Rīgas Zemo Izmešu Zona - Forums - iAuto

Rīgas Zemo Izmešu Zona

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013

Facebook "Rīga attīstās" lapā pieejams video par topošo Rīgas Zemo Izmešu Zonu. 

 
1 2
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, biodīzelis plus urīnviela ( AdBlue ) kaut kādu aromātu noteikti dod :-/

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja:

No 3 autiņiem kas ir bijusi pesonīgi īpasumā, 8gv, 6gv un 3gv pirkuma brīdī, ar visiem braukts vismaz 5 gadus un nevienam nēesmu gribējis tā teikt pakārties no servisa tāmes. Tas kas bija nepieciešams, viss ir bijis menedžējams. Pārdodu talāk ne jau lai iesmērētu, bet gan gribot ko jaunāku/savādaku. Cik esmu skatījies vienmer nākamajam īpasniekam nākama skate arī ir nullīte bijusi...

 

Tā sakrita, ka visi 3 'main' autiņi bijuši ar ķēdi un lielākā servisa maksa sķeit bijušas ķēdes kompl. maiņas. (sasniedzot 200-250tūkst km nobraukumu.)

 Tā kā ar šiem auto braucu krietni virs 200tūkst auto odometrā 😉 Nē neesmu taksis. Patīk ceļot ar auto.

 

 Ta ikdienā jau ikdienišķas lietas, jauns vasaras vai ziemas riepu kompl, bukses, bremzes, pa kādam gultnim, rievsiksna un to rullīši... Jeb tas kas ikdienā 'ripo un dilst' un kaut kad būs jāmaina...

  Servisā daži simti gadā, skate logā ar 0 un brauc tālāk. Nezinu no kurienes tādas bailes par servisiem mūsdienīgam auto. Ja pats rumbulā pērc pasvaigāku auto pec gada skaitļa, īstenībā tītenis un pilns ar zemūdens akmeņiem, tad pēctam nevajag čīkstēt ka mūsdienu auto esot sūū....

 

Tiesa braucu ar normāliem autiņiem, nevis vācu būves pārinženierijas gemojoriem. 🙂 Tur laikam viss ir daudz sarežģītāk(un dārgāk) uzturēt ja gribi nullīti skatē arī pēc ražotāja garantijas perioda.

 

Lab viss, pietiek. Vairs nepļūtīs te tālāk šo sarunu.

 

Līgo Līgo🏝️

Sasmējos.

 

Pirmkārt, diezgan smieklīgi lasīt atsauksmi uz apskates vērtējumu kā mašīnas stāvokli Vienīgais kas tur ir ievērojams - ka nav vieninieks par rūsu, interesanti kāpēc. Pārējais nenozīmē pilnigi neko - daudz dzirdēts par problēmām ar kurām iziet apskati, gan arī divniekiem par nenozīmīgām vai pat neesošām problēmām - mana personīgā pieredze nav tik plaša, bet arī ir bijuši abi divi.

 

Otrkārt, tā interesanti sanāk - vācu mašīnas nodirš tikai tie, kas brauc ar jaunām vai gandrīz jaunām mašīnām - bet es neesmu vēl redzējis nevienu sajūsminātu japāņu miskastu vai franču sūdu īpašnieku kam tā kaste būtu vismaz 20 gadi veca - diez kāpēc... Vēl vairāk - piemēram, kad ir runa par japāņu miskastēm, es esmu ievērojis ļoti izteiktu problēmu ar tehnisko informāciju - laikam tāpēc ka tad, kad tādai iestājas 20 gadu vecums, cilvēki ir aizmirsuši ka tāds modelis vispār ir pastāvējis 🤣 Franču un itāļu mēsliem ir labāk, pieņemu ka tur tajās siltajās zemēs tās kastes bik ilgāk izvelk kādu pensionāru rokās un tāpēc.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Maroka redzēju diezgan daudz antikvāra Renault. Tur tik tiešām apstākļi ir tādi, ka mašina nerusē. Speciālu skatījos kādu rūsas plankumi, bet neveiksmīgi. Mašina itkā apbukteta un diezgan nojāta, bet rūsas nav.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nez, vecas Toyotas diezgan daudz uz ielām, no Nisaniem pirmās paaudzes X-treili braukā. Mazda jau arī neko diži nelūzt, bet to gadu autiņi rūsē tik traki, ka daudzos gadījumos praktiski nav iespējams saglābt, neuzbūvējot pusi mašīnas par jaunu, ko, loģiski, gandrīz neviens nedara.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti