Man kaimiņam tā bija ar veco opeli. Atdeva tolmetā un paņēma mazlietotu vietā. Tas neraustās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man kaimiņam tā bija ar veco opeli. Atdeva tolmetā un paņēma mazlietotu vietā. Tas neraustās.
Čeks nedeg? Kļūdu nav? EGR, DPF vietā vai izravēts?
Es tikai uzdodu obligātos jautājumus, neko nesaprotu dīzeļos. Bet šos vajadzētu noskaidrot līdz kāds dīzelists atnāk.
Nekas liels gan jau ka nevarētu būt. Nomaini eļļu (vēlams kopā ar turbīnu un sprauslām) un izborē caurumu pdf-ā..Būs ok.
Eļļa nesen mainīta , turbīna arī pirms 19k ,sprauslām itkā viss ok- vismaz tā kompis rādija
Nujā,nutajau tikjāmauc..Kāds bija "iemesls" (-i) turbīnas maiņai? Vai tas (tie) tika apzināts (vai novērsts) ? Sprauslas tur visdrīzāk ka var reāli "pārbaudīt" darbnīcā uz stenda.
Vai sprauslām blīvgredzeni ir kādreiz apzināti vai mainīti? Vai EGRs strādā? Vai Dpf filtrs ir vietā/trubā? Ja nav- vai pie izdauzīšanas motors tika pārprogrammēts? Ja ir- vai tam darbojas pašattīrīšanās procesi un spiediena devēji? VAI tam auto vispār kādreiz ir tikusi pieslēgta diagnostikas ierīce?
Viņš jau teica, ka DPFa nav.
Jā,neieraudzīju- viņš teica, ka "izravēts".Diez izrauts vai izprogrammēts? Un kā viņš domā kko "saremontēt" bez diagnostikas? Mainīt visu pēc kārtas?
Parastā secība- suudīga degviela-->suudīgas sprauslas-->aizdrirsts dpf-s--> bojāta turbīna. Pretspiediens trubā-->degviela eļļā--->ar atšķaidītu žļurgu "eļļotam" motoram pamazām kapzdec.Kādu eļļu vispār ir jālej motorā ar Dpfu?
Vai pa visu laiku Tev ir izdevies kādu tādu cimperlīga motora īpašnieku "pierunāt" nebraukt ar pliku loheļļu un neliet tur regulāro lohdegvielu (no kanaalizācijas akas lohoila tankā) ?
Temperatūras sensors. Iesākumam.
Jau mainīts vasarā, nekas nemainijās
Nu man kijai nesen raustījās uz maziem apgriezieniem un pie krustojuma slāpa nost, bet kad uzdod ručkā, tad vis OK.
Datčiki veci. Kolenval latviski sparā rats? Karoče paši Datčiki jau nieku maksā, bet ir grūtības ar kompi noteikt kur tad tas īstais vaininieks, jo tas jau ir īslaicīgi.
Kolenval == kloķvārpsta
Mahovik == spararats
Ar kompi nav grūti noteikt ļoti daudzas lietas par degvielas iesmidzes sistēmu un cilindru stāvokli ( ir daudz un dažādu sensoru, kuru rādījumu nobīdes diezgan daudz pasaka priekšā), BET ir ļoti svarīgi lai tas kurš uz to skatās ir labi pazīstams ar to kādi ir "normāli" parametri.
Es stāstu reālu atgadījumu, ne teorētiski spriedelēju.
Mašīna ik pa laikam raustās, slāpst nost, bet jau iesilusi aizbrauc uz servisu un viss darbojas OK, kompis nekādas kļūdas nerāda. Ko tad tas meistars mainīs? Viņš domā, ka es kko te stāstu. Lai lohs brauc kamēr neatlūst pavisam.
Jopcik, tu vismaz pamodies esi - es nestāstu teorētiski, es savai mašinai ar mēģinu noķert no kuriens rodas gļuks, ka noteiktos ātrumos un "vides apstākļos" mans FR-V ar aizrijas kad kārtīgi ber virsū, un met ārā kļūdu ka degvielas par maz.
Bet nu "laboratorijas apstākļos" neko neatrodu, man pašam ir OBD skaneris utt. Bet nu jāņem vērā, ka man nav "piešauta acs" uz to kas ir normāli, un ka varbūt īsti nav ...
Bet tam pašam verķim droseles sensoru nodiagnosticēju, un samainīju pats ... tiesa ar piemeklēju "neorģinālu no Acura" par apmēram 10 reizies zemāku cenu
Jā, tas tik ir benzīns, bet mašīna ļoti līdzīga V50 no ārpuses, gada.
Tā raustīšanās dažreiz uznāk -paraustās 2 nedēļas un tad pazūd uz labu laiku,
Var jau būt, ka kāda degkamera fundamentāli nokvēpusi un sprauslas elektroniski labas, bet vairs nesmidzina vienmērīgi uz visām pusēm( uzgaļi maināmi?).
Ticamāk jau, ka tomēr eļļas gredzeni ieēdušies kādā cilindrā. Vai arī nodilums jau vērā ņemams.
Varbūt vērts izskrūvēt kvēlsveces un apskatīt degkameras ar endoskopu vai u.tml.
Par tiem dačikiem. Man vēl nav gadījusies neviena mašīna, kur kompis vai vienkārši ELM+telefons neuzrādītu bojātu sadales vai kloķvārpstas devēju. Jā, čekendžins var arī neiedegties, bet kaut kādām snaudošajām kļūdām vienalga jāparādās.
Nerādījās un vairākas reizes pie tam.
Sen atpakaļ gan viens uzreiz noteica, ka gļuko lambzonde.
Volvo v50 raustās
Volvo v50 2006.gada 1.6d 80kw, iedarbinot nevienmērīgi darbojas dzinējs braucot raustās gandrīz slāpst nost izsit dūmu mākoni, sasniedzot motora darba temperatūru pazūd raustīšanās un motors darbojas vienmērīgi! Varbūt kādam ir kaut kas līdzīgs bijis?