2.3 VR5 dzinējs - kāds tas ir un kāpēc?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Meklējot 2.3 VR5 problems, šāda tāda informācija atrodama. Vai ir kaut kāda pieredze, sevišķi par tēmu - silta dzinēja iedarbināšana un darbība?

Neregulāra darbība tukšgaitā. Gaisa noplūde ārpus gaisa plūsmas mērītāja.

Elektropapildsūknis antifrīza cirkulācijai pēc motora apstāšanās.

Spiediena samazināšanās degvielas padevē.

 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Cik noprotu, visi vr ir kropļi kopš dzimšanas, tīri dzelžu līmenī. Savukārt visa apkare maz atšķiras no citiem motoriem. Tie paši gmm, un aftercooling nav nekāda inovitāte un retums

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Šaubos ka tur ir kaut kas kroplīgāks par kaut kādu behas "plīti". Normāls, kompakts motors, un brīdī kad tas ir 24v VR6, piedevām lēts 4v motors ar lielu potenciālu.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

RTU gudrie vīri kādreiz mācīja, ka dzinējs ar nepāra cilindru skaitu ir teorētiski neiespējams. VR5 varētu būt neizdevies eksperiments.

WALA Reģ.: 19.06.2002
3 0 Atbildēt

"Pilna pakaļa" ar 5 katlu motoriem, tātad nekā neiespējama ...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šajā sakarā rēcīgi lasīt ka wikipēdijā kāds asprātis [vai varbūt vieglprātis] ierakstījis ka piecu katlu motors nespējot normāli ieraut degmaisījumu ja ir karbulis, un tāpēc piecu katlu motori esot tikai ar šprici - rēcīgi jo audī kā reiz no septiņdesmito beigām līdz astoņdesmito vidum ražoja 1.9 piecu katlu karburatornieku...

Tas kas ar nepāra cilindru skaitu nav iespējams ir dinamiskais kloķenes balanss. Bet kā jau tu redzi - ražotāji ražo kur vajag un neiespringst.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

nezinu...audi r5 bija viens no labākajiem..un kas par skaņu,,,

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Esmu braucis ar vecu passat ar benzīnieku. Iet gana labi, rūc un ēd degvielu. Īpašnieks pārdeva eļļas zudumu dēļ. V6 benzīns tomēr ir foršāks.

zipo93 Reģ.: 21.07.2022
0 0 Atbildēt

Braucu ar VR5 Syncro Passatu jau kādus 5 gadus.

Nomainīju ķēdes pie kādiem 270k km, bija jau viena "sliede" salūzusi.

Random brīžos, parasti siltu motoru vai arī vienkārši kad ārā karsts, ilgāk jāpazāģē kamēr pielec. Bet tas reizēm ir, reizēm nav. Kļūdu motorā nav, hvz kas tas par joku...

Patēriņš uz benzīna bija kādi 8-9L/100km, LPG ap 10L.

Nezinu kā ar to motoru ir Golfā, bet priekš pilnpiedziņas Passata vispār ir par švaku tas klucis.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Palasot visādus stāstus iezīmējas 3 lietas

1. Elektronika un dažādi devēji, ko un kā tie mēra un samēra

2. Gaisa mērītājs

3. Elektriskais sūknis

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti