Audi RS 3 Limousine auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Audi RS 3 Limousine auto autotests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Par šo sakāmā nebūs daudz, jo lielāko daļu brauciena pavadīju korķī uz Ventspils šosejas. Nelielu gabalu izbraucu cauri arī pilsētai un ļaujiet es jums teikšu brīžiem bija jāpiedomā pie braukšanas. RS3 pat pie vieglāka gāzes pedāļa spiediena mēģināja rauties uz priekšu kā pie ķēdes piesiets suns. Kaut kā jau iemanījos kā apieties, bet pirmo reizi piesēžoties var sagadāt pārsteigumu. Kā jau sportiskam auto piekares regulējums ciets un katru bedri uz ceļa var just perfekti. Grants-asfalta parodiju, kas kalpo kā ceļš Ventspils šosejas remonta vietā varēja “izbaudīt” pilnībā. Bet nu atrodoties savā elementā uz laba asfalata cēliens ir vienkārši fantastisks.

Salons kā jau AUDI – labi nostrādāts, kvalitatīvs ar ērtu, sportisku sēdekli un sporta stūri. Īsumā patīkama vieta, kur atrasties.

Infotaiment sistēmai atvēlēts liels displejs, ko papildina AUDI virtuālais kopkits. Abi ekrāni ir augstu izšķirtpēju un labi parādīja visu nepieciešamo info. Karti jo īpaši ērti bija skatīt lielajā ekrānā. Protams, galamērķus, ko saprastu Waze vai Google Maps šī sistēma īsti nespēja, tāpēc Android Auto vai Apple Car Play būs labākais draugs.

Auto, kas uzsit asini un aicina uz strauju braukšanu un savā spilgti zaļajā krāsā liek atskatīties.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Brīdī, kad autobūves industrija straujiem soļiem virzās elektrifikācijas virzienā, ir bauda izbraukt ar šādu auto.

Ja tas pirmais paātrinājums no 0 ir ātrs, bet ne tāds, kas tiešām iespiež sēdeklī (es gan nemeklēju kā var uzlikt launch control, jo tam nebija laika), tad pēc tam no jebkura cita ātruma paātrinājums ir tiešām ļoti jaudīgs. Arī pie 100 km/h šis auto tevi vēl mierīgi spēj iespiest sēdeklī.

Grūti pat tā precīzi pateikt, kas tieši ir tās lietas, kas šajā auto tik ļoti aizrauj, bet smaids sejā parādās ļoti ātri. Laikam jau visa tā jaudas, skaņas un citu elementu kombinācija. Gribu uzteikt dīleri arī par krāsas izvēli, jo tā spilgti zaļā krāsa šādam auto reāli piestāv! Kad biju piestājis ar šo auto ielas malā, ne viens vien auto signalizēja, ka tā ir forša mašīna.

Lai gan standartā šim auto ir pilnpiedziņa, Audi ir iekļāvis arī režīmu, kas ļauj visu jaudu nosūtīt tikai uz aizmugurējo asi, turklāt katram ritenim atšķirīgu jaudas daudzumu. Ar attiecīgiem settingiem var nosūtīt arī visu jaudu uz tikai vienu riteni, kas ļauj ar šo auto kārtīgi driftot (nē, to es nemēģināju gan, jo kaut kā nav vēlmes tik dārgu auto nocrashot ). Tiesa gan, arī bez tā ir gana jautri.

Par stūri – zinu, ka zamša stūre skaitās super, bet es tomēr dodu priekšroku ādas stūrei. Gan tādēļ, ka man īsti nepatīk tā zamša sajūta, gan arī tādēļ, ka zamšu būs ļoti bieži jākopj.

Atšķirībā no Laaciz, man ar RS3 īsti netrāpījās izbraukt par sliktu ceļa segumu (cik pārsteidzoši), bet ticu, ka sliktu ceļu varētu just diezgan izteikti. Tas gan droši vien būs atkarīgs arī no izvēlētā braukšanas režīma.

Protams, arī multimediju sistēma un abi ekrāni ir līmenī, kā jau varētu sagaidīt no Audi.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti