Saskrāpēts EV akumulators? Jūsu apdrošinātājam var nākties norakstīt visu automašīnu

imzz Reģ.: 27.02.2015

LONDONA/DETROITA, 20. marts (Reuters) — daudziem elektriskajiem transportlīdzekļiem pēc negadījumiem nav iespējams salabot vai novērtēt bojājumu pat nedaudz bojātiem akumulatoru blokiem, kas liek apdrošināšanas kompānijām norakstīt automašīnas, kas nobraukušas dažas jūdzes, tādējādi palielinot apdrošināšanas prēmijas un samazinot peļņu no pārejas uz elektroauto.

Un tagad dažās valstīs šie akumulatoru bloki krājas metāllūžņu novietnēs, kas ir iepriekš neapjausta un dārga plaisa tajā, kam vajadzēja būt "aprites ekonomikai".

"Mēs pērkam elektromobiļus ilgtspējības apsvērumu dēļ," sacīja Metjū Eiverijs, automobiļu riska vērtēšanas uzņēmuma Thatcham Research pētniecības direktors. "Taču EV nav īpaši ilgtspējīgs, ja pēc nelielas sadursmes akumulators ir jāizmet."

Lai gan daži autoražotāji, piemēram, Ford Motor Co (F.N) un General Motors Co (GM.N), teica, ka ir atvieglojuši akumulatoru remontu, Tesla Inc (TSLA.O) ir izvēlējies pretēju ceļu ar savu Teksasā ražoto modeli Y, kura jauno strukturālo akumulatoru komplektu eksperti ir aprakstījuši kā tādu, kas nav remontējams.

www.reuters.com/business/autos-transportation/scratched-ev-battery-your-insurer-may-have-junk-whole-car-2023-03-20/

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Nu re kad manai elekrotačkai beigsies aķis varēšu pa lēto no donora paņemt. Jau tagad pa pilno labi piedāvājumi ar sisteņiem. Tā kā tauta droši 90 kmh+++ lai ir kur rodās

Sanāks arī mājai kādu bloku pieskrūvēt

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Gan jau mūsu TA speci izdomās veidu kā novērtēt arī akumulatora tehnisko stāvokli.

MMX Reģ.: 03.03.2022
1 0 Atbildēt

Ja bateriju bloku emontam netiks atrasts risinājums, tad TA speci iesitot datus sistēmā un redzot ka auto bijis avārijā, vienkārši nečakarēsies un nedos TA.

Alternatīvi var aķiem uzlikt kaut kādu savu VIN numuru. Ja par konkrēto akumulatoru sistēma rāda, ka auto bijis avārijā, auto neiziet TA. Teslas neremontējamā aķa kontekstā pilnīgi reāls variants.

Trešais variants ir kaut kāda indikācija uz paša akumulatora bloka par paaugstināta spēka ietekmi. Ja indikators nostrādājis, auto neiziet TA.

Priekš TA veicējiem tur risinājumu ir daudz, problēma, ka neviens no apskatītajiem variantiem neparedz akumulatora bloka remontu neoficiālos servisos. Pieļauju, ka ja ražotāji jutīs, ka apdrošināšanas izmaksas kļūst par problēmu, tad gan jau ka oficiālie pārstāvji piedāvās gan remontus, gan auto atgriešanu apritē, gan arī likumdošanu lai pašdarbnieki neko neremontē.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Nu par Teslu es nezinu, bet KF, Kazahijā un citur, kur ievesti lietotie Leaf, baterijas tiek mainītas uz nebēdu. Citi vienkārši palielina veiktspēju saviem Leafiem, citi atkal iemanījušies nomainīt bojātos/nokalpojošos elementus baterijās.

Vēlāk iemetīšu kādu video

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Uzņēmīgi darboņi jau vienmēr darbu un veidu atradīs. Man patika no youtube Rich Rebuilds no ASV, kur viņš tur arī slīkušas teslas atjaunoja un stiķēja kopā.

Bet, kad runa ir par plašāku tvērumu, valsts līmenī un tā, tad jau atkal cita runa. Ko izdomās pieņemt kā labu esam? Nešaubos, ka kkur Āzijā vai Āfrikā vari droši būvēt savu māju kādu gribi bez nekādiem papīriem, bet rietumu pasaulē turpretī kopumā ir diezgan visādas prasības, kas jāizpilda un jāievēro. Tas pats jau var būt arī ar auto. Krievijā un Kazahstānā varbūt pofig, bet Eiropā nē.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti