Jauno Vivi vilcienu velo turētāji - Forums - iAuto

Jauno Vivi vilcienu velo turētāji

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Pasažieru vilcienu profesionāļi jauno vilcienu iepirkumā nebija iekļāvuši velosipēdu turētājus; tātad nācās demontēt krēslus, sienu paneļus, pat koriģēt logus, un tad uzstādīt tos par kopējo summu 948 592 eiro. 

Vienā vilcienā būs 12 velosipēdu turētāji. 32 vilcienos sanāk 384 velosipēdu turētāji, un tas nozīmē, ka viens velosipēdu turētājs izmaksāja 2 470 eiro.

 
0pis Reģ.: 16.02.2023
7 2 Atbildēt

Pilnīga laža. Tērēt miljonus un āķi, aiz kura aizkabina ratu, uztaisīt no rievotas armatūras? Tas ir nopietni, tas nav makets?

Negribu izklausīties baigi smalkais, bet pat ar manu lēto velo man riebjas arī veco vilcienu plikais metāla āķis, ņemu līdzi kautko ko palikt zem aploces lai to neskrāpētu. Vilcienam braucot, velo turētājos šūpojas un aploce beržas pret metāla āķi.

Bet jaunajos ir pārspēts arī šis glupuma līmenis - āķis ir uztaisīts no rievotas armatūras, kā stroikā. Tā ir faktiski ļoti rupja rīve, uz kuras tiek piedāvāts uzkārt velo ar visu tā svaru un ļaut, lai beržas. Alumīnija aplocēm tas būs dekoratīvs defekts anodējumā (pulētajām gan uzreiz pzģc), bet ja kādam ir karbona aploces (kas mūsdienās nav nekāds milzu retums) tad var arī sabojāt karbona virsmu kas nez vai nāks par labu izturībai.

Vai tiešām neviens no tiem liekēžiem nav bijis DEPO, nav redzējis ka pat prastiem instrumentu āķiem ir gumijots apvalks? Nez kāpēc, varētu tak iedzīt sienā naglu un uzkarināt...Vai tiešām 2025.g. ir grūti izdarīt darbu normāli? Pielikt klāt  tiem miljoniem vēl vienu, lai tie āķi nebūtu rievoti un apvilkti kaut vai ar to pašu silikona ūdens šļauku?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nevis no armatūras, bet tur uzstiepta caurspīdīga gumija no dārza šļūtenes. Redzami ir diegi.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Ja tā ir tiesa, atvainošos. Sacepos, vajadzēja paskatīties dzīvē. Tonis āķiem tiešām ir bālāks, nekā kronšteiniem.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Bet tāpat dārza šļūtene paliek dārza šļūtene 😂

Bet mieru tikai mieru. 85% līdzekļu tika izkrāpti no ES fonda, reāli samaksāts vien par 15%. Cerams tie 85% sildīs ekonomiku nevis tiks pirkta villa Spānijā.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Neko daudz smalkāku jau arī nevajag - jautājums tikai

- cik ilgi izturēs šļauka

- vai atjaunos/nomainīs pēc vajadzības

- cik tad galu galā tas viss izmaksāja

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 0 Atbildēt

Sabotāža.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kā diez varētu iztulkot (šodien tik populāro) jēdzienu "sajusties par Lohu"? Kas tas īsti ir no Valstiskā viedokļa- tiesības vai pienākums? Varbūt ka Liktenis?

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
3 0 Atbildēt

izmaksāja jau lētāk. kādi 100 k iegāja uz otkatiem. Kā parasti. Tikai muļķis domā, ka kaut kas "aizmirsās"..

core Reģ.: 03.01.2017
4 6 Atbildēt

Kāpēc vilcienā būtu jābūt velo turētājiem? Velo ir lai brauktu, nevis vizinātu vilcienā. Varbūt vēl auto turētājus vajadzētu uzstādīt?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt
0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Auto prāmjus arī nevajadzētu, vai ne.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 5 Atbildēt

Visi tik pargudri godīgi, ka d... gribas!

Ja jums būtu iespēja, tad arī pieņemsim 500tūkst. tāmi uztaisītu par 800tūkstošiem un pasūktu to eiropas un valsts naudu gūstot savu labumu. 😉

Cik likumpaklausīgi un godīgi cilvēki Latvijā ir- to var redzet ikdienā uz ielām, ka tikai retais ievēro maksimalo atļauto ātrumu, lielākais vairums brauc, kā pašam ērtak, jo kāpēc ne? Taspats arī būtu projekta 'tāmes' sakarā, policis uz pirkstiem neskatās un aidā...  Ta kā sākam AR SEVI un tikai tad rādam ar pirkstiem!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nesalīdzini pimpi ar pirkstu - šajā gadījumā zagšanu ar kaut kādu ātruma ierobežojumu, kam visdrīzāk nav nekāda sakara ar drošu ātrumu, bet kura mērķis ir darīt iespējamu naudas laupīšanu. Ja ātruma ierobežojumu mērķis būtu satiksmes drošība, tad par ātruma pārsniegšanu sods nebūtu - bet būtu par sūdiem kas sastrādāti dēļ ātruma pārsniegšanas.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jocīgi sanāk- par iespējamo (teju acīmredzamo) izšķērdēšanu 1kārt "atbildīgi" ir tie, kuri uz ielas pārkāpj ātrumu... -jebkurā Valstiski/vidējajā augstmorāles un/vai labsaimnieciskuma normu pārkāpumā (vai pat tā dēvētajā Ekonomiskajā Noziegumā) vainīgi ir tikai un vienīgi paši (valsts pamatu veidojošie) Lohi.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 1 Atbildēt

Nesaprati.  😉 Ir jāmaina SAVA domāšana! 

Respektīvi situācijās, kad 'policists' kurš var sodīt nav blakus, NAV jābūt šai domāšanai- ka tagad visu ko gribu to varu darīt, jo nenoķers.

 

 Respektīvi uz ceļa 50kmh vietā braukt uz 80kmh,  stāvlaukumā kādam iebuktē durvis un aizbrauc nevis atstāj savus kontaktus vai 'tāmē' lietai kuru vidējā cena ir 100€(ar peļņu), ielikt 200€.

 Valsts sākas ar sevi! Nevis deputātiem, nevis mēriem, nevis policistiem vai skaļiem vēlēšanu apsolījumiem un 'laimes lāčiem' BET SEVI!

 Jo ātrāk valsts iedzīvotāji nobriedīs, to sapratīs un mainīs SAVU godīgumu, tad arī šajā valstī beidzot jūtami kas mainīsies.

NEVIENS tak negribētu, lai 

* kas slikts notiek ar mūsu tuvakajiem, tapēc ka 'lidotājs' pārsniedza ātrumu, notika kas negaidīts un uztiecās virsū

* Iznākt no veikala un redzēt kārtīgu iebuktetu švīku pa savu auto korpusu

* Visi mazāk vai vairāk gribam iespēju braukt ar to rail baltiku, nevis pēc miljardu ieguldījumiem joprojam projekts nīkuļo un nav palaižams, tikai tapēc ka dažiem konkrētiem indivīdiem, kabatas pilnas.

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Mazliet papētīju Škoda vagonka risinājumus savos vilcienos secinot vienu. Kurš varēja izdomāt tik stulbu un šobrīd saprotam, ka arī dārgu risinājumu riteņu turētājiem. Ir bijis kāds lobētājs un tupuma iemiesotājs, kas ir uzprojektējis šādu risinājumu par ko saņēmis normālu piķi un šīs personas būtu jānoskaidro. Škoda vagonka savos vilcienos izmanto cita veida risinājumu, kas ir ļoti vienkāršs nolokāmie krēsli un zona riteņiem, bez speciāliem turētājiem. Pievienoju video un foto:

www.skodagroup.com/reference/regiopanter-czechia

www.youtube.com/watch?v=FtJL34h7aMg no 2:40

www.youtube.com/watch?v=LibZ58Bt4dM no 2:11

Papildus tam, lielākai daļai no Škoda vagonka vilcieniem ir velovietas, pat mūsu kaimiņi Igauņi iepērkot šādus vilcienus ir padomājuši par velovietām.

Kaut kā tā.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Tie paši video, bet jau no boļika norādītajiem laikiem

youtu.be/FtJL34h7aMg?t=160

youtu.be/LibZ58Bt4dM?t=131

Cik saprotu, tad uz tualetes sienas ir vieta 2 riteņiem vertikāli. Iespējams, tie ir citi vagoni (lētāki) kurus mūsējie nepirka 😊 vai čehi nepiedāvāja.

youtu.be/FtJL34h7aMg?t=156

No vienas puses, piekarinot laikam var ievietot vairāk riteņu un ir vieglāk paņemt savējo, lai izkāptu - ja saliek stāvus vienu pie otra, tad ir LIFO rinda (last in, first out). Cik sanācis redzēt, vasarā var būt daudz velo, piem. vecajos vilcienos varēja būt aizņemtas pat visas 6 velo vietas, ne jau visos reisos un ne visu ceļu - bet pieprasījums ir.

Jaunajos vilcienos zem velo kronšteiniem arī ir atlokāmās sēdvietas. Tas ir video pie iA raksta. Vecajos vilcienos atlokāmās vietas bija plānas un cietas, nu riktīgs velo sēdeklis)

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

LVLohiem acīmredzot bij paredzēts VISĀ ieplānotajā maršrutā izmantot velosipēdus.Nevis kā gļēvuļiem, daļu maršruta veikt ar vilcienu.Ja visi rīkosimies šhitādi gļēvi, nukastatetad Būs. Jā. pss.,- būtu gan jāpajautā, cik diez tie cuukas "ietaupīja" un kādi vēl pus/fabrikāti atklāsies tā saucamajā "turpmākajā eksplohtācijas gaitā".

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Esmu jau stāstījis - ir cilvēki, kas no vilciena iznes (tagad jau izstumj) velo un minas 2-3-5-x km uz dāču vai dārziņu. Ir pat redzētas omes ar mazbērniem, abiem varētu būt grūti iet vairākus km, bet ar velo - mierīgi. Vienai kundzei pat nebija spēka piekarināt to velo, cilvēki palīdzēja, bet lai mītos daudz spēka nevajag.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ne, nulabi, lai viņš pērk to biļeti un lai brauc kauč vai vienu pieturu.Viņam uz to (diemžēl, pagaidām) ir pilnas tiesības.Un par/to kaunināt būtu tāds samērā pretīgs precedents.

Taču tas nekādi neatceļ pašu pamat jautājumu- nu KĀ tad tā varēja "sagadīties", ka šajā, tik ilgi un tik grūti caur/pakakaļu izspiestajā (dažiem ļoti ienesīgajājājā) suudaprojektā vispār netika iekļauta iespēja velo novietošanai.Un tas tā viss notika šajā Mūsu zaļmodīgajā (jājājā) kritiski massveidīgajā PedāļZemē...

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Nu, kā, kā...tie valdenieki un komisāri tak brauc kondicionētos dienesta auto, nevis putainu dirsu kaut kur Minās. Tā arī Sagadījās.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu gan jau ka "atslēgas" jēdziens ir tas pats konstanti nemainīgais- no visulohuelvē kopnaudas noslaukt pēc iespējas vairāk un biežāk.Brīnum, ka vispār tie vivilcieni sākotnēji tikai passūtīti ar sēdēkļiem un durvīm, labāk jau varēja pec tam "dakomplektēt".Par jūsu (lohu) naudinju- jebkuŗas kaprīzes.Kā savulaik ar nac bib ēku,kur izrādījās, ka pirms galējās nodošanas vēl visādas (iepriekš neplānotas) "instalācijas" esot jāieinstallē.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Vispār tā ir interesanta tēma. Tās sēžamvietas aizņem daudz vietas - 6 vietā varētu stāvēt 8-10 cilvēki. Vispār jau var taisīt 1. klasi ar beņķiem un 2. ar stāvvietām kur brauc tie kam dažas pieturas. Biļete 1. klasē ar sēdēšanu par 30% dārgāka, bet to arī mazāk, varbūt 2 vagoni no 6.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti