Pieredze ar korejas elektroauto - Forums - iAuto

Pieredze ar korejas elektroauto

topinamburs Reģ.: 12.04.2019

precīzi vienu gadu braucu )jeb braucam, lietojam abi ar sievu) KIA/Hyndai koncerna aparātu ar 64 kwh bateriju un 150 kw motoru. Nopirkām 3 gadus vecu / jaunu, ar tikai 17 tūkst km uz spidometra. Tagad ir 53 tūkst. 

Lādējam gandrīz tikai mājās - publisko uzlādi tikai tad, ja tālāk jābrauc, un tas mums ir ļoti reti, varbūt reizi mēnesī. Principā, dzīvojot Latvijas viducī, gandrīz visur iekš LV var aizbraukt un atbraukt ar vienu pilnu uzlādi - jeb nākas piestāt ceļa malā uz 10 - 15 minūtēm, lai ieķertu nepieciešamos kwh nokļūšanai mājās. 

Respektīvi - izcili derīgs auto absolūti lielākajai autobraucēju daļai. 

Tālākiem un pavisam tāliem izbraucieniem - pērn - 2 reizes - braucam ar savu , nu jau 2. mašīnas statusu ieguvušo dīzeli. 

Kas nepatīk? Platforma ir uz iekšdedzes auto bāzes, līdz ar to priekšā ir pustukša motortelpa, ir liela viduskonsole, kur apakšā nekā nav, un baterijas dēļ aizmugures sēdpozīcija nav tā optimālākā. Multimēdītājs šad tad gļuko saiknē ar Android. 

Pārējais viss - pagaidām patīk. Visvairāk patīk tie 3000 un + eiro, kas nav iztērēti degvielā 2024. gada laikā.

 
1 2
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

ezis71 rakstīja: 3 mēnešus biju komandējumā uz Traena salas(Norvēģija),aizbraucu rudenī atgriezos ziemā,griežu Fabijas aizdedzes atslēgu un no pus apgrieziena pielec.

Nu malacis, tad kad brauksi atkal uz ilgāku laiku, te uzraksti vai Tev arī pieleks, vai nepieleks.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Palasi augstāk,tur gāja runa vai leks ICE auto pēc ilgas stāvēšanas,lūk arī piemērs 12V aķim 3 mēneši pie kājas bet vai tavs EV to spēs!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 2 Atbildēt

Tev nepieleks, fārbijai iespējams gan, nedzer vairs. Ko tas Jurčiks te reklamē, kam tiee sūdi vajadzīgi. Bet kas ir nepārliecināti par lēkšanu, var mierīgi paņemt elektriskā rokas instrumenta bateriju un efekts būs ļoti līdzīgs Jurčika brīnumam. Ir pārbaudīts dzīvē.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Es skatos tu ahujenna gudrs esi

robchix Reģ.: 04.03.2002
3 1 Atbildēt

Cik atceros, agrāk likies sakarīgs cilvēks, tagad, cik redzu, pēc elektroauto iegādes, esi pilnīgi un galīgi sagājis ķīselī. 

Tas tāds novērojums no malas.

 Nezinu vai ar gadiem, (vecums) vai ienākumu dēļ (nabagi jau elektriskos nepērk,dažus nauda samaitā pamatīgi)

Bet nu palasi pats, ko tagad esi sācis drukāt. Un galvenais, skatos, ka ne jau man vienīgajam tā te liekas

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 1 Atbildēt

Paldies robchic!Nesapratu kāpēc tāds uzbrauciens manā adresē,ko es ne tā uzrakstīju.EV tas ir kā lāsts,visu laiku vajag iespraust,i to i šito,tā var nojūgties.Un galvenais nevar aiziet plostā kā es jo būs vajadzīgs evukuātors.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

robchix rakstīja: Cik atceros, agrāk likies sakarīgs cilvēks, tagad, cik redzu, pēc elektroauto iegādes, esi pilnīgi un galīgi sagājis ķīselī. 

Tas tāds novērojums no malas.

 Nezinu vai ar gadiem, (vecums) vai ienākumu dēļ (nabagi jau elektriskos nepērk,dažus nauda samaitā pamatīgi)

Bet nu palasi pats, ko tagad esi sācis drukāt. Un galvenais, skatos, ka ne jau man vienīgajam tā te liekas

Eh robčik, kuram negadās kļūdīties!? Bet kas, KAS konkrēti ir ķīselī? Šis te konkrētai posts par Kona pieredzi. Kam dēļ te nāk un stāsta nepieredzējuši lietotāji ko, ar putām uz lūpām? Varbūt vakar esi piekusis, biji nedaudz atslābis? Saprotu un piedodu. Nu nepatīk jau tā plikā taisnība ne te ne kur. Viss ir tā kā pašam pareizāk iĀ. Es jau eKluba Kārli M. arī nedaudz pavelku lai tur dažiem rozā brilles noņem. Bet nu ko tur un te čakarēt cilvēkiem bizīti...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Manuprāt, Kona/Niro 20-25k budžetā ir labākie elektroauto, kas tirgū ir pieejami. Ja vēl dabū ar lielo baču, vispār ļoti labs pirkums - auto uzticams, labs reindžs, kas ir reāls arī dzīvē, 90% gadījumu labi aprikots...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

iĀ ja labi pameklē var dabūt pat ap 15K. Bet tūlīt mūs te noraks...Katram lai sava mīļotā, lai lai ir un prieks par to.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu, par 15k jābūt ļooooti uzmanīgam. Ar mazo baču vēl var mēģināt skatīties, bet, ja runājam par ievestu no, piemēram, tās pašas Vācijas, pārsvarā tajā budžetā būs auto bez garantijas, ar izlaistām apkopēm un visādiem defektiem. Zinu, ko saku, nesen rakos pa izsolēm un mēģināju tādu čomam sazīmēt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kādi tad ir tie citi defekti?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Visādi. Ir gadījies nopirkt ar dzinēja defektu, ko uzreiz nevar pamanīt, tikai pēc kāda laika, pabraucot garāku gabalu (ēda eļļu, motoram kapitālais jātaisa bija). Kolēģis nopirka elektroauto (tas gan nebija Hyundai) ar beigtu ārējo lādētāju u.tml. Par vizuālajiem nerunāsim.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Tieši tāds bija arī mans secinājums. Izbraucu testā ar corsa, ioniq, ora, id3 un niro, kur pēdējais uzvarēja un ar tādu braucu nepilnu gadu. Ir 64kw baterija, led gaismas, ventilējams dermantīns un man pietiek ar 150kw motoru.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, par 15k jābūt ļooooti uzmanīgam. Ar mazo baču vēl var mēģināt skatīties, bet, ja runājam par ievestu no, piemēram, tās pašas Vācijas, pārsvarā tajā budžetā būs auto bez garantijas, ar izlaistām apkopēm un visādiem defektiem. Zinu, ko saku, nesen rakos pa izsolēm un mēģināju tādu čomam sazīmēt.

Kam to būtu stāstījis. Ja nebūs fiziskas serv grāmatas vai cits papīra veida ūds, te nekāda garantija nebūs. Neskatoties UZ virtuāli redzamiem datiem ofic sistēmā 😂 iĀ.

ru.autoplius.lt/objavlenija/hyundai-kona-67-kvt-ch-vnedorozhnik-krossover-2019-elyektrichyestvo-27151085.html

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Hyundai ofic sistēma, kas tiek atzīta šeit, ir tikai Baltijas un Somijas (varbūt vēl Zviedrijas un Norvēģijas, bet 100% nezinu) mašīnām. Te ir cits importētājs. Respektīvi, mūsējie dīleri neredz Vācijas, Francijas u.c. oficiālās sistēmas. Attiecīgi, lai šeit palaistu garantiju Vācijas mašīnai, ir jābūt papīriem. Ja auto ir no Somijas vai EE, tad pietiek ar oficiālo sistēmu. Atšķiras arī garantijas nosacījumi. 2018. (2. puses) līdz 2020. gada (1. puses) mašīnām ir 7 gadu garantijas. R-Eiropā nekur tik lielas nav.

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Paldies robchic!Nesapratu kāpēc tāds uzbrauciens manā adresē,ko es ne tā uzrakstīju.EV tas ir kā lāsts,visu laiku vajag iespraust,i to i šito,tā var nojūgties.Un galvenais nevar aiziet plostā kā es jo būs vajadzīgs evukuātors.

Kam adresēts, tas jau saprata un pat atbildēja, kur saskatīji uzbraucienu sev?????

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Viņš taču tieši tev arī saka "Paldies!", ka aizstāvēji pret uzbraucienu! 😂

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Hyundai ofic sistēma, kas tiek atzīta šeit, ir tikai Baltijas un Somijas (varbūt vēl Zviedrijas un Norvēģijas, bet 100% nezinu) mašīnām. Te ir cits importētājs. Respektīvi, mūsējie dīleri neredz Vācijas, Francijas u.c. oficiālās sistēmas. Attiecīgi, lai šeit palaistu garantiju Vācijas mašīnai, ir jābūt papīriem. Ja auto ir no Somijas vai EE, tad pietiek ar oficiālo sistēmu. Atšķiras arī garantijas nosacījumi. 2018. (2. puses) līdz 2020. gada (1. puses) mašīnām ir 7 gadu garantijas. R-Eiropā nekur tik lielas nav.

Nu ļooti viltīgi tie dīlēri. Īstenībā viņi redz to sistēmu, pat Francijas auto, kas ir bijis korporatīvajā pakas pirkumā, un apkalpojies savā garāžā. Te stāsts par EV. un redz kas darīts, bet papīra nav un bla bla...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pastāsti tad konkrēti, kas ir tie "viņi", jo dīleru un importētāju ir daudz. Cik es caur galiem esmu sitis cauri dažādas mašīnas, labākajā gadījumā, ko var redzēt, ir atsaukuma kampaņas vai garantijas darbus, bet ne apkopes. Citiem pat to neredz.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: Pastāsti tad konkrēti, kas ir tie "viņi", jo dīleru un importētāju ir daudz. Cik es caur galiem esmu sitis cauri dažādas mašīnas, labākajā gadījumā, ko var redzēt, ir atsaukuma kampaņas vai garantijas darbus, bet ne apkopes. Citiem pat to neredz.

Te pārāk publiska vieta un lieta. Brēkt kādDs sāks un apvainosies. 

 Taču no patērētāja maliņas skatoties ir tak piemēramm Huyndai sistēma ar viņu produkciju uzcepto. Globāli globalizētais tīmeklis ar vis visādiem tur MI...Bet te tev papīru pra$$a D. Kad es paprasu papīru mani pasūta arī D. Tak/ču mākoņos ir viss. Cik skaisti, ka aiz mākoņiem ir saule.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kāreiz Hyundai ir tas ražotājs, kur pie mums redz tikai kampaņas un Baltiju/Somiju. Importētājs ir Somijas uzņēmums, ko Hyundai deleģējis pārstāvēt brendu šajā reģionā, un viņi neredz apkopes, kas ir veiktas Rietumeiropā. Vietējie dīleri nevar tev nekādu papīru no Vācijas iedot. Un, lai palaistu garantiju šeit no Vācijas importētam auto, tev ir jāvar pierādīt apkopju vēsture. Un tā nav importētāja vai dīlera vaina, bet gan mammas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tā tā ar šhito auto nedrīkst braukt, pie mammas uz citu tā dēvēto rģionu...P un ktC.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Drīkst, bet ir jāpierāda vēsture. Tāpēc jau saku, ka tos 15k brīnumus "tikko no Vācijas" ir riskanti pirkt.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti