Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Porsche Cayenne auto tests, atsauksmes 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Porsche Cayenne tests no 2023 gada, kāda pieredze?

 
evertfpv Reģ.: 05.11.2023
1 1 Atbildēt

Man kā pelēkajam latvietim izbraucot ar luksusa SUV Porsche Cayenne, iespaidi tie paši labākie. Porsche ir auto, kas apvieno gan stilu gan sniegumu gan komfortu.

Apskatot Cayenne iepriekšējos un tagadējo modeli redzu, ka auto ir ar ievērojamu digitālo tehnoloģiju klātbūtni, tai skaitā jauno vadības paneļa dizainu ar plašu ekrāna displeju un uzlabotu stūres vadīšanas dizainu.

Testa braucienā izbaudīju Cayenne izcilās braukšanas īpašības, kas raksturīgs Porsche zīmolam. Automašīnai bija lieliska vadāmība, un par jaudu es nevarēju sūdzēties, kā arī plašs klāsts ar drošības un komforta funkcijām, kras īsajā laikā visas nemaz nevarēju iztestēt. 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 3 Atbildēt

Auto labs. 3.0+plugH var nobraukt jau 70+km tikai el režīmā. Bet kas vēl nevar sasniegt šo var izvēlēties Tuareg 3.0H no 2014g 

www.auto-abc.lv/Volkswagen-Touareg/v8239-2014

ElineBB Reģ.: 24.11.2023
0 0 Atbildēt

Protams, zinot, ka jātestē Porcshe ekspektācijas ir lielas, es pat teikšu , ka iespējams varbūt šo auto tiesāju un pētīju vairāk kā citas , tieši sīkumos, lai ko  atrastu, bet nu diemžēl, nevaru pateikt neko tādu, kas nepatika. Pie katras lietas ir piestrādāts tā, ka tev nav kur piesieties. No stūres, līdz salonam, braukšanas ērtumam un , protams, ārējam auto izskatam. Auto ir savienots viss, ērts gan ģimenei, gan ikdienas braukšanai, gan, ja nepieciešama ekskluzivitāte.

ļoti patika  ekrāna displejs, vidus daļa starp pilotu un pasažieri, viss ir savās vietās.

Par auto vadāmību, režīmiem, noteikti nav ko piebilst, auto ir augstākas klases un to noteikti sajūt braucot.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

Es nebrīnītos, ja Cayenne iegūtu Tautas simpātijas balvu. Visiem taču reiz uznāk vēlme pasapņot, turklāt šai auto viss ir un viss ir savās vietās. Tieši tā, kā Porsche tam ir jābūt. Par sportisku auto to gan nevar saukt, jo jūt smagnējumu un nav šādam apzīmējumam nepieciešamās agilitātes, ko pazīstam no Cayman, Boxster (718) vai jebkura 911, taču Cayenne piemīt kaut kas cits - tā ir spēja likt cilvēkam sajusties, ka viņš nav nožēlojama niecība  

Šai auto viss ir ļoti vienkārši - tu ierausies sēdeklī, uzmet aci Porsche emblēmai ar Štutgartes zirdziņu stūres centrā, stūres kreisajā pusē nospied Engine Start pogu, sagaidi, kad izplūdes caurulēs ieburbuļos dobja rūkoņa, un esi gatavs doties pretī piedzīvojumiem. Un, kamēr tu baudi katru pie Cayenne stūres pavadīto kilometru, pasažieris, turoties rokturos abās sēdekļa pusēs, var vērties viņa acu priekšā iebūvētajā centrālā ekrāna dublierī.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Cayenne S dzinēja/izplūdes skaņa aicināt aicina uzreiz doties ceļā un izmēģināt auto dinamiku. Ko tur pētīt nu jau 3 info ekrānus priekšējā panelī, iespējas ievietot bērnu sēdekli vai bagāžnieka tilpumu. Jābrauc. Lai gan ar iepriekšminēto viss ir kārtībā - liels auto, daudz vietas, labi sataisīts, saprotamas sistēmas un interfeisi. Nav īsti kur piesieties, ja pat maksā 170 tūkstošus. Ā, viens gan ir - vismaz vizuāli neredzēju t.s. sekretkas, ar kurām pieskrūvēti greznie diski. Ja tiešām nav kāds drošības risinājums, garnadži veikli var tikt pie dārgiem diskiem.  

Konkurence šī gada konkursā gan par premium, gan par sportiskākā auto balvu šim auto netrūkst. Par premium varētu dot nešauboties ( ja nu vien kādam neies pie sirds Golf GTI stila beņķu audums). Bet par sportiskāko gan negribētos kronēt. Jā, zosāda no četrlitrīgā V8 dzinēja skaņas un jaudas ir katru reizi, iespiežot pedāli grīdā, bet šī auto izmēri un svars neaicina doties uz trasi, kā to dara, piemēram, Audi SQ8 vai Hyundai Ioniq6.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Auto, kurā apsēžoties pie stūres, sejā parādās muļkīgs smaids, kas nepazūd līdz brauciena beigām. Abstrahējoties no cenas, Cayenne patiešām nav, kur piesieties, te viss ir perfekti, sākot no apdares un beidzot ar braukšanas dinamiku. Personīgi man patīk viss instrumentu paneļa un viduskonsoles izkārtojums - loģisks, saprotams un intuitīvs. Un kvalitatīvs, jo te displeji nav vienkārši uzkabināti kaut kur pie paneļa, bet glīti tajā iestrādāti.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti