Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Peugeot 508 (modernizācija) auto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Peugeot 508 tests no 2023. gada, kāda pieredze?

 
ElineBB Reģ.: 24.11.2023
1 0 Atbildēt

šis auto noteikti ir viens no maniem TOP ko iztestēju. Patīkami pārsteigta. Patika gan demo automašīnas pelēkais tonis, gan izskats no ārpuses, īsti nebija kur piesieties. Jau redzot šo mašīnu pirmo reizi, bija nojausma, ka viss te patiks, tā arī bija. Salons ļoti patīkami pārsteidza, gan ērtie beņķi, gan krāsas, gan audumi, displeji. Jāpiemin atkal ka lūka ir aiztaisāma, nav tikai pliks stikls, kas manā skatījumā ir liels pluss. Tāds lētāks variants Audi, bet noteikti ne izteikti sliktāks manā vērtējumā, spriežot pēc cenas un mašīnas komplektācijas, un izskata, vispār nevaru pateikt neko sliktu par šo auto, ļoti patika.

evertfpv Reģ.: 05.11.2023
1 0 Atbildēt

Ja tiktu veidota jaunā TAXI filma, tad noteikti tiktu izmantota šī auto versija. Iekšā sajūties kā kosmosa kuģī, man gan ar garajām kājām likās pārrāk kompakti un pašauri, bet neteikšu neērti. 

Bet arī auto dizains neatpaliek. Dizains samērā agresīvs, sportisks un tai pat laikā elegants, kas iet līdz laikam.  

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

Jāteic, ka šī auto ārējais izskats lieliski sader ar dizaina suģestēto sniegumu, proti, tas izskatās lieliski un atbilstoši lieliski arī brauc. Īsāk sakot, īsta autobāņu mašīna, kurai par dizainu dodu daudz. Ja ne 10, tad 9 balles noteikti.

Par tehniku runājot, sajūtas ir divējādas, jo testiem bija sagādāts plug-in hibrīds. It kā jau forši apzināties, ka kaut kādus kilometrus (oficiāli 64 km) varētu nobraukt ar elektrību vien, taču tā atlikusī sniedzamība rūk tik ātri (īpaši jau vēsā laikā), ka lielākoties tāpat sanāk braukt kā ar parastu hibrīdu un pie viena vadāt līdzi tukšu plug-in sistēmas akumulatoru. Turklāt baterijas uzlāde no parastās rozetes ir neganti lēna; tas varbūt der, ja ir privātmāja, bet citādi lielus ieguvumus neredzu....žēl, ka Peugeot nepiedāvā parasto, tā saucamo pašuzlādes hibrīdu.

Bet, kopumā ņemot, ļoti foršs auto. Tas stabili pieguļ ceļam, sēdeklis ir stingrs un liek sajusties kā pilotam, krāsainie ekrāni un 3D instrumentu panelis liecina par to, ka mēs digitalizējamies aizvien vairāk, bet iCockpit miniatūrā stūre patīk arvien labāk un labāk. Jā, pašos pirmsākumos (sen atpakaļ, liekas modelī 208) bija grūti pierast pie mazās stūrītes, kas guļ zemāk par instrumentu paneļa apakšējo malu. Bet, jo vairāk brauc, jo vairāk pie tās pierod. Tagad, kad gadu gaitā izbraukts ar daudz un dažādiem Peugeot, iCockpit koncepcija ir tik spēcīgi iesēdusies apziņā, ka citu risinājumu šajās mašīnās vairs nemaz negaidi.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
1 0 Atbildēt

Auto, kas man ļoti iepatikās jau tad, kad pirms dažiem gadiem tikko parādījās tirgū. Un tieši sedana izpildījumā. Ar prātu saprotu, ka sedani iziet no modes un nav praktiski, bet tik un tā tajā siluetā kaut kas ir... Zinu, ka iCockpit kosmiskais dizains ne visiem iet pie sirds, īpaši jau plakanā stūre, bet man nekādi iebildumi neradās, šim auto tas viss piestāv. Par ļoti praktisku Latvijas apstākļiem nenosauksi (dzīvē to īpaši labi sapratu, kad ar sportisko PSE versiju nācās kādus 10 km nobraukt pa dubļainu zemes ceļu), taču tik un tā viens foršs auto.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti