Pārforsēts dīzelis - izsaku līdzjūtību
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pārforsēts dīzelis - izsaku līdzjūtību
Ko servisā par to saka?
Espace III dzinējs un kārba bija vienīgie nelūztošie mezgli. Tagad pat tos pamanījušies sačakarēt.
Izslēdzot A/C kompresoru itkā pazūd, bet iespējams, ka vienkārši mazāka slodze uz dzinēju tad paliek. Bet atkal liekas, ka ja būtu kaut kāda problēma dzinējā tad klakšķis nepazustu nekādos apstākļos.
youtube.com/shorts/ffGHAc8TvWU?feature=share Šāds troksnis
"automāts" vai manuālis ???
bet anyway es mēģinātu paklausīties ar "speciālo" stetaskopu kas notiek ar vai pie ātrumkārbas.
Automāts DW6
ārtrumā no neta "sagrābstīju" ka visticamākā vājā vieta tavam Renim ir tieši kārba sākot at divmasu spararatu. Kārbas gultņi ar neizceļoties ar izturību, un vēl dažas problēmas, kas atkarīgas no kārbas modifikācijas (ar vai bez slapjā sajūga).
Tātad jāatrod kāds kurš ar šādu kārbu ir uz TU, un tad jālūdz paklausīties. Cik noprotu tad šī kārba ir Getrag klons, un lïdzīgi agregāti (divsajūgu kārbas) stāv uz Volvo un Ford.
Es atkal esmu dzirdējis tieši pretrunīgu info, ka īpašu problēmu ar šīm kārbām kā tādām neesot, vienīgi varbūt spararats? 🤔
Eļļas sūknis - tas būtu maz ticams, jo tam izteiktākie simptomi ir vai tūlīt pēc starta kamēr eļļas spiediens vēl nav līmenī, vai gluži pretēji (padilušam) jau kad karsts.
Un ko vêl bez ķēdes mainíšanas pārbaudijāt??? Kā ar rullīšiem, spriegotājiem utml. kā ar visādiem ar ekoloģiju saistītiem vārstiem, vai tiem datordiagnostika saka ka viss Ok ?
Mazums tur teiksim EGR vārsts piemēram atvērtā stāvoklī vibrē ... Man uz 350+K Hondas jams laikam sācis sprūst un motors ir skaļāks + reizēm "uzberot " jams tā kā mazliet "aizrijas" ...
Par EGR vārstu ir kļūdas.
Nop, man nav nevienas kļūdas, izleca tikai par degmaisījuma sastāvu, bet tad ar bija baigi jāmin grīdā un jātrāpa ka jams "norīstas" ...
Nē tas vairāk bija domāts, ka man par Egr vārstu ir kļūdas un tagad ir arī aktīva par turbīnas vakūma regulatora vārstu, paziņojums panelī, pārbaudiet iesmidzināšanu. Bet tiešām Egr kļūdas dēļ varētu dzinējs tā sākt trokšņot?
Nedomāju ka šādi skanêtu , man vienkārši jams ir skaļāks, ko varētu raksturot aptuveni kā teiksim "cauru izpūtēju", tik ar to atšķirību ka pat dodot kārtīgi virsū, tādas būtiskas rūkšanas pieauguma nav (atkal têmējot uz skaņu no caura izpūtèja).
Man liekas ka pārejoša klaboņa tur ir mazākā problēma
Un kas varētu būt lielākā problēma?
Tavam ir pat divi Egr vārsti. Bi-turbo esot bijis atsaukums par Egr caurules plīsumu.
Ja jau ir kļūda, tad iespējams, ka dzinējs strādā avārijas režīmā. Vispirms jāapstrādā defekti tad tik varbūt izlīdīs īstā problēma...
Info meklēt vari arī drive2.ru lapās.
Egr palīdz ātrāk uzsildīt dzinēju - pilnīgi iespējams, ka EGR atveras 4sek pēc auksta starta un izraisa troksni tieši vai netieši
WALA rakstīja: Nekas tur tāds traks no jamā nav izspiests, ir tikai tas ka visādi ekoloģijas sūdi traucē dīzelim strādāt ...
100zs no litra dīzelim baudāmi ir tikai pirmajam īpašniekam. Ne jau velti komerctransportam, kur pirmais īpašnieks nobrauc daaaaudz, no litra noņem daudz mazāk zs/nm
Nezinu "kuros laikos tu dzīvo", bet no litra 100Zs ir apmēram pagājušā gadismta 60 -to gadu "jaunums", un no atmosfēriska (bezturbo) dzinēja tas ar vēl bija pagājušjā gadsimtā 90-tajos !!!
Ilgmūžību ir lieki pieminēt, tā kā baudāmi ir jebkuri uzturēti auto un nebaudāmi jebkuri neuzturēti, tip ir gadijies redzēt "svaigu" turpat 6 litrīgu atmosfērisku amerikāni kuru prasītos dzīt uz šrotu pa tiešo.
WALA rakstīja: Nezinu "kuros laikos tu dzīvo", bet no litra 100Zs ir apmēram pagājušā gadismta 60 -to gadu "jaunums", un no atmosfēriska (bezturbo) dzinēja tas ar vēl bija pagājušjā gadsimtā 90-tajos !!!
Ilgmūžību ir lieki pieminēt, tā kā baudāmi ir jebkuri uzturēti auto un nebaudāmi jebkuri neuzturēti, tip ir gadijies redzēt "svaigu" turpat 6 litrīgu atmosfērisku amerikāni kuru prasītos dzīt uz šrotu pa tiešo.
Nejauc benzīnu un dīzeli - cr dīzelim lielāka forsāža=lielāks spiediens degvielas rampā, kas neuzlabo ilgmūžību.
Tāpēc autobusiem un vilcējiem nav 3.0 biturbo, bet MB priekškameras dīzeļi āfrikā griež odometru vairākas reizes pa rinķi
Vai tu tiešām saproti kas ir zirgspēki?? Un vai tu saproti kas ir dīzeļa priekšrocība ?
Un cik bieži dīzelim tu izmanto zirgspēkus salīdzinot ar ņūtonmetriem ???
Paskaties uz "formulu":
www.electrical4u.net/calculator/torque-nm-to-horsepower-hp-conversion-calculator/
anoagask rakstīja: Egr palīdz ātrāk uzsildīt dzinēju - pilnīgi iespējams, ka EGR atveras 4sek pēc auksta starta un izraisa troksni tieši vai netieši
the EGR valve opens only when the engine reaches a temperature of 50 - 60 degrees Celsius.
Nevajag klausīties, ko tantes pieturā plāpā.
feciic rakstīja: Turbīna, egr un degvielas padeve par kurām jau ir kļūdas. Tiec no sākuma ar tām galā un tad var domāt par klaboņu.
Nav par degvielas padevi kļūdas, panelī raksta pārbaudiet iesmidzināšanu, jo pazuda jauda, vienīgā kļūda ir par turbīnas vakūma elektromagnētisko regulatora vārstu kurš nepārdomātas konstrukcijas dēļ atsitās pret lonžeronu. Un pasīvas par Egr vārstu.
Nezinu kāds tam tavam renim tas trbreg varsts, bet bieži tieši tas arī kopā ar līdzīgu egr reg vārstu taisa pirms nosprāgšanas līdīzgus jokus. Tad strādā tad nē...Pamaini viņu un paskaties kā ies. Iespējams viņš der arī no citiem auto zīmoliem.
Centis_Nuudele rakstīja:
anoagask rakstīja: Egr palīdz ātrāk uzsildīt dzinēju - pilnīgi iespējams, ka EGR atveras 4sek pēc auksta starta un izraisa troksni tieši vai netieši
the EGR valve opens only when the engine reaches a temperature of 50 - 60 degrees Celsius.
Nevajag klausīties, ko tantes pieturā plāpā.
On older engines, the EGR valve is closed when the engine is cold. On the new engines, the valve is also open when the engine is cold, so that the warm exhaust gases help to warm up the engine. The EGR is inoperative when accelerating, decelerating and idling.
anoagask rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
anoagask rakstīja: Egr palīdz ātrāk uzsildīt dzinēju - pilnīgi iespējams, ka EGR atveras 4sek pēc auksta starta un izraisa troksni tieši vai netieši
the EGR valve opens only when the engine reaches a temperature of 50 - 60 degrees Celsius.
Nevajag klausīties, ko tantes pieturā plāpā.
On older engines, the EGR valve is closed when the engine is cold. On the new engines, the valve is also open when the engine is cold, so that the warm exhaust gases help to warm up the engine. The EGR is inoperative when accelerating, decelerating and idling.
OK.
Būtu labi, ja tu sameklētu atšifrējumu jēdzieniem ''vecāks dzinējs'' un ''jaunāks dzinējs''.
Un vēl - kautkā neiet kopā izplūdes gāzu piejaukšana ieplūdes gaisam ar mērķi samazināt temperatūru degkamerā un ātrāka dzinēja uzsilšana.
Espace V
Sveiki, vai kāds ir saskāries ar problēmu R9M dzinējam 1,6dci 160zs. Problēma sekojoša, iedarbinot dzinēju, tas strādā klusi un pēc kādām 4 sekundēm pieslēdzas papildus skaņa, ļoti nepatīkama tarkšķoša. Ķēdes komplektu nomainīju, skaņa nepazuda, īsti neko nevar atrast. Siltam dzinējam pazūd šis troksnis, pastāv pāris minūtes un pēctam atkal ir, liekas, ka kaut kur apakšā.Tas nav kaut kāds vakūma sūknis vai eļļas sūknis?