Par šo sakāmā nebūs daudz, jo lielāko daļu brauciena pavadīju korķī uz Ventspils šosejas. Nelielu gabalu izbraucu cauri arī pilsētai un ļaujiet es jums teikšu brīžiem bija jāpiedomā pie braukšanas. RS3 pat pie vieglāka gāzes pedāļa spiediena mēģināja rauties uz priekšu kā pie ķēdes piesiets suns. Kaut kā jau iemanījos kā apieties, bet pirmo reizi piesēžoties var sagadāt pārsteigumu. Kā jau sportiskam auto piekares regulējums ciets un katru bedri uz ceļa var just perfekti. Grants-asfalta parodiju, kas kalpo kā ceļš Ventspils šosejas remonta vietā varēja “izbaudīt” pilnībā. Bet nu atrodoties savā elementā uz laba asfalata cēliens ir vienkārši fantastisks.
Salons kā jau AUDI – labi nostrādāts, kvalitatīvs ar ērtu, sportisku sēdekli un sporta stūri. Īsumā patīkama vieta, kur atrasties.
Infotaiment sistēmai atvēlēts liels displejs, ko papildina AUDI virtuālais kopkits. Abi ekrāni ir augstu izšķirtpēju un labi parādīja visu nepieciešamo info. Karti jo īpaši ērti bija skatīt lielajā ekrānā. Protams, galamērķus, ko saprastu Waze vai Google Maps šī sistēma īsti nespēja, tāpēc Android Auto vai Apple Car Play būs labākais draugs.
Auto, kas uzsit asini un aicina uz strauju braukšanu un savā spilgti zaļajā krāsā liek atskatīties.
Audi RS 3 Limousine auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023
Jaunais Audi RS 3 Limousine auto autotests no 2022 gada, kāda pieredze?