Izrādās, bija pārsteidzoši labs auto savam laikam.

imzz Reģ.: 27.02.2015

 
GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Mirtantei ar patika

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Mirtantei nebija Fiat, bet gan padomju aborta atrauga  - Žigulīs piedirsā mežū!

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tas pats jau vien bija, ja par pašiem pirmajiem Žikiem runā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Mirtantes modelis dizainiski bija labāk izdevies kā orģināls. 

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Kā tad, Mirtantei feislifts

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Tas pats jau vien bija, ja par pašiem pirmajiem Žikiem runā.

Klāt neesmu fiatam stāvējis, bet ir lasīts, ka kapeikai diezgan daudzi mezgli bija pārveidoti, un ne uz to labāko pusi. Kā arī padomju montāžas kvalitāte arī domāju stipri atpalika, tā ka nebija gan tas pats.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Sākums faktiski bija 100% Fiat pat detaļas bija ne vietējās, tad pamazām pārgāja uz visu ražotu uz vietas, un aŗi nebija nekādas vainas - tika varbūt rūsēja drusku vairāk kā Fiat orģinālie bleķi ar visu viņu antikoroziju. Un tad apmēram pēc Maskavas Olimpiādes sākās kaut kāda pilnīg (j)optimizācija, kad tie auto kļuva par pilnīgu loteriju ... Bet nu ja rokas auga no pareizās vietas - Žiga bija makten labs auto mūsu un padomijas ceļiem. Cita starpā 160km/h nemaz tāda problēma ar nebija, tika tas ka šitiem žigiem pakaļa aerodinamikas dēļ pie liela ātruma kapitāli atslogojas ... jāmāk noturēt uz ceļa ...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Protams, ka tikai uz labāko pusi. Tā vismaz avīzēs rakstīja.

Fiatam motors bija ar apakšējo sadaleni, žigulim ar augšējo.

Pečķa bija jaudīgāka, krievijas klimatam piemērota. Piekarē kaut kas, nezinu kas tieši.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Fiatu taisīja lai ar to brauktu cilvēki pa normāliem ceļiem. Lai dabūtu žiguli, fiatā ieviesa izmaiņas lai ar to pa lauku bezceļiem varētu braukt cilvēkiem līdzīgi radījumi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Alumīnija bremžu trumuļi pakaļā.

Tas kas noteikti bija uz slikto pusi bija tas, ka žiķelis bija švakākais 124-tā fiata modelis - kuram bija arī kupejas, un lielākais motors laikam bija 2.0.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

core rakstīja:

darklight rakstīja: Tas pats jau vien bija, ja par pašiem pirmajiem Žikiem runā.

Klāt neesmu fiatam stāvējis, bet ir lasīts, ka kapeikai diezgan daudzi mezgli bija pārveidoti, un ne uz to labāko pusi. Kā arī padomju montāžas kvalitāte arī domāju stipri atpalika, tā ka nebija gan tas pats.

Pirmos žikus itāļi palīdzēja taisīt, bija arī fiata detaļas, bet kad krievi pārkāpa norunu un žikus sāka eksportēt ne tik uz toreizējām soc valstīm bet arī uz to laiku devētām kapitālistiskām valstīm, tā sastādot konkurenci pašam fiatam, itāļi vairs nepalīdzēja krievam, un žika kvalitāte strauji kritās

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti