Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Citroën C5 X auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Citroën C5 X tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
3 0 Atbildēt

Un tā turu atslēgas no Citroen C5X, lai dotos testā. It kā nosaukts par crosover kupeju, īsti gan nezinu kāpēc jo ar crosoveru(latviskāk man gan šķiet džips) nav daudz asociāciju. Ārējais dizains tīri pieņemams un kā iekšpusē? - tā neko, acij tīkams interjers, pēc skata kvalitatīvi interjera materiāli, ergonomiska sēdpozīcija, plaša un ērta pasažieru vieta aizmugurē sēdošajiem(gribas vilkt paralēles ar Passat Var.) un iespaidīgs bagāžas nodalījums. Testējamais auto ar 1,2l 131 ZS, priekšpiedziņu un 8-pakāpju kārbu rāda gana labu dinamiku, vadāmība arī uz nelīdzenumiem pārliecinoša, arī salona izolācija laba. Ņemot vērā, ka starta cena no 32t eur, neslikta alternatīva ģimenes auto kategorijā.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
3 0 Atbildēt

C5 X viennozīmīgi varētu pretendēt uz nomināciju Gada pārsteigums, ja tāda Latvijas Gada auto konkursā būtu ieviesta. Auto ir pārsteidzoši liels no ārpuses ar atbilstoši plašu salonu un negaidīti labu apdari. Pirmajos iespaidos, protams, patīkami pārsteidz C5 X gabarīti apvienojumā ar solīdo dizainu, bet trumpis noteikti ir gaitas īpašības – reti komfortabls auto ar lielisku trokšņu izolāciju, kas katru nobraukto kilometru pārvērš patīkamās atmiņās. Faktiski var teikt, ka C5 X nevis brauc, bet gan slīd pa ceļu tikpat klusi kā koki aiz loga. Cena – no 34 990, kas nav maz Citroen automobilim, bet tajā iekļauts grūti pārspējams komforts un arī zināms prestižs.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
4 0 Atbildēt

Saprotu, kam domāts šis kupejs. Tas ir protests. Protests pret džipveidīgajiem. Radīts tiem, kas vēlas ar vismaz kaut ko atšķirties savā pierīgas ciemata ieliņā. Vēlas izlekt no vienveidīgās dzipeļu massas. Tieši tā. Pamatīga izmēra komfortabls braucamais, kārtīgu bagāžnieku un ērtām ne tikai priekšējām, bet arī aizmugures sēdvietām. Vienīgais, kas šķaida šīs bruņas ir gairlaicīgā un apgraizītā multimediju sistēma, kas ieķērusies kādā no iepriekšējām paaudzēm. Bet varbūt tas ir jaunais trends minimālismā? Jebkurā gadījumā dažiem pircējiem tas būs īstais.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
6 0 Atbildēt

Ja vēlaties komfortablu auto un jums ir daudz naudas, pērciet Rolls Royce Ghost. Ja līdzekļu tam nepietiek, bet tāpat vēlaties šiku auto ar mīkstu gaitu, tad Mercedes-Benz S klase un Audi e-tron neliks vilties. Un tomēr, ja komforts ir prioritāte, bet budžets sniedzas no 30 000 līdz 50 000 eiro, ko izvēlēties? Citroen C5 X ir atbilde uz šo jautājumu.

Jau kopš C4 Cactus modeļa pirmizrādes, kad pasaule tika iepazīstināta ar “magic carpet ride”, Citroen demonstrēja savai klasei un attiecīgajam cenu diapazonam neraksturīgus komforta augstumus. Līdz ar C5 X ienākšanu, līdzšinējie standarti tiek pacelti vēl augstāk.

C5 X pieejams ar aktīvo balstiekārtu, "mākslīgajam intelektam" katru amortizatoru regulējot individuāli – līdzšinējie progresīvie hidrauliskie spilveni papildināti ar aktīvās balstiekārtas tehnoloģiju, kas pirmo reizi tika izmantota DS 7 Crossback modelī.

Pirmkārt, šī sistēma nodrošina neparasti plūdenu gaitu, lieliski tiekot galā ar bedrēm. Ja vien neuzdursities pavisam asam pacēlumam vai ieplakai, kas raksturīgas tiltu šuvju vietās, šasija tiks gala ar visu galā. Nelīdzenumu mēs redzam, tomēr nejūtam. Sirreāli un patīkami. Protams, šī sistēma nav perfekta un tāda tā nav nevienā auto, bet par šo naudu rezultāts ir ļoti, ļoti labs.

Otrkārt, balstiekārta samazina virsbūves šūpošanos līkumos un svārstības bremzējot/paātrinoties. Ir pieejami arī dažādi braukšanas režīmi, bet tos nav iespējams konfigurēt pēc savas sirds patikas, piemēram, palielināt stūres stingrību. Vispiemērotākais šim modelim ir komforta režīms.

Ja vēlaties ielikt šo auto kādā lauciņā, tad vistuvāk tas būs ar tādiem modeļiem kā Volvo V90 Cross Country, Škoda Superb Scout, Volkswagen Passat Alltrack un citiem piepaceltajiem universāļiem, kas domāti arī izbraukšanai no pilsētas.

Uz piederību šai ciltij norāda arī plastmasas virsbūves aizsargi ap riteņu arkām, sliekšņiem un bamperiem, kā arī 194 mm klīrenss. Tiesa, modeļa nosaukuma redzamais burts “X” šoreiz nenorāda uz pilnpiedziņu, bet gan krustošanos starp dažādiem segmentiem, vienlaikus atsaucot atmiņā CX un XM modeļus.

Šis ir pilnvērtīgs D segmenta modelis ar visiem no tā izrietošajiem pozitīvajiem aspektiem.

Atverot 4,8 metru garā C5 X bagāžas nodalījumu, pirmā asociācija bija ar Škoda Superb izslavēto ietilpību. Ar paceltiem sēdekļiem vietas mantām ir vairāk nekā gana, ļaujot salikt bērnu ratus un citas līdzi nepieciešamās lietas. Versijām ar benzīna motoru, bagāžas nodalījuma ietilpība ir 545 litri, ko var palielināt līdz 1640 litriem. Hibrīda modeļiem grīda ir nedaudz augstāka, atņemot no iepriekšminētajiem rādītājiem 60 litrus. Telpas forma ir kvadrātveida, atvieglojot priekšmetu ievietošanu un izkārtošanu.

Salīdzinājumam ar ietilpības izcilnieku Superb, C5 X atpaliek tikai par 115 litriem ar paceltiem sēdekļiem un 310 l ar nolaistiem.

Bagāžnieks ir pietiekami liels, lai apmierinātu vairumu ģimeņu vajadzības, tomēr šis nav tikai kravu pārvadātājs. Pateicoties 2785 mm garenbāzei, salonā ir daudz vietas gara auguma braucējiem, padarot C5 X par ērtu sabiedroto garākos ceļojumos.

Ietilpīgs salons apvienojumā ar kvalitatīviem apdares materiāliem ir bieži sastopama kombinācija vien premium lauciņā, tomēr francūži pacentušies, lai pat bagāžas nodalījumā būtu iztapsēti tālākie stūri un visas maliņas. Tas pats attiecas uz salonu, kur dominē mīkstas virsmas.

Kas attiecas uz pašu head-up projekciju, tā ir spilgta un liela, ļaujot viegli sekot navigācijas norādēm, kas pēc mūsu testa brauciena izrādījās ērtāk un intuitīvāk nekā lūkoties centrālajā ekrānā.

C5 X salonā praktiski nav dzirdami apkārtējās vides trokšņi. Arī motora dūkoņa ir noslāpēta. Vienīgās reizes, kad četrcilindru agregāts sāka izdvest ausīs griezošas skaņas, bija sporta režīmā ar akseleratora pedāli nospiestu tuvu maksimumam. Interesanti, ka šis ir pirmais Citroen modelis, kas ticis pie apsildāma stūres rata.

Jaunais Citroen C5 X ir kā svaiga vēsma, jo piedāvā ne tikai kvalitatīvāku un daudzpusīgāku sniegumu kā iepriekšējie modeļi, bet arī neparastu īpašību kokteili, apvienojot dažādus virsbūves tipus. Tā galvenie trumpji – pārsteidzošs komforts, ietilpība un individuālais tēls.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Pirmajā lasījumā iekāpjot,likās tāds visnotaļ perspektīvs auto.Nu vismaz kaut/kas tajā ir.Taču dziļāk iedziļinoties parametros un komplektācijās un izlasot te (iespējams, nesliktos) ekspertu aprakstus, rodas pamatotas aizdomas/par.Vai un kam var ticēt.

Eskperti izmēra milimetrus (tas būtu ok), taču nav pieminējuši 3 dažādus motorus un tikpat dažādas cenas un komplektācijas. Testējamais auto esot ar precīzi tik zs un šitik te nano mm un ar 8pak, taču "aizmirsies" pieminēt, ka tas 1,2l motors ir R3.Nevis 4cyl..Par teju 40k...Cik naski tas 8pak slēdzas un/vai tam ir autoholds- nu tak hvz, priekš kam tev to vajag.Sakod zobus un turi pedāli, kamēt kramPis tevi apmeklēs.Par šitādu te 40(53)eur lohcenu ko ta tu gribi.Zirga bibi ;p

Aiz aizmugurējie passažieri ļoti alkst tālāka ceļojuma.Jā. Protams, kapc gan nē.Tur viņus (tos apdalītos lohus) sagaida plašas izklaides, atkal jau tā paša vecā/labā usb cohuma veidolā.Ja salst, vnk uzlādē telefonu un pabāz zem dsas.Jā.Cik gan nekaunīgam ir jābūt "ražotājam", lai priekšā piedāvātu apsildi ar ventilāciju, taču šitā te zākātu tos iespējamos nabaga aizpakaļā iekrautos.Ne viņiem apsilde, ne īsti klimats, pat ne ar papild aprīkojumu nee.Vienkārši nepienākas.Ārprāts.

Gaismas un to darbība figzin kāda,ne datu ne vērojumu nav- vnk jāņem un jātic.Bezatslēgas piekļuve- ražotāja aprakstā sacīts, ka tā nostrādā vienkārši vadītājam pienākot pie auto.Kas tas par lohu algoritmu?? Kur te drošība? Brinumainā hidropiekare (izrādās) arī mainās atkarībā no komplektācijas- tātad attiecīgi arī figzin.Vai un par/ko maksāt.Normālai pneimopiekarei lohs iekrauj 3maisus ar 300kg meeslu un brauc tā kā k-gs, ne no ārpuses ne iekšpuses īsti to nemanīsi.Kā ir te ar hydro- nu tak samaksā 53k un tad visu "uzzināsi".Kā darbojas hibrīda pusmotors- nu tak uzmini.Vai vnk nopērc, tad uzzināsi.Izlasi ārzemju lapās.Kur teikts, ka (iespējams) tas darbojas samērā specifiski un vai tik tas nava (atkal,kārtējais) suuds.Ok. ;p

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

hidropiekare tikai rolsroisā palikusi - pārāk dārga. Tikai kaut kādas gumijas amortizatoru galos

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti