Ora

Latvijā pirktākais elektroauto 2024.gadā ir Ora - jau 110 vienības

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Gribētos uzzināt pirmās Ora lietotāju atsauksmes

 
1 2
topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Vakar pēcpusdienā vajadzība spieda izbraukt teju 400 km. Iztērēju 86% no 64 kWh baterijas, jeb 54 kWh. Izmaksas lādējot šonakt pēc biržas cenas - 3.34 EUR.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

Atvainojamies par offtopic, braucu nē ar Ora, ar Korejas auto

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu par taviem DUSiem arī kāds visas investīcijas samaksājis.😂 Par ceļiem arī. Tad nu gan arguments. Ta kā bez demagoģijas, gribēji salīdzināt izmaksas tad salīdzini nevis mētājies ar puspatiesībām. 

Ja jau tevi tā rūp viss uz pasaules, tad ko pērc smirdīgu dīzeli. 

>Kamēr sēdi pie vada un lādejies es ar savu 'mīzeļmotoru' vismaz reizes piecas pabraucu tev garām 

Nav man elektorauto, bet esmu braukājis un tāda vajadzība piecreiz lādēties nerodas. Nez ko tā. Pie tam zinu kas pat pārdeva savu sievas benzīna auto, jo sieva sāka ikdienā braukāt tikai ar električu, Super ērti ir izbraukāt pa darīšanām nesatraucoties par vajadzību pildīties, ar 300km nobraukumu ikdienai pietiek. Brīvdienās garākos braucienos arī tā lādēšanās ir vien 15min un tas izmaksā lētāk kā tam Opipelim tikpat bākā iečurāt mīzeli.

Da labi, galīgi brauc purvā.

Tankšteles netaisa nedz no tavas vai manas kabatas jo NEVIENA tankštele nepieder valstij a.k.a. netiek būvēta vai uzturēta no mūsu nodokļu maksatāju naudas!

 Tankšteles ir 100% privātie uzņemumi-investori, kuri tās taisa skatoties uz savu peļņas portfeli un staciju vajadzību.

 Tā kā nekāda darīšana ne tavam ne manam maciņam nav gar tankštelēm, kā tikai pašu naftas produkta iegādi un ieliešanu savā transportlīzeklī.

Savus paneļus to sistēmu un sistēmas apkopi gan tev ir jāsedz no savas kabatas.

 Tā 'valsts' kompensācijas daļa priekš šīs izklaides ieviešanas tur ir tikai simboliska, tīri lai varētu eiropai atskaitēs rādīt, ka neatpaliekam no eiropas 'zaļā' kursa...

Nevienu reizi neesmu teicis, ka dīzelis ir slikts, man tieši BESĪ ka mans privatais samēra svaigais dīzeļauto ir PADARĪTS par to melno, slikto zirdziņu...

 Jo tā masīvi tiek pūsts dienu dienā, ka kip dēļ mana 'euro5/6' dīzeļa ar visiem filtriem, nobraucot savus 50-100km dienā, pasaule mirstot!!! Da labi...

Tas ka gaisā nemitīgi lidinās desmitiem tūkstošu lidmasīnu, vai visi kuģi kuri darbojas uz dīzeļiem 24/7 spļaujot visu ko vien var ārā no tā dīzeļa, tā nemaz nav viena no īstajām pasaules klimata piesārņojuma problēmām...

 

Nē nē... tieši mans privātais dīzeļ auto pie visām klimata krīzēm un pasaules pārmaiņām, esot vainīgs! Tāpēc cilvēkus kas pērk nevis dārgāko EV opciju, bet lētāku dīzeli ir jākaunina uzspiežot treknu melnu zīmogu.😂  Vnk LOL!

Pēdējos gados esmu kāršēringā braucis vairākkārt, arī paņēmis uz 'nedeļas nogali' nu nez, par cik dzīvoju ārpus pilsētas centra, priekš manis parāk nepraktiski.

 Bet nu man arī mājā nav nekas iepriekš sagatavots priekš šī(uz 3f20A slēgumu, pēc skaitītāja, tur vairāk samaksasi ne kā ko racionāli pielādēsi) un jalādē bij no visiem publiskajiem štepseļiem.

Bet nu labi šis ir pēdejais offtopic ieraksts no manas puses. 😊

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja: Varbūt mazliet offtopic, bet nu padalīšos, vasaras beigās sievai paņēm, Opel corsa 2012g 1.3ctdi 95hp versija lai var gāzēt pati kur gribas, nevis vilaik no manis japrasa autiņš.  Ievilkts caur paziņu no ārvalstīm, pirmajā TA ilgi kratīja, skatījās, bet pilnīgi neko neatrada un 0. (jā pat rūsa nekur nav un apakšā nav pat brūns, vismaz pirms LV ziemām)

 

Uz to bundžu iet ĻOTI labi, daudzi vidējās klases sedani/unīši/mazie miniveni ar saviem 1.9/2.0 nespej no manis aizlaisties. 😉

Reku pēc šī rīta brauciena uz darbu, vakar vakarā ''ūber letajā dienā'' tika pielieta atpakaļ pilna bāka piemājas DUS un rādītāji pēc sī rīta brauciena kur ~70% šos ~30% pilsēta.

Tā teikt ielieta tagad ir 5tā bāka un realitātē ar vienu 40L bāku līdz lampiņai vienmēr nobraukti konstanti ir ap 950km... 

Ņemot vēra to ka parasti lampiņa iedegas ar rezervi 100-150km vēl vari nobraukt, ta drošvien līdz galīgam sausumam ir tie 1100km, kā kompis rāda.

Jo pie lampiņas 35L ieliejas atpakaļ un 950km norullēti tādejādi, vidējais kopējais patēriņš ~3.6L uz visu bāku. 

😂 Kādi vēl elektro vāģi šajā mazo auto kategorijā ar visu to lādēsanas čakaru... Jo galīgi nav tā ka tā elektrība ar ko jālādē, būtu pa baltu velti....

P.S. Visi filtri vietā, pieliecoties pie izpūteja, smaka īsti nekada, dūmu arī nav.... Ta kā neparliecināsiet mani pārsēsties uz EV, pat pa velti tos tosterus neņemšu! 😃

Pirkuma cena 3200€, ta kā arī ja kas liels notiek, tur var vēl 6 šādus auto paņemt, par viena jauna mazā tostera cenu...

Viens radinieks arī bija nolēmis piečakarēt sistēmu un braukt pa lēto - padsmitgadīga 5. dīzeļBMW vietā paņēma mazgadīgu Corsu, bet benzīnu, jo pēc papīriem patēriņš tuvu smieklīgam. Dzīvē gan izrādījās, ka patēriņš ir lielāks par 5. sēriju, turklāt brauc ar tabureti, kuru pretimbraucošā fūre ar vēju met nost no ceļa.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Kārtējais sirdi plosošais stāsts par kompaktauto....beigās izrādījās, ka arī uzturēšanā un remontos tas bija dārgāks par padsmitgadīgu dīzeļbembi, jo tur tak apakšā bavāriešu pieredze un ordnungs. Pilni grāvji ar fūru nopūstiem kompaktauto....

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu jocīgs tavs radinieks, ko lai saka. Zināms tak, ka nekā ekonomiskāka par BMW dīzeli vispār nav. Es to bez ironijas. Pārējās izmaksas jau, protams, ir pavisam cits stāsts. Bet ar tiem benzīna mazmotoriem ir pavisam vienkārši. Zem gāzes pedāļa jāpielīmē klucītis, tad var braukt arī diezgan ekonomiski. Tie, kam patīk braukt dinamiski, visu laiku griež to motoru redlainā, un tad jau no ekonomijas ne vēsts.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Opel Astra/Insignia lielie motori arī neko netērē, līdz sākas problēmas ar DPF un swirl klapēm, gluži kā tiem BMW.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti