Baic Beijing X55 IIauto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Baic Beijing X55 tests no 2023. gada, kāda pieredze?

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Vienalga cik šis auto būs labs, ķīniešus masveidā sāks pirkt Eiropā ap 2028 gadu. 

Pagaidām vēl neizauga paaudze, kura pērk Huavejus, Xiaomi, Realme u.ttt. Pagaidām visbiežākais pircējs eiropā vēl joprojām  ir kaut kāds pamuļķa stereotipisks  komunists, kurš vēl domā, ka vācu mēsli kuri piebāzti ar ķīniesu detaļām ir kvalitatīvi un labi, bet oriģinals auto ar tādām pašām detaļām ir slikts.

Pēc gadiem 5 cilvēki xiaomi skūteri izmetīs, Realme telefonu izmetīs un nopirks Baic un brauks priecīgs.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Vienalga cik šis auto būs labs, ķīniešus masveidā sāks pirkt Eiropā ap 2028 gadu. 

Pagaidām vēl neizauga paaudze, kura pērk Huavejus, Xiaomi, Realme u.ttt. Pagaidām visbiežākais pircējs eiropā vēl joprojām  ir kaut kāds pamuļķa stereotipisks  komunists, kurš vēl domā, ka vācu mēsli kuri piebāzti ar ķīniesu detaļām ir kvalitatīvi un labi, bet oriģinals auto ar tādām pašām detaļām ir slikts.

Pēc gadiem 5 cilvēki xiaomi skūteri izmetīs, Realme telefonu izmetīs un nopirks Baic un brauks priecīgs.

Tas, ka tas nenotiks pēc 5 gadiem ir vairāk nekā skaidrs! Tas, ka tas kādreiz var notikt, iespējams.

0pis Reģ.: 16.02.2023
3 0 Atbildēt

Ne konkrēti par Baicu, bet krievi raksta ka ķīniešu auto ražotāji diezgan jestri mēdz mainīt detaļu piegādātājus un diviem viena modeļa auto kas izlaisti ar gada-divu starpību iekšā var būt atšķirības, kas remontus nepadara ne ātrākus (ikreiz jāpēta teju no jauna), ne lētākus (nevar iepirkt detaļu krājumu, ikreiz jāpasūta).

Krotow Reģ.: 09.09.2008
4 1 Atbildēt

Ķīniešu ražotāji "saviem" produktiem uzražo "iepazīšanās partiju" ar labu preci. Ja to pērk, nākamās partijas taisa jau bez kvalitātes kontroles un no govju mēsliem. Ka tikai ar tiem BAIC-iem nebūs tas pats. Konkrētajam modelim pusgadu vēlāk izlaistie auto būs ar visādiem brīnumiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jūtubē lasīts ka ķīnieši kultūras revolūcijas rezultātā ir palikuši par appisēju un rāvēju nāciju - attiecīgi viens otru cenšas appist un cenšas netikt appists, un uz tāda pamata arī bizītis notiek, ja var izvairīties no sekām.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Protams, ka ar 2k vērto LV vidēji statistisko Hlamu braucošais lohs to izmetīs na/uj un nopirks tā vietā zaeBAICu pa 38k. Jā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

650 rakstīja: Protams, ka ar 2k vērto LV vidēji statistisko Hlamu braucošais lohs to izmetīs na/uj un nopirks tā vietā zaeBAICu pa 38k. Jā.

650 ar to hlamu reizēm ir vieglāk tikt uz priekšu un tālāk. Defektu var atrast pat caur iAuto. Kurš/kur to tālu.o eksotiku gribēs labot?

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Kā - kurš? Serviss, kas gribēs paņemt naudu no cilvēka, kam jābrauc un kam nāksies maksāt par eksotikas apkopi vai remontu prasīto naudu un nekur neliksies, atšķirībā no t.s. hlama īpašnieka.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
3 0 Atbildēt

Izbraucu ar to BAIC X55 II (re, pat nosaukumu atceros) un jāsaka, ka atstāja diezgan pozitīvu iespaidu. Faktiski šobrīd ir tikai viena lieta, kas dara piesardzīgu, un tās ir apkalpošanas/servisa perspektīvas pēc mašīnas iegādes, jo ārējais izskats, interjers, tehnoloģiskais pildījums, tai skaitā multimediju sistēma, arī montāžas kvalitāte un 1,5 litru turbo motora nodrošinātā dinamika šķiet pilnīgi adekvāta, lai par to prasītu 30 000 eiro. Eiropas analogi, kas varētu būt, piemēram Karoq vai Tiguan, līdzvērtīgā komplektācijā maksās vismaz tikpat un pat vairāk, toties nebūs jābažījas par apkopēm, remontiem utt. Īsāk sakot, mums vajag BAIC pionierus, kuri šo krosoveru nopirks un vēlāk varēs padalīties ar pieredzi šeit pat komentāru sadaļā

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Vienalga cik šis auto būs labs, ķīniešus masveidā sāks pirkt Eiropā ap 2028 gadu. 

Pagaidām vēl neizauga paaudze, kura pērk Huavejus, Xiaomi, Realme u.ttt. Pagaidām visbiežākais pircējs eiropā vēl joprojām  ir kaut kāds pamuļķa stereotipisks  komunists, kurš vēl domā, ka vācu mēsli kuri piebāzti ar ķīniesu detaļām ir kvalitatīvi un labi, bet oriģinals auto ar tādām pašām detaļām ir slikts.

Pēc gadiem 5 cilvēki xiaomi skūteri izmetīs, Realme telefonu izmetīs un nopirks Baic un brauks priecīgs.

Ko tu te nes? Jau krievi paši ir parādījuši čainas bez-kvalitāti. Ar to nepietiek? Ķīna vēl nav izaugusi līdz vācu auto kvalitātei, kaut arī tā ir noslīdējusi uz pusi, kāda bija līdz 2008.gadam. Un arī, ko tad dārgākie brendi tavuprāt izmanto, ja ne vācu auto ražotus motorus?

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

gunbox rakstīja:

viencexperc rakstīja: Vienalga cik šis auto būs labs, ķīniešus masveidā sāks pirkt Eiropā ap 2028 gadu. 

Pagaidām vēl neizauga paaudze, kura pērk Huavejus, Xiaomi, Realme u.ttt. Pagaidām visbiežākais pircējs eiropā vēl joprojām  ir kaut kāds pamuļķa stereotipisks  komunists, kurš vēl domā, ka vācu mēsli kuri piebāzti ar ķīniesu detaļām ir kvalitatīvi un labi, bet oriģinals auto ar tādām pašām detaļām ir slikts.

Pēc gadiem 5 cilvēki xiaomi skūteri izmetīs, Realme telefonu izmetīs un nopirks Baic un brauks priecīgs.

Ko tu te nes? Jau krievi paši ir parādījuši čainas bez-kvalitāti. Ar to nepietiek? Ķīna vēl nav izaugusi līdz vācu auto kvalitātei, kaut arī tā ir noslīdējusi uz pusi, kāda bija līdz 2008.gadam. Un arī, ko tad dārgākie brendi tavuprāt izmanto, ja ne vācu auto ražotus motorus?

Ne jau velti Si nesāk karu tagad - gaida, kamēr uzsūks zināšanas, kas ļaus pacelt Ķīnas ražošanu līdz līmenim, kad nebūs atkarības  no Rietumiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

0pis rakstīja:

gunbox rakstīja:

viencexperc rakstīja: Vienalga cik šis auto būs labs, ķīniešus masveidā sāks pirkt Eiropā ap 2028 gadu. 

Pagaidām vēl neizauga paaudze, kura pērk Huavejus, Xiaomi, Realme u.ttt. Pagaidām visbiežākais pircējs eiropā vēl joprojām  ir kaut kāds pamuļķa stereotipisks  komunists, kurš vēl domā, ka vācu mēsli kuri piebāzti ar ķīniesu detaļām ir kvalitatīvi un labi, bet oriģinals auto ar tādām pašām detaļām ir slikts.

Pēc gadiem 5 cilvēki xiaomi skūteri izmetīs, Realme telefonu izmetīs un nopirks Baic un brauks priecīgs.

Ko tu te nes? Jau krievi paši ir parādījuši čainas bez-kvalitāti. Ar to nepietiek? Ķīna vēl nav izaugusi līdz vācu auto kvalitātei, kaut arī tā ir noslīdējusi uz pusi, kāda bija līdz 2008.gadam. Un arī, ko tad dārgākie brendi tavuprāt izmanto, ja ne vācu auto ražotus motorus?

Ne jau velti Si nesāk karu tagad - gaida, kamēr uzsūks zināšanas, kas ļaus pacelt Ķīnas ražošanu līdz līmenim, kad nebūs atkarības  no Rietumiem.

Ķīnas galvenie ekonomiskie partneri:

ASV, Eiropas Savienība un tālie austrumi ( Japāna, D-koreja, Singapūra, utt) - visi ASV sabiedrotie.

Ja Ķīna sāks karu, viņas eksports un imports saruks par 70%.

Es neticu, ka karos.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
1 0 Atbildēt

Apskatīju grafiku Wikipēdijā, kur redzams, ka Ķīna 2022. gadā ir saražojusi vairāk kā 27 mlj automašīnu! Nākamā ir ASV ar 10 mlj., tad Japāna ar gandrīz 8 mlj un visi pārējie…

Grafiks liek padomāt par mērogiem! Ķīna ar savu apjomu izskatās jau visiem aizsteigusies priekšā! Bet ja saskaita Eiropas ražotāju apjomus – vairāk kā 23 mlj. automašīnu – atpaliekam tikai nedaudz!

Un tas brīdis ir pienācis – pilnīgā nopietnībā testējam un vērtējam ķīniešu automašīnu Latvijā! BAIC sācis automašīnas ražot jau 1958 gadā, nedaudz vēlāk militārām vajadzībām, tad autobusus 1994.gadā. Pagrieziena punkts attīstībā pienāk 2005.gadā, kad tiek dibināts kopuzņēmums ar Mercedes Benz (un joprojām tiek ražots kaut kas ļoti līdzīgs G klases MB). Pastāv arī kopuzņēmums ar Hyundai - Beijing Hyundai JV. Jāsaka, ka BAIC 2022.gadā bija 9 lielākais vieglo autoražotājs Ķīnā!

2015.gadā BAIC 130 dizaineru komandu sāk vadīt Peter Arcadipane – iepriekš strādājis Mercedes Benz, kur vadījis CL, CLS and M-Class modeļu izstrādi.

Nu skatos, pētu BAIC x55 – un nav kur piesieties – ar šādu dizainu un izpildījuma kvalitāti varētu lepoties jebkurš mūsu tirgū klātesošs auto ražotājs - un tiešam būtu priecīgs, ja šādi izskatītos jaunie Hyundai Kona modeļi 😊.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Izpētot x55 apakšu, riteņu arkas, bagažnieka saturu (starp citu ir rezerves ritenis), motortelpu – joprojām neatrodu iemeslus pavīpsnināt par “ķīniešu auto”! Nav īsti arī nekas “wow” – viss ir savās ierastajās vietās! Patika gumijas paklājiņi, kas mazajās šūniņās var savākt vairāk sīku gružu un pat mitrumu un tai pat laikā joprojām izskatīties kā tīri! 

Interesants risinājums arī motora pārsega atvēršanai – ar vienu sviras paraušanu nebūs līdzēts – nav mums pierastā fiksatora, ar kura pavilkšanu vai pabīdīšanu varētu atbrīvot kapota eņģi – svira salonā jāparauj 2x un tad pārsegu brīvi var pacelt! Diemžēl balsta stienis gan nekur nav pazudis 😊.

Bet bagāžnieka vāks gan spēj pats atvērties (un aizvērties) gan no atslēgas, gan vēl man neskaidrā veidā – vairākas reizes pats sāka atvērties man esot a/m aizmugurē. Bet atvērtā veidā vāka augstums gan ir nepietiekams – galvu nāktos sasit bieži ☹.

Mūzikas skaņa salonā arī nerada sajūmu – diezgan plakans skanējums!

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Nu ko, sākam braukt – un arī viss kā ierasts – auto brauc un pat klausa tam, ko gribu darīt! Bet nu beidzot pienāk brīdis, kad varu pateikt kādu kritisku lietu – vadīšanas asistents jeb precīzāk - joslas uzturēšanas palīgs rada lielāku stresu kā palīdzību braukšanas laikā!

1,5 litru turbo benzīna dzinējs strādā klusi un vienmērīgi. Vidējais degvielas patēriņš atbilstoši WLTP ir norādīts 7.8 litri benzīna uz 100km, bet displejā redzam faktisko patēriņu 9.2 litri benzīna uz 100 km, kad ir nobraukti 1531 km – teikšu, ka daudz par daudz!

Par laimi, tūlīt pēc x55 pārkāpu Renault Austral un kā saka uz “karstām pēdām” sajutu atšķirību – sīkumi, bet visos sīkumos Austral ir labāks par mūsu jauno “ķīniešu draugu” – gan interjera kvalitātē, dizaina risinājumos un pats galvenais – braukšanas sajūtās – nedaudz mīkstāka piekare, bet precīzāka vadāmība! Un cena ar salīdzināmu vieglā hibrīda dzinēju ir līdzvērtīga (31990 pret 34190 EUR ar PVN). Pie tam 3 gadu (nezināmas) garantijas vietā saņemsiet 5 gadu garantiju līdz 100000 km nobraukumam!

Un nobeigumā gribētu lūgt katram potenciālam šīs automašīnas pircējam tomēr pārdomāt, kas būs jūsu naudas gala saņēmējs? Varbūt tomēr izvēlēties Eiropā ražotu automobili, jo iespējams kāda detaļa no tā ir ražota pat Latvijā!

RaimondsVolonts Reģ.: 23.12.2015
1 0 Atbildēt

Baic X55 II gan pārsteidza, gan nē. Pārsteidza , ka ir līdzvērtīgs Eiropas auto braukšanas izjūtu ziņā, līmenis labs , varbūt ne pats labākais, bet kopumā komfortabls auto. Vienīgais, kas nepatika, ir ļoti nervoza, dažkārt pat verētu būt bīstama, joslu asistenta darbība. Nepārsteidza, diemžēl, ar cenu, kas manuprāt ir par augstu, produktam ,kas nav pazīstams, pie tam ar neskaidriem (pagaidām) rezerves daļu piegādes termiņiem, kā arī ar remonta iespējām.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
2 1 Atbildēt

Manuprāt šobrīd ķīniešu auto mūsu apstākļos varētu iegādāties tikai cilvēks, kurš vēlas izcelties - lai ir iespēja izbīnītajiem interesentiem ar pārākuma apziņu paskaidrot, kas tas ir, kas lācītim vēderā un kā tā nosaukums pareizi izrunājams.

ElineBB Reģ.: 24.11.2023
1 1 Atbildēt

Protams, uzzinot , ka šitas ir ķinietis, visiem jau šķiet , ka nu tikai būs, liekas ka varbūt auto vērtējam par daudz pēc tā vien no kurienes  tas nāk. Auto neatstāja negatīvu iespaidu, protams, ir daudz nianses, kas ir savādākas, un ar ko ir jāsadzivo, bet nav tik slikti- dizains, kā mazs kosmosa kuģis. salonā ir dažādas gaismas, funkcijas, beņķi īstenībā pārsteidzoši ērti. ļoti plaša aizmugures zonas. patika , kam pievērsu uzmanību, roku atbalsts. Noteikti ar ko nevarēju aprast, bija sajūta, ka sēžu pārāk tuvu priekšējai haubei, tāda dīvaina sajūta, ka vai nu panelis ir pa šauru, vai kaut kas īsti nav izstrādāts pareizi, radot šo sajūtu. Daudz dažādu salona elementu, dažādas kastītes, nodalījumi, patīkami pārsteidza. Stūre atkal neiet līdzi manuprāt modernizācijai. Nav nevienas pogas viss tikai uz displeja, kas ir kā planšete, ar ko ar nevaru sadraudzēties. Un , protams, ne mans ir durvju rokturi, kuri atveras, un visi 4 kaut ver vienas, nezinu neredzu jēgu šai funkcijai. Noteikti ne mans  TOP auto, bet nu ja patīk kādam, kāpēc ne.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

ElineBB rakstīja: Protams, uzzinot , ka šitas ir ķinietis, visiem jau šķiet , ka nu tikai būs, liekas ka varbūt auto vērtējam par daudz pēc tā vien no kurienes  tas nāk. Auto neatstāja negatīvu iespaidu, protams, ir daudz nianses, kas ir savādākas, un ar ko ir jāsadzivo, bet nav tik slikti- dizains, kā mazs kosmosa kuģis. salonā ir dažādas gaismas, funkcijas, beņķi īstenībā pārsteidzoši ērti. ļoti plaša aizmugures zonas. patika , kam pievērsu uzmanību, roku atbalsts. Noteikti ar ko nevarēju aprast, bija sajūta, ka sēžu pārāk tuvu priekšējai haubei, tāda dīvaina sajūta, ka vai nu panelis ir pa šauru, vai kaut kas īsti nav izstrādāts pareizi, radot šo sajūtu. Daudz dažādu salona elementu, dažādas kastītes, nodalījumi, patīkami pārsteidza. Stūre atkal neiet līdzi manuprāt modernizācijai. Nav nevienas pogas viss tikai uz displeja, kas ir kā planšete, ar ko ar nevaru sadraudzēties. Un , protams, ne mans ir durvju rokturi, kuri atveras, un visi 4 kaut ver vienas, nezinu neredzu jēgu šai funkcijai. Noteikti ne mans  TOP auto, bet nu ja patīk kādam, kāpēc ne.

Šitai mašīnai slikti, ka nav pogu bet ekrāns. Ja būtu daudz pogu, teiktu, ka slikti, ka nav ekrāna. 

Komentārs kā no tā pamuļķa Davidiča. Davidičs arī tāpat vērtē auto. Ja tas nav vācu mēsls, tad ir slikti.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Tas brīdis ir klāt un mēs testējam ķīniešu auto. Nevis tādus, kuros ir daudz Ķīnā ražotas detaļas, bet kas kopumā ir radīts Ķīnā. Un Baic kopumā ir ok. Gan ārējais dizains, gan interjers.

Salons pietiekami plašs. Apdare kvalitatīva. Izbrīna fakts, ka ādas sēdekļiem ir ventilēšanas funkcija, bet nav apsildes. Vadības pogu neesamība personīgi man traucē, vēl neesmu sajūsmā visu vadīt un centrālā ekrāna. Bet mūsdienu jaunatnei patiks. Teslai arī nav pogu😉

Ar dinamiku 1,5 l dzinējam viss ir puslīdz labi, bet 9,1 l/100 km gan neiedvesmo. Adaptīvā Cruise Control strādā slikti, joslu asistents vispār dzīvo savu dzīvi. Auto pats izdomā kad piestūrēt un dara to ļoti asi.

Un galvenie jautājumi, kas man nedeva mieru. Kas būs ar servisu un rezerves daļām? Sevišķi šī brīža ģeopolitiskajā situācijā. Un kas var piekļūt jūsu telefona saturam brīdī, kad izlemsiet savienot savu viedtālruni ar automašīnu?

Vai 32 000 eur par auto ar benzīna dzinēju ir konkurētspējīgs savā klasē? Tirgus visu parādīs.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Saki ko gribi, bet dizainā ir kaut kas netverami aziātisks, kas personīgi mani dara viegli domīgu. Bet jaunākiem čaļiem mož patiks.  Stūrainās ventilācijas atveres galīgi neuzrunāja, bet nu tā ir gaumes lieta. Uz stūres esošās pogas būtu gribējies kaut mazliet stilīgākas, jo šīs liekas kā no deviņdesmitajiem paņemtas. Bet citādi jau lielas vainas nav, lai aizbrauktu no punkta A uz punktu B derēs - ir pietiekami ērti un ripo normāli. Jau testa laikā mēģināju izdomāt, ko par šo auto varētu pateikt, taču sapratu, ka man tas neizraisa pilnīgi nekādas emocijas - ne labas, ne sliktas. Pabraucu gabalu, izkāpu - un gandrīz uzreiz aizmirsu. Ir drusku tāds kaķis maisā, jo tikai laiks rādīs, kā Autoringam ies ar garantijas un servisa lietām, kur viņi tomēr ir iesācēji.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
1 0 Atbildēt

Saprotamu iemeslu dēļ braucienu ar šo auto gaidīju ar zināmāu skepsi un piesardzību (nostrādāja stereotipiskā domāšana). Faktiski, rezultāts pat nedaudz pozitīvi pārsteidza.

Salona noformējums rosina asociācijas ar jaunā gada svinībām austrumos – spilgti rozā (vismaz bija izvēlēts konkrētā brīdi) fona apgaismojums panelī un durvīs un mūsu tirgū līdz šim nebijušas formu, krāsu un materiālu kombinācijas. Kopumā materiālu izvēle atstāj pozitīvu iespaidu – ir maz cietas plastmasas detaļu, paneļa un durvju augšējās daļas ar mīkstu virskārtu. Neredzēts grīdas paklāju risinājums – šūnveida rombi – varētu būt praktisks. Sānu stiklu pacēlāju pogas šķita pat izpildītas no metāla. Sēdekļi apvilkti ar mākslīgo ādu.

Salonā salīdzinoši ērti var pārvietoties 5 vidēja auguma pasažieri (pārbaudījām), uzteicams rādītājs ir pietiekama vieta aizmugurē sēdošajiem (garenbāzes 2,74 m nopelns). Priekšējās sēdvietas ir plašas un komfortablas, pārredzamības pretenziju nav. Sēdpozīcija ir ērta, vadības sviras saprotamas. Sākumā ir grūti izprast stūres pogu darbības algoritmu, taču, pēc 5-10 minūšu treniņa radās skaidrība un pat likās diezgan loģiski. Vienīgi, pogām klikšķis ir līdzīgs nezināmas izcelsmes datora pelei. Viduskonsoles paneļa programmatūru esot izstrādājis Huawei, tās uztvere ir intuitīva un informācijas bloku izvēlne saprotama. Nav ērta salona temperatūras regulēšana (tikai digitāli) un nav padomāts par vadītāja informācijas displeja leņķi (vai konstrukciju) – saulainā laikā traucē atspulgs. Netipiski izvietota avārijas gaismu poga – pie griestiem.

Bagāžas nodalījumā pietrūkst slēpju lūkas, nav kravas nostiprināšanas cilpu un nav pilna izmēra rezerves riteņa, savukārt, grīda ir gluda un bez sliekšņa, ir padomāts par sīklietu izvietošanu, ir 12V ligzda.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
1 0 Atbildēt

Baic X55 II gaita pilsētas satiksmē ir pietiekami komfortabla, pārenesumu kārba slēdzas ļoti līgani, taču, uz šosejas pietrūkst trokšņu slāpēšanas. Stūres atpakaļsaite ir nepietiekama, nepatika braukšanas asistentu – joslas ieturēšanas – darbība, auto ļoti nervozi cenšas ievērot viduslīniju un pat nedaudz tuvojoties kādai no malām ir negaidīti ass stūres rāviens uz pretējo pusi. Meklēju uzstādījumos pamainīt reakcijas jūtību, nelīdzēja, asistentu izslēdzot, braukšanas komfort uzlabojas. Patika kruīza kontroles darbība – pagriežot stūri līkumā, tiek samazināts ātrums atkarībā no tā, cik līkums ir straujš. Strauja paātrinājuma brīdī motors ir skaļš, vilkme subjektīvi neatbilst 177 ZS un 275 Nm. Uz nelīdzena ceļa salons sāk trokšņot. Pozitīvi un noderīgi – ir ļoti bagātīga standarta komplektācija un demo auto bija veikta pilna apakšdaļas pretkorozijas apstāde.

Šī auto iegādei galvenie negatīvie argumenti ir īsi (3 gadi) un neskaidri (nav publiski pieejami) garantijas nosacījumi un tikai viens (pagaidām) servisa pakalpojumu sniedzējs Rīgā, neskaidra tehniskā uzticamība ilgtermiņā un neparedzama atlikusī tirgus vērtība (Mobile.de atradu tikai dažus 2022.gada eksemplārus cenās 19-21 tūkst. EUR.).

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti