Kā ziemā uzvedās?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā ziemā uzvedās?
Kā tam būtu jāuzvedas? Labi, piespied pogu un brauc tik, brauc, brauc...Pielādē un atkal brauc.
VisKas ir dzirdēts. Par ģeneratoriem piekabē, bagāžniekā, ceļa malā utt uc. Siltums ir pat labāk kā ICE tačkām. ICE arī mazinās attālums ziemā, īpaši ja driftē apļos, pīpē pie veikaliem P.
"3 gadus vecu / jaunu, ar tikai 17 tūkst km uz spidometra" hmm... uzražot un iegādāties to ķīmisko atkritumu kalnu, lai nobrauktu 6000 gadā? Tiešām ekoloģiski un izdevīgi?
"Lādējam gandrīz tikai mājās... Respektīvi - izcili derīgs auto absolūti lielākajai autobraucēju daļai." Aroganta muldēšana - lielākajai daļai autobraucēju NAV mājas.
"braucam ar savu , nu jau 2. mašīnas statusu ieguvušo dīzeli" Var jau saukt par 2. bet vai tik nav tā, ka tomēr šī ir tā mašīna, kas spētu būtu viena, bet pavisam ekoloģiski un izdevīgi ir uzturēt divas.
"Visvairāk patīk tie 3000 un + eiro, kas nav iztērēti degvielā 2024. gada laikā." Ar ICE tie būtu 20000-30000 km. Lai to salasītu gada laikā tikai ar īsajiem braucieniem, sastrēgumus ir dziļi jāmīl. Un jā... Vai no tiem 3000 atskaitīji izdevumus, kas rodas no nepieciešamības uzturēt otru auto?
1)Mums vienmēr ir bijuši 2 auto. Kuram tālāk jābrauc, tas ar elektrisko.
2)no konteksta izrāvi par piemērotību. Pēc nobraucamā attāluma, ne pēc uzlādes vietas.
Kas var. Tas centra vecis, ar kājām (K2) pārvietojās un nekādi atkritumi nepaliek. Viss kas nāk ārā, max zaļš.
1) OK, matu skaldīšana - tad arguments jāpārceļ pie arogances un spējas uzturēt divus auto.
2) Ne jau es izrāvu no konteksta, bet tu pats. Nobraucamais attālums atsevišķi jau ir no konteksta izrauts. Es tieši ieliku atpakaļ kontekstā.
kurš ielika daudzpunktus, es vai tu?
Es, lai apvienotu divas nepamatoti atdalītas apgalvojuma daļas, ko tu izrāvi no konteksta.
Nu tu laid, trakāk kā Kremļa propogandoni un tiktika ietekmeļi.
Principā man tagad, sekojot tavam piemeram, butu jābļauj - ko tu melo????
Savienoji divus pilnīgi atsevišķus teikumus. Ar pilnīgi atšķirīgu jēgu. Ģēnijs, zinies.
Tas tak Bradypus, nekad neatzīs, ka ir demagogs parastais, tūlīt arī izvilks demagoga definīciju, ka neesot demagogs 😂
Ko tu vispār ar to ībli ielaidies? Neesi vēl sapratis, ka jebkura diskusija ar viņu ir bezjēdzīga laika tērēšana? Īpaši ja jau pašā sākumā šams velk uz kašķi. Jo vairāk sūdu kustināsi, jo vairāk tas smirdēs.
Labāk lai tvaiku nolaiž te un vismaz mazāk terorizēs savus radiniekus. Bet iespējams tas ir mākslīgais intelekts un dzīvē neeksistē.
Citējot morālo kropli: atpisies!
Pats sevi nocitēji.
Pats smieklīgākais, ka tu nemaz ar viņu nerunāji, bet jāatpisās nez kāpēc ir tev... 😂
Vispār es to atbildēju tev, vajadzētu jau zināt, kurš ir izpelnījies morālā kropļa godu par priecāšanos par to, ka cilvēki mirst un cilvēku ar īpašām vajadzībām apsmiešanu. Un tu jau pieprasi, lai es no tevis "atpisos", lai gan nekad neko neesmu uzrakstījis tāpat vien, vispār nekādā sakarā ar tevis teikto.
Nu jā, var jau salīdzināt uzskatu, ka elektroauto nobraukuma iespējas ir jārēķina no uzlādes vietas ar Kremļa propagandu.
Un ko tieši es meloju? Precizēsi, vai tikai izdomāji, ka varētu kliegt part melošanu, jo redz es norādīju uz to, ka esi nepamatoti atdalījis uzlādi no nobraukuma?
vāries vien savā sulā
Neviens auto nav izdevīgs, tā ir investīcija ar mīnusa zīmi. Visiem nav mājas, tad tie lai arī brauc ar sabiedrisko, auto nav pirmās nepieciešamības prece. Bet lielīt elektroauto ir vispār īstermiņa domāšana, jo to mazāk, jo ilgāk būs atlaides. Elektroauto lietotājiem būtu tāpat kā penzionāru apvienībām visulaiku jāraud cik grūti un ka vajag vēl atlaides un vairāk lādētāju.
Starp citu kā reiz lēnos lādētājus vajag stāvvietās kur tie nemājās dzīvojošie arī uzlādētu. Kā tu auto nomet uz ielas? Tad nu gan izcils risinājums.
Jā, tieši lēnos ladētājus vajag pie daudzstāvenēm un pie darbavietām. Gan arī tiem pienāks laiks.
Mums vienkārši pienāca laiks nomainīt vecāko auto pret jaunāku. Tas arī viss.
Pareiza izvēle. Pirkt benzīnu vai dīzeli tagad personīgajām vajadzībām ir ne visai prātīgi, it sevišķi, ja ir māja.
Pāķos protams nevajag, tur jau tehniskā, apdrošināšana nav un dīzeli nolej no traktora, tad gan lādēt pa velti naktīs ir čakars.
Man patīk tie spriedumi. Cik to lēno lādētāju tavuprāt vajadzēs ? Tāpat vienu uz katru auto, lai būtu tāds pats komforta līmenis, kā privātmājās dzīvojošai ģimenei. Tātad, uz 100 dzīvokļiem ne mazāk, kā 25 pieslēgvietas. Citādi nāksies likt modinātāju uz kādiem 4 no rīta, lai varētu pieslēgties brīvajam lādētājam.
Ak nē, nez ko skandināvi vēl pirms elektroauto to bija atrisinājuši ar kartera sildītājiem stāvvietās. Man patīk tie spriedumi. Tā jau pirms gadiem 100 spriedelēja, ka Londona noslīks zirgu mēslos un risinājuma tam nebija...līdz uzradās auto un risinājums atradās.
Pie tam nav nekāda vajadzība katru dienu lādēties, mierīgi var nedēļu nobraukāt bez lādēšanās. Bet nē nekādā gadījumā nepērciet elektorauto, neesiet lohi.
Nedēļu nobraukāt vai nebraukāt? Cik nu man zināms, pat liela ICE bāka pietiek tikai kādām 8h, ja brauc.
Jebkurai baterijai ir pašizlāde. Pa tiešo un caur BMS. Auto vilces akumulatori nav izņēmums. Sanāks nebraukt pāris nedēļas, dabūsi saukt evakuatoru.
Tas pats attiecas arī uz parastu auto, nebraukāsi pāris nedēļas varēsi saukt evakuatoru, 12V akumulatori ir jebkuram auto.
Bet abiem lasīt jāiemācās, uzlāde reizi nedēļā arī ir ok, tā kā nav tā ka visiem jāstāv piespraustiem katru nakti.
Viss skaisti sarakstīts, bet cik tad ir samaksāts par elektrību?
Pieredze ar korejas elektroauto
precīzi vienu gadu braucu )jeb braucam, lietojam abi ar sievu) KIA/Hyndai koncerna aparātu ar 64 kwh bateriju un 150 kw motoru. Nopirkām 3 gadus vecu / jaunu, ar tikai 17 tūkst km uz spidometra. Tagad ir 53 tūkst.
Lādējam gandrīz tikai mājās - publisko uzlādi tikai tad, ja tālāk jābrauc, un tas mums ir ļoti reti, varbūt reizi mēnesī. Principā, dzīvojot Latvijas viducī, gandrīz visur iekš LV var aizbraukt un atbraukt ar vienu pilnu uzlādi - jeb nākas piestāt ceļa malā uz 10 - 15 minūtēm, lai ieķertu nepieciešamos kwh nokļūšanai mājās.
Respektīvi - izcili derīgs auto absolūti lielākajai autobraucēju daļai.
Tālākiem un pavisam tāliem izbraucieniem - pērn - 2 reizes - braucam ar savu , nu jau 2. mašīnas statusu ieguvušo dīzeli.
Kas nepatīk? Platforma ir uz iekšdedzes auto bāzes, līdz ar to priekšā ir pustukša motortelpa, ir liela viduskonsole, kur apakšā nekā nav, un baterijas dēļ aizmugures sēdpozīcija nav tā optimālākā. Multimēdītājs šad tad gļuko saiknē ar Android.
Pārējais viss - pagaidām patīk. Visvairāk patīk tie 3000 un + eiro, kas nav iztērēti degvielā 2024. gada laikā.