Ar ko Alfa Romeo Tonale palicis atmiņā? Nu, pirmkārt, tas ir interesantais dienas gaitas lukturu un aizmugurējo gaismu bloka dizains, turklāt gaismas paraksta dēļ jau iztālēm var viegli noteikt, kas ir tas auto, kas tuvojas no aizmugures vai brauc priekšā. Par kopējo dizainu runājot, es noteikti ierindoju to aiz Stelvio un jo sevišķi Giulia, kas tomēr ir un paliek šobrīd labākais cuore sportivo vēstījuma iemiesojums. Gada auto konkursā vērtēšanai bija sarūpēts modelis ar 1.5 MHEV dzinēju, kas attīsta 160 ZS un ir drīzāk pietiekams visām ikdienas situācijām, jo par tādu īstu sportiskumu runāt nevar pat Dynamic režīmā, ko var iestatīt ar Alfām tipisko DNA pārslēgu, kur D ir jau minētais Dynamic, N - Natural, bet A režīms ir tas, kurā Tonale kļūst par kuslu, neatsaucīgu braucamo. Noderēs, kad pazemināta saķere ar ceļa segumu, bet ne normālos apstākļos, lai gan benzīna taupīšanas nolūkā A var lietot arī ikdienā.
Tonale cenu lapā rakstīts: "Unikalitāte, kuru nav iespējams paslēpt. Automašīnas vadīšanas dinamika, kuru nav iespējams atkārtot." Lai tā būtu, bet man šajā auto kaut kas tomēr pietrūkst. Alfa Romeo faniem turpretī ir visas tiesības turpināt fanot un par Tonale maksāt, sākot no 35 000 eiro.
Alfas Romeo Tonale auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023
Jaunais Alfas Romeo Tonale tests no 2022 gada, kāda pieredze?