Kapēc jaregulē atgāzes?, verbūtās tomēr vienkāršāk salabot to auto un tad nebūs nekas jaregulē.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kapēc jaregulē atgāzes?, verbūtās tomēr vienkāršāk salabot to auto un tad nebūs nekas jaregulē.
moderniem iešprices auto nekāda regulēšana nav, ja nu vienīgi lienot vadības blokā elektroniski. Standarta vainas - lambda zonde beigta/aizsērējusi, sūc klāt gaisu caur neblīvumiem ieplūdē, vai caurumiem izpūtējā, bojāts gaisa daudzuma mērītājs.
Vispār jau nebūtu nācis par sliktu nosaukt auto modeli, gadu un degvielas veidu, lai cerētu saņemt kaut cik derīgu informāciju.
Insignia 2010, Dīzelis. 118kw
Konkrēts, zināms gadījums ar attiecīgā modeļa un ražotāja izstrādājumu 2020.g. Nevarēja iziet skati atgāžu dēļ. Beidzās ar sprauslu maiņu, katalizatoru un vēl tur kas bija...Labi, ka garantija, tik cik laiks un nervi iztērēti. Neapskaužu šāda, iegādāta mazlietota auto laimīgo īpašnieku.
Vectēvu metode - trešajā ātrumā ar pedāli grīdā kādus 20 km un trubas tīras.
Jaunākiem auto (dīzeļiem) var caur kompi palaist reģenerāciju, lai izdedzina DPF.
Nu un ko tu tur ceri noregulēt? Regulēt var tikai dīzeļiem ar mehāniskiem sūkņiem un benzīnniekiem ar mehāniskām vai primitīvām elektroniskajām špricēm - visiem pārejajiem ir jāsaremontē to kas ir beigts, jo neko noregulēt nevar.
Atgāzes regulēšana
Var kāds ieteikt kādu servisu Pierīgā, Ogrē , kur noregulēt atgāzes, kā arī servisu kas nodarbojas ar sprauslu remontu?