrīz no tukšgaitas.Īpaši ja tā dara 5-6jā robā.Nu galējais stāvoklis (kad sāk jau reāli domāt par nomaiņu) ir tad, kad vibrē katrureiz jau ar 1mo robu izkustoties no vietas.
To pagrūto ielikšanu 1jā robā tas arīdzan var ietekmēt- kombinācijas un izpausmes ir bezgalīgi daudzas un katram citādas.Jo tam 2masu draņķim turklāt ir gan izspiedējgultnis, gan arī pats sajūga kurvis.
Protams, kāds konkrēti sajūgs ir tavam auto, tas mums nav zināms,bet nu parasti šādos aizdomu gadījumos sāk ar sajūga mezgla atskruvēšanu un tā iekšējo sastāvdaļu apskati.Un vairumā gadījumu atrod pie kā piekasīties, jo savulaik pat diplomēti audi/vw specaālisti bija oficiāli konstatējuši, ka tas 2massu suūds reti kuram izvelk ilgāk kā 200-250kkm.
Nu un (protttams) tam visam draņkim "komplektā" mēdz būt ar pašu sajūgu nesaistīts dempferis, pa kuru motora dzensiksna skraida.Tāds Liels apaļš smags suuds..Kam vibrācijas slāpējošais gumijas serdenis var būt pzc un tad viņš tur kā tāds puņķis kratās.Kā arī, vēl "mēdz būt" arī siksnas hidrauliskais spriegotājs.Vispār zb, te shito suudu var līdz rītam gudrot, sāc vismaz ar kaut/ko vienu;)
ja nečipo un vadās pēc sajūtām, nevis pārnesuma rekomendācijām ekrānā, tad vajadzētu iet ilgāk
Nočipot daudzmaz jaudīgu dd motoru ar manuālo kārbu vienmēr ir bijusi riskanta lieta.Jo vismaz puse lietotāju ir lohi un viņi to agregātu salauzīs iespējami tuvākajā laikā, neņemot vērā čipotāja rekomendācijas.Ne to, ka pārlieku sekotu pārslēgšanas ieteikumiem uz paneļa, bet vienkārši truli dod mizā, nejēdzot kāda robā un no kādiem rpm.Īpaši jau pirmajās dienās pēc čipa, kad eiforijas iespaidā vienmēr gribas visu laiku to suūdu staipīt un izbaudīt.Tā viņš piem pie fūres apjāšanas sprauda 4jā, bet tagd re kā smuki uzceļ ar 6to...Lohs taču vienmēr atradīs ko salauzt.
Paldies, par izsmeļošo atbildi. Dēļ visiem svētkiem un rindām servī, opelis beidzot sagaidīja savu kārtu. 100% vēl nav skaidrs, bet, šķiet, ka būs kā teici. Viens no vaininiekiem (cerams, ka vienīgais) ir gultnis. Nobraukums arī nesen pārsniedza 200k.
Nu mašīna ir paveca, tādêļ cerēt ka tā būs vienīgā problēma ir naivi, tomēr vienmēr ir iespēja ka kāds par to auto iepriekš ir rūpējies. Bet nu tirgus īpatnību dēļ tagad vairāk kā jebkad ir jēga ieguldīt pavecākā auto, ja tam nav būtisku ķibeļu, vai lielu rūsas caurumu ...
650 rakstīja: Nočipot daudzmaz jaudīgu dd motoru ar manuālo kārbu vienmēr ir bijusi riskanta lieta.Jo vismaz puse lietotāju ir lohi un viņi to agregātu salauzīs iespējami tuvākajā laikā, neņemot vērā čipotāja rekomendācijas.Ne to, ka pārlieku sekotu pārslēgšanas ieteikumiem uz paneļa, bet vienkārši truli dod mizā, nejēdzot kāda robā un no kādiem rpm.Īpaši jau pirmajās dienās pēc čipa, kad eiforijas iespaidā vienmēr gribas visu laiku to suūdu staipīt un izbaudīt.Tā viņš piem pie fūres apjāšanas sprauda 4jā, bet tagd re kā smuki uzceļ ar 6to...Lohs taču vienmēr atradīs ko salauzt.
rūpnīcas inženieri mezglus un vadības programmatūru ir salāgojuši tā, lai nevarētu nokļūt nedrošā režīmā. Bet tačkas stūmējs jau vienmēr zinās labāk.
Viena lieta ir apiet rūpnīcas mārketingu, kur tās pašas sastāvdaļas pārdod ar dažādām jaudām, bet radikāls čiptūnings nezinošās rokās būs auzas
Par to ar tiem pašiem dzelžiem ar dažādām jaudām lūdzu sīkāk!
BMW ir viens no zināmākajiem, motors BMW N53, dažādi aprīkots ar turbīnu vai pat varākām, tika likts uz sākot ar 520 vai 525 (???) līdz pat 535 indeksam uz F10.
Tādi paši "joki" uz piem. John Deere, kur vispār tikai ar dīlera softa updeitu.
Tas ka vienas platformas dzinēja tiek atvasinātas vairākas jaudas versijas nav nekāds jaunums.
Mani vairāk interesē tā”tas pats dzelzis tikai citā jaudas versijā” opcija. Bet tā ka 1:1 tāds pats.
N53 mazākais ir bijis 523 un vienīgais līdzīgais pēc darbības un visa pārējā būs četru cilindru N43.
Man pašam ir līdzīgs pasākums Hondai 1,6 dtec dīzelis, kurš iegūst no 120+ Zs līdz 143 Zs ar daudz un dažādām griezes momenta versijām, kur manam CR-V ir lielākie zirgi un 300 Nm. Un uz aci 2WD CR-V ir pēc izskata tāda pat komplektācija motoram, bet parametri švakrāki. Bet tiekšu godīgi daļu kodus neesmu salīdzinājis ...
Tu te kaut ko esi saputrojies. N53 ir tikai atmosfēra - tu laikam domāji citu motoru.
Praktiski neviena manuālā kārba ar divmasu spararatu neturēs tādu griezes momentu, ko tas iespējamais čipotājs varētu no tā motora teorētiski izspiest.Vai "gribētu" dažs labs pasūtītājs.Vismaz relatīvi jaudīgam širpotreba dd modelim jau nu noteikti nē.Kuri savā nospiedoši lielākajā daļā nāk ar automātu jau no rūpnīcas.Un arī tad vēl labs jautājums,kas tas ir par automātu un kāds ir pats "lietotājs".
feciic rakstīja: Par to ar tiem pašiem dzelžiem ar dažādām jaudām lūdzu sīkāk!
VAG 1.6 tdi ir aizstājis ar detjūnētu 2.0 (ko var dabūt 115,150 un 200zs versijās uz golf8)
Gribi teikt ka vienīgā starpība viņiem ir programmatūra-pērku 115zs versiju un brīvu roku pie čipseriem dabonu 200Zs?
nē, kad 1.6 neiekļāvās izmešu normāls, 150zs versijai uzlika citu vadības programmu + varbūt kādus lētākus komponentus. Jo izstrādātājam jābalansē fiksētās izstrādes izmaksas un mainīgās ražošanas izmaksas, un loģistika citām detaļām arī izmaksā. Citreiz ir izdevīgāk ietaupīt miljonus un atstāt 10eur dārgāku sajūgu no 150zs versijas
Varbūt viņš patiesībā brauc ar helikopteru, kam lielais propellers nokritis. Jāsameklē un jāuzliek atpakaļ.
WALA rakstīja: Nu mašīna ir paveca, tādêļ cerēt ka tā būs vienīgā problēma ir naivi, tomēr vienmēr ir iespēja ka kāds par to auto iepriekš ir rūpējies. Bet nu tirgus īpatnību dēļ tagad vairāk kā jebkad ir jēga ieguldīt pavecākā auto, ja tam nav būtisku ķibeļu, vai lielu rūsas caurumu ...
Diemžēl, izskatās, ka tā nebija vienīgā problēma. Spararats jau bija padilis. To un izspiedējgultni nomainīja, bet problēma palika. Šķiet, ka kārba beigta.
Kārbas problēma?? sports tourer 11
Manam opel sports tourer 11 dīzelim, braucot ar 4.-5. ātrumu, rodas tāda kā helikopteram līdzīga skaņa. Kad izņem no ātruma vai izspiež sajūgu, tad skaņa pazūd. Sākās ar to, ka aukstā laikā no rītiem bija pagrūti ielikt 1.ātrumā. Kad motors uzsila, viss ok. Kas par vainu te varētu būt?