Pirmais ieteikums - izkrāmē pilnīgu tukšu auto (arī rezerves riteni, instrumentus) un tad pārbaudi. Lai izslēgtu kautkādu nenostiprinātu kravu.
Otra lieta - iedod kādam izbraukt, pats apgulies bagāžniekā un klausies. Mēģini saprast, no kuras vietas tas troksnis nāk. Vēl var pacelt priekšu gaisā (vai uz pacēlāja) un tad paslēgāt ātrumus.
Mehānisks tarkšķis pie zemiem apgriezieniem
Labdien. Problēma ir sekojoša – noslogojot dzinēju, mašīnas aizmugurē parādās mehānisks tarkšķis. Šī skaņa parādās tieši tad, kad nospiežu gāzes pedāli pēc pārslēgšanās uz augstāku pārnesumu. Piemēram, es ieslēdzu otro pārnesumu un sasniedzu ātrumu 29 km/h un pārslēdzos uz trešo pārnesumu. Sāku spiest gāzes pedāli un šis mehāniskais tarkšķis parādās un pēc tam pazūd, palielinoties motora apgriezieniem. Tas pats notiek, ja es, piemēram, braucu ar trešo pārnesumu un pārslēdzos uz ceturto pārnesumu, braucot ar ātrumu 39 km/h.
Veiktie darbi:
1) pārbaudīti visi izplūdes caurules stiprinājumi un jebkuri citi kustīgie savienojumi no automašīnas apakšas; 2) nomainīts sajūga komplekts un spararats.
Pēc sajūga komplekta un spararata nomaiņas mehāniskais tarkšķis nepazuda. Izplūdes caurule ir labi nostiprināta, kā arī citas kustīgās daļas no automašīnas apakšas.
Vai varat, lūdzu, pastāstīt, kam bija šī problēma? Kur meklēt? Kas jāmaina?
Audi A5 2012. gads, 2.0 dīzelis, priekšpiedziņa, mehānika.