Pilnīga laža. Tērēt miljonus un āķi, aiz kura aizkabina ratu, uztaisīt no rievotas armatūras? Tas ir nopietni, tas nav makets?
Negribu izklausīties baigi smalkais, bet pat ar manu lēto velo man riebjas arī veco vilcienu plikais metāla āķis, ņemu līdzi kautko ko palikt zem aploces lai to neskrāpētu. Vilcienam braucot, velo turētājos šūpojas un aploce beržas pret metāla āķi.
Bet jaunajos ir pārspēts arī šis glupuma līmenis - āķis ir uztaisīts no rievotas armatūras, kā stroikā. Tā ir faktiski ļoti rupja rīve, uz kuras tiek piedāvāts uzkārt velo ar visu tā svaru un ļaut, lai beržas. Alumīnija aplocēm tas būs dekoratīvs defekts anodējumā (pulētajām gan uzreiz pzģc), bet ja kādam ir karbona aploces (kas mūsdienās nav nekāds milzu retums) tad var arī sabojāt karbona virsmu kas nez vai nāks par labu izturībai.
Vai tiešām neviens no tiem liekēžiem nav bijis DEPO, nav redzējis ka pat prastiem instrumentu āķiem ir gumijots apvalks? Nez kāpēc, varētu tak iedzīt sienā naglu un uzkarināt...Vai tiešām 2025.g. ir grūti izdarīt darbu normāli? Pielikt klāt tiem miljoniem vēl vienu, lai tie āķi nebūtu rievoti un apvilkti kaut vai ar to pašu silikona ūdens šļauku?
Jauno Vivi vilcienu velo turētāji
Pasažieru vilcienu profesionāļi jauno vilcienu iepirkumā nebija iekļāvuši velosipēdu turētājus; tātad nācās demontēt krēslus, sienu paneļus, pat koriģēt logus, un tad uzstādīt tos par kopējo summu 948 592 eiro.
Vienā vilcienā būs 12 velosipēdu turētāji. 32 vilcienos sanāk 384 velosipēdu turētāji, un tas nozīmē, ka viens velosipēdu turētājs izmaksāja 2 470 eiro.