Automātisko dienas gaismu atslēgšana

Sawron Reģ.: 26.04.2022

Sveiki! Vai ir kāda doma kā atslēgt vw touran 2009g. automātiskās tuvās gaismas? Ieslēdzot aizdedzi, slēdzis ir uz 0, bet gaismas ieslēdzas vēl pirms motors iedarbināts. Bija pieslēgts kompis, tika konstatēts, ka NAV! iezīmēts Skandināvu variants. Tālāk neko kompis nevarēja piedāvāt. Ir versijas? Paldies.

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār jau tā centrālās elektrības bloka kodējumā skandināvu variants ir tikai viens no dienasgaitas gaismu variantiem - tur reāli visam tam kodējumam ir jāiziet cauri.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Kā tas traucē, ka tās tuvās automātiski ieslēdzas?

--------------

Var jau uzlikt laika aiztures shēmiņu tām gaismām.

time delay for car daylight

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Raimonds kā parasti piedāvā labot zobus caur pakaļu... Jā, tās automātiskās gaismas tiešām var būt reāli traucējošas, kaut vai tāpēc, ka pie ieslēgtas aizdedzes uzreiz lādē ārā aķi, kaut arī motors nedarbojas.

Pensis Reģ.: 22.12.2017
2 0 Atbildēt

Pie ieslēgtas aizdedzes un nestrādājoša motora akumulators tāpat izlādēas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nu protams, bet pie degošām gaismām tas notiek daudz ātrāk.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
3 0 Atbildēt

kāda iksa dēļ jātur ieslēgta aizdedze? Un, ja gadās, ka jātur, izņem tām lampām drošinātāju.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Viens gudrāks par otru... Droši, ņem ārā to drošinātāju - tik nebrīnies ka pēc tam piemetot centrālās elektrības blokam kompi, tam ir kļūda par tieši to - ka drošinātājs nav bijis.

Es personīgi šajā gadījumā nesaprotu arī par to aizdedzi, bet no tāda viedokļa ka var jau arī ieslēgt gabarītus - tajā brīdī, protams, lielie lukturi izslēgsies.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Gan jau ka kaut kur ilgi sēž auto, kaut ko gaida un klausās radio. Pa to laiku dienas gaismas tiešām nav nepieciešamas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Lai klausītos radio aizdedze arī nav nepieciešama. Arī ne lai lādētu telefonu - tas nav ne opelis ne fordelis.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Ja nemākulis ielicis aftermarketa radio, tad ir gan nepieciešama

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ne šai mašīnai.

Sawron Reģ.: 26.04.2022
0 0 Atbildēt

Paldies par viedokļiem. Tomēr nesēžu stundām un radio neklausos. To var ieslēgt arī bez aizdedzes. Doma ir uzstādīt LED dienas gaismas lukturus, kuri ieslēdzas ar aizdedzi, bet nodziest, ieslēdzot gabarītus un gaismas. Saprotams, ka šāds variants neiet cauri, ja pie 0 jau deg tuvie. Atliek laikam vienīgi savienot DRL caur gabarītiem, vai arī jābrauc pie dīlera..(

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Priekš kam tas ir vajadzīgs - mašīna ir pārāk glīta un tāpēc to gribas izkropļot? Dienasgaitas gaismu funkcija tam centralās elektrības blokam ir, ir arī iespēja piekodēt ka dienasgaitas gaismu funkcijas laikā priekšas lukturu spuldzes nedarbojas ar 100% spožumu bet mazāku.

Sawron Reģ.: 26.04.2022
1 0 Atbildēt

Praktiskums un glītums ne vienmēr iet kopā. No praktiskā viedokļa minēšu-1. aizmirsti par lampiņu maiņu. Iepr. auto bija DRL, lampiņas visus 7gadus nevajadzēja mainīt ne priekšā, ne aizmugurē. Bet tas tāds sīkums. Tagad tuvajās gaismās likšu LED lampas,(h7 šiem lukturiem ir bēdīgi) kurām pastāvīgi degot, darbojas ventilators, kurš ātri nobeidzas. 2. Glītumu ietekmēs maz, jo DRL ir šauri un ierakstās tajās dekor.uzlikās buferī. Piemērs te- fastbox.su/item-i8592808848

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Vai tev šie DrL tā taisnīgi slēgsies ārā tumšajā diennakts laikā? Kāds būtu sakars h7 ar ventilatoru?

Vai tuvajās ghaismās vispār ir atļauts lietot led spuldzes, kuras tur sākonēji nav paredzētas? Vai dažādi "uzlabojumi" palīdz izdabūt "vairāk gaismas" no 15g veciem lukturiem ar aizmiglotām lēcām un apsūbējušiem reflektoriem??

Sawron Reģ.: 26.04.2022
2 0 Atbildēt

Atbildes pa punktiem. 1.Man slēgsies, pie tam ne tikai tumšajā, bet arī kad ir nokrišņi vai migla, jo apzinos, ka no aizmugures mani var nepamanīt. 2. Ar motora ventilatoru- nekāda, ventilators ir led spuldzei. 3. Pastāv formāls aizliegums, jo lētie varianti pa 3 eur. tiešām žilbina citus. Turpretī šīs spuldzes maksāja 45eur, tās ir iespējams regulēt reflektoros, lai nežilbinātu citus braucējus. 4. Lukturi ir jauni, jo iepr.saimnieks bija palīdis zem furgona.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par pirmo punktu sasmējos un sāku prātot - diez kad es esmu savam golfam pēdējoreiz priekšā kādu spuldzi mainījis [aizmugurē gadu atpakaļ pēc pusgadu ilgas nedegšanas perioda viena satraumēta atpakaļgaitas spuldze tika nomainīta] - laikam kādi trīs gadi būs apkārt, ja ne vairāk

Lukturu gaismas atdeves uzlabošanu jāsāk ar adekvātu optiku, neadekvātos lukturos bāzt megaspuldzes ir pilnīgi caur dirsu. Sevišķi kaut kādus diožu sūdus, kur pats tas risinājums - ar ventilatoru - ir pilnīgi čau, un pati tā ideja - iebāzt parastos lukturos diodes - jau saknē nekam neder diožu karstuma izdalīšanas specifikas dēļ. Tātad - ielikt attiecīgu optiku ar vai bez zenona ielikšanas. Ja palikt pie halogēna, tad pie viena aizvilkt uz lukturiem resnākus vadus , jo tajos ir puse no problēmas - cik minos tad mašīnām ar centralās elektrības bloku VAG izmanto tikai 1 mm2 vadus...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

Ja gribas šitā čakarēties, tad neviens tev nevar aizliegt. Uz skati varēsi atkal savus led demontēt un mainīt pret parastām lampiņām.

Sawron Reģ.: 26.04.2022
1 1 Atbildēt

Reizi gadā šo šausmīgi grūto un sarežģīto čakaru man nebūs grūti izdarīt, lai redzamība tumsā būtu 3X labāka...Tādiem vaimanologiem kā tu, droši vien auto mazgāšana tiek uzskatīta par smagu darbu!

MMX Reģ.: 03.03.2022
8 0 Atbildēt

Viss jau ok, ka jums LEDistiem un bixsenonistiem tumsā redzamība labāka, bet tad bļed noregulējiet tos savus sūda lukturus pareizi, vai slēdzat savus sūda LEDus ārā kad nāk pretī. Brīžam ziemā nevar vairs saprast vai pretimbraucējs aizmirsis izslēgt savu tālās vai vienkārši mudaks, kas domā ka gudrāks par pārējiem.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
6 1 Atbildēt

Šitais būs mudaks, kas domā ka par 45 eiro ieliks pārsimts vērtus lukturus un uzreiz 3x labāk kaut ko redzēs.

MMX Reģ.: 03.03.2022
3 0 Atbildēt

Tā jau šobrīd pietiek visādu jauno auto braucēju ar krutiem LED lukturiem, kuri sapistos automātiskos augstuma regulatorus labo ar tupu fiksāciju vienā līmenī, bet te vēl ar pašdarbību nodarbojas, pie tam vēl tuvajām gaismām. Naktīs brīžam metinātāja brilles vajag kad kāds brīnums ar krutām gaismām iesēžas 3m aizmugurē un neredz problēmu ne attālumā, ne tajā, ka bļed redz manu salonu kā dienā.

Sawron Reģ.: 26.04.2022
0 4 Atbildēt

Tu smerdeli par bazaru atbildi? Kurš tev dod tiesības kādu saukt par mudaku, tikai tāpēc ka kādam ir citādi uzskati par to, vai citu problēmu...Tādi kā tu, ja tiem ir ieroči, par uzskatiem, kas neatbilst vispārpieņemtajiem, ielaužas vispirms mājā, pēc tam arī valstī.

MMX Reģ.: 03.03.2022
5 0 Atbildēt

Ja komentārs par to atbildēšanu par bazāru domāts man, tad atbildēšu šādi - ja cilvēks sāk savas personiskās intereses likt augstāk par pārējo satiksmes dalībnieku tiesībām droši nonākt galā bez redzes traucējumiem, tad jā, viņš ir mudaks. Kā jau minēju nedaudz augstāk - man nav lielu iebildumu pret praktiski jebkuriem pareizi noregulētiem LED lukturiem, bet mēs jau visi zinām, ka reti kurš iebāžot krutākas spuldzes nodarbojas ar kaut kādu regulēšanu. Parasti regulē pirms TA, kad liek atpakaļ halogēnus. Ja Jūs savus lukturus atbilstoši noregulējat pēc LED spuldžu uzstādīšanas, tad viss kārtībā, Jūs viennozīmīgi esat paraugs tiem mudakiem kas to nedara.

Manas pretenzijas nav pret tehnisko risinājumu kā tādu, mani kretinē tas, ka cilvēki lietas neizdara līdz galam. Nomainīji LED vai Xenon lukturi - noregulē tad bļed viņu, nopirki mašīnu ar LED matricu, tad nomaini to sapisto automātisko regulātoru, nevis risini jautājumu kolhoza stilā ar samorezu.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Ēēēē... Abet ko tu ceri ka viņš var noregulēt? Es zinu kā optika darbojas, bet es nesaprotu no kurienes ir izrauta ideja ka ieliekot lukturos neparedzētas spuldzes, tie ir jāregulē un tā regulēšana kaut ko dos Tofika autora mašīnas lukturi ir uztaisīti tā lai tajos fokusā atrastos mazs kvēldiegs, nu tāds, uz centimetru garš un pāris milimetrus plats. Šķūninga diožu spuldžu diodes ir stipri lielākas un tās pat teorētiski fokusā atrasties nevar - beigās tāpat sanāk izplūdušāks stars - noteikti ne daudz, bet bišķi būs - tajā pašā laikā parazītiskie stari [es pieņemu ka mēs te runājam par reflektora lukturiem] pieaugs proporcionāli spuldžu gaismas atdevei - kā tu ar kaut kādu īpašu regulāciju taisies tos samazināt?

Adekvāts apgaismojuma uzlabojums būtu dārgi aftermarketa diožu risinājumi - problēma tāda ka divi optikas komplekti maksā tik cik desmit dārgās šķūninga diožu spuldzes...

Sawron Reģ.: 26.04.2022
0 1 Atbildēt

Kad tev nonāks rokās šīs spuldzes, tad nāks apgaismība, tagad tu vari teoretizēt līdz pulss beidzas. Kaut cik izsmeļoša atbilde ir te- aliexpress.ru/item/1005002483539564.html?item_id=1005002483539564&sku_id=12000020816442169&spm=a2g0o.store_pc_groupList.8148356.17.4d19295cr9wG6Q

Sawron Reģ.: 26.04.2022
0 0 Atbildēt

Tas nebija tev. Tas pajolis būris izdara secinājumus, neko nezinot par cilvēku, it īpaši ka viss, ko taisos darīt, tika minēts augstāk. Un jā! es esmu tas ''reti kurais'' kurš tiešām domā par citiem, jo arī man riebjas kolhoza ksenons, vai arī ledi par 3 eur. Es jau minēju, ka šīs lampas kūli var regulēt, un to darīs elektriķis ar to pašu mērierīci, kāda ir csdd..

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Sasmējos par elektriķi un aparātu Vispār jau galvenais lukturu regulēšanā ir galva uz pleciem, kaut kādi aparāti un elektriķi ir tik vajadzīgi kā zaķim stopsignāls. Tā kā te ir runa par kaut kādiem diožu mēsliem, tad te ir tā reize kur pret sienu jāpēta stara asums - standarta situācijās ne to sienu nevajag, pietiek tikai ar līdzenu grīdu [garāžā vai benzīntankā] un mērlenti.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Aizej noraujies podā.

Kaut kādam piecpadsmit gadu vecam tolmeta kandidātam (labāk sliekšņus sametini) sūda 'čainīzijuma' lampiņas atradis, nu mudaks kas mudaks. Tev msh labi izskaidroja, kāpēc.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Šitas ir, jā..Cilvēks ved spuldzīti vai lampiņu no trešās valsts- eurotirgus Aizsargi viņu p/iš visos caurumos un pieprasa CE sertifikakātu.Taču visādi xuixenoni visādus suudus tirgo gaišā dienas laikā un jebkādā vairumā.

Un 9/10 "pircēju" vispār nesaprot par ko viņi runā un kur viņi ko bāž.Pilnīgi po/uj.Priekš TA lohiem gan jau uz pusstundu iespraudīs parasto,cik tā darba.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Sawron rakstīja: Kad tev nonāks rokās šīs spuldzes, tad nāks apgaismība, tagad tu vari teoretizēt līdz pulss beidzas. Kaut cik izsmeļoša atbilde ir te- aliexpress.ru/item/1005002483539564.html?item_id=1005002483539564&sku_id=12000020816442169&spm=a2g0o.store_pc_groupList.8148356.17.4d19295cr9wG6Q

Paskatījos - ārprāts. Pirmkārt, konstrukcija - divas diodes kas pavērstas ar pakaļu viena pret otru - diezgan neoptimāls risinājums ja atceras ka lukturis ir paredzēts tam ka kvēldiegs spīdēs uz visām pusēm... Otrkārt, krāsu temperatūra ir briesmīga - saucas "morga apgaismojums"; es neko ar diodēm saistītu kam vairāk kelvinu par ~4k, neņemu. Treškārt, jau pārdevēja ieliktajā viģikā redzams ka tas spuldžu izstrādājums ir sūds - lukturi kuriem paredzēts izstarot vienmērīgu apgaismojumu, nu dod kaut kādus spilgtus pleķus... Mani pilnīgi saintriģēja, priekš kam spuldzes, kura izstaro gaismu vienmērīgi uz visām pusēm, diožu surogātam jābūt grozāmam - lai tos nevienmērīgos pleķus kaut kur daregulētu?

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Sawron rakstīja: Kad tev nonāks rokās šīs spuldzes, tad nāks apgaismība, tagad tu vari teoretizēt līdz pulss beidzas. Kaut cik izsmeļoša atbilde ir te- aliexpress.ru/item/1005002483539564.html?item_id=1005002483539564&sku_id=12000020816442169&spm=a2g0o.store_pc_groupList.8148356.17.4d19295cr9wG6Q

Nu tagad noliec blakus to aļika sūdu un h7 spuldzi un salīdzini gaismas izstarotāja izmēru, ja neredzi atšķirību tad kā mudaks arī nomirsi.

Diez kamdēļ stulbie autoražotāji ņemās ar led lukturu izstrādi? Laikam nemāk aļikā “spuldzes” atrast.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Skatoties šitādus aprakstus pilnīgi paliek žēl ka pie mums nenotiek reidi attiecībā uz apgaismojumu. Es esmu lietas kursā ka daudzām nullto gadu mašīnām lukturu konstrukcija ir pilnīgi pēc dirsas, bet nu lai tāpēc tajos vienkārši tupa stumtu iekšā spilgtākas spuldzes...

Mani fascinē manas mātes fābijas "bihalogēns" - tik sūdīgus lukturus vēl nebiju redzējis - ja mana māte brauktu pa tumsu, tad droši vien tiktu iets uz kādu morimoto vai tamlīdzīga ražotāja optiku + resni vadi + releji [mk1/mk2 fābijām, vēl dažām radniecīgām mašīnām un VW T5 centralās elektrības bloks lielos lukturus nedarbina] - bet tā kā viņa redzes problēmu dēļ no braukšanas pa tumsu izvairās, tad laikam tas pasāciens nenotiks. Kaut gan vajadzētu paprovēt vismaz parastos reflektora lukturus, negribu ticēt ka tie spīdētu tikpat švaki...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Blecj, nu tak nu 1reiz e-bal vrot, na/uj šitos te kolhza lohtopikus.Izp/ist visus un pilnīgi dajebkuru, kuram uz viņa tā hlama ir kaut viens nesankcionēts elements! Ja pieķerts uz ceļa, apejot TA- bez kādām izrunām turpat uz vietas konfiscēt visu na/uj! Gribi redzēt- ņem jaunus oem lukturus ar likumīgām tiem paredzētām spuldzēm.Nepatīk- pērc citu,normālu auto ar normālu gaismu!

Dalbaijobi iebāzīs dajebko un dajebkur, vienlaikus vēl plaši izpasskaidrojot un appamatojot savu to dalbajoba uztveri.Un pēc tam pretimbraucēji žagosies un spļaudīsies.Plus daļa no tiem vēl izrādīs atjautību un izdomās sekot šim piemēram.

Kā var nejēgt TO, ka katrai spuldzei ir savs pieļaujamais pielietojums, un ka visi šie te nesankcionētie suudi ir principā aizliegti uz koplietošanas ceļiem.Lūk tieši par TO vajadzētu pi/st šos te jobannajus alixpressa un xujekspressa fanus.Nevis godīgus pircējus, kurus dēļ šiem te ķeneriem tagad massveidā jāj muita un PTAC un kuri jau pāris gadus vairs bez liekiem pārdzīvojumiem nevar ievest pat personīgai lietošanai paredzētas savas personīgās a/m rezervesdaļas.Tajā pat laikā tādu alixpressa saņēmēju nejāj praktiski neviens- jo "nav laika" un vienkāršotajā deklarēšanā visiem ir vienkārši po/uj.

Dalbaijobs nekad nesapratīs TO, ka šim te led suuudam principā ir pavisam cita gaismasspēja, nekā būtu pieļaujams koplietošanas ceļos. Starpība starp kādreiz kliedzoši besījošo H7(H1;H3;H4) vs d2s un tagadējo H7 vs LED ir vnk ārprātīga!

Ja parastai H7 ir gaismasspēja 1500 lumeni, tad (praktiski jau besījošai) "uzlabotajai"(extreme, hightbreaker, hujeaker, etc..) ir kādi 2400, un d2s/d1s/d3s xenonam ir ap/līdz 5500 lm, kamēr šim te apskatāmajam alixpressa Suudam ir 13 000 lumenu (13 tūkstoši- teju divarpus reiz vairāk kā xenonam!)...

Šim ir 6500k zilibaltas gaismas teperatūra, kas ir AIZLIEGTS eiropā koplietošanas ceļos! Pat xenona standarts ir 4300k un eiropā max pieļaujamā oficiālā aizvietotājspuldze ir 5100 kelvinu !

P/ist visus shitos lohus visos iespējamajos veidos- konstantus tālos purnā, ar visu iespējamo jaudu un jau pēc iespējas lielākā attālumā- lai izveidojas labāka "atmiņa" !

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pēdējā frāze - nevar jau īsti saprast, kuriem pienākas tie tālie un kuriem ne - lai vai kā bet mūsdienu diožu mēsliem stars laikam ir bik labāks nekā vakardienas hrenoniem, un pa gabalu īstu nevar saprast, vai tur kāds nemāk lietot korektorus, vai mašīna piekrauta, vai automātiskās diožu gaismas pārāk vēlu pārslēdzas vai kas tur par lietu. Ar hrenonu tas viss bija stipri vienkāršāk saprotams - brauc tev pretī viens ar diviem metināmajiem aparātiem spēcīgi žilbinot

MMX Reģ.: 03.03.2022
1 0 Atbildēt

Da daudziem jaunajiem LED lukturiem ir automātiska luktura augstuma regulācija, tipa lai nespiež pretimbraucējam acīs braucot pa nelīdzenu ceļu, bet realitātē uz mūsu ceļiem vai nu tā regulācija nostrādā par vēlu vai sen jau ir sapisusies un luktura augstums ir nofiksēts vienā stāvoklī. Attiecīgi, ja mašīnas "nullītes" LED vēl var pieciest, tad mazliet vecākiem modeļiem (lasīt drusku pēc garantijas) jau sākas visādi brīnumi.

Tā teikt mašīna pa 20k sanāca, riepas nopirku Sunny, bet luktura augstumu noregulēju ar samorezu, ZB pirkt lukturi pa 600Eur ar visu regulatoru, ja TA tāpat var iziet. Pašam netraucē, bet pārējie lohi var pist nah*j ja viņiem kaut kas nepatīk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu neesi kaut ko sajaucis? Vai tad ir diožnieki kas nav "diožu režģis", ar automātisku segmentu atslēgšanu? Tas par ko tādu gadījumā ir jāsūdzas - lielākoties tiem vadības elektronika ir noregulēta tā ka pretī braucot ar tuvajiem, tie pārslēdzas [atslēdz attiecīgos sektorus] salīdzinoši vēlu...

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Es vairāk domāju tieši pašas tuvās LED matrix gaismas, kurām ir automātiska augstuma regulācija, tipa ieslēdzoties gaismām tās pašas piekoriģē savu augstumu ar tādu stilīgu kustību. Problēma tik, ka nobeidzoties tam sūda regulatoram ir vai nu jāmaina viss lukturis kas ir simtos eur, vai arī kaut kas tiek iebāzts regulatorā. Uz taisna ceļa to pamanīt īpaši nevar, jo regulēts tiek uz TA prasībām, bet jau pie pirmajiem nelīdzenumiem tādi LEDi sāk spiest acīs.

Pašam ir viens radinieks kura darba Superbam tuvās gaismas vienu brīdi bija iestatītas vienā leņķī nevis brīvi peldēja, un ja sanāca kaut kur kopā braukt, tad es viņu laidu pa priekšu, jo nelīdzenākos ceļa posmos reāli sita acīs. Un viņam vēl pat tāds civilizētākais regulējums bija (vai arī mašīna zema), kaut kādiem džipiem vai busiem vispār ir pipec braukt pa priekšu, ja īpašnieks tādu risinājumu samuhļījis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu paga paga - es te redzu pretrunu - kā lukturi, kuri uzregulēti pēc ražotāja specifikācijas tā lai izietu TA var cirst acīs ja viņi netiek aktīvi regulēti? Visām mašīnām ar halogēnlukturiem lukturi stāv vienā līmenī un acīs nesit. Mūsdienās kā reiz laikam ražotāji ir nākuši pie prāta un to aktīvo regulāciju uztaisījuši lēnāku vai plūdenāku, vai varbūt vienkārši tā līmeņa regulācija notiek vienu reizi uz mašīnas darbības ciklu - es neesmu aizmirsis to skatu kas bija norma 15 gadus atpakaļ uz tolaik bedrainās A11 - ja posmā kura stāvoklis aprakstāms ar vārdiem "ielāpu deķis" pretī brauc mašīna ar halogenlukturiem - viss kārtībā, jo lukturus līmenī notur visa virsbūve - ja pretī brauc mašīna ar rūpnīcas zenonu, tad pizģec, jo tur ir sūda līmeņotāji kas staru bezsakarīgi plivināja augšā lejā, augšā lejā, augšā lejā, un dabiski kā augšā, tā acīs...

Jeb vai tajos tavos braucienos radinieka darba superbs bija pilns ar cilvēkiem un bagāžu?

MMX Reģ.: 03.03.2022
0 0 Atbildēt

Dīvains promo video, bet uz video beigām ideju paskaidros

Princips ir tieši šāds pats, tikai ar LED matricu, kas nozīmē, ka stars ir daudz koncentrētāks, nekā halogēnam. Sistēmai darbojoties normāli problēmu priekšā braucošajam praktiski nav, tas stars braucot kaut kā forši noregulējās nedaudz zemāk/slīpāk, bet pieregulēts ar roku pisa prātu, jo lai arī noteikumiem itkā atbilst reālajā satiksmē tas gaismas blāķis liekas nedaudz par augstu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Noskatījos, joprojām tavai problēmai izskaidrojumu neredzu - nocirstajam staram prasības noteikti joprojām ir tādas pašas kā jebkuriem citiem lukturiem, viena procenta kritums - ar viena procenta kritumu gaismas stars metra attālumā ir centimetru zemāk nekā luktura viduspunkts. Joprojām neredzu nekādu izskaidrojumu tam kā stars ar kādu var iziet apskati var kādu žilbināt, jo vairāk ja pašā optikā pēc apskates nekas nav izmainīts un tur viss ir kā ražotājs paredzējis.

Es vienīgi pilsētas apstākļos besos par no aizmugures braucošiem busiem - tur pilnīgi dabiskā kārtā labā luktura tuvās gaismas stara nenocirstā daļa trāpa manā labās puses spogulī...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Piekrītu msh: uz nelīdzenumiem jau jebkurš lukturis brīžiem iecirtīs acīs, bez tam: jo augstāk lukturis novietots, jo biežāk tas notiks. Te ar spuldzes tehnoloģiju tieša sakara nav, izņemot to, ka spilgtāks lukturis žilbinās vairāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jebkurš necirtīs - tikai jebkurš ar kaut kādiem automātiskiem līmeņotājiem. Lai lukturis, kura regulējums nemainās, spētu tevi apžilbināt dēļ nelīdzenumiem, tur pretī braucošajam vajadzētu braukt pār tādiem nelīdzenumiem kādiem pāri brauc kājāmgājēja ātrumā

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

renault ir led ar parastu reflektoru un manuālu augstuma regulēšanu ar rullīti panelī

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Cik manīts, lukturu korektorus pie mums neviens nelieto. Un visi ksenona un gandrīz visi oriģinālo LED lukturu lietotaji pretīm braucot, ne pa jokam žilbina. Aļika LED suldžu pircējiem par prieku jau sen bija jāievieš gaismu kontrole uz ceļa ar tiesību noņemšanu uz pusgadu. Tie kadri taisnā posmā pretīm padara ceļu nesaredzamu jau kilometru pirms "satikšanās".

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Cilvis jau vēl ir sadomājies DLR likt no tā paša aļika, lieki teikt ka maz redzēti neoriģinālie DLR kas kaut attāli spožuma ziņā tuvojas OEM risinājumiem, ok Osram kkādas lampas piedāvā, bet viņas nemaksā 5eur gabalā.

devītā gad tūrānam halogēns ir ar lēcu, attiecīgi tam pēc definīcijas gaismai ir jābūt ok, nu vismaz nav gadījies braukt ar sūdīgi spīdošiem lēcu lukturiem. Tā ka ja nav gaismas tad jāsāk ar pašu lēcu tīrīšanu un reflektoru atjaunošanu

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Njā, mani arī drusku izbrīna teksts par defaulti sūdīgo halogēna lukturi. Nav jau gadsimtu mijas franču vai japāņu H4 brīnums, ar kuru tiešām neko nevar redzēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pirmkārt, ss'ā pameklējot to gadu tūrānus, atrodas arī reflektora lukturi. Otrkārt "vismaz nav gadījies braukt ar sūdīgi spīdošiem lēcu lukturiem" - atslēgas vārdi "nav gadījies". Es jau agrāk pieminēju - manas mātes fābijai ir lēcu halogēnlukturi, "bihalogēns" - tik sūdīgus lukturus vēl neesmu redzējis NEVIENAI mašīnai - viņas bijušajam mk3 golfam, kuram biju uzlicis "pilnos" lukturus, bet nebiju uzlicis ne resnākus vadus ne relejus, lukturi bija vismaz divas galvas tiesas pārāki savās spējās. Pazīstamam čalim bija rūmsteris ar tādu pašu purnu un lukturiem - arī sūdzējās. Tā ka nekāds brīnums ja te ir līdzīgs variants.

Vēl nevajag aizmirst ka jebkurai optikai ir savs fokusa attālums. Kas beigās var novest pie tā, kas novērojams C6 audī, pirmsfeislifta, apgaismojumā - mašīna ar biksenonu, kur reālajā darbībā ir normālas tuvās gaismas, kamēr tālo nav - ir tuvie kas apgaiso koku galotnes, bet tālo nav.

P.N. Nezinu par citiem ražotājiem, audī gadījumā kā reiz lukturu lejupejošā spirāle sākās ar lēcu lukturu ieviešanu - tik vien ka tā kā audī ir prēmiums, sākot ar C5 aiz tām lēcām atrodas zenons [ceškai arī bija pieejams zenons, bet baigi ret] kam pateicoties vismaz tuvie parasti ir kaut kādi. Tajā pašā laikā kāds B3 A90, vai C3 A200 kaut kādu C6 tālajā gaismā var izpuļķēt vienos vārtos...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Nuja, tak skaidrs, ka gaismas fokusēšanai tālumā ir vajadzīgs attiecīgs optiskais "ierāmējums".Kurš veido tālumā spīdošu stĀru.Voršprungs mūs vnk app/isa.Ja nav godīgu papildu tālo ar atsevišķu reflektoru- nav redzamības tālumā.Elektriskais bixenon širmis lepni nokrīt,bet braucējs saņem haotisku kūli ar apgaismotām koku galotnēm un tālumā izkliedētu suudu.Jo reflektors ir viens un tas domāts tuvajiem.Ja tam ceļam tālumā nav nekādu atstarojošo atribūtu- tad labi ja būs redzams nieka 50m tālāk par tuvajiem.Jebkuram kablukam ar H4 ir labāka gaisma, nekā vairumam to luxus vorsprungu.Ja nu vienīgi ar iztīrītām iekšām un kādu nightbreaker laser d3s.

Ja 1mais saimnieks kādus pāris g kko tur vēl "redzēja",nu tad sākot jau ar kādu 3šo gadu lēcas aizmiglojās un iekšpusē esošais no ārpuses neredzamais reflektors nodega melns.Sākotnēji tas vispār bija plastmasas, kā c4, kur kāreiz par projekciju uz ceļa atbildīgā reflektora augšējā daļa vispār izdega līdz melnai oglei.Jo karstums un garaiņi kāreiz ceļās uz augšu.Tāpēc sākot ar c5 viņi izforšprungoja "par 37% lielāku" lēcu ar tīšām matētu nespodra skārda reflektoru.Kurš idejiski apm tāds pats suuds ir arī c6 un c7,lai arī jau no kkādas tipa keramikas veidots.Tāteikt, lai nodrošinātu "vienmērīgu gaismas traipa izklājienu uz assfalta".Vienīgi ka c5 bija taisnīgi papildus tālie,kuru pēc tam un arī tagad vairs nav gandrīz nekam.Jo vajag visu lētāk, lai ir 3/1nā.Jā..

Prottams, ka iebāžot spuldzi ar 3x lielāku gaismas daudzumu, tas kko drusku vairāk atstaros arī uz ceļa.Bet, ja luktura projektētāji (zinot, ka lieko gaismu nevar nogriezt kā desu) ir paredzējuši tos acis žilbinošos parazītstarus kā dabiskā ceļā aptumšojošos (kā tipiski H4 lukturim bez lēcas), tad pie šīs 3x spožākās spuldzes pretimnācēju acīs nonākošais nevēlamo staru daudzums ir vismaz 6x lielāks.

Tas pats Osram xuybreakers vecos lukturos paredz vismaz godprātīgu to pārregulēšanu.Ja ar regulāro H7 bija vēl pofig, tad ar šo te breakeri katrs regulējuma milimetrs kļūst svarīgs.Kurš to ievēro- pareizi,pamatā ir po/uj, vnk iebāz un mauc.Nerunājot, ka tādam xujexpressa led-am ir VĒL 5x vairāk lumenu, nekā nightbreakeram. Apm tā- pats gudrinieks ieredz pa 12% labāk, bet 2/3 pretimbraucēju cieš neērtības par visiem 88%.Jo pašam sliktāka gaisma- jo lielākas neērtības no šāda nesankcionēta pretimbraucēja.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Godīga devītā gada tūrāns ir ar lecām neatkarīgi vai halogēns vai ksenons, sākās ar 06 un beidzās ar 10, kad bomžiem sāka pienākties parastais reflektora lukturis.

Par tiem ar ko nācies vecākais bija astoņgadīgs opelis, kam arī bija vissliktākā gaisma bet arī ne sliktāka kā caddy pēc 16. Gada, kam standartā ir nožēlojams h4 un tālie ir tik skumīgi ka raudāt gribas

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nenodirst H4 spuldzes - pilnīgi adekvāts budžeta risinājums - ja tās apgaismo neadekvāti, tad pie vainas ir lukturis vai barošanas ķēde.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti