ezis71 rakstīja: 3 mēnešus biju komandējumā uz Traena salas(Norvēģija),aizbraucu rudenī atgriezos ziemā,griežu Fabijas aizdedzes atslēgu un no pus apgrieziena pielec.
Nu malacis, tad kad brauksi atkal uz ilgāku laiku, te uzraksti vai Tev arī pieleks, vai nepieleks.
Pieredze ar korejas elektroauto
precīzi vienu gadu braucu )jeb braucam, lietojam abi ar sievu) KIA/Hyndai koncerna aparātu ar 64 kwh bateriju un 150 kw motoru. Nopirkām 3 gadus vecu / jaunu, ar tikai 17 tūkst km uz spidometra. Tagad ir 53 tūkst.
Lādējam gandrīz tikai mājās - publisko uzlādi tikai tad, ja tālāk jābrauc, un tas mums ir ļoti reti, varbūt reizi mēnesī. Principā, dzīvojot Latvijas viducī, gandrīz visur iekš LV var aizbraukt un atbraukt ar vienu pilnu uzlādi - jeb nākas piestāt ceļa malā uz 10 - 15 minūtēm, lai ieķertu nepieciešamos kwh nokļūšanai mājās.
Respektīvi - izcili derīgs auto absolūti lielākajai autobraucēju daļai.
Tālākiem un pavisam tāliem izbraucieniem - pērn - 2 reizes - braucam ar savu , nu jau 2. mašīnas statusu ieguvušo dīzeli.
Kas nepatīk? Platforma ir uz iekšdedzes auto bāzes, līdz ar to priekšā ir pustukša motortelpa, ir liela viduskonsole, kur apakšā nekā nav, un baterijas dēļ aizmugures sēdpozīcija nav tā optimālākā. Multimēdītājs šad tad gļuko saiknē ar Android.
Pārējais viss - pagaidām patīk. Visvairāk patīk tie 3000 un + eiro, kas nav iztērēti degvielā 2024. gada laikā.