Nu nav tā jābūt nevienai mašīnai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu nav tā jābūt nevienai mašīnai.
Kaut ko jau patērē signalizācija un gps
Spriežot pēc mērvienības, proti, mAh ( miliampērstundas ), izskatās, ka domāta auto atslēgas baterijas izlāde, nevis auto akumulatora izlāde.
Lai pareizi izmērītu strāvas patēriņu stāvēšanas laikā, izmantojot multimetru, ieteicams aizspiest motora pārsega noslēgumu, imitējot tā aizslēgšanu, un ieslēgt automašīnas signalizāciju. Pēc elektronikas iemigšanas perioda beigām multimetrs parādīs reālā enerģijas patēriņa lielumu. Šajā gadījumā multimetrs rāda 40 mAh, kas ir normāls rādītājs vidusmēra automašīnai ar vienkāršu elektroniku. Atradu tādu informāciju forumā!
Multimetrs nu nekādi nevar rādīt mAh.
Nu, cik ilgi vajag turēt aķim ? Ja tas ir 60 Ah, vai manis pēc 60 000 mAh, ja mums patīk mili, tad izlādes strāvai ar visu signalizāciju nevajag pārsniegt 100 mA. Atļaujam izlādēties par 50 Ah pieklājības pēc 10 Ah atstājot. Tas dod 50 000/100 ir 500 stundas jeb 21 diena. Ja izlāde 50 mA tad 42 dienas. Apm tā.
Man akumulators ir 100ah,auto pastāv 3 dienas nekustinats un nevar pielaist! Strāvas noplūdi radīja 0.21
Gan jau kāds durvju slēdzis vai stiklacilātājs vai kāds tmlīdzīgs suuds no vecuma nopuvis un klusībā ēd tavu elektrību.Kādas pāris nedēļas laika tev vēl ir.
Un kā to varētu atrast,kas noēd elektrību?
Rauj ārā drošinātājus pa vienam un skaties, kas notiek ar multimetra rādījumu.
Nupat aprēķināju, ja tev tiešām 100 Ah akumulatoru "noēd 3 dienās, tad kaut kur izdalās siltuma jauda apm. 17W, tas nozīmē, ka tai vietai jābūt dažus grādus siltākai par pārējo auto.
Varētu pamēģināt atrast ar distances termometru, ja ir pie rokas.
Elektrība ir tumša lieta kas gaiši spīd un sit pa pirkstiem!
Ja to zina, tad ravē ārā visus drošinātājus un spraud pa vienam atpakaļ un skaties kā mainās patēriņš un pēc tam meklēšanas lauks samazinās!
Te jau jāsāk ar to, cik tas aķis vecs, kāds tam lādēšanas režīms.
Ja reizi 3 dienās aizbrauc kaut kur 10km, tad pat jauns aķis neko neturēs.
Akumulators 2023 gada, pārbaudīts labā stāvoklī
Atceries par tādu lietu, ka akumulatoriem ir neliela pašizlāde un arī sliktāk ir iespējams iekšējais īssavienojums. Kaut vienu reizi izlādējot pilnībā akumulatoru zem stipri zem 12V tas vairs nav labs un var izveidoties īsais. Tagad pārbaudi vai arī ar noņemtu klemmi akumulators neizlādējas. Pēc sprieguma grūti spriest, jo pilns akumulators un tukšs ir ap tiem 12V. Akumulatora jaudu pārbauda ar “slodzes dakšu”.
Nu, vispār jau var spriest pēc voltāžas, sevišķi, ja pašizlāde liela. 12.6-12.7 V 100% kapacitāte, 12.5V 50%, 11,6 V 20%
To 0.21 mAh tu tā kā nomēŗiji tad kad stabili visas lietas jau "guļ" ??? JO pēc aizslēgšanas daudziem auto vēl savas 10 min. viss nav aizgājis "sleep" režīmā ... piem. dažam Fordam vispār ir idiotiska nelaime pat 30+ min. darbināt borta vadību, ja gadijumā esi atslēdzis un aizslēdzis neiedarbinot auto ....
Sporta pēc vēl vari painteresēties, vai ģenerators to aķi pietiekoši uzlādē.
Ja aķis ir vesels un brauc pietiekami lai tas paspētu palādēties, kaut kas paliek ieslēgts. Kā augstāk teica kaut vai parausti drošinātājus gaismām, radio u.tml. Ir pieredze ar palikušu ieslēgtu radio vienā auto un pat ieslēgtu aizdedzi citā auto (Grand Voyager, khem) kad atslēgta izvilkta.
Videoreģistrators ir? Šitie mēdz arī neļaut blokiem iet gulēt, ja visu laiku pie strāvas pieštepselēts, kaut izslēgtā stāvoklī.
Nav jau šitam akumulatora uzlādes kontrolieris? Ir redzēts variants uz C6 audī ka jaunu aķi praktiski nelādēja - jo kontrolierim nekas nebija piekodēts un domāja ka šim pieslēgts 15 gadus vecs aķis. Gan dzirdēts ka tantes pie veikala runā ka meršiem tādos gadījumos iestājoties pretējais variants vārot aķi laukā...
Akumulatora izlāde!
Sveiki interesē cik mAh būtu normāli Mercedes ML 320 2008 gada patēriņš aizslēgta variantā? Pastāvot vairākas dienas akumulatoru izēd gandrīz tukšu, akumulators pārbaudīts!man rādīja 0.21mAh