Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kuru Audi labāk izvēlēties.

Vidzemnieks88 Reģ.: 11.03.2024

Sveiki. Ir doma par: Audi A6 Sline 2016 gads 2.0tdi 140kw un otrs Audi A4 sport 2019 gads 2.0tdi, vai 2.0 benzīns 140kw. Jūsu ieteikums kuru labāk un kādi plusi vai mīnusi viņām ir?

 
1 2
Volx Reģ.: 22.11.2018
1 1 Atbildēt

WALA rakstīja: Nu ko var liet, ja Āfrikā būtu streetview - tad vecu meršu tu varētu atrast vismaz 10 uz vienu kilometru ceļa. Pat tajās radnom Google maps bildēs kas ir atrodmas par Āfrikas pilsētām, katra bildē ir redzams vismaz viens vecs mersis:

Piem. šeit pat divi : 

www.google.com/maps/@12.6473559,-7.9993368,3a,74.1y,180.81h,66.07t/data=!3m8!1e1!3m6!1sAF1QipN9TobrZw2UP7u3wYHY-QSBJl5LrKNvYlSfuHiM!2e10!3e11!6shttps:%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipN9TobrZw2UP7u3wYHY-QSBJl5LrKNvYlSfuHiM%3Dw203-h100-k-no-pi-20-ya200-ro0-fo100!7i5952!8i2976?entry=ttu

Es tev vēlreiz saku - biju gadu atpakaļ Marokā un neredzēju nevienu antikvāra Mersi. Merši tur bija, bet tie bija jauni, dārgi modeļi. Katrā ziņā jaunāki nekā Rīgā sastopamie. Tur mašinas labi saglabājas un no veciem modeļiem bija daudz Renault, bet tā tagad tur ir nospiedošs Dacia pārākums.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Wala, kur tu saskati liešanu? Tie ir fakti.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ieliku tviterī parastu Marakešas pieppilsētas foto no autobusa loga. Tie dzeltenie auto ir Dacia takši

twitter.com/Volx2U/status/1768891883688747450?t=KxxRYE4fpNPPo3GGfW_R7g&s=19

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
3 5 Atbildēt

Ir cilvēkiem dažādi hobiji. Viens zivis ķer, cits pērk vecus vācu hlamus un tad tos remontē. Ir arī par ko parunāt ar citiem tādiem pašiem- "zini, cik es vakar samaksāju par remontu? Par 100 eiro vairāk, nekā tu"

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja:

mefisto rakstīja:

GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi  dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada.  Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam  ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši

Ar DPF problēmas nebija?

nē nebija, ja ar dzinēju viss kārtībā, ar sprauslām. turbīnu. nelej nekādu kreiso degvielu, strādā izdedzināšanas process un nebrauc īsos gabalus tikai pa pilsētu, dpf vajadzētu kalpot bez problēmām. Parasti dpf aizsērēšanai ir kāda ar blakus apstākļiem saistīta problēma.

Pirms nedēļas atdevu iepriekšējo darba auto - Škoda Yeti ar 2,0 TDI 110kW 4x4 2016.g. Nobraucu 315 t.km. Dzinēja vienīgais remonts - pa garantiju ap 100 t.km nomainīja sprauslas, it kā degviela esot vainīga bijusi (lietots tikai Statoil/Circle dīzelis). Par dzinēju neviena slikta vārda nevaru teikt. Apkopes ik pēc 15000km, motora pārsegu atvērt vajadzēja tikai logu šķidruma papildināšanai. Par DPF ne reizi pat iedomāties nevajadzēja, nobraukums dienā virs simtiņa.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Atdevi pēc 315kkm bezproblēm kalpojušu darba auto- nu tak neba jau šrotā atdevi.Vislabākais auto- darbaauto. Bet ja būtu atdevis jau pie 215k un to beidzamo sotaku bez problēmām būtu norullējis kāds "tas Lohs" (kurš būtu nopircis nolietotu lūūzni ar nepieklājīgiem 215k)?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Kādu Audi? Vienalga kuru. No autonomas.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

opelis rakstīja:

GTD2 rakstīja:

mefisto rakstīja:

GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi  dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada.  Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam  ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši

Ar DPF problēmas nebija?

nē nebija, ja ar dzinēju viss kārtībā, ar sprauslām. turbīnu. nelej nekādu kreiso degvielu, strādā izdedzināšanas process un nebrauc īsos gabalus tikai pa pilsētu, dpf vajadzētu kalpot bez problēmām. Parasti dpf aizsērēšanai ir kāda ar blakus apstākļiem saistīta problēma.

Pirms nedēļas atdevu iepriekšējo darba auto - Škoda Yeti ar 2,0 TDI 110kW 4x4 2016.g. Nobraucu 315 t.km. Dzinēja vienīgais remonts - pa garantiju ap 100 t.km nomainīja sprauslas, it kā degviela esot vainīga bijusi (lietots tikai Statoil/Circle dīzelis). Par dzinēju neviena slikta vārda nevaru teikt. Apkopes ik pēc 15000km, motora pārsegu atvērt vajadzēja tikai logu šķidruma papildināšanai. Par DPF ne reizi pat iedomāties nevajadzēja, nobraukums dienā virs simtiņa.

Oar Statoilcircles dīzeli no daudziem dzirdēts ne tās labākās atsauksmes

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
5 0 Atbildēt

Viencexpercs rakstīja: Ir cilvēkiem dažādi hobiji. Viens zivis ķer, cits pērk vecus vācu hlamus un tad tos remontē. Ir arī par ko parunāt ar citiem tādiem pašiem- "zini, cik es vakar samaksāju par remontu? Par 100 eiro vairāk, nekā tu"

Kuri ir tie hlami kurus nevajag remontēt? wag grupas hlami ir vieni no vislētāk remontējamiem un uzturamiem, tas ir viens no iemesliem kapēc viņi ortreizējā tirgū ir tik populāri.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 2 Atbildēt

wag hlami ir jāremontē tik bieži, ka ar visiem lētajiem tie kļūst par dārgi uzturamiem hlamiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Tikai tad, ja nemāk nopirkt mašīnu. Nu labi, pastāv varbūtība ka sanāk remontēt visu pēc kārtas, man ar golfu arī tā ir bijis kādus sešus gadus atpakaļ vienu gadu - bet tas ir dabisks cikls jo detaļas nolietojas - kad visu sataisa, tad kādus gadus var braukt bez īpašiem remontiem

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 1 Atbildēt

Mana pieredze ar Audi rādīja, ka ja sāk brukt viss pēc kārtas, tad jātiek vaļā no auto. Jo kamēr to riņķi izej, viss var sākties no jauna...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Lai viss sāktos no jauna, tas riņķis ir vai nu ļoti ilgs, vai arī tu žmiedzies uz detaļām.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Negribu audi. Bet riepas no audi dileriem ir labas. Pa DE pagalmu brauktas riepas atdot pa 30%))

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

TVnetā ir rakstiņš par igauni, kurš iepirkās ar Audi A6 Allroad".  par  4790 eiro. Servisu pārbaudēs konstatēja: no dzinēja tek eļļa, kā arī ir sarūsējusi apakša, bez tam piekares elementu nolietojums, sabojāta pārnesumkārba, bojāta pneimatiskā piekare.u.c. Pārdevējs stāstījis, ka labs auto, pāris sīkas problēmas tikai. Patērētāju sūdzību izskatīšanas komisija piespieda placi paņemt auto atpakaļ un atmaksāt 4790 eiras pircējam.

opelis Reģ.: 03.10.2005
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Atdevi pēc 315kkm bezproblēm kalpojušu darba auto- nu tak neba jau šrotā atdevi.Vislabākais auto- darbaauto. Bet ja būtu atdevis jau pie 215k un to beidzamo sotaku bez problēmām būtu norullējis kāds "tas Lohs" (kurš būtu nopircis nolietotu lūūzni ar nepieklājīgiem 215k)?

Atdevu firmas autoparkā, brauks kāds jaunais kolēģis. Pats saņēmu salonā Škoda Karoq ar 28km uz odometra.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas jā, tak daudzi "normāli auto" ceļo tam pirmajam vai ilgajam īpašniekam pietuvinātos "lokos".Bet es jautāju par TO, kā būtu izmainījies formulējums (klassifikācija?) tam pašam "labajam auto", ja tu viņu ar 199kkm būt atdevis kādam svešiniekam.Tas nopriecātos,uzrakstītu iforumā- kā ieguvis labu (bezproblēmu) auto ar 200k..Kā diez viņu šeit nodēvētu?

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 4 Atbildēt

Pēc kura gada A6 sāka ražot ar sarežģītāku elektroniku, ksenoniem un citām dārgām un remontā problemātiskām detaļām?

Kas ar A8 un Allroad?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ar xenoniem?No 94tā,viens no visu laiku dārgākajiem un bezjēdzīgākajiem bija 94-97..;p

C7 modelis,11tā gāda beigas līdz18tajam un C8 no 18tā.

1mās paaudzes led 12-14g ir mega dārgs un palietotam gaisma samērā pasuudīga.

AdBlū no 14tā g beigām c7 feisliftam.

Visai C7 saimei pilnīgi viss, kas saistās ar vadītāja assistentiem.Ilgmūžīgs,uzticams,bet ar visādām loh niansēm..Panorāmas lūkas,lukturu hermētiskums,biTdi motaoram 2gab megadārgi dpf-i,skaļruņi izpūtējā.Motoram var gadīties ķēžu maiņa ap/peec 300k,eļļas noplūde no egr,pjezo sprauslas.Aptumšojamie spoguļi,gps jumtaanttena,nakts redzamība,s-tronic ātrumkārba. Nekādaa gadijumā neņemt mašīnu ar acīmredzami pamanāmiem elektronikas defektiem!

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 2 Atbildēt

Kaut kādu vecu, lielu un prastu auto.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Paņem Dacīti, jaunu !!!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

jā jā un pabrauc mēnesi un nožēlo, ka ar tādu grabuli nākās kratīties. Ja cilvēks meklē ,kā minimums a4, tad neticu ,ka viņam apmierinās kaut vai jaunas Dacītes konforts.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

imzz rakstīja: TVnetā ir rakstiņš par igauni, kurš iepirkās ar Audi A6 Allroad".  par  4790 eiro. Servisu pārbaudēs konstatēja: no dzinēja tek eļļa, kā arī ir sarūsējusi apakša, bez tam piekares elementu nolietojums, sabojāta pārnesumkārba, bojāta pneimatiskā piekare.u.c. Pārdevējs stāstījis, ka labs auto, pāris sīkas problēmas tikai. Patērētāju sūdzību izskatīšanas komisija piespieda placi paņemt auto atpakaļ un atmaksāt 4790 eiras pircējam.

Atslēgas vārds  Audi A6 Allroad par 4790 eiro, Auto ,kas jauns maksā 80tūkst, kādu kvalitāti var gribēt ,kura cena it 5 procenti no jaunas auto cenas. Ja būtu par 48 tūkst, tad varētu raudāt ,ja iemērēts. Tagad pa lielam nopirka šrotu , kas savu mūžu nokalpojis.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Audi bez kardāna, kā sieva bez airbagiem

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tāds audi benzīns (kā beidzamais te sarakstā) var izrādīties beidzamais suuds ar nebeidzama gimaroja (praktiski nesataisāmu) motoru.Tas tev nav dīzels, kurš kustās uz priekšu praktiski jebkādā motora bojājuma vai nojājuma stāvoklī.Vai "tu" to varēsi pērkot "izdiagnosticēt"- visdrīzāk ka nē! Vai neapmierinātības gadījumā varēsi daudzmaz pienācīgi "tikt vaļā"- visdrīzāk ka nē!

Tādu c4 miskassti pa 1,5k var izskatīt tikai tas, kuram tiešām "nav ko darīt".Tas tiešām ir veselībai bīstams šrots.C5 savukārt visdrīzāk būs izrūsējis un ar dažādām ne-ikdienas interesentam grūti ieraugāmām ielaistām kaitēm.Gaismas nebūs nevienam, c6 ieskaitot.C6 tev noteikti ka iesmērēs ar kādu defektu,jo īsti labu diezin vai kādsd šodien ietu pārdot.Vai nu "dārgi" gribēs (kas pats pa sevi nav garantija iztikt bez tālākiem ieguldījumiem). 

Par A8 zinu vairākus, kuri ar tiem brauc kādus 8-10g (vai kāds laikam jau pat vairāk!) un mašīna vizuāli izskatās kā konfekte.Bet viņi visi tos ņēma savulaik relatīvi padārgā un ļoti labā stāvoklī.

Ja ņemt kādu 5-6-7k vērtu audi, vis labāk būtu skatīties "tikko/no", pat ieskaitot leišu variantus.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti