Iespējams varbūt ka arī ir, bet darīt tā stabili nevajag !
Elektroniskā motora vadība ļoti daudz ko dara balstoties uz šo spiediena devēju sniegto informāciju:
www.borgwarner.com/aftermarket/diesel-cold-start-ignition/pressure-sensor-glow-plugs
Iespējams varbūt ka arī ir, bet darīt tā stabili nevajag !
Elektroniskā motora vadība ļoti daudz ko dara balstoties uz šo spiediena devēju sniegto informāciju:
www.borgwarner.com/aftermarket/diesel-cold-start-ignition/pressure-sensor-glow-plugs
Būs jāsamierinās ar kārtējo lampiņu panelī. Izdevīgā dīzeļa uzvaras gājiens, nu jā, nu jā.
Tak tagd augu gadu silts, izraut vispār na/uj ārā tās sveces un iep/ist tajos cohumos kārtīgus M10 metriskos boltus ar heksagonanonālo Galvu.
Vai tad pareizās sveces veikalā nav, ka šitāds kolhozs jātaisa un jāsip kopā auto?
anonimikis rakstīja: Vai tad pareizās sveces veikalā nav, ka šitāds kolhozs jātaisa un jāsip kopā auto?
Varbūt ir cilindru spiediena kļūda, ko mēģina atrisināt, likvidējot sensorus?
Tā vienkārši nevar, gan jau ka var atrast kādu čipseri kas par atbilstošām naudinàm ļaus braukt arī ar parastajām, pie viena tad sūkni arī uz parasto nomaina un turbīnu arī noprogrammē.
Bet ja par lietu tad liekas ka tās ar sensoru bija diezgan resnas.
Tālāk ja ir kļūda par sensoru tad pietiks ar vienas konkrētās maiņu, ja autiņš nelec tad tagad vasarā tās diezgan droši nebūs kvēlsveces.
Kvēlsveces
Sveicināti. Vai ir iespējams Opel Insignija kuram ir kvēlsveces ar spiediena devēju sainīt pret parastajām kvēlsvecēm?