Te labs variants www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/a160/bgkjp.html#photo-15
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Te labs variants www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/a160/bgkjp.html#photo-15
ZZZZ rakstīja: Te labs variants www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/a160/bgkjp.html#photo-15
laikam vēl sarēzģitāk remontējamu auto nevarēji atrast, lai tiktu motoram klār hanoceļ virsbūve, Tapēc arī šim tāda cena jo neviens ,kas pie pilna prāta tādu nolietotu nepirks
No ka tu tur gribi nocelt virsbuvi? janonem pusramis ar visu speeka agregaatu, tas gan.
nu labi labi biki dramatizēju, bet tas nemaina galveno ,ka ļoti neveiksmīga konstrukcija, ar neērtu un dārgu remontu. Vienkārši iesaka cilvēkam visādus mēslus piemeram citroenus ar izslavētiem elektro gļukiem arī ne visai veiksmīgiem risinājumiem u.t.t lai cilvēkam būtu vēl liel'\akas problemas ar tā jau veco mašīnu, kurai iespejams var izlīst vissneprognozējamākās kaites
Pamācošs video tiem, kas cer nopirkt lētu un labu Volvo
Lielākā daļa "pircēju" drošvien (vismaz Kādureiz) ir sev uzdevuši divus populārākos jautājumus.1) "kurš gan TO (no viņa) nopirks" un 2) "kur diez rodās (tādi) lohi".
650 rakstīja: Lielākā daļa "pircēju" drošvien (vismaz Kādureiz) ir sev uzdevuši divus populārākos jautājumus.1) "kurš gan TO (no viņa) nopirks" un 2) "kur diez rodās (tādi) lohi".
Ja grib ar YT kaut ko nopelnīt, tad šis ir īstais piegājiens
Nu šajā gadījumā "viņš" nopērk tādu, kuram piemīt teju visas tieši šadam auto iespējamās (dārgās!) kaites.Ar viņa sajēgu un materiālajām iespējām šāds auto nav paceļams un pie iespējamā "nākošā" īpašnieka visdrīzāk nokļūs vēl sliktākā stāvoklī.Šodien gandrīz jebkurš ir gatavs kādam "nākamajam" kaut ko "iesmērēt".Un tas vairs nav kā kādos 90tajos, kad bija samērā vienkāršas mašīnas un savā lielākajā daļā "jātas" tomēr kkur tur europā.
juriz rakstīja:
650 rakstīja: Lielākā daļa "pircēju" drošvien (vismaz Kādureiz) ir sev uzdevuši divus populārākos jautājumus.1) "kurš gan TO (no viņa) nopirks" un 2) "kur diez rodās (tādi) lohi".
Ja grib ar YT kaut ko nopelnīt, tad šis ir īstais piegājiens
Jā un nē. Jo jaunā paaudze vairāk rozā brilles lieto un dzīvo emociju nevis realitātes pasaulē. Pesimists-optimists. Kurš no mums, godīgi atbildiet, nav bijis, kaut nedaudz šo abu cilvēciņu ādā? 😂 Raudi gadījums vispār klasika. Vari teikt, ieteikt ko gribi, klapes uz acīm un lec NO, iekšā iĀ. Gatavs klients.
ZZZZ rakstīja:
juriz rakstīja:
650 rakstīja: Lielākā daļa "pircēju" drošvien (vismaz Kādureiz) ir sev uzdevuši divus populārākos jautājumus.1) "kurš gan TO (no viņa) nopirks" un 2) "kur diez rodās (tādi) lohi".
Ja grib ar YT kaut ko nopelnīt, tad šis ir īstais piegājiens
Jā un nē. Jo jaunā paaudze vairāk rozā brilles lieto un dzīvo emociju nevis realitātes pasaulē. Pesimists-optimists. Kurš no mums, godīgi atbildiet, nav bijis, kaut nedaudz šo abu cilvēciņu ādā? 😂 Raudi gadījums vispār klasika. Vari teikt, ieteikt ko gribi, klapes uz acīm un lec NO, iekšā iĀ. Gatavs klients.
Ar jauno paaudzi brīžiem šķiet pavisam traki, pašam esot mileniālim, paveicās ar internetu ka piedzīvoju vēl tā agrīnos gadus, kad pozitīvisms un domāšana ar prātu vel bija kcik izplatīta. Bet arī pats kkādos brīžos biju pavilcies uz tām smadzeņu skalošanām, tāpēc brīžiem baigi žēl noskatīties kas notiek ar cilvēkiem (īsti jau ne tikai ar jauno paaudzi). Internets mūsdienās kkāda ekstrēma dzeltenā prese. Kamēr spēj lasīt starp rindiņām un neuztver burtiski/pārāk nopietni vel ir ok, bet nu jā.
Par laimi auto pirkšanā utml, esmu cilvēks kas "3 reizes nomēra pirms griež" un vienmēr lasu instrukcijas. Kkādu lēto porsche cayane vai jaguāru jau netaisos pirkt (tie jaguāri gan baigi smuki). Par autoplačiem jau arī skaidrs, auto salesmeni jau nekad to negatīvo neteiks un lielais vairums jau pa fikso un lēto salabo, jo nu ar to pelna naudu. Par tām kopējām nekustamā īpašuma un auto cenām gan nesaprotu, kā šeit tās ir tik augstas, ņemot vērā latvijas algas un visu pārējo. Pat siltajās zemēs vietām cenas ir 3x+ mazākas 😂
Šī tēma sākuma likās kā uzmanības piesaiste un aktualizēt topiku, bet izskatās adekvāti, interese.
Ir pieEjams īsti universāls visādā ziņā, auto 2006.11 Nissan X-Trail 2,5i automāts, ne lētāk kā 3K. Noripojis 200K +/- īsti neatminos, neinteresē, tas cipars ir pieradāms. Ja der, raksti redaktoram un iegūsti tel nr.
Komentātori drīkst komentēt, apspriest.
Bet no savas puses, ieteiktu izvēloties konkrēti, kādu auto braucamu, to notestēt 50-100km. Tas būs stipri objektīvi un reizēm pat labāk kā servisā aiz stūra...Ja pārdevējs nepiekrīt to par simbolisku bet godīgu samaksu izveikt, čau kakAu.
Vecais X-Trail ir lielisks darba zirgs (tik nafig viņam automātu?), bet kā ikdienas/ pilsētas auto es sev tādu noteikti negribētu. Ja dzīvotu pāķos bez asfalta vai ikdienā vadātu cementu un malku, tad noteikti. Jāteic gan, ka viņi arī traki rūsē, bet labums tāds, ka dizains atļauj metināt katram amatierim, jo ielāpu izskatam nav nekādas nozīmes 😎
Benzīna kabriolets visticamāk nebūs nodzīts. Man diezgan veiksmīgi izdevās atrast lieliski saglabājušos
Tūlīt Tramps jums uzliks tarifus, ka neperkat Teslas. Vēl neviens nav iemīlējies par šādu auto
2,5 klucis ar 4 stobriem un gāzi pilnīgi normāls patēriņš kur ap 8-10eur/100km. Bet dinamika lieliska un parasts Aisin eļļas transformators pie 90-100 uz 2,2K rpm griežas. Nu nav jau A8 KAM 2k TIKAI UZ 180! Kāpēc pilsētai slikti? Augstu sēdi tālu redzi, bedres var neapbraukt. Vajag 4x4 var pat ieslēgt un atslēgt. Bloķis. Paliek klasiska priekšpiediņas auto. Par rūsēšanu, ir kā jau daudziem, bet tur ir tikai dažas vājākas vietas, kas ir jāsalabo vai attiecīgi jakopj. Jā auto universāls gaismas augstu no zemes un lielas aces, nav kaut kādi lindziņi ai ai. Klimati strādā šitiem labi, pat teicami. Salons plašs ar līdzeni transformējamiem ātri izņemamiem sēdekļu elementiem.
Kam patīk pīrāgs kam Cmukums. Izvēle Jūsu.
Nē nu, ja te par X-Trailu, tad vēl jau var ņemt arī Berlingo/ Partner. Arī ietilpīgs utt. Bija man, neatceros, ceturtā vai piektā gada 1,4 benzīns, nojāts līdz kliņķim, grabošu tiltu, gaudojošu kārbu, kuzava caurumiem pa virsu uzpļekātiem ielāpiem... Vienīgā lieta, ko neizdevās normāli atrisināt bija franču elektrības gļuki, bet katrā ziņā no punkta A līdz punktam B viņš mani vizināja. Vienīgā mašīna manā dzīvē, ko pēc gada esmu pārdevis dārgāk kā nopirku un atsitu pat ieguldīto, jo dabūju viņu barterā par dienas darbu. Sievasmātei patika - nevienā citā mašīnā neesot tik ērti iekāpt.
Atslēgas vārds sievasmāte, kur vēl lielāks priks ,kā uzvārīties uz sievasmātes rēķina
ZZZZ rakstīja: 2,5 klucis ar 4 stobriem un gāzi pilnīgi normāls patēriņš kur ap 8-10eur/100km. Bet dinamika lieliska un parasts Aisin eļļas transformators pie 90-100 uz 2,2K rpm griežas. Nu nav jau A8 KAM 2k TIKAI UZ 180! Kāpēc pilsētai slikti? Augstu sēdi tālu redzi, bedres var neapbraukt. Vajag 4x4 var pat ieslēgt un atslēgt. Bloķis. Paliek klasiska priekšpiediņas auto. Par rūsēšanu, ir kā jau daudziem, bet tur ir tikai dažas vājākas vietas, kas ir jāsalabo vai attiecīgi jakopj. Jā auto universāls gaismas augstu no zemes un lielas aces, nav kaut kādi lindziņi ai ai. Klimati strādā šitiem labi, pat teicami. Salons plašs ar līdzeni transformējamiem ātri izņemamiem sēdekļu elementiem.
Kam patīk pīrāgs kam Cmukums. Izvēle Jūsu.
Par gāzes aparātiem arī vispār labprāt saprastu. Esmu dzirdējis pagaidām tik no viena cilvēka ka nevajag ņemt, jo bieži plīst un ka remonts tiem dārgs, bet pats domāju ka ganjau no situācijas atkarīgs un kas tieši par iekārtu tur ielikta kādā stadijā. Ap to 2/3k budžetu gan pieļauju to stadija varētu nebūt arī labākā.
Nissan xtrail un kkādus bezceļniekus ari esmu pētijis, tā jau teorētiski būtu forši, bet es labāk tādu iegādātos kad es dzīvotu privātmājā, kādā nomalē 😁 Vairāk skatos uz ko ekonomiskāku, lai varētu lielākus gabalus braukt bez pārāk lieliem tēriņiem. Pavisam mazās mašīnas gan ari neskatos, jo ir vēlme tomēr arī ik pa laikam ko pārvadāt, bet tas nav primārais.
Mans piedāvājums bija adekvātām vajadzībām izskatīts iAuto platformā. Patreiz viņš tiek cancel. Jauku ceļu, veiksmīgu turpinājumu eko šmeko 4l uz 100km nekas nav jādara bez problēmu/gļuku un visiem viss der/apmierina meklējumos.
Nekāda vaina gāzei(tā nav tā pati gāze, kas apkurei). Problēma ka tās gāzes iekārtas parasti tiek liktas jau nobrauktam auto, kas ēd eļļu rezultātā gāze sadedzina eļļu un dedzina vārstus. Japāņiem, kam manuāli jāregulē vārsti gāzes gadījumā tas jādara reizi gadā vismaz. Citādi tik brauc un taupi. Uzstādīt gāzi gan vairs neatmaksājas, bet nopirkt auto ar esošu nav problēmu un nav arī problēmu iziet TA, jo vienmēr varēs pieregulēt atgāzes. Smirdēt arī nekas tur nesmird, moderni dīzeļi gan smird briesmīgi.
Principā ir vai nu gāze vai jāpērk elektriskais.
Gāzes vaina pamatā ir tehnoloģiskais līmenis: Vasja, kas uzstāda gāzes iekārtu, darbojas ievērojami zemākā tehnoloģiskā līmenī kā Nissan rūpnīca. Tu nekad nevarēsi paļauties, ka vadi/ caurules / stiprinājumi nav samontēti vietās, kur neatpūs / nepārrīvēsies.
Man draugam auto gandrīz nosvila, jo Vasja barošanas vadu bija ar skrūvi piespiedis.
Gāze ir augstas riska apetītes darījums. Var sanākt un var nesanākt. Success rate Vasjam mainās katrā atsevišķā auto
Viss tur sanāk. Ja jau tas auto nav nodedzis līdz šim tad brauks un brauks.
Tam konkrētajam tā skrūve vadu uz masu pārrīvēja pēc aptuveni 4 gadiem. Latloto!
Man abi 9-5 Aero Saabi bija ar gāzi. Abi pirkti jau ar uzstādītām iekārtām. Pirmajam būtībā visu iekārtu, izņemot balonu, nācās pārtaisīt - točno kaut kāds līkrocis bija licis. Visu laiku check engline, neatbilstošs maisījums, raustīšanās, jaudas zudumi un kas tur vēl. Beigās uzliku jaunu reduktoru un viss aizgāja labi. Otrajam 9-5 paveicās - iekārtu bija pareizs čalis licis un auto kalpoja bez problēmām.
GTD2 pastāsti ko konstruktīvu, par sievu un viņas māti mēs jau visu zinam...
Kas šis par auto, ko te autospeci rāda?
Ja taisies braukt lielus gabalus, tad kā reizi vari ņemt kaut ko jaudīgāku, ar lielāku dzinēju. Mazmotoriem ekonomija ir tikai pilsētā, uz šosejas patēriņš izlīdzinās. Bet nu jā, prastie apvidnieki un kabluki tad nebūs labākā izvēle tīri braukšanas ērtību ziņā. Ar to pašu Partner, ko augstāk aprakstīju, - pie tās mašīnas stūres tu jūti, ka esi darbā 😁
Mans 2,7 atmosfēriskais Kraislers pilsētā ēd 11-13 litrus, bet pa šoseju var pat septiņos ierakstīties.
iĀuto L braucējiem! Varbūt, iespējams noderēs. Šoreiz tas L domāts kā Learner.
ZZZZ rakstīja: GTD2 pastāsti ko konstruktīvu, par sievu un viņas māti mēs jau visu zinam...
Kas šis par auto, ko te autospeci rāda?
izskatās pēc toyotlexsusa
Draugi, autogāzes cenas esat redzejuši, kopš krievijas gāzes artērija ir aizgriezta un to gāze vairs neplūst eiropā?
Kāda vēl gāze cenā pa 90-95c/l.... 😂😂😂
Nu jau ar tīru bendžu būs lētak braukt uz 100km! 😉
Akcīzi gāzei pieskrūvēja ar 1/01
Kaut kā lasu oficiālo dokumentu, ka akcīze autogāzei par vienu litru 2025 un 2026 gada pieaugs par ~1.9centiem ik gadu. (nu labi DUS reāli piemet tur +5c uz skaitītaja...)
Pirms jaunā gada gāze maksāja cik? Ap 60-65c/l, bet tagad maksā ap 90c/l 😄 kaut kā matemātika galīgi sagajusi šķersām un neiet kopā.....
Nemurgo. Autogāzei nav nekāda sakara ar Krievijas gāzi.
Šeit viņš domāja autogāzi, nevis gāzi. Kovida vārda bija tāds izskaidrojums tam, kāpēc gāzei stipri lielāks kāpums.
Kanibaals rakstīja: Nemurgo. Autogāzei nav nekāda sakara ar Krievijas gāzi.
Aha ha no kazahiem nāk, ved 🙈
LPG - liquid petroleum gas - ir naftas rafinēšanas produkts.
Pie mums - no Mažeiķiem, kur sobrīd rafinē visu ko, tikai ne Krievijas naftu.
Jūsu zināšanai, mūsu DUSos dažādos, ir dažādas izcelsmes LPG.
Tev būs taisnība.
Kādēļ neviens neiesaka Skodas ? Piem. vienkāršo Rapid? Škodas pat esot kvalitatīvākās par VW, it kā !
Mashiic rakstīja: Kādēļ neviens neiesaka Skodas ? Piem. vienkāršo Rapid? Škodas pat esot kvalitatīvākās par VW, it kā !
Pūst tāpat. Tehnika tā pati. Uzpūsts Polo.
Mashiic rakstīja: Kādēļ neviens neiesaka Skodas ? Piem. vienkāršo Rapid? Škodas pat esot kvalitatīvākās par VW, it kā !
Posta autors meklēja kompaktklases auto , nevis mazauto. no mšķodas tas varētu būt golfa analogs octavija. Par pūšanu par 2-3k ir ļoti jaskatās ar rūsēšanu jo praktiski tādā enu kategorijā sarūsējiisa varbūt jebkurš modelis. nav neviens modelis kas nerūsē, puslīdz vissi rūsē vienādi, varbūtās sāpīgāk ar rūsēšanu ir japānišiem ,kas vizuāli no ārpuses var neizxskatīties sarūsējis bet apkša var būt kritiskā stāvoklī, r wag ir pārsvarā otrādi vizuāli ir aprūsējis ,bet apakša ir labākā stāvoklī, bet jaskatās katrs auto individuāli. ja nav iebildumu pret vecāka gada modeli, tad var atrast par tādu naudu no vācijas dienvidien vestu ,kas nebūs iespējams sarūsējis, bet par to naudu tāds baidos,ka sanāks 4 paudzes golps, kas ir vienkārš un izturīgs,
🙈😂 Cosworth 2,9 litri nevelk 200zs 😱
Moš uztaisi savu topiku "ZZZZ random izpausmes" un tur publicējies? Video interesants, bet kāds sakars?! Un par tiem Zs... Man ir 2,7 ar 200Zs. Pietiek. Auto nav raķete, toties uzrāviens nebeidzas pie 70 vai pie 100, bet auto turpina strauji paātrināties vismaz līdz 140, kas ir ļoti patīkami apdzenot uz šosejas. Pieļauju, ka Skorpim ar dinamiku ir līdzīgi.
Bet man, man ir lietots pāri 200K km noskrējiens maziņš huidai ar 204 zs kas var paātrināties vismaz līdz 180kmh! Ne ēļļu tēŗē ne degošu vielu. Kad apdzenu, tad mierīgi 3 fūres reizē. iĀ. Ja gribi vari mani izbānot, ja vari saliec👎.
Pēc 8 gadu kopdzīves ar darba francūzi, nozvērējos nekad par savu naudu franču auto nepirkt. Bet jāatzīst, ka pretrūsas ziņā tie ir vieni no labākajiem.
Lietoto auto situācija
Ir vēlme iegādāties pirmo auto un kādu laiku pētu opcijas, skatoties uz 2-3k eur diapazonu. Tā jau protams būtiski skatities uz kādā kondīcijā ir pats auto, bet abstrakti, kuri auto mūsu reģionā, šajā cenu kategorijā ir jēdzīgākie, skatoties tieši uz reliability un remonta cenām/ekonomiskumu?
Cik saprotu 1.9tdi Golfiņi ir super ekonomiski, bet bieži rūsē, itkā 8th gen civics ir kopumā ok, bet izskatās ka tirgū pašlaik nav baigā izvēle. Volvo itkā cik saprotu ir diezgan reliable un maz rūsē, bet laikam remonts dārgāks. Par audi cik saprotu ir lidzigi kā ar vw, bet slikta slava tīri no amerikāņiem jo to detaļas super dārgas. Prastas maintenance un remonta lietas īsti varu ari pats darīt, ieskaitot elektroniku, es gan nezinu cik latvijā tas ir atļauts.