Lai būtu saprotamāk:
1. Visskaļāk gaudo/rūc ripojot ar atlaistu gāzi, bet ieliktā ātrumā (pārnesumos atšķirību neesmu manījis);
2. Ar nospiestu gāzi knapi var saklausīt gaudošānu/rūkšanu, liekas, augstākā tonī, knapi, bet var;
3. Kustībā esot, iespiežot sajūgu grīdā vai ieliekot neitrālajā, troksnis pazūd.
Passat B5 Variant 2002 1,9 TDI 96 kW 6 ātrumi transmisijas troksnis
No sākuma domāju, ka nobeidzies kāds no riteņu gultņiem, meistars izgrozīja, neko nemanīja. Pēc tam, braucot pamanīju, ka gaudošana (vairāk kā rūkoņa, kā vecos autobusos) apklust, kad tiek izspiests sajūgs. Ar nospiestu akseleratora pedāli var dzirdēt nedaudz, ja ieklausās. Kad akseleratora pedāli atlaiž, troksnis pastiprinās vairākkārt. Ir kādas idejas? Youtube meklējot esošās skaņas, kuras saistītas ar sajūga izspiedējgultni, vismaz konkrētajos youtube gadījumos ir ar čīkstēšanu, čivināšanu. Manā gadījumā ir tāda kā rūkoņa. Gribētos "pin point`ot" problēmu ar ko griezties servisā.