tur jau ir tā lieta - pērc Continental, GoodYear vai Michelin - un ietaupīsi ievērojami, visādus tur huidajus no ķīnas nav vērts pirkt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tur jau ir tā lieta - pērc Continental, GoodYear vai Michelin - un ietaupīsi ievērojami, visādus tur huidajus no ķīnas nav vērts pirkt
Tās 3angles tev ir Jaunas uzliktas? Cik jau nobrauci, kāds auto?
Cik pabrauktas bija tās nokiān? Tām parasti ir zema rites pretestība,radzes to diži neiespaido.
Pēc riepu izmēra pieņemu ka pseidodžips, tie 3-5 litri ir faktiski nomērīti vai cipariņi displejā?
Pa šo tēmu mierīgi disertāciju var uzrakstit 🙈 Kari ritentiņi bija piem 1 golfam? Un arī patēriņš maziņš attiecīgi. Šos faktorus ļoti labi uz EV var redzēt. i3 kādi riepiņi maziņi un ko, brauc jau labi tāpat. Atliek izvēle komforts, vizuālais vs ekonomija.
Ziemā šauras riepas, vasarā platas - un rīs kā traks ...
Nokians pavecs, triangls jauns - principā kā jaunās virsū, tā arī rīt sāka. Ikdienā garie gabali, tāpēc gan pēc cipariņiem auto panelī, gan kalonkas panelī.
Tad ja nezinātājs skatās arī uz abcd klasēm, tad tās ir vienādas, izmērs arī, bet, protams, ražotāji...
Ja ziemene paveca(5gadi+) tad tā gumija turklāt ja vēl uzglabāta saulē utml, gumija sen jau kā palikusi cieta un galīgi nav tāda, kādai tai bija jabūt. Vienalga kāds brendzzz ir rakstīts riepai uz borta.
Ja esi tomēr izvēlējies ķīnieti vispār neredzu jēgu skatīties uz to uzlīmi, jo viņi uztaisa pāris šādas labās partijas lai dabūtu šo Eiropas sertifikāciju parādot, ka viss ir līmenī, bet pectam taisa riepas kādas grib līmējot virsū šo pašu uzlīmi un iepūt.
Nav jau tā ka kāds no eiropas speciāli ik pa paris mēnesiem lidotu uz ķīnas ražotnēm parbaudīt, kā tas notiek eiropas 'brendu'' ražotnēs.
Personīgi pārejot no jaunām R18 Falken winterpeak f-ice 1 šipenēm uz šogad arī jaunām R19 Bridgestone turanza t005, 4 pilnas bākas izbrauktas varu pateikt, ka degvielas patēriņš samazinājies par ~1L/100km
jeb no ~7.8L/100km vidējo ziemā uz ~6.5L/100km videjo vasarā gan pēc datora gan uzpildes mērot.
Neskatoties, ka riteņu disks lielāks(smagāks), izmēri oficiālie.
Ceļi ikdienā un kājas smagums vienāds. Es domāju, ka te vaina ir ķīniesos, jeb skopais maksā divreiz... 😉
1. Vasarā kondicionieris. 2. Ziemas dīzelim siltumspēja ir augstāka (līdz ar to patēriņš mazāks), vasarā mums dīzelim liek klāt visādu bio*****. 3. Vasarā jestrāk braucas. 4. Iespējams tu tirgo Nokian riepas. Tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis, kas nekādā ziņā neatspoguļo pareizo cilvēku viedokli.
-vaig noziedot nesstei tos "liekos" 11santīmus, tad nebūs to rapša suudu jālej ;p
tak pats neste raksta, ka PRO dīzelim jauc klāt ataaunojamo dīzeli 😃
Nestes versijā tas jēdziens "atjaunojamais dīselis" (kuru pievieno ProDieselim) ir nevis kaut kāds rapša izkakārnījums, bet gan šis: www.neste.lv/lv/content/neste-my -no šejienes arī tā ProDd cena, jo "tīrā" veidā šis MY suuds maksā 2.47eur/litrā (vienlaik Lohiem un Dabai par godu bija uzlikuši visus 2,97e..). -ja nu kas, es neko netirgoju nestē un man ira pa lielam po/uj) ;p
Un tavuprāt to atjaunojamo MY dīzeli no atjaunojamās naftas taisa?
Bet kapc tu/man piePsies?? ;p
Manuprat vai tavuprāt- tak vaig izlasīt, kas tur rakstits,- no kā ko taisa un no kā netaisa.NAV (neesot!) tur "ne piliena naftas"! Ja tie ir meli- nu tātad ir jāsūdz/apgabaltiesā.Noziedo varbūt kādu sotaku Dabai,izmēģini, paosti,ielej,uttt.Citādi te pa lielam ir vienalga- runā/nerunā, viss katrreiz kā pret sienu.
Būtu tak jāsajēdz, ka no atkritumiem sintezēts nav gluži tas pats, kas rapša laukā izaudzēts.Turklāt arī tas suudarausis ir jāiesēj, jāapstrādā un jānovāc.Dēļ kā tiek tērēti lieki resursi un arī degviela traktoram.Bites to rausi saēdās,pec tam izdriš suudainu medu un mums mēģina iebarot...
Tak nezcik reiz runāts par TO, ka neviens eurOuzraugs nespēj izkontolēt uz ķīniešu riepu etiķetes rakstīto ciparu atbilstību realitātei.
Aiz cieņas pret iespējamajiem "atbildētājiem" ši brīnumauto nosaukums būtu gan jāpublisko.
Praktiski visas "lietotās" ziemas riepas ir gan klusākas par tādām pat vasaras,gan arī pie "4-5mm" atlikuma tās ir iedilušas pēc konkrētā auto riteņu savirzes.Īpaši vel ja aprīlī ar tām ticis braukāts un kur nu vēl ja "patālus" gabalus vai ja tas ir pilnpiedziņas auto ar jo īpašākām niansēm savirzes regulājumā.
Turklāt jaunai riepai ir par 8mm lielāks diametrs, nekā tādai pat lietotai ar 4mm atlikumu.Mašīnai ar "3 litru patēriņu" tādu lielu baranku var būt grūtības pagriezt.
Tas ķiniešu draņķis arī gan jau uz augusta beigām piedils, būs ok. Savirzi pārbaudi vai nu tagad, vai ne ātrāk kā nākamogad, jo savādāk tev atkal nāksies gaidīt triangla piedilšanu un arī tavs nokiāns pa ziemu tev noēdīs lieku degvielu un ātri vien nodils,. Gandrīz vai bezizejAss situācija.. ;P
imzz rakstīja: Falken ir japāņu, nevis ķīniešu, un to ražo tas pats koncerns, kurš, nopērkot kapitāla daļas, dabūja tiesības izgatavot arī Goodyear un Dunlop saviem tirgiem. Tiesa, Eiropai Falken riepas var būt izgatavotas arī Turcijā.
Tāpēc arī pirku Falkenus.
Ķīniešu barankas nepērku 😉 Pārāk ātri nodilst(mazaks protekts jau sakumā), kā arī figviņzin kāda tur ražošanas kvalitāte - viena riepa tāda, otra tāda trešā atkal savādāka, izskatās jau vienādas jo sastāvā neielīdīsi.
Bradypus rakstīja: Taisni interesanti, kas tas par auto, kas ar 235 65 r17 pārvietojas ar 3 litru patēriņu garajos gabalos
Audi a2, vw lupo, prius. 235 65 r17 gan var tikai pāri ielikt - bagāžniekā ar nolocītiem sēdekļiem
Neticās šādam patēriņam. Riepas neietekmē tik daudz, maksimums 7% starpība: jaunasriepas.lv/lv/noderiga-informacija/par-riepam/cik-daudz-degvielas-jus-varetu-ietaupit/
Degvielas patēriņš
235 65 r17 tik krasi var atšķirties degvielas patēriņš, ja ziemā virsū nokian ar radzēm, bet vasarā lētās triangle? Ar šipiem 3-5l uz 100 vidēji, ar trianglu 6-7l uz 100. Pārējie faktori par patēriņu skaidri saistībā ar paradumiem, bet tik ievērojamas izmaiņas pēc riepu maiņas..