Šīsvasaras pierē-brauksana devusi rezultātu. Vajadzētu vēl uzart vienu joslu, lai pa atliukušo t.s. lo-xi brauktu uz-manīgāk. Ibo ņefig.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šīsvasaras pierē-brauksana devusi rezultātu. Vajadzētu vēl uzart vienu joslu, lai pa atliukušo t.s. lo-xi brauktu uz-manīgāk. Ibo ņefig.
quo quo scelesti ruitis?
Drošības pēc atkal pārlasīju Lohu traktātu.Ar katru šādu pārlassīšanas reizi pārņem arvien dziļāka Šausmu sajūta.Kā diez šis te Autoru kolektīvs jau tajā tālajā 2006tajā spēja paredzēt to, kas notiks 24jā.Jā. NostraDāmuss un/vai Vangas k-dze maliņā nevrozi uzpīpē,jo (stipri iespējams) tas viss attiecas arī uz viņiem...
(c) draudzīgā Lohu saime ir sev radījusi virtuālu elku- kādu tādu Dižo (loh)Kultivētāju...kuru viņi labprāt gribētu (beidzot) atrast un konkrēti piesaukt pie Atbildības/Par!
..taču garajā "meklējumu" ceļā viņiem nekādi neveicas- pa ceļam visu laiku uzrodas kāds (pār viņiem) "augstāk stāvošs" Lohs, kurš atkal un atkal viņus apmāna...uz to brīdi,kad tādam Loham/cīnītājam sāk likties, ka viņš nupat jau būs aizkāvies līdz pašam tam Galvenajam, izrādās ka "cīņas gaitā" pats jau ir palicis ar plikām rokām un patukšu kabatu...kā arī (kas pats negaidītākais)- izrādās, ka tāds konkrēts Dižais lohKultivētājs vispābā nemaz neeksistē un ka īstenībā te darīšana ir ar pašu Kultivēšanas Mehānismu (kurš VAIRS nav ne personificējams, ne arī pārspējams..).
Bet par 2+1 vispār neieminās.
Un labi, ka tā. Tas 2+1 nav nekāda aplaimība un neko īpaši nedod.
Ļoti reti redzu, ka pierē apdzinēji brauktu ar jaudīgiem, jauniem vāģiem. Parasti tie ir seni vāģi, kuri kopā turas ar dievpalīgu un makgaivereni, vai ar kāda ala jauna, spoža ziemsvētku eglītes lampiņu virtene ar šujmašīnas motorīti. Kā arī kāda jēga no divām joslām Latvijā? SM noteikti ganās uz Jurmalas šosejas, ierauga to ārprātu, kas tur notiek, it sevišķi dienās, kad fermu ļaudis iebrauc pilsētā un saprot, ka būs vēl lielākas nepatikšanas, ja Latvijā uzbūvēs vairākjoslu šosejas.
Nu jūs tauta dodat - kur, nu kur Latvijā ir tik daudz to cilvēku, lai te vispār rastos jebkādas problēmas ... ?!?!?!
650 rakstīja: fortuna non p enis, in manus non recipe!
Ojā, tas gan ir par beztēmu, gandrīz kā ikkatrs tavs komentārs, tā turpināt!
(Gaidu kārtējo verbālo caureju)
atbalstu Rīgas Apvedceļa pārbūvi par 2+2 ceļu, to gan vajag izdarīt
Kārtējais apliecinājums par to, ka tie progresīvie jampampiņi ar tukšdiršanas čempionu misteru Tvērumu priekšgalā sajās jebko, kam pieskarsies. Bļ.., pat Rumānijā masveidā būvē autostrādes...
Rumānija pirks no ASV 32 F-35
iciks rakstīja: Un labi, ka tā. Tas 2+1 nav nekāda aplaimība un neko īpaši nedod.
Liek aizdomāties kad tu neesi braucis pa šāda tipa ceļu.
Vismaz Ādažu brīnumā diezgan regulāri kāds grib likt plūsmai nakuj sānā, jo vēl grib paspēt, bet vietas vairs nav, jo pārrēķinājās. Tas pats pudeles kakla efekts, un tie paši purnā braucēji arī izpildās kā faķīri, vien risks mazāks, jo nevar būt frontālā.
Nu kāpēc, kāpēc šādu paplatinātu ceļu nevarēja izveidot kā zviedros. Par trīs joslu ceļu ar normālām 3 joslām kur reversīvi mainās joslu prioritāte. Respektīvi, kad viena pāriet divās, aste apsteidz lēno,s!
Patreiz ir kā ir. Ne īsti labi ne īsti pārliecinoši droši, kad citi aiz laipnības pārkāpj nepārtraukto malas apzīmējumu!? Varētu mēģināt turpināt eksperimentēt un šo variantu apskatīt?
darklight rakstīja: Nezinu. Man tā vieta patīk. Parasti apdzenu tur kādu pulciņu, nevienam sānos neesmu braucis, man kāds cits arī nē.
Man ir braukuši sānā, nu tā reāli - ja nepievāktos, tad būtu kontakts. Lieki piebilst, ka tad arī malējā josla ir pilna, un plūsmai ātrums ap 60, pirms tilta daudzi taisa kreiso, uz tilta ilgu laiku ir bijis ka 50 zīmes, vārdu sakot, šī 2+1 josla ir pirmā legālā vieta, kur no Rīgas ārā braucēji var izpildīties, pirms tam ir tikai stabiņu strīpas. Esmu redzējis kā 2-3 vai pat 4 smagie mēģina savstarpēji kārtot attiecības un pozīciju uz ceļa, neviens tur galā nebremzē un pieklājīgo rāvējslēdzi netaisa. Protams, ja nebrauc kopīgo stūķu laikos, vai vismaz daudzmaz regulāri, tad jau daudz ko neredz. Es esmu no Saulkrastiem, tiesības ir no 2005 gada, esmu izaudzis kopā ar plato nomali un saulkrastu apvedceļu, tā ka varu salīdzināt, kā bija kādreiz, un kā ir apmēram tagad. Tur vajag 2+2, kā jau baltezera tilta platums paredz, bet tagad jau prioritātes citas - stabiņi, saliņas, un pudeles kakli, kur rodas konflikti uz līdzenas vietas. Un jā, man daudz labāk patika kādreizējais - katram josla + platās nomales (ar pārtraukto), reāli dabā varēja to pašu 2+2 braukt un neviens nevienam netraucēja.
Esmu gana daudz lasījis par 2+1 un lielākoties ir tā - valstis šo aplaimību ievieš, bet kaut kā pēc laika no tā cenšas atvadīties. Ir gadījumi, kad tas strādā, bet pamatā tie ir kaut kādi ļoti plati 2 joslu ceļi, kur 3 joslas var ieviest ar horizontālo apzīmēju pārkrāsošanu.
Plusu šādam ceļam ir maz - teorētiski iespēja apsteigt kādu lēnāku.
Mīnusi:
nav lēts prieks, ja atmetam ideju ar variantu bez barjeras (un lielākoties Eiropā ir secināts, ka bez barjeras nevar - tikai tā spēj atturēt ļaužus no iebraukšanas pretējā joslā);
apgrūtināta uzturēšana ziemā;
problemātiski tikt galā ar neskaitāmajiem vēsturiskajiem pieslēgumiem, kam kaut kā jānodrošina iespēju veikt savu kreiso pagriezienu (t.i. - jābrauc pa labi un kaut kur jābūt kādam mezglam);
padaudz avāriju tieši vietās, kur joslas saplūst- allaž kāds pārrēķinās.
Caurlaides spēja šāda tipa ceļam, salīdzinot ar parastu divu joslu ceļu, uzlabojas relatīvi nedaudz.
Rezumējums - šāda tipa ceļu var ieviest kaut kādos atsevišķos posmos, kur ceļš vēl nav pārslogots, kur tas ir gana plats, kur maz pieslēgumu. Ja prasās jau pēc 2+2, tad kaut ko lāpīt ar 2+1 ir klaji bezjēdzīgi. Padirsta nauda.
Atšķirībā no tevis esmu daudz braucis pa šādiem ceļiem un nevajag rakstīt to ko viena tante teica otrai tantei.
Nu man arī ir bijusi ar šiem pieredze, piedevām dažādās valstīs. Jā, tie labi strādā tur, kur ir laba savstarpējā cieņa un sapratne satrp autovadītājiem. Bet... tur šādus ceļus tāpat nevajag. Un ir sanācis braukt arī tur, kur ir tādi pat principiālie burta kalpi, kādi mums savairojušies. Un notiek tieši tas, ko varēja gaidīt - tiklīdz ir divas joslas, tās ieņem "parelēlās lēnbraukšanas" piekritēji, kas nodrošina, lai šī posma garumā nekādas reālas apsteigšanas nenotiktu - un tad beigās ir sastrēgušas abas joslas un notiek minētā braukšana sānos, jo nav jau kur likties.
Stulbumu NEVAR atrisināt ar tehniskiem līdzekļiem.
lynx85 rakstīja:
darklight rakstīja: Nezinu. Man tā vieta patīk. Parasti apdzenu tur kādu pulciņu, nevienam sānos neesmu braucis, man kāds cits arī nē.
Man ir braukuši sānā, nu tā reāli - ja nepievāktos, tad būtu kontakts. Lieki piebilst, ka tad arī malējā josla ir pilna, un plūsmai ātrums ap 60, pirms tilta daudzi taisa kreiso, uz tilta ilgu laiku ir bijis ka 50 zīmes, vārdu sakot, šī 2+1 josla ir pirmā legālā vieta, kur no Rīgas ārā braucēji var izpildīties, pirms tam ir tikai stabiņu strīpas. Esmu redzējis kā 2-3 vai pat 4 smagie mēģina savstarpēji kārtot attiecības un pozīciju uz ceļa, neviens tur galā nebremzē un pieklājīgo rāvējslēdzi netaisa. Protams, ja nebrauc kopīgo stūķu laikos, vai vismaz daudzmaz regulāri, tad jau daudz ko neredz. Es esmu no Saulkrastiem, tiesības ir no 2005 gada, esmu izaudzis kopā ar plato nomali un saulkrastu apvedceļu, tā ka varu salīdzināt, kā bija kādreiz, un kā ir apmēram tagad. Tur vajag 2+2, kā jau baltezera tilta platums paredz, bet tagad jau prioritātes citas - stabiņi, saliņas, un pudeles kakli, kur rodas konflikti uz līdzenas vietas. Un jā, man daudz labāk patika kādreizējais - katram josla + platās nomales (ar pārtraukto), reāli dabā varēja to pašu 2+2 braukt un neviens nevienam netraucēja.
Jāatzīst, man arī pret platajām nomalēm nebija nekādu iebildumu. Lielākoties viss notika diezgan dabiski - lēnāki vilkās daļēji pa nomali, ātrākie brauca garām un kaut kā man tur problēmas saskatīt neizdevās.
Bet nu tauta vaimanāja. Kāpēc? Kas zina, varbūt kāds baidījās, kādam patika modes pēc pakaukt līdzi CSDD vaidētājiem, bet esam tur kur esam - varam izbaudīt krietnos stabiņus un zonu no Baltezera līdz divlīmeņu mezglam, kur ir 70 km/h ierobežojums ar papildplāksni 7-22, bet tauta arī nakts vidū nekad nesteigsies braukt ātrāk par šiem 70.
Ātrgaitas ceļu vairāk Latvijā nebūs
Tie, kas noticēja loham (paši bija diezgan lohi) nu var atgriezties pie realitātes - www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/06.11.2024-satiksmes-ministrija-utopiskos-planus-par-atrgaitas-sosejam-lidz-lielakajam-pilsetam-nerealizes.a575437/
Apvedceļš Rīgai plus daži apvedceļi uz Via Baltija. Pārējās sošejās brauksim pa vecam.