Nu nevar nodzīvot dzīvi neiedzīvojoties nelabvēļos. ))
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu nevar nodzīvot dzīvi neiedzīvojoties nelabvēļos. ))
Ir viena feina numura zīme, katreiz to ieraugot ierēcu atceroties kā es viņu izlasiju.
Proti: EM 1, numurs kā numurs, bet izlasiet krieviski (tipa JEM ODIN!) ))
juriz rakstīja: Aizmirsu par prasīto cenu pieminēt, ka tā tomēr ir nedaudz par augstu.
JBL GT-4 lietots varētu maksāt labi, ja 20Ls, nu labi, ir vēl kaste, tātad 30Ls
Gelhards ~30Ls
Sony ~100Ls
daBLINS rakstīja:
juriz rakstīja: Aizmirsu par prasīto cenu pieminēt, ka tā tomēr ir nedaudz par augstu.
JBL GT-4 lietots varētu maksāt labi, ja 20Ls, nu labi, ir vēl kaste, tātad 30Ls
Gelhards ~30Ls
Sony ~100Ls
Pastūzi + subu ņemu pa 50 Ls.
Pēc "moikas" izklausās... darbiniekus meklē )
subaru rakstīja: e39 bembim ir spec poga, ar kuru vajadziibas gadiijumaa var ieslēgt/izslēgt PDC.
Līdzko ierubii atpakaļgaitu PDC sistēma ieslēdzas (arī priekšējie sensori dod signālus).
Un tad šamā ir ieslēgusies kamēr tu stumdies. Pārsniedzot tur kaut kādu ātrumu, sistēma izslēdzas.
Bet ja tu pa ielu braucot uz priekšu vnk piebrauksi malā un gribēsi ar purn piebraukt stāvošai mašīnai pie pakaļas, tad PDC tev buus pašam jāieslēdz.
Par aftermarket sistēmām nezinu teikt - bij man tur 1 kastīte.
Ar 8 sensoriem. Un barošanā bija 3 vadi - atpakaļgaitas lampas, bremžuguņi un masa. Tagad lūk varat fiškot kā tas verķis darbojās. Pats nepateikšu, jo tā arī neuzinstalēju to, jo nopirku autiņu ar PDC
Pirmaja diena kad iegadajos e39 stavvieta izdomaju patestet PDC, nu un, protams, nezinaju, ka shamejais jaiesledz pasham, ja grib ar priekshu tuvu noparkoties! ) Blin, tagad zinu un saskrapetais bufers neljaus aizmirst! )
Man ir 2005. gada Satan Fe, esmu loti apmierinats, prasts un uzticams auto, samera ekonomisks un prieksh parketnieka labam caurgajamibas spejam. Manam jau 130 tkst km, nekas ipashi nav plisis, pietam defekti bez ierunam tiek nomainiti par garantiju. Viens liels minuss ir - apkopju izmaksas! Parasti ap 200Ls, uz 90 tkst.km ap 850 Ls!!!!
Jaunais models ir daudz labaks, vizuali, salons, jaudigsks motors (dizelim) un labaka piedzinjas sistema. Uzskatu, ka labs auto par to cenu.
Vakar vakara uz Jurmalenes visi brauca lenam, gan jeepveidiigie, gan vieglie. Vienigie, kas neuztraucas par celja apstakliem bija kautkada Evolucija un pasvaiga Impreza. Aizlidoja, ka sniegs noputeja. Nevaru nepiekrist, ka shada tipa auto priekshrociba ir samera jutama!
Ari es tiku apturets jugla - piespradzejies biju, TA deriga. Parbaudija dok un palaida, ta ari nesapratu kapec nolika miera. Es uzskatu, ka auto tiek aptureti pec policistiem vien zinamiem kriterijiem!
Vienigi esmu pamanijis, ka shamejiem netik melnas mashinas ar xenona gaismam.
OM sērijas numuri populāri clvēku aprindās, kas ir saistīti ar jogas padarīšanu. OM tas nozīmējot sveiciens, pagodinājums. Tāda infa ienāca gadu vai divus atpakaļ, tapēc varbūt atmiņa mani viļ. Ja pareizi atceros man šo pastāstija OM numura īpašnieks.
Pats arī uzskatu, jo numurs raibāks, jo mazāk krīt acīs un grūtāk atcerēties.